Niet echt nee...het gebeurt doorgaans tijdens het kokenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe je dat ook voor volwassen mannen, op hun eigen bord?
Ja, ja, je was duidelijk...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
Ik will dit nog een keer kwijt'
Ik ben zo'n sukkel die heeft betaald voor streams, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er nauwelijks naar heb gekeken. Dit forum is veeeeel leuker en ik mis ook niks
Ze heeft Brian niet kunnen bewerkstelligen...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef Charmian het volgende:
Is Natasia ergens gefrustreerd over dat ze weer aan d'r schoonmaakmanie bezig is, tis half één 's nachts
ja je bent zeker een sukkelquote:Op zondag 6 mei 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
Ik ben zo'n sukkel die heeft betaald voor streams, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er nauwelijks naar heb gekeken. Dit forum is veeeeel leuker en ik mis ook niks
nee joh je bent geen sukkel, ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebbenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:42 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja je bent zeker een sukkel
zijn je eigen woorden maar ik wrijf het je graag in
Nu effe niet...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:42 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
nu ff nietquote:Op zondag 6 mei 2007 00:42 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
huub draait house plaatjes, amanda en lieke zijn aan het dansen, brian is een slomo in de keuken en natasja zit op het aanrecht, eric zit op de pooltafel en niels is pleitte...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
TT doet weinig goeds voorspellen...
ja natuurlijk, was ik ff vergetenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft Brian niet kunnen bewerkstelligen...
En Jaaaaaaaaap?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
huub draait house plaatjes, amanda en lieke zijn aan het dansen, brian is een slomo in de keuken en natasja zit op het aanrecht, eric zit op de pooltafel en niels is pleitte...
Als Palma nou ff op rotquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef yellowfirst het volgende:
Winnen zal Natasia niet, maar een carriere als poetsvrouw is zeker voor haar weggelegd......![]()
Een carriere als dwangmatig poetser welteverstaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef yellowfirst het volgende:
Winnen zal Natasia niet, maar een carriere als poetsvrouw is zeker voor haar weggelegd......![]()
Keert ze over 5 maanden terug in de kooi als schoonmaakster of hoofd huishoudingquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef yellowfirst het volgende:
Dan heeft hij lieke alleen?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Huub stuurt Amanda en Eric weg om wat TV te maken of zo?
Onder begeleiding van de psychiater ( gelijk met Brian)quote:Op zondag 6 mei 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Een carriere als dwangmatig poetser welteverstaan.![]()
Done !!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Petraa het is nu de SC [SC#49] Ook Voor IconPimping!
Maar die gaat waarschijnlijk sneller dan deze COS
ik hoop zo dat Jaap alle ziektes die hij nu veinst allemaal minimaal één keer krijgtquote:
Heeft Tas al gedaan, daar is palma ziek van.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als Palma nou ff op rotkan natasia die taak overnemen
lekker romantisch met die keiharde muziek en dat felle lichtquote:
zit al een kwartier te schijten.quote:
Weet je die 'date' nog? Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Amanda heeft met Mitch afgesproken dat ze hem morgen gaat bellen...ze mogen het alleen maar over werk hebben...
Ligt het aan mij of is het een beetje te geforceerd in opdracht vd redactie en omdat Amanda het zo leuk vindt...ik krijg niet bepaald de indruk dat Mitch haar ziet staan namelijk![]()
Mitch heeft zelfs al een keer gezegd dat hij haar niet hoeft, maar de redactie je weets...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Amanda heeft met Mitch afgesproken dat ze hem morgen gaat bellen...ze mogen het alleen maar over werk hebben...
Ligt het aan mij of is het een beetje te geforceerd in opdracht vd redactie en omdat Amanda het zo leuk vindt...ik krijg niet bepaald de indruk dat Mitch haar ziet staan namelijk![]()
Nee zelfs jij denkt en wenst dat nietquote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoop zo dat Jaap alle ziektes die hij nu veinst allemaal minimaal één keer krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |