Dat doet hij express idd zoals desii hierboven ook zegtquote:Op zondag 6 mei 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
Wat een herrie!
Nee dat denk ik niet, hij ging buiten DGK ook naar technofeesten etc. Dat heeft hij een keer tegen Huub gezegd.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
Eric praat altijd met alle winden mee.
Ik denk niet dat hij nu express doet alsof hij het erg vindt, die muziek, en het eigenlijk leuk vindt.
Ik denk dat hij het echt meent, onder invloed van de bij hem aanwezige personen.
maar die heeft al slaapproblemen..... maar jah.... wat ga je dan ook in de kooi doenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:18 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zit Nicolaas zich echt op te vreten![]()
Telepathie.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat het zo neuken gaat worden.
Dat was net nog wat we misten in de gouden kooiquote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe dan ook, gewipt wordt er vanacht.
Mwah... ik schat dat dat er nu nog niet van komt; ze speelt voornamelijk voor de camera zo te zien. Lijkt allemaal behoorlijk fake.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
Net nu er een leuker nummer is, want met Arabische klanken.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef petraa het volgende:
Muziek moet zachter staat op schermen./
O ja, ze had het er vanmiddag nog over dat er een muurtje tussen hen stond en dat Huubje dat nog moest afbreken, steentje voor steentje. Mwah, het lijkt nu niet meer als een wandje van rijstpapier.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah... ik schat dat dat er nu nog niet van komt; ze speelt voornamelijk voor de camera zo te zien. Lijkt allemaal behoorlijk fake.
Mooie rooie strik om dat jurkje, he?![]()
Ik zat ook net te denken... het is toch bizar dat we bij BB uren zaten te turen of dekens op en neer gingen.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe dan ook, gewipt wordt er vanacht.
Kan me vergissen hoor, maar wat ik vandaag heb kunnen zien komt op mij zo onecht over... alsof ze Huub gebruikt om op de camera's te spelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O ja, ze had het er vanmiddag nog over dat er een muurtje tussen hen stond en dat Huubje dat nog moest afbreken, steentje voor steentje. Mwah, het lijkt nu niet meer als een wandje van rijstpapier.
Ha ha, ja inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken... het is toch bizar dat we bij BB uren zaten te turen of dekens op en neer gingen.
En bij DGK... reden om de streams uit te zetten
Raar hè, hoe we daar nou allemaal anders over denken...quote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken... het is toch bizar dat we bij BB uren zaten te turen of dekens op en neer gingen.
En bij DGK... reden om de streams uit te zetten
BB was veel preutser, ook met het in beeld brengen van private parts.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raar hè, hoe we daar nou allemaal anders over denken...
Een overdaad is nooit goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
na de eerste keer is het niet meer spannend, zoietsquote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voyeurs in hart en ziel.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik herinner me toch nog BB5, 'mijn schat Naat' die vol in beeld was met haar PP.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
BB was veel preutser, ook met het in beeld brengen van private parts.
Eh, oh ja. Maar meestal draaiden de camera's daar toch beschaamd weg. Wat hier opvallend was trouwens: hoe Nena er alles aan deed zich 'verdekt' om te kledenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik herinner me toch nog BB5, 'mijn schat Naat' die vol in beeld was met haar PP.
Vreselijk mensquote:Op zondag 6 mei 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan me vergissen hoor, maar wat ik vandaag heb kunnen zien komt op mij zo onecht over... alsof ze Huub gebruikt om op de camera's te spelen.
Dat vond ik ook. Wat een leuke meid vergeleken met wat hij nu najaagt.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:30 schreef Desii het volgende:
Ik heb net op tien nog een keer het fimpje gezien van Huub die Hedda belt...
zoooooo een lief en leuk gesprekje![]()
Dat zal wel weer bijdraaien als ze na een weekje of drie uitgeput is van haar eigen toneelspel. Hoop ikquote:Op zondag 6 mei 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vreselijk mens![]()
Begrijp niet zo goed die omslag in de villa...toen ze daar personeel was had niemand een goed woord voor haar over en nu kruipen ze allemaal in en uit elkaars reet
Juist niet, daar was die douche meestal helemaal open..... bij dgk zie je dan niksquote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
BB was veel preutser, ook met het in beeld brengen van private parts.
Ik seg : opheffen die restrictie, maar dan volgend weekend, als ik niet op tijd naar mijn nestje hoef.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo leuk alcohol restrictie, dat weet je zeker dat er niks gebeurd
Maar vergeleken bij hier kreeg je vrijwel geen donder (letterlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Juist niet, daar was die douche meestal helemaal open..... bij dgk zie je dan niks
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:30 schreef Desii het volgende:
Ik heb net op tien nog een keer het fimpje gezien van Huub die Hedda belt...
zoooooo een lief en leuk gesprekje![]()
ook BB5, ik vond Lieske ook wel leuk.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
Lieske luistert bijzonder gevoelig een aandachtig naar Huubs uitvoering van Beethovens Mondschein Sonate.
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
Lieske luistert bijzonder gevoelig een aandachtig naar Huubs uitvoering van Beethovens Mondschein Sonate.
Jemig, kun je merken dat ik moe ben zeg (van al het software installeren na installatie XP). Inderdaad, Lieke en Lieske: die laatste was veel frisser.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ook BB5, ik vond Lieske ook wel leuk.
Lieske waste haar gezicht iedere dag met tranen.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, kun je merken dat ik moe ben zeg (van al het software installeren na installatie XP). Inderdaad, Lieke en Lieske: die laatste was veel frisser.
En versleet elke dag een tandenborstel tot op de draad. (lekker fris overigens)quote:Op zondag 6 mei 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieske waste haar gezicht iedere dag met tranen.
Dat ding jankte om een scheet.
weer bij Ericquote:Op zondag 6 mei 2007 02:19 schreef Meaghan het volgende:
Waar is Amanda nou? Zal toch niet naast Brian in bed gekropen zijn he![]()
Origineel gesprek dus wel...quote:Op zondag 6 mei 2007 02:49 schreef Meaghan het volgende:
Ze ligt niet meer naast Eric, ze is weer naar beneden. Huub en Lieke hebben het over wat huub met andere meiden heeft gedaan en dat hij zijn belofte aan Lieke heeft gehouden door niet te ver te gaan.
klinkt als Dido: de deurtjes van mijn hart zijn gesloten...quote:Op zondag 6 mei 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik heb een schild van zelfbescherming opgezet"
Ja, wat!?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:07 schreef Ricard0j het volgende:
En nu zijn Lieke en Huub met elkaar bezig
Tot nu toe is het alleen nog maar zoenen, maar het zou niet raar zijn als Huub Lieke ligt te pielenquote:
Erectiestoornis?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: het gaat fout de laatste tijd....
Wat???
Dat verstond ik ook, de seks misschien?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: het gaat fout de laatste tijd....
Wat???
Hij praat (nogal) in zijn slaap, dus volgens mij droomt 'ie het.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:29 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Gezicht lijkt net op die van Wouter Bos, alleen dan wat dikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |