Tis ergquote:Op zondag 6 mei 2007 03:34 schreef avonne het volgende:
jesses, hij is een konijn
ik zet net de streams aan. Heeft zij er wel van genoten, danwel iets van zich laten horen?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis ergmannen worden lui tegenwoordig
ik vind het helemaal geweldig!!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:26 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij praat (nogal) in zijn slaap, dus volgens mij droomt 'ie het.
Maar aangezien veel van zijn 'praatjes' over 'fucking tyfuslyers ik haat jullie' gaan
zit Japio toch van alles dwars diep van binnen...................denk ik dan......
(op zulke momenten heb ik zelfs een beetje meelij met hem)
Heul niet alle mannenquote:Op zondag 6 mei 2007 03:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis ergmannen worden lui tegenwoordig
Alleen standaard gehijg meer niet... Bummerquote:Op zondag 6 mei 2007 03:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zet net de streams aan. Heeft zij er wel van genoten, danwel iets van zich laten horen?
Sterker nog: ligt er wel iemand onder Huub, eigenlijk?
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zet net de streams aan. Heeft zij er wel van genoten, danwel iets van zich laten horen?
Sterker nog: ligt er wel iemand onder Huub, eigenlijk?
Nou speciaal voor jou dan:quote:
Ik wil hem persoonlijk gaan balsemen!!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen standaard gehijg meer niet... Bummer
Oja, moeten we deze reanimeren of laten we hem maar zo?? [afbeelding]
Dat brand wel beter...quote:Op zondag 6 mei 2007 03:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wil hem persoonlijk gaan balsemen!!
Met kranten en lijm. Papiermache!![]()
De fik erin! Verbranden die heks! (heksen zijn niet altijd vrouwen)quote:
Cremeren heet dat hoor, als ze deaudt zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De fik erin! Verbranden die heks! (heksen zijn niet altijd vrouwen)![]()
Och al is Brian geen heks, verbranden mag altijdquote:Op zondag 6 mei 2007 03:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De fik erin! Verbranden die heks! (heksen zijn niet altijd vrouwen)![]()
Voor Brian?!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:53 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Dat worden dan complete landelijke oplages van een jaar of 14 Telegraaf......
Huub is een beetje in de war, heb ik het idee. Hij weet dat Lieke er niet voor niets in is gekomen. Het (Lieke) maakt hem zwakker.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:49 schreef Ricard0j het volgende:
Huub: Ik respecteer wat je zegt en wie je bent (ofzo)
Zonde, dan mis je weer wc papier.......quote:
Ga je gangquote:Op zondag 6 mei 2007 03:56 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Die past wel in een rolletje toiletpapier. (ahhhh. mag ik ? mag ik ? mag ik ?)
Dat is op deze foto nog niet vastgesteld. Dus verbranden op de brandstapel is in dit geval de juiste optie naar mijn mening.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Cremeren heet dat hoor, als ze deaudt zijn.
Eerst met een flinke steen om de voeten in het water pleuren.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is op deze foto nog niet vastgesteld. Dus verbranden op de brandstapel is in dit geval de juiste optie naar mijn mening.
Jezus, ze weten zelfs van "liefde" een zakelijk gesprek te maken?!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:58 schreef avonne het volgende:
okeeejjj.... wat ik er van begrijp, zegt Lieke dat ze zich niet aan Huub wil geven (omdat hij ook met anderen flikflooide vanwege het spel of zo) en dat Huub dan vindt dat ze dan ook niet met hem moet neuken dan "doe dan helemaal niks" waarop Lieke zegt dat hij zelf ook ,.... weet ik veel.
Romantisch, hoor.
jongens, das meer dan genoeg over vermoordenquote:Op zondag 6 mei 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst met een flinke steen om de voeten in het water pleuren.
Misschien is het heul geen heksert.
Het zekere voor het onzekere..ik ben het met je eens.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst met een flinke steen om de voeten in het water pleuren.
Misschien is het heul geen heksert.
quote:Op zondag 6 mei 2007 04:00 schreef avonne het volgende:
[..]
jongens, das meer dan genoeg over vermoorden
Heb het ook niet gezien, maar hoe ik het lees, lijkt het mij van niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 08:31 schreef maril het volgende:
Ik heb het niet gezien ,maar als ik het zo lees ik Huub weer heel snel klaargekomen, hebben jullie nog meegekregen of Lieke er ook van genoten heeft?
Ik dacht dat Amanda wel had aangegeven klaar te komen alleeen lukt het Brain niet zo.quote:Op zondag 6 mei 2007 08:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb het ook niet gezien, maar hoe ik het lees, lijkt het mij van niet.
De eerste vrouw die klaarkomt in DGK laat nog even op zich wachten.
En natuurlijk ligt het niet aan het manvolk wat daar rondspuit...![]()
Zou best kunnen af en toe kijk ik met oogkleppen op....quote:Op zondag 6 mei 2007 08:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ik dacht dat Amanda wel had aangegeven klaar te komen alleeen lukt het Brain niet zo.
Dat lijkt me heel sterk ... met zo'n konijn bovenop jequote:Op zondag 6 mei 2007 08:44 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat Amanda wel had aangegeven klaar te komen
Uhhh.. je bedoelt vast '....met zo'n rat bovenop je...quote:Op zondag 6 mei 2007 09:15 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk ... met zo'n konijn bovenop je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |