ik was op de terugweg van een weekendje weg, tot utrecht met de auto waar we t interview met ruud de wild op hadden staan..
ik dacht nog, goh die man klinkt best redelijk, heeft wel goede ideeen... thuis toch maar eens uitpluizen waar die nou precies voor staat, misschien dat ik toch op m ga stemmen (waar ik voor die tijd erg tegen was)
vlak voordat we bij utrecht cs waren kwam het schokkende bericht dat ie was neergeschoten...
vanaf utrecht moest in mn uppie verder met de trein, en daar was zo'n aparte sfeer... iedereen praatte erover met elkaar, wildvreemden die met elkaar diepgaande discussies voerden, mensen die via de radio of telefoon op de hoogte waren en die alle nieuwtjes doorgaven aan de rest...
ik vond het een prettige indrukwekkende sfeer, op een of andere manier was er een gevoel van verbondenheid tussen alle reizigers... toch jammer dat er zo iets heftigs nodig is om mensen wat dichter bij elkaar te brengen...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!