Daarom juist...quote:
Da's nog niet zo'n slechte suggestie. Prikkerbaar word ik trouwens wel van streams 1 en 2 als ik niet oppasquote:Op zondag 6 mei 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie er een distel in... Mare volgens mij ben jij helemaal niet zo prikkelbaar![]()
check dit!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of onder die kilt van Mootie een broekje zit of niet !!!!
Whehehe....quote:
Hij doet het. Mooie foto.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat zal heel goed kunnen een distel
*hopende dat de afbeelding het doet*
Je hebt tenminste nog streams om naar te kijkenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Da's nog niet zo'n slechte suggestie. Prikkerbaar word ik trouwens wel van streams 1 en 2 als ik niet oppas![]()
Ik zag het! Geniaal!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
Ian....... ga de ava van Pietje even bekijken.![]()
Achhhhhhhquote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef kleinzusje het volgende:
Gert en Kleinzusje zijn on a break !!!!
Die blauwe terrorGert heeft Loes meegelokt naar zijn strand om gratis streams te bewerkstelligen en ligt nu straal bezopen in een steeg. Kleinzusje zit moederziel alleen met 2 zwarte en 2 werkende streams. Loes heeft uit wraak Natasia en Brian gratis aan haar gegeven. Gelukkig is Kleinzusje in de ban van gitaarmuziek en hoopt dat velen haar kunnen troosten.
Sorry. Ik vind het oprecht lullig voor degenen die niet meer kunnen kijken. Ik heb gelezen dat je software gedateerd is voor die DRM ellende.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt tenminste nog streams om naar te kijken![]()
Was heel raar, ik zag ineens links in beeld iets groens...... waar het helemaal niet hoorde..... ik begon gewoon hardop te lachen.quote:
Pietje present!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
Ian....... ga de ava van Pietje even bekijken.![]()
Ja doet het. Mooie plant, maar wat kun je je er vreselijk aan prikken.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat zal heel goed kunnen een distel
*hopende dat de afbeelding het doet*
Prachtig geschreven, heb het meteen geplaatst!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef kleinzusje het volgende:
Gert en Kleinzusje zijn on a break !!!!
Die blauwe terrorGert heeft Loes meegelokt naar zijn strand om gratis streams te bewerkstelligen en ligt nu straal bezopen in een steeg. Kleinzusje zit moederziel alleen met 2 zwarte en 2 werkende streams. Loes heeft uit wraak Natasia en Brian gratis aan haar gegeven. Gelukkig is Kleinzusje in de ban van gitaarmuziek en hoopt dat velen haar kunnen troosten.
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:29 schreef kleinzusje het volgende:
Roddel Mootie + Pietje is on de way
Hahaha, hij leukquote:
Is toch duidelijk: Mootie is zijn buikspreekpop.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:29 schreef kleinzusje het volgende:
Roddel Mootie + Pietje is on de way
Tja en elke keer als iemand dat zegt is het net alsof me computertje stokoud isquote:Op zondag 6 mei 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
Sorry. Ik vind het oprecht lullig voor degenen die niet meer kunnen kijken. Ik heb gelezen dat je software gedateerd is voor die DRM ellende.
Dat hoeft helemaal niet hoor... ik had tot eergisteren Windows 2000 tot mijn grote tevredenheid. XP zat in de doos, ik wilde er niet aan tot het dus uiteindelijk wel moest... vanwege die #$%#$^^ mediaspeler.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja en elke keer als iemand dat zegt is het net alsof me computertje stokoud isDat valt nog best wel mee namelijk. Maar xp is gewoon te zwaar voor dit beestje.
Een bijzonder sexy geklede buikspreekkikker dan wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Is toch duidelijk: Mootie is zijn buikspreekpop.
Sorry beeb, ik werd een half uur geleden gebeld of ik please meeging stappen... en over een half uurtje hebben de dames de kroeg dicht denken zequote:
Bah bah... wat je nu niet ziet is dat Jaap in een groot stuk kaas dreigt te gaan bijten.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een bijzonder sexy geklede buikspreekkikker dan wel.
Het lijkt wel of het een blind date was en dat Pietje haar voor het eerst zag... Mootie vol vertrouwen en Pietje kijkt blij verrast... Maar ja wat wil je ook als een blind date naakt voor je staat?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een bijzonder sexy geklede buikspreekkikker dan wel.
Daar heb je vast veeeeeel spijt vanquote:Op zondag 6 mei 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
Dat hoeft helemaal niet hoor... ik had tot eergisteren Windows 2000 tot mijn grote tevredenheid. XP zat in de doos, ik wilde er niet aan tot het dus uiteindelijk wel moest... vanwege die #$%#$^^ mediaspeler.
Ik geloof er niks van. Buikspreker Pietje staat versteld dat MootiePop een eigen willetje blijkt te hebben en roept om verlossing.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het een blind date was en dat Pietje haar voor het eerst zag... Mootie vol vertrouwen en Pietje kijkt blij verrast... Maar ja wat wil je ook als een blind dat naakt voor je staat?
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
Geile Pietje heeft een grote liefde voor blonde dames. Maakt niet uit, scheel, gespierd, nakend.......... Maar daar was opeens de ware prinses. Helaas ging zij als kikker door het leven. Om de aandacht van Horny Pietje te trekken trok zij diverse jurkjes aan. Zelfs een luier met de naam van de ontwerper werd uit haar kleding kastje gerukt. Boos en verdrietig besloot Mootie te strippen, rond te dansen in een string zonder kruis en heeft zelfs haar gezondheid op het spel gezet. Eindelijk heeft Pietje haar gekust..........................
Hoe weet jij datquote:Op zondag 6 mei 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
Geile Pietje heeft een grote liefde voor blonde dames. Maakt niet uit, scheel, gespierd, nakend.......... Maar daar was opeens de ware prinses. Helaas ging zij als kikker door het leven. Om de aandacht van Horny Pietje te trekken trok zij diverse jurkjes aan. Zelfs een luier met de naam van de ontwerper werd uit haar kleding kastje gerukt. Boos en verdrietig besloot Mootie te strippen, rond te dansen in een string zonder kruis en heeft zelfs haar gezondheid op het spel gezet. Eindelijk heeft Pietje haar gekust..........................
Shitttt ik wil ook, maar me vriendinnen moet weer credits verdienen bij hun kerelsquote:Op zondag 6 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry beeb, ik werd een half uur geleden gebeld of ik please meeging stappen... en over een half uurtje hebben de dames de kroeg dicht denken ze
Maar ik zat niet hier zo in uitgaanstenue op de bank te hangen![]()
Inmiddels wel natuurlijk![]()
Jij ook popje................ doe voorzichtigquote:
Ik ben bang dat ze voor liefhebbers als jij niets gaan veranderen... ze willen gewoon die licentie erop hebben en dat kan alleen met die latere mediaspeler. Sparen voor nieuw moederbord en nieuwe processor misschien?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heb je vast veeeeeel spijt van
Geloof dat ik er nog niks aan mis. Wacht gewoon tot ze weer gratis worden. Of op antwoord op me mail. Maar dat zal wel net zo lang duren...
Hij kan z'n ogen niet van d'r af houden :quote:Op zondag 6 mei 2007 00:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Het lijkt wel of het een blind date was en dat Pietje haar voor het eerst zag... Mootie vol vertrouwen en Pietje kijkt blij verrast... Maar ja wat wil je ook als een blind date naakt voor je staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |