Kleed je aan Nudistquote:Op zondag 6 mei 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
Veel plezier, Paleandra!
Mijn kerels moeten weer credits verdienen bij hun vriendinnenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Shitttt ik wil ook, maar me vriendinnen moet weer credits verdienen bij hun kerels![]()
![]()
Ik denk het ook niet. Mare even zeuren daar kan nooit kwaad.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
Ik ben bang dat ze voor liefhebbers als jij niets gaan veranderen... ze willen gewoon die licentie erop hebben en dat kan alleen met die latere mediaspeler. Sparen voor nieuw moederbord en nieuwe processor misschien?
Je moet niet bij mij zijn, spreek mn stylist er maar op aan.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Mootie, ik zal die boxer cq. handoek cq stuk papier cq luier niet meer aandoen
Linkjes, lijntjes................... roddelzusje dat isquote:
Ik heb een gloednieuwe, veel te dure pc voor mijn neus staan en al mijn software is perfect up-to-date.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Mare even zeuren daar kan nooit kwaad.
Enne ik ben niet zo computer handig aangelegd dat ik dat soort onderdelen even los er in kan stoppen. Dus dt komt dan neer op een nieuwe pc. Maar zonder vaste baan is het lastig sparen voor zulke uitgaves.
Je zou een handigerd in de buurt moeten kennen, die doet dat zo. Ik vind het echt jammer dat je niet meer kunt kijken... gelukkig is het veulentje natuurlijk al geboren en weg, dat scheeltquote:Op zondag 6 mei 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Mare even zeuren daar kan nooit kwaad.
Enne ik ben niet zo computer handig aangelegd dat ik dat soort onderdelen even los er in kan stoppen. Dus dt komt dan neer op een nieuwe pc. Maar zonder vaste baan is het lastig sparen voor zulke uitgaves.
Ian..........quote:Op zondag 6 mei 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet niet bij mij zijn, spreek mn stylist er maar op aan.![]()
Waaaat? Draag jij de kleding van Mootiequote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Mootie, ik zal die boxer cq. handoek cq stuk papier cq luier niet meer aandoen
Oh dat absoluutquote:Op zondag 6 mei 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
Je zou een handigerd in de buurt moeten kennen, die doet dat zo. Ik vind het echt jammer dat je niet meer kunt kijken... gelukkig is het veulentje natuurlijk al geboren en weg, dat scheelt![]()
Daar pas ik als paard niet inquote:
Maar Sussie weet ook niet alles...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Linkjes, lijntjes................... roddelzusje dat is![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Zusje heeft is wel Amanda in nachtpon, staat altijd garant voor succes.
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding]Kleinzusje!!! Pietje gaat nu met Petraa![afbeelding]
[afbeelding]
Geef me 5 minutenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ian kun je Mootie niet even een mooi ajax pakje aanmeten ? en haar laten dansen ? Dan komt alles goed
WTFquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien was Pietje niet de ware voor je..... Misschien de kledingontwerper van jou, of is hij homo?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
Ik geef toe...... Peet kijkt wel wat gelukkiger dan ik![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Misschien was Pietje niet de ware voor je..... Misschien de kledingontwerper van jou, of is hij homo?
I love himquote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:51 schreef kleinzusje het volgende:
Naakt stond Mootie voor een hijgende Pietje te dansen............. soort Melissa hupsjes. Plotseling kwam Peetra boos om de hoek gluren en schold haar uit voor nudist. Mootie schrok zich dood en besloot een pilletje te nemen en haar Feyenoord jurk aante sjorren. Helaas schold pietje haar uit voor duo penottie. Het jurkje viel niet in de smaak, de rode kleur was bruin geworden in de was. Petraa zag haar kans schoon en duwde zichzelf in haar nieuwe rode ponnetje binnen de 60/60 muren en drukte zich heftig tegen Pietje aan. Huilend trok Mootie zich terug.............. Kleinzusje snapt haar verdriet
Ik concludeer dat Brian grapjes hier niet gewenst zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij wou alleen maar jouw bescherming bewerkstelligen!
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:51 schreef kleinzusje het volgende:
Naakt stond Mootie voor een hijgende Pietje te dansen............. soort Melissa hupsjes. Plotseling kwam Peetra boos om de hoek gluren en schold haar uit voor nudist. Mootie schrok zich dood en besloot een pilletje te nemen en haar Feyenoord jurk aante sjorren. Helaas schold pietje haar uit voor duo penottie. Het jurkje viel niet in de smaak, de rode kleur was bruin geworden in de was. Petraa zag haar kans schoon en duwde zichzelf in haar nieuwe rode ponnetje binnen de 60/60 muren en drukte zich heftig tegen Pietje aan. Huilend trok Mootie zich terug.............. Kleinzusje snapt haar verdriet
Pietje is net zo'n slet als Brian...... bij het eerste het beste chickie in een rood jurkje word je gedumptquote:Op zondag 6 mei 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik concludeer dat Brian grapjes hier niet gewenst zijn![]()
![]()
Hahaha, dit is niet goed hoor, moest hardop lachenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:51 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Pietje is net zo'n slet als Brian...... bij het eerste het beste chickie in een rood jurkje word je gedumpt![]()
Jouw jurkjes zijn veel mooier hoor... en je hebt er VEEL MEER!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Pietje is net zo'n slet als Brian...... bij het eerste het beste chickie in een rood jurkje word je gedumpt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |