maar ze zat er wel een boterhammetje naast te etenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
zit al een kwartier te schijten.
Brian gaat er van over zijn nek, bijna, en Natasia wil wierook aan doen
En dat met een gewicht van 180 kilo, de hoeveelheid......................................................quote:Op zondag 6 mei 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
zit al een kwartier te schijten.
Brian gaat er van over zijn nek, bijna, en Natasia wil wierook aan doen
zo erg vind ik het dus dat hij dat doetquote:
Maak daar maar weer 200 van gezien zijn gevreet de afgelopen dagen, en hou dan maar op over de hoeveelheidquote:Op zondag 6 mei 2007 00:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En dat met een gewicht van 180 kilo, de hoeveelheid......................................................![]()
Misschien een afwijking van haar?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
Natas, kappen nou met die wc praatjes. Daar wordt ik nu ziek van !
Dan wordt het pas ècht leuk.........quote:Op zondag 6 mei 2007 00:56 schreef Kaleddis het volgende:
Mogen Huub en Lieke een fles Wodka en dan Gaby door de poort ??
Tis niet mij favo persoon .... Maar hij heeft ook een hart ( en als je daarop trapt doet dat pijn)quote:Op zondag 6 mei 2007 00:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo erg vind ik het dus dat hij dat doet
Ik vond het wel grappigquote:Op zondag 6 mei 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
Natas, kappen nou met die wc praatjes. Daar wordt ik nu ziek van !
Op Huub en vrouwen zijn we toch ook uitgekeken.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Pfffff wat een alcoholrestrictie niet kan doen... ze willen wel maar het komt niet echt over he?
Boring
Gaby komt niet meer, die heeft vanavond de kamer van haar mammie een metamorfose gegeven. Maar drank is er genoeg, fuck the limit, als het aan mij ligt.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:56 schreef Kaleddis het volgende:
Mogen Huub en Lieke een fles Wodka en dan Gaby door de poort ??
Ik geloof daar niks vanquote:Op zondag 6 mei 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Amanda slaapt alweer bij Eric.
Ik weet dat ze bang is van Jaap, maar zou er nou niet een béétje geilheid bij zitten dat ze bij Eric en Nicolaas wil slapen?
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:02 schreef Marelle het volgende:
Lieke is absoluut niet camerageil![]()
Dat was al bekend...
Ook makkelijk zoenen met 2 van die grote zonnebrillen op![]()
iedereen welterusten... bij mij gaat het licht ook uit...quote:
Hij stapt net weer uit bed om z'n tanden te gaan poetsen, en hij heeft wel een broekje aan.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef Marelle het volgende:
Slaapt Eric in z'n blote kont als Amanda bij hun slaapt???
Hij slaapt altijd bloot.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef Marelle het volgende:
Slaapt Eric in z'n blote kont als Amanda bij hun slaapt???
Trustequote:Op zondag 6 mei 2007 01:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
iedereen welterusten... bij mij gaat het licht ook uit...
ow vandaar dat Amanda zo graag bij hem slaaptquote:Op zondag 6 mei 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij slaapt altijd bloot.
Zwemmen ook, maar daar heeft de regie over geklaagd, geloof ik.
Ik nu dus ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb zin in een tompoes...
Wat zegt hij dan zoal?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:09 schreef Donnie29 het volgende:
Ja idd, soms kan Eric echt schijnheilig lullen, nu dan mbt de muziek..
dat doet tie express...quote:Op zondag 6 mei 2007 01:09 schreef Donnie29 het volgende:
Ja idd, soms kan Eric echt schijnheilig lullen, nu dan mbt de muziek..
Zit ik 5 dagen lang de heerlijkste vruchten te presenteren, reageert er niemand, en nu is het een tompouce... hoppa... junks !!!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
nah, blijkbaar slaapt Eric toch met een broek aan.
En Lieke heeft een rode onderbroek aan.
Willen we dat weten?
anders ik welquote:Op zondag 6 mei 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |