Niet echt nee...het gebeurt doorgaans tijdens het kokenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe je dat ook voor volwassen mannen, op hun eigen bord?
Ja, ja, je was duidelijk...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
Ik will dit nog een keer kwijt'
Ik ben zo'n sukkel die heeft betaald voor streams, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er nauwelijks naar heb gekeken. Dit forum is veeeeel leuker en ik mis ook niks
Ze heeft Brian niet kunnen bewerkstelligen...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef Charmian het volgende:
Is Natasia ergens gefrustreerd over dat ze weer aan d'r schoonmaakmanie bezig is, tis half één 's nachts
ja je bent zeker een sukkelquote:Op zondag 6 mei 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
Ik ben zo'n sukkel die heeft betaald voor streams, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er nauwelijks naar heb gekeken. Dit forum is veeeeel leuker en ik mis ook niks
nee joh je bent geen sukkel, ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebbenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:42 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja je bent zeker een sukkel
zijn je eigen woorden maar ik wrijf het je graag in
Nu effe niet...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:42 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
nu ff nietquote:Op zondag 6 mei 2007 00:42 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
huub draait house plaatjes, amanda en lieke zijn aan het dansen, brian is een slomo in de keuken en natasja zit op het aanrecht, eric zit op de pooltafel en niels is pleitte...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
TT doet weinig goeds voorspellen...
ja natuurlijk, was ik ff vergetenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft Brian niet kunnen bewerkstelligen...
En Jaaaaaaaaap?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
huub draait house plaatjes, amanda en lieke zijn aan het dansen, brian is een slomo in de keuken en natasja zit op het aanrecht, eric zit op de pooltafel en niels is pleitte...
Als Palma nou ff op rotquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef yellowfirst het volgende:
Winnen zal Natasia niet, maar een carriere als poetsvrouw is zeker voor haar weggelegd......![]()
Een carriere als dwangmatig poetser welteverstaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef yellowfirst het volgende:
Winnen zal Natasia niet, maar een carriere als poetsvrouw is zeker voor haar weggelegd......![]()
Keert ze over 5 maanden terug in de kooi als schoonmaakster of hoofd huishoudingquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef yellowfirst het volgende:
Dan heeft hij lieke alleen?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Huub stuurt Amanda en Eric weg om wat TV te maken of zo?
Onder begeleiding van de psychiater ( gelijk met Brian)quote:Op zondag 6 mei 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Een carriere als dwangmatig poetser welteverstaan.![]()
Done !!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Petraa het is nu de SC [SC#49] Ook Voor IconPimping!
Maar die gaat waarschijnlijk sneller dan deze COS
ik hoop zo dat Jaap alle ziektes die hij nu veinst allemaal minimaal één keer krijgtquote:
Heeft Tas al gedaan, daar is palma ziek van.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als Palma nou ff op rotkan natasia die taak overnemen
lekker romantisch met die keiharde muziek en dat felle lichtquote:
zit al een kwartier te schijten.quote:
Weet je die 'date' nog? Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Amanda heeft met Mitch afgesproken dat ze hem morgen gaat bellen...ze mogen het alleen maar over werk hebben...
Ligt het aan mij of is het een beetje te geforceerd in opdracht vd redactie en omdat Amanda het zo leuk vindt...ik krijg niet bepaald de indruk dat Mitch haar ziet staan namelijk![]()
Mitch heeft zelfs al een keer gezegd dat hij haar niet hoeft, maar de redactie je weets...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Amanda heeft met Mitch afgesproken dat ze hem morgen gaat bellen...ze mogen het alleen maar over werk hebben...
Ligt het aan mij of is het een beetje te geforceerd in opdracht vd redactie en omdat Amanda het zo leuk vindt...ik krijg niet bepaald de indruk dat Mitch haar ziet staan namelijk![]()
Nee zelfs jij denkt en wenst dat nietquote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoop zo dat Jaap alle ziektes die hij nu veinst allemaal minimaal één keer krijgt
maar ze zat er wel een boterhammetje naast te etenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
zit al een kwartier te schijten.
Brian gaat er van over zijn nek, bijna, en Natasia wil wierook aan doen
En dat met een gewicht van 180 kilo, de hoeveelheid......................................................quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
zit al een kwartier te schijten.
Brian gaat er van over zijn nek, bijna, en Natasia wil wierook aan doen
zo erg vind ik het dus dat hij dat doetquote:
Maak daar maar weer 200 van gezien zijn gevreet de afgelopen dagen, en hou dan maar op over de hoeveelheidquote:Op zondag 6 mei 2007 00:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En dat met een gewicht van 180 kilo, de hoeveelheid......................................................![]()
Misschien een afwijking van haar?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
Natas, kappen nou met die wc praatjes. Daar wordt ik nu ziek van !
Dan wordt het pas ècht leuk.........quote:Op zondag 6 mei 2007 00:56 schreef Kaleddis het volgende:
Mogen Huub en Lieke een fles Wodka en dan Gaby door de poort ??
Tis niet mij favo persoon .... Maar hij heeft ook een hart ( en als je daarop trapt doet dat pijn)quote:Op zondag 6 mei 2007 00:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo erg vind ik het dus dat hij dat doet
Ik vond het wel grappigquote:Op zondag 6 mei 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
Natas, kappen nou met die wc praatjes. Daar wordt ik nu ziek van !
Op Huub en vrouwen zijn we toch ook uitgekeken.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Pfffff wat een alcoholrestrictie niet kan doen... ze willen wel maar het komt niet echt over he?
Boring
Gaby komt niet meer, die heeft vanavond de kamer van haar mammie een metamorfose gegeven. Maar drank is er genoeg, fuck the limit, als het aan mij ligt.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:56 schreef Kaleddis het volgende:
Mogen Huub en Lieke een fles Wodka en dan Gaby door de poort ??
Ik geloof daar niks vanquote:Op zondag 6 mei 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Amanda slaapt alweer bij Eric.
Ik weet dat ze bang is van Jaap, maar zou er nou niet een béétje geilheid bij zitten dat ze bij Eric en Nicolaas wil slapen?
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:02 schreef Marelle het volgende:
Lieke is absoluut niet camerageil![]()
Dat was al bekend...
Ook makkelijk zoenen met 2 van die grote zonnebrillen op![]()
iedereen welterusten... bij mij gaat het licht ook uit...quote:
Hij stapt net weer uit bed om z'n tanden te gaan poetsen, en hij heeft wel een broekje aan.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef Marelle het volgende:
Slaapt Eric in z'n blote kont als Amanda bij hun slaapt???
Hij slaapt altijd bloot.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef Marelle het volgende:
Slaapt Eric in z'n blote kont als Amanda bij hun slaapt???
Trustequote:Op zondag 6 mei 2007 01:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
iedereen welterusten... bij mij gaat het licht ook uit...
ow vandaar dat Amanda zo graag bij hem slaaptquote:Op zondag 6 mei 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij slaapt altijd bloot.
Zwemmen ook, maar daar heeft de regie over geklaagd, geloof ik.
Ik nu dus ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb zin in een tompoes...
Wat zegt hij dan zoal?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:09 schreef Donnie29 het volgende:
Ja idd, soms kan Eric echt schijnheilig lullen, nu dan mbt de muziek..
dat doet tie express...quote:Op zondag 6 mei 2007 01:09 schreef Donnie29 het volgende:
Ja idd, soms kan Eric echt schijnheilig lullen, nu dan mbt de muziek..
Zit ik 5 dagen lang de heerlijkste vruchten te presenteren, reageert er niemand, en nu is het een tompouce... hoppa... junks !!!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
nah, blijkbaar slaapt Eric toch met een broek aan.
En Lieke heeft een rode onderbroek aan.
Willen we dat weten?
anders ik welquote:Op zondag 6 mei 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Dat doet hij express idd zoals desii hierboven ook zegtquote:Op zondag 6 mei 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Wat een herrie!
Nee dat denk ik niet, hij ging buiten DGK ook naar technofeesten etc. Dat heeft hij een keer tegen Huub gezegd.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
Eric praat altijd met alle winden mee.
Ik denk niet dat hij nu express doet alsof hij het erg vindt, die muziek, en het eigenlijk leuk vindt.
Ik denk dat hij het echt meent, onder invloed van de bij hem aanwezige personen.
maar die heeft al slaapproblemen..... maar jah.... wat ga je dan ook in de kooi doenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:18 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zit Nicolaas zich echt op te vreten![]()
Telepathie.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat het zo neuken gaat worden.
Dat was net nog wat we misten in de gouden kooiquote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe dan ook, gewipt wordt er vanacht.
Mwah... ik schat dat dat er nu nog niet van komt; ze speelt voornamelijk voor de camera zo te zien. Lijkt allemaal behoorlijk fake.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
Net nu er een leuker nummer is, want met Arabische klanken.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef petraa het volgende:
Muziek moet zachter staat op schermen./
O ja, ze had het er vanmiddag nog over dat er een muurtje tussen hen stond en dat Huubje dat nog moest afbreken, steentje voor steentje. Mwah, het lijkt nu niet meer als een wandje van rijstpapier.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah... ik schat dat dat er nu nog niet van komt; ze speelt voornamelijk voor de camera zo te zien. Lijkt allemaal behoorlijk fake.
Mooie rooie strik om dat jurkje, he?![]()
Ik zat ook net te denken... het is toch bizar dat we bij BB uren zaten te turen of dekens op en neer gingen.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe dan ook, gewipt wordt er vanacht.
Kan me vergissen hoor, maar wat ik vandaag heb kunnen zien komt op mij zo onecht over... alsof ze Huub gebruikt om op de camera's te spelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O ja, ze had het er vanmiddag nog over dat er een muurtje tussen hen stond en dat Huubje dat nog moest afbreken, steentje voor steentje. Mwah, het lijkt nu niet meer als een wandje van rijstpapier.
Ha ha, ja inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken... het is toch bizar dat we bij BB uren zaten te turen of dekens op en neer gingen.
En bij DGK... reden om de streams uit te zetten
Raar hè, hoe we daar nou allemaal anders over denken...quote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken... het is toch bizar dat we bij BB uren zaten te turen of dekens op en neer gingen.
En bij DGK... reden om de streams uit te zetten
BB was veel preutser, ook met het in beeld brengen van private parts.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raar hè, hoe we daar nou allemaal anders over denken...
Een overdaad is nooit goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
na de eerste keer is het niet meer spannend, zoietsquote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voyeurs in hart en ziel.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik herinner me toch nog BB5, 'mijn schat Naat' die vol in beeld was met haar PP.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
BB was veel preutser, ook met het in beeld brengen van private parts.
Eh, oh ja. Maar meestal draaiden de camera's daar toch beschaamd weg. Wat hier opvallend was trouwens: hoe Nena er alles aan deed zich 'verdekt' om te kledenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik herinner me toch nog BB5, 'mijn schat Naat' die vol in beeld was met haar PP.
Vreselijk mensquote:Op zondag 6 mei 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan me vergissen hoor, maar wat ik vandaag heb kunnen zien komt op mij zo onecht over... alsof ze Huub gebruikt om op de camera's te spelen.
Dat vond ik ook. Wat een leuke meid vergeleken met wat hij nu najaagt.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:30 schreef Desii het volgende:
Ik heb net op tien nog een keer het fimpje gezien van Huub die Hedda belt...
zoooooo een lief en leuk gesprekje![]()
Dat zal wel weer bijdraaien als ze na een weekje of drie uitgeput is van haar eigen toneelspel. Hoop ikquote:Op zondag 6 mei 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vreselijk mens![]()
Begrijp niet zo goed die omslag in de villa...toen ze daar personeel was had niemand een goed woord voor haar over en nu kruipen ze allemaal in en uit elkaars reet
Juist niet, daar was die douche meestal helemaal open..... bij dgk zie je dan niksquote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
BB was veel preutser, ook met het in beeld brengen van private parts.
Ik seg : opheffen die restrictie, maar dan volgend weekend, als ik niet op tijd naar mijn nestje hoef.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo leuk alcohol restrictie, dat weet je zeker dat er niks gebeurd
Maar vergeleken bij hier kreeg je vrijwel geen donder (letterlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Juist niet, daar was die douche meestal helemaal open..... bij dgk zie je dan niks
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:30 schreef Desii het volgende:
Ik heb net op tien nog een keer het fimpje gezien van Huub die Hedda belt...
zoooooo een lief en leuk gesprekje![]()
ook BB5, ik vond Lieske ook wel leuk.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
Lieske luistert bijzonder gevoelig een aandachtig naar Huubs uitvoering van Beethovens Mondschein Sonate.
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
Lieske luistert bijzonder gevoelig een aandachtig naar Huubs uitvoering van Beethovens Mondschein Sonate.
Jemig, kun je merken dat ik moe ben zeg (van al het software installeren na installatie XP). Inderdaad, Lieke en Lieske: die laatste was veel frisser.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ook BB5, ik vond Lieske ook wel leuk.
Lieske waste haar gezicht iedere dag met tranen.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, kun je merken dat ik moe ben zeg (van al het software installeren na installatie XP). Inderdaad, Lieke en Lieske: die laatste was veel frisser.
En versleet elke dag een tandenborstel tot op de draad. (lekker fris overigens)quote:Op zondag 6 mei 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieske waste haar gezicht iedere dag met tranen.
Dat ding jankte om een scheet.
weer bij Ericquote:Op zondag 6 mei 2007 02:19 schreef Meaghan het volgende:
Waar is Amanda nou? Zal toch niet naast Brian in bed gekropen zijn he![]()
Origineel gesprek dus wel...quote:Op zondag 6 mei 2007 02:49 schreef Meaghan het volgende:
Ze ligt niet meer naast Eric, ze is weer naar beneden. Huub en Lieke hebben het over wat huub met andere meiden heeft gedaan en dat hij zijn belofte aan Lieke heeft gehouden door niet te ver te gaan.
klinkt als Dido: de deurtjes van mijn hart zijn gesloten...quote:Op zondag 6 mei 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik heb een schild van zelfbescherming opgezet"
Ja, wat!?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:07 schreef Ricard0j het volgende:
En nu zijn Lieke en Huub met elkaar bezig
Tot nu toe is het alleen nog maar zoenen, maar het zou niet raar zijn als Huub Lieke ligt te pielenquote:
Erectiestoornis?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: het gaat fout de laatste tijd....
Wat???
Dat verstond ik ook, de seks misschien?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: het gaat fout de laatste tijd....
Wat???
Hij praat (nogal) in zijn slaap, dus volgens mij droomt 'ie het.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:29 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Gezicht lijkt net op die van Wouter Bos, alleen dan wat dikker
Tis ergquote:Op zondag 6 mei 2007 03:34 schreef avonne het volgende:
jesses, hij is een konijn
ik zet net de streams aan. Heeft zij er wel van genoten, danwel iets van zich laten horen?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis ergmannen worden lui tegenwoordig
ik vind het helemaal geweldig!!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:26 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij praat (nogal) in zijn slaap, dus volgens mij droomt 'ie het.
Maar aangezien veel van zijn 'praatjes' over 'fucking tyfuslyers ik haat jullie' gaan
zit Japio toch van alles dwars diep van binnen...................denk ik dan......
(op zulke momenten heb ik zelfs een beetje meelij met hem)
Heul niet alle mannenquote:Op zondag 6 mei 2007 03:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis ergmannen worden lui tegenwoordig
Alleen standaard gehijg meer niet... Bummerquote:Op zondag 6 mei 2007 03:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zet net de streams aan. Heeft zij er wel van genoten, danwel iets van zich laten horen?
Sterker nog: ligt er wel iemand onder Huub, eigenlijk?
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zet net de streams aan. Heeft zij er wel van genoten, danwel iets van zich laten horen?
Sterker nog: ligt er wel iemand onder Huub, eigenlijk?
Nou speciaal voor jou dan:quote:
Ik wil hem persoonlijk gaan balsemen!!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen standaard gehijg meer niet... Bummer
Oja, moeten we deze reanimeren of laten we hem maar zo?? [afbeelding]
Dat brand wel beter...quote:Op zondag 6 mei 2007 03:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wil hem persoonlijk gaan balsemen!!
Met kranten en lijm. Papiermache!![]()
De fik erin! Verbranden die heks! (heksen zijn niet altijd vrouwen)quote:
Cremeren heet dat hoor, als ze deaudt zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De fik erin! Verbranden die heks! (heksen zijn niet altijd vrouwen)![]()
Och al is Brian geen heks, verbranden mag altijdquote:Op zondag 6 mei 2007 03:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De fik erin! Verbranden die heks! (heksen zijn niet altijd vrouwen)![]()
Voor Brian?!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:53 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Dat worden dan complete landelijke oplages van een jaar of 14 Telegraaf......
Huub is een beetje in de war, heb ik het idee. Hij weet dat Lieke er niet voor niets in is gekomen. Het (Lieke) maakt hem zwakker.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:49 schreef Ricard0j het volgende:
Huub: Ik respecteer wat je zegt en wie je bent (ofzo)
Zonde, dan mis je weer wc papier.......quote:
Ga je gangquote:Op zondag 6 mei 2007 03:56 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Die past wel in een rolletje toiletpapier. (ahhhh. mag ik ? mag ik ? mag ik ?)
Dat is op deze foto nog niet vastgesteld. Dus verbranden op de brandstapel is in dit geval de juiste optie naar mijn mening.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Cremeren heet dat hoor, als ze deaudt zijn.
Eerst met een flinke steen om de voeten in het water pleuren.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is op deze foto nog niet vastgesteld. Dus verbranden op de brandstapel is in dit geval de juiste optie naar mijn mening.
Jezus, ze weten zelfs van "liefde" een zakelijk gesprek te maken?!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:58 schreef avonne het volgende:
okeeejjj.... wat ik er van begrijp, zegt Lieke dat ze zich niet aan Huub wil geven (omdat hij ook met anderen flikflooide vanwege het spel of zo) en dat Huub dan vindt dat ze dan ook niet met hem moet neuken dan "doe dan helemaal niks" waarop Lieke zegt dat hij zelf ook ,.... weet ik veel.
Romantisch, hoor.
jongens, das meer dan genoeg over vermoordenquote:Op zondag 6 mei 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst met een flinke steen om de voeten in het water pleuren.
Misschien is het heul geen heksert.
Het zekere voor het onzekere..ik ben het met je eens.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst met een flinke steen om de voeten in het water pleuren.
Misschien is het heul geen heksert.
quote:Op zondag 6 mei 2007 04:00 schreef avonne het volgende:
[..]
jongens, das meer dan genoeg over vermoorden
Heb het ook niet gezien, maar hoe ik het lees, lijkt het mij van niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 08:31 schreef maril het volgende:
Ik heb het niet gezien ,maar als ik het zo lees ik Huub weer heel snel klaargekomen, hebben jullie nog meegekregen of Lieke er ook van genoten heeft?
Ik dacht dat Amanda wel had aangegeven klaar te komen alleeen lukt het Brain niet zo.quote:Op zondag 6 mei 2007 08:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb het ook niet gezien, maar hoe ik het lees, lijkt het mij van niet.
De eerste vrouw die klaarkomt in DGK laat nog even op zich wachten.
En natuurlijk ligt het niet aan het manvolk wat daar rondspuit...![]()
Zou best kunnen af en toe kijk ik met oogkleppen op....quote:Op zondag 6 mei 2007 08:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ik dacht dat Amanda wel had aangegeven klaar te komen alleeen lukt het Brain niet zo.
Dat lijkt me heel sterk ... met zo'n konijn bovenop jequote:Op zondag 6 mei 2007 08:44 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat Amanda wel had aangegeven klaar te komen
Uhhh.. je bedoelt vast '....met zo'n rat bovenop je...quote:Op zondag 6 mei 2007 09:15 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk ... met zo'n konijn bovenop je![]()
Ik zou een siegologisch praatje kunnen houden dat gevoel een reactie is op hoe jij dingen beleeft,... maar daar is dit topic niet voor bestemd.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:21 schreef Ashrak het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat Lieke een b*tch is?
Vanaf dag 1 gooide ze zich bovenop Huub en gelijk begint ze weer te eisen en te ratelen.
Misschien heeft 'ie een pammetje van Brian geslikt...quote:Op zondag 6 mei 2007 09:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nicoblaas is al wakker, laat voor zijn doel.
Hij zal zo wel opstaan.
Ik heb betaald voor de streams maar ik lees de cossen, ik word kotsmisselijk van Lieke.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:21 schreef Ashrak het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat Lieke een b*tch is?
Vanaf dag 1 gooide ze zich bovenop Huub en gelijk begint ze weer te eisen en te ratelen.
Tuurlijk want van haar punten laat ze haar zusjes komenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:46 schreef Lobasca het volgende:
De kindjes van Natasia komen volgende week zondag vast ook weer langs op Moederdag.
Lieke is een mediageile snol, met het figuur van eenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:39 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor de streams maar ik lees de cossen, ik word kotsmisselijk van Lieke.
Vind het zo grappig dat sommige conclusies zo laat pas gevormd worden...vond lieke vanaf dag `1 al een freak....vind mitch inmiddels ook eng....vind eigenlijk iedereen wel fucking freaky in de kooi....tis net een duitse orchie....whaaha...quote:Op zondag 6 mei 2007 09:39 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor de streams maar ik lees de cossen, ik word kotsmisselijk van Lieke.
Hey Bee Bee...had net een zwaar gesprek met mijn ouders,..maar jou plaatje en opmerking : makes my morning lady!! thanx...quote:Op zondag 6 mei 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is een mediageile snol, met het figuur van een
[afbeelding]
Amenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Voor de gelovigen....god zij met u vandaag op deze 12 graden celcius zondag morgen.
Pay and play.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:11 schreef PumaStreamer het volgende:
What the fuck...joh...wat is dit dan joh....die 3.95 per maand word gewoon 5.20 als je via sms doet....motherfuckers...waar gaat dat nou weer over...waar is die zieke 1,25 nou weer voor....en dan ook nog mijn verzend kosten..hmm.....listig....maar jah...
what to do....ach leedvermaak voor 5,20 is niet veel..maar vind dat we nou wel een beetje extra genaaid worden.
Dus 3.95 wordt
Via SMS: 5.20
Via 0900: 4,82
Via wallie: 4,34
Via Credit: 4,32
Wallet: 3,95
DUS WAT NOU 3,95 LEUGENAAAAAAAAAARS
Eerst bij Eric, en later in haar eigen bed.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:20 schreef Varen het volgende:
waar heeft Amanda geslapen?
I rest my case son!!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:22 schreef CHAOS_ het volgende:
Die Amanda klinkt ook als een oude thee tante, als ze het lawaai niet aan kan, gaat ze toch lekker naar huis!!!!!!!! Snappen ze het principe nu nog niet?
Viel mij ook al op, jeeeeeeesquote:
Zo das een flinke jaap....die zal je maar in je hol hebben...hahaah...hihhii...anyway bedankt voor dit prachtige idillische plaatje....quote:
Please nooooooooooooquote:Op zondag 6 mei 2007 10:26 schreef blomst het volgende:
Of komen de dames van Dreams weer?
Ik weet het niet, maar zal wel voor Amanda zijn die was al aangekleed.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:26 schreef Varen het volgende:
Wie komt er?
Je hebt gelijk, The Nightmares zijn er weer.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:26 schreef blomst het volgende:
Of komen de dames van Dreams weer?
Gadver.....gadver...gadver.....en Wilgo...de volgelinge zwarte slaaf dan....ik bedoel die trapt brian met 1 voet de maan op...quote:Op zondag 6 mei 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Natasja ligt Brainless weer op te geilen, maar hij heeft er niet echt veel ziin. Volgens mij wordt hij helemaal eng van haar.
Laat Wilgo vandaag dan maar op bezoek komenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Gadver.....gadver...gadver.....en Wilgo...de volgelinge zwarte slaaf dan....ik bedoel die trapt brian met 1 voet de maan op...
Dat was Lieske.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heette dat domme blonde kind uit Big Brother nou ook Lieke?
Gisteravond hetzelfde scenarioquote:Op zondag 6 mei 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Natasja ligt Brainless weer op te geilen, maar hij heeft er niet echt veel ziin. Volgens mij wordt hij helemaal eng van haar.
Opmaakdamequote:Op zondag 6 mei 2007 10:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie is dat mokkel met het donkere haar?
Ook een opmaakdamequote:Op zondag 6 mei 2007 10:41 schreef PumaStreamer het volgende:
En die DIKKE>>....nieuwe vriendin jaap??
Sjenk you for the info..moet altijd lachen was ooit bij een dietiste..die was zelf modder vet...beetje het zelfde gevoel als make up krijgen van een lelijk mens ahaha..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |