Ik zou een siegologisch praatje kunnen houden dat gevoel een reactie is op hoe jij dingen beleeft,... maar daar is dit topic niet voor bestemd.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:21 schreef Ashrak het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat Lieke een b*tch is?
Vanaf dag 1 gooide ze zich bovenop Huub en gelijk begint ze weer te eisen en te ratelen.
Misschien heeft 'ie een pammetje van Brian geslikt...quote:Op zondag 6 mei 2007 09:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nicoblaas is al wakker, laat voor zijn doel.
Hij zal zo wel opstaan.
Ik heb betaald voor de streams maar ik lees de cossen, ik word kotsmisselijk van Lieke.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:21 schreef Ashrak het volgende:
Waarom heb ik nog steeds het gevoel dat Lieke een b*tch is?
Vanaf dag 1 gooide ze zich bovenop Huub en gelijk begint ze weer te eisen en te ratelen.
Tuurlijk want van haar punten laat ze haar zusjes komenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:46 schreef Lobasca het volgende:
De kindjes van Natasia komen volgende week zondag vast ook weer langs op Moederdag.
Lieke is een mediageile snol, met het figuur van eenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:39 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor de streams maar ik lees de cossen, ik word kotsmisselijk van Lieke.
Vind het zo grappig dat sommige conclusies zo laat pas gevormd worden...vond lieke vanaf dag `1 al een freak....vind mitch inmiddels ook eng....vind eigenlijk iedereen wel fucking freaky in de kooi....tis net een duitse orchie....whaaha...quote:Op zondag 6 mei 2007 09:39 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor de streams maar ik lees de cossen, ik word kotsmisselijk van Lieke.
Hey Bee Bee...had net een zwaar gesprek met mijn ouders,..maar jou plaatje en opmerking : makes my morning lady!! thanx...quote:Op zondag 6 mei 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is een mediageile snol, met het figuur van een
[afbeelding]
Amenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Voor de gelovigen....god zij met u vandaag op deze 12 graden celcius zondag morgen.
Pay and play.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:11 schreef PumaStreamer het volgende:
What the fuck...joh...wat is dit dan joh....die 3.95 per maand word gewoon 5.20 als je via sms doet....motherfuckers...waar gaat dat nou weer over...waar is die zieke 1,25 nou weer voor....en dan ook nog mijn verzend kosten..hmm.....listig....maar jah...
what to do....ach leedvermaak voor 5,20 is niet veel..maar vind dat we nou wel een beetje extra genaaid worden.
Dus 3.95 wordt
Via SMS: 5.20
Via 0900: 4,82
Via wallie: 4,34
Via Credit: 4,32
Wallet: 3,95
DUS WAT NOU 3,95 LEUGENAAAAAAAAAARS
Eerst bij Eric, en later in haar eigen bed.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:20 schreef Varen het volgende:
waar heeft Amanda geslapen?
I rest my case son!!quote:Op zondag 6 mei 2007 10:22 schreef CHAOS_ het volgende:
Die Amanda klinkt ook als een oude thee tante, als ze het lawaai niet aan kan, gaat ze toch lekker naar huis!!!!!!!! Snappen ze het principe nu nog niet?
Viel mij ook al op, jeeeeeeesquote:
Zo das een flinke jaap....die zal je maar in je hol hebben...hahaah...hihhii...anyway bedankt voor dit prachtige idillische plaatje....quote:
Please nooooooooooooquote:Op zondag 6 mei 2007 10:26 schreef blomst het volgende:
Of komen de dames van Dreams weer?
Ik weet het niet, maar zal wel voor Amanda zijn die was al aangekleed.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:26 schreef Varen het volgende:
Wie komt er?
Je hebt gelijk, The Nightmares zijn er weer.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:26 schreef blomst het volgende:
Of komen de dames van Dreams weer?
Gadver.....gadver...gadver.....en Wilgo...de volgelinge zwarte slaaf dan....ik bedoel die trapt brian met 1 voet de maan op...quote:Op zondag 6 mei 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Natasja ligt Brainless weer op te geilen, maar hij heeft er niet echt veel ziin. Volgens mij wordt hij helemaal eng van haar.
Laat Wilgo vandaag dan maar op bezoek komenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Gadver.....gadver...gadver.....en Wilgo...de volgelinge zwarte slaaf dan....ik bedoel die trapt brian met 1 voet de maan op...
Dat was Lieske.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heette dat domme blonde kind uit Big Brother nou ook Lieke?
Gisteravond hetzelfde scenarioquote:Op zondag 6 mei 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Natasja ligt Brainless weer op te geilen, maar hij heeft er niet echt veel ziin. Volgens mij wordt hij helemaal eng van haar.
Opmaakdamequote:Op zondag 6 mei 2007 10:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie is dat mokkel met het donkere haar?
Ook een opmaakdamequote:Op zondag 6 mei 2007 10:41 schreef PumaStreamer het volgende:
En die DIKKE>>....nieuwe vriendin jaap??
Sjenk you for the info..moet altijd lachen was ooit bij een dietiste..die was zelf modder vet...beetje het zelfde gevoel als make up krijgen van een lelijk mens ahaha..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |