Ze stond voor hem en begon gewoon op zn bord te snijden......... zoals mn moeder deed toen ik 5 was.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Vanmiddag vroeg Tas of ze zijn vlees moest "uitpluizen" en voor dat Brian iets kon zeggen begon Natas hapklare brokjes te maken![]()
ik krijg het gevoel dat ze juist slechter zijn geworden...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:18 schreef Marelle het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, en klop het meteen ook weer af, maar mijn streams doen het prima![]()
En daar achteraan:" Dronken dus!"quote:Op zondag 6 mei 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
N: Niet rennen anders glij je op je smoel amanda
Dus Natasia ziet Brian als èèn van haar kindjes...........quote:Op zondag 6 mei 2007 00:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Vanmiddag vroeg Tas of ze zijn vlees moest "uitpluizen" en voor dat Brian iets kon zeggen begon Natas hapklare brokjes te maken![]()
Niet het formaat van de tieten is belangrijk. Veel belangrijker is wie er aan de tieten vast zit.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
Lieke ga is wat tieten kweken inplaats van spieren.
Jaap, misschien.....quote:Op zondag 6 mei 2007 00:21 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda zal nu wel aardig opgegeild zijn door Mitch..en wie moet ze nu pakken...............![]()
Als er al iemand onuitstaanbaar wordt met een borrel op is het Natasja wel...... Wat maken ze zich toch druk over Amanda?quote:
natasja zeeft een potje olvarit voor brian als het nodig is...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze stond voor hem en begon gewoon op zn bord te snijden......... zoals mn moeder deed toen ik 5 was.![]()
Brain is ook nog een kind, hij ziet namelijk Tupac als z'n grote heldquote:Op zondag 6 mei 2007 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus Natasia ziet Brian als èèn van haar kindjes...........
Waar ze maar al te graag iets meer van wilquote:Op zondag 6 mei 2007 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Natasja is dan ook een échte mama!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze stond voor hem en begon gewoon op zn bord te snijden......... zoals mn moeder deed toen ik 5 was.![]()
Nou zo doet ze het overkomen maar ik vrees dat ze Brian als een prooi zietquote:Op zondag 6 mei 2007 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
meestal een vrouw...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet het formaat van de tieten is belangrijk. Veel belangrijker is wie er aan de tieten vast zit.
In deze moderne tijd niet echt noodzakelijkquote:
Geile ava heb jijquote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
je ava is helemaal top, kom hem even showen in de SC!
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
In deze moderne tijd niet echt noodzakelijk![]()
En niet allèèn de snaren..........quote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Huub en Lieke staan te draaien in de game, terwijl Brian op zijn gitaar aan het tokkelen is. Brian zegt ik hoop dat de speakers knallen. Nou Brian zo'n 10000 streamers willen dat jou snaren breken.
Lekker nummer............quote:Op zondag 6 mei 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
Hee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!daar is de pling plong muziek![]()
als het zijn stekkers zijn vind ik het goed...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:28 schreef Wopper1 het volgende:
Brian wil met ze 3'en de stekkers eruit trekken (oftewel, Nicolaas kan het uitvoeren, Brian staat om het hoekje).
Word eentonig, Brian doet niets maar ook werlelijk niets....de lafaard....quote:Op zondag 6 mei 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
Brian durft niet alleen, dus vraagt Nicolaas
Brian durft NIETS alleen!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
Brian durft niet alleen, dus vraagt Nicolaas
Das nog langquote:
Als Brain bij zichzelf nou de spreekwoordelijke stekkers eruit zou trekken...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:28 schreef Wopper1 het volgende:
Brian wil met ze 3'en de stekkers eruit trekken (oftewel, Nicolaas kan het uitvoeren, Brian staat om het hoekje).
never trust a living soul that bleeds for five days and doesn't die...quote:
Voor zn trouwpak moet hij 15 kilo kwijtraken?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
Jaap zou toch klokslag 12 uur gaan sporten
Alles is betrekkelijk..aldus Jaap zijn woordenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
Jaap zou toch klokslag 12 uur gaan sporten
Tjee das diepquote:Op zondag 6 mei 2007 00:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
never trust a living soul that bleeds for five days and doesn't die...
The continuing story... Het is een laffe zak. Een onzijdig lidwoord is eigenlijk al teveel credit voor dit wezen.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Tis ongelooflijk dat die rat altijd anderen de opdracht geeft, en nog erger is dat ze het nog doen ook
ik mis een breinaald als cocktailprikkertje..quote:
Doe je dat ook voor volwassen mannen, op hun eigen bord?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in Suriname...kip pluizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |