cp's ze hebben duo's gevormd en moeten een ander duo kiezen die de cp''s uit mogen delenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:20 schreef Wopper1 het volgende:
Schakel net in.
Waarom zitten ze nu op de bank? Waar gaat de stemming over? bvd
wish you luck!!quote:
Zieltje tochquote:
Oke dank.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:21 schreef itsme het volgende:
[..]
cp's ze hebben duo's gevormd en moeten een ander duo kiezen die de cp''s uit mogen delen
welk koppel 1000 cp'en mag verdelenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:20 schreef Wopper1 het volgende:
Schakel net in.
Waarom zitten ze nu op de bank? Waar gaat de stemming over? bvd
Wat deed onze grote vriend dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Oke dank.
Zag zojuist dat Brian al handtastelijk is naar Lieke toe.. Terror is coming![]()
wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat Jaap de punten verloren laat gaan. Als brian en Lieke het gaan verdelen wordt het ook niets.
Onze grote vriend???? En jij verwacht antwoord?quote:
gewoon laten gaan joh. Op FOK zien ze al jaren spoken en dat gaat ook zo blijven. Omdat Lieke met Brian omgaat liggen ze binnen kort te neukenquote:
ben zelf wel het meest benieuwd wat dit duo gaat doen qua verdelingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat Jaap de punten verloren laat gaan. Als brian en Lieke het gaan verdelen wordt het ook niets.
Lieke stond op om de borden te halen en gaf even een tikje op haar kont..quote:
Lieke 500 ceepees, en de rest ....nou ja vul maar in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat dit spel is van haar. tactiek.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
gewoon laten gaan joh. Op FOK zien ze al jaren spoken en dat gaat ook zo blijven. Omdat Lieke met Brian omgaat liggen ze binnen kort te neuken... ja hoor...
Gezamelijke maatjes krijgen veel, dus Natasia zeer zeker...quote:
Combinatie van die laatste tweequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef Marelle het volgende:
Is Nicolaas kwaad, dronken of gewoon stoer bezig??
[afbeelding]
Lieke is een intelligente meid, en met smaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
gewoon laten gaan joh. Op FOK zien ze al jaren spoken en dat gaat ook zo blijven. Omdat Lieke met Brian omgaat liggen ze binnen kort te neuken... ja hoor...
lieke is toch niet een maatje van Natasia?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezamelijke maatjes krijgen veel, dus Natasia zeer zeker...
Zoals de rest van DGK bewonersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is een intelligente meid, en met smaak.
Als ze iets met Loco zou doen, kan ze in heel Nederland haar gezicht niet meer vertonen...
nee daarom kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen en hoop dat dit tactisch isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is een intelligente meid, en met smaak.
Als ze iets met Loco zou doen, kan ze in heel Nederland haar gezicht niet meer vertonen...
Stoer is hij nog nooit geweest. Kwaad dat speelt hij. Dronkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef Marelle het volgende:
Is Nicolaas kwaad, dronken of gewoon stoer bezig??
[afbeelding]
Een nieuwequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef haak2 het volgende:
waarom staat de fontein aan?
En alle FOK!kersquote:
lieke zit daar voor haarzelf dus wel slim om 2 mannen te bespelen, amanda als vriendin in je armen te sluiten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit spel is van haar. tactiek.
Niet zo doen hoorquote:
Het buffert hier nog net zo hard als altijdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:ik heb mijn eerste buffer
like the good old days
Dat bedoel ik, ze gaat gewoon door. Schijt aan de FEBO dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:33 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. Natasia, Brian, Nicolaas en Eric mogen geen drank meer.. 'Maar dan mag ik nog wel bijvullen', zegt Natasia
Heeft ze zelf gekocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef itsme het volgende:
heeft lieke nu een jurkje van amanda aan?
Gisteren zag ze er zo leuk uit.![]()
koosnaampjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo is Amanda opeens Amy dan?
Retorische vraag. Ik zal wel weer iets gemist hebben.
Me tooquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:ik heb mijn eerste buffer
like the good old days
Ames mag ook.quote:
daN heb ik ook een vraagje: hoe komt mevrouw flens/pannekoek aan haar naamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo is Amanda opeens Amy dan?
Retorische vraag. Ik zal wel weer iets gemist hebben.
bij mij ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
Wat is er met stream 1? Doet vaag bij mij...
congratsssssssssquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:ik heb mijn eerste buffer
like the good old days
dus ik herkende het wel goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft ze zelf gekocht.
Die van amanda was verscheurd, omdat ie te krap was
Doet het niet meer bij mij, nu heb ik 2 streams, die beide hetzelfde laten zienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
Tis een beetje My fair Lady maar dan andersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef itsme het volgende:
heeft lieke nu een jurkje van amanda aan?
Gisteren zag ze er zo leuk uit.![]()
Ik heb geen idee hoe hun verdeling gaat wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Kut, Jaap stemt ook opp Brian en Lieke. jammer.
1 buffert als een idioot opeens, 2 deed het zowieso al niet...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
1 buffert als een idioot opeens, 2 deed het zowieso al niet...![]()
Sterker nog, stream 1 zit in een Hilde loop, maar dan met Japioquote:
Een Hilde loopquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sterker nog, stream 1 zit in een Hilde loop, maar dan met Japio![]()
Je geeft zelf het antwoord mop.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat Jaap dus een kwade brief van Cora heeft gehad en dat het huwelijk niet doorgaat.
Of zal het weer onzin zijn geweest van Jaap.
Huh?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Eric en Amanda hebben de stemming gewonnen.
Hier ook. En dat voor 3,95 die ik extra gratis van Day en Loes heb gekregen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
High quality streams dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hier ook. En dat voor 3,95 die ik extra gratis van Day en Loes heb gekregen....![]()
Op S5 zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Eric en Amanda hebben de stemming gewonnen.
Dat wijf moet gewoon oprottenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:46 schreef the_undertaker het volgende:
Lieke gaat notreren hoeveel punten iedereen nu heeft..
[afbeelding]
Ze zal wel politiek correct iedereen zoveel willen geven dat iedereen tevreden wordt gehouden.. Denk dat ze nu nog geen stelling in durft te nemen...
Ik heb daar een loop met Jaap die zijn notitieblaadje bestudeerdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb daar een loop met Jaap die zijn notitieblaadje bestudeerd
Nee, eerst gaat Lieke nog aan de sjans met Brian, Huub.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
Lieke heeft last van de rook.
Huub: Dan ga je maar lekker naar huis![]()
Oh ja tuurlijk die rookt alleen uit zijn orenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, eerst gaat Lieke nog aan de sjans met Brian, Huub.![]()
Dan heb jij wonderstreams.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Herstel same herequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet
Volgens mij heeft hij dat zelf ook al wel doorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, eerst gaat Lieke nog aan de sjans met Brian, Huub.![]()
Hier heb ik juist alleen maar S3 en S4, de eerste 2 doen het nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet
Echt welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet
Jank niet, ik heb betaald en helemaal geen enkele streamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hier heb ik juist alleen maar S3 en S4, de eerste 2 doen het niet![]()
[img]quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet
What else is new.quote:
Welk plan dit keer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:50 schreef the_undertaker het volgende:
Brian legt zn masterplan nog weer ff uit.![]()
[afbeelding]
Jaap denkt er het zijne van...
dat vond ik ook al zeker vergeleken met gisteren maar wat mij opvalt is dat ze heel close tegen brian aan zit de hele tijd. hem even aanraakt?quote:
Nu kan hij wel laten zien dat hij uit ander hout is gesneden dan Brian.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:54 schreef Desii het volgende:
Lieke legt haar hoofd op de schouder van Brian.... Huub heeft het zwaar (die ogen van hem)ik vind haar spelletje niet leuk!!!!
Die troela wist al anderhalve week dat ze de kooi in gingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
Lieke wil graag die 400 pt hebben omdat ze er 0 heeft en geen afscheid heeft kunnen nemen van haar broertje.
Dat hij Jaap er om tactische redenen uitstemde ofzoquote:
lol streams zijn nog niet zo slecht geweest als vandaag zal wel een grimmig sfeertje worden als dit zo blijftquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
betaal dan gewoon, zoveel is het nou ook weer niet toch?
je gaat de streams missen hoor
![]()
Ik mis ze nu al, maar ik wacht nog een paar dagen af of er iemand slimmer is dan 10.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
betaal dan gewoon, zoveel is het nou ook weer niet toch?
je gaat de streams missen hoor
![]()
Nee tuurijk niet voor niks.....nou moet ze hem vast NEUKEN!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:57 schreef SIRA het volgende:
zoho Brian geeft z'n punten zomaar weg
nou heeft ie dus niets.. dat moet ze waarschijnlijk nog weeeeeeeeeken horen
Hoe gaat het dan met de verdere verdeling?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
hahaha maar eentje van de 2 brian en lieke krijgen 400.
en nog meer. andere paren 1 350 en ander 50 en 1 duo samen 150?
Lieke wil graag die 400 pt hebben omdat ze er 0 heeft en geen afscheid heeft kunnen nemen van haar broertje.
correctquote:
correctquote:wist al anderhalve week dat ze de kooi in ging
correctquote:![]()
quote:
Idioot, je hebt toch al wel een hele boze mail naar tien gestuurd??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jank niet, ik heb betaald en helemaal geen enkele stream![]()
J hoort het, zodra die mediageile snol eruit is , samen met wifebeater Brainlees.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:00 schreef dmiltenburg het volgende:
Kan iemand de punten even doorgeven , mijn streams werken niet
Jah zelfs ik heb betaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:00 schreef SIRA het volgende:
en mijn eerste betaalde buffer
(in)Likke "je bent ons moedertje"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
natasja 350 en Huub 50 wed ik
Van wie? Brian met Lieke?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:00 schreef avonne het volgende:
Camera zoomt flink in op body language, dus dit komt op TV
En ze heeft een overdreven zelfverzekerde, haast arrogante grote bek.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
dat vond ik ook al zeker vergeleken met gisteren maar wat mij opvalt is dat ze heel close tegen brian aan zit de hele tijd. hem even aanraakt?
huh?![]()
Omdat ze zo'n lieve moeder is en zo zorgzaamquote:
Geen kop voor niks Gewoon een Vissekop...met een dikke VISLIP...om in japio zijn termen te blijven...vind Lieke totaal geen toevoeging aan de kooi jah een irritante toevoeging...echt.maar die klapt nog wel flink op der bek..met der niet intelligente brain..quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
En ze heeft een overdreven zelfverzekerde, haast arrogante grote bek.
Met dat haarbansje, en die jruk. Nog even los van die schele rattekop.
Oh, ze overleggen nog!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
J hoort het, zodra die mediageile snol eruit is , samen met wifebeater Brainlees.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat ze zo'n lieve moeder is en zo zorgzaam![]()
I wishquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, ze overleggen nog!!!!
Ik dacht dat je het pas zou vertellen als ze helemaal opgerot waren.![]()
Tja tis boven de 18 jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef mazaru het volgende:
Het is net of ik mijn de streams te heet gewassen heb![]()
[afbeelding]
Topquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:06 schreef Copycat het volgende:
Eric geeft Amanda de volledige 150 cp's.
Ja.quote:
nou nou nou.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:58 schreef PumaStreamer het volgende:
Lekker belangrijk.....alles komt goed...even tussen door....gorehoerlieke heeft wifebeater al flink ingepakt he!!
Ik sluit me helemaal bij je aan, mazaru!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik mis ze nu al, maar ik wacht nog een paar dagen af of er iemand slimmer is dan 10.
Ik wil niet meebetalen aan Natasia's nieuwe tieten![]()
OK OK maar vind haar gewoon eng...en zoals ze om brian heen hangt....heel groupie...en brrrr....zou jij om brain heen hangen...hihiiquote:
Bedankt voor de reminder. Af en toe vergeet ik het, in the heath of the moment.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef FdW het volgende:
Lieve FOK!kers, vergeet niet dat achter alles regelt en bepaalt.
Opdrachten van de Febo tegen haar zin moeten uitvoeren!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef SIRA het volgende:
Lieke ziet er vanavond echt niet goed uit zeg,
wat heeft ze gedaan ?
Nou das onzin....zeker niet alles....beinvloeden ok...maar er zijn grenzen...ook vast bij die bobootjes in de villa...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder. Af en toe vergeet ik het, in the heath of the moment.![]()
Wat mij betreft mag hij nog blijven en mag Japio oprottenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Liess het volgende:
Nicolaas dreigt weer om alle stemmingen te blokkeren, wees gerust jongen, over 2 weken pleur je op.
Jaap heeft er 50, Nico niksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
Dus Jaap en Nicolaas hebben niks gekregen?
(mijn internet vloog eruit)
400 CP voor Brian óf Liekequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
Dus Jaap en Nicolaas hebben niks gekregen?
(mijn internet vloog eruit)
En profile ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Copycat het volgende:
En face wil Lieke niet echt lekker plakken op camera, wel?
Op http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html kun je ook meekijken, je moet alleen wel je bril bij de hand houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
Leuk dat we mee kunnen lezen, helaas komt er weinig informatie hier binnen .
Ja ik ben wat zuur.
ondanks dat, ik moet Lieke niet darlingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Opdrachten van de Febo tegen haar zin moeten uitvoeren!!!![]()
![]()
En kunnen liplezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html kun je ook meekijken, je moet alleen wel je bril bij de hand houden![]()
En wat gebeurt er als je met rechts op zo'n windoowtje klikt en de locatie kopieers in je Media Player?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html kun je ook meekijken, je moet alleen wel je bril bij de hand houden![]()
Dat mens zit er net in :Squote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
400 CP voor Brian óf Lieke
Ze gaan naar Lieke beslist Brian want Brian heeft nog 120 punten en Lieke wilt heel graag haar broer zien.
350 CP - 50 CP gaan naar Natasia (350) en Huub (50)
150 CP gaan naar Amanda (75) en Eric (75)
Eric geeft echter alle punten aan Amanda (150).
50 CP gaan naar Jaap
Nicolaas krijgt niks (net als Brian dus)
Ook, maar en face is het net een recentelijk k.o. geslagen bokserin.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
En profile ook niet.
Nicolaas heeft alles in de gatenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
Nicolaas: "Dat schijtwijf van een Lieke met d'r grote bek".
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
Leuk dat we mee kunnen lezen, helaas komt er weinig informatie hier binnen .
Ja ik ben wat zuur.
Volgens mij was ik de eerste die 100 euro zet op Brian en lieke neuken voor een van de 2 de villa verlaat...wel goor even een stamboompje...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef OudFruit het volgende:
Ik zet mijn acount in op het zoenennnn van Brian en Lieke vanavond
No way. Vooral als je zo veel weet en je gaat mij niet vertellen dat ze niets weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
OK OK maar vind haar gewoon eng...en zoals ze om brian heen hangt....heel groupie...en brrrr....zou jij om brain heen hangen...hihii
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Copycat het volgende:
En face wil Lieke niet echt lekker plakken op camera, wel?
Ze mogen elkaar toch geen punten geven???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk die Brian zit gewoon te bedelen om punten....
Je mag best stellen dat het er niet uit ziet hoor..jeetje ze loenst behoorlijk....en dan in combinatie met dat jurkje....lijkt ze helemaal een halvequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef SIRA het volgende:
Lieke ziet er vanavond echt niet goed uit zeg,
wat heeft ze gedaan ?
Moeten Lieke en hij ze nog onderling verdelen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk die Brian zit gewoon te bedelen om punten....
Bij mij komt er wel een "gratis" stream door, hoop alleen niet dat het eenmailig isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oww Piet toch, ik huil voor je.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
De Winnares van vanavond (en van DGK!)
[afbeelding]
Ik snap niet dat Jaap ze krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
400 CP voor Brian óf Lieke
Ze gaan naar Lieke beslist Brian want Brian heeft nog 120 punten en Lieke wilt heel graag haar broer zien.
350 CP - 50 CP gaan naar Natasia (350) en Huub (50)
150 CP gaan naar Amanda (75) en Eric (75)
Eric geeft echter alle punten aan Amanda (150).
50 CP gaan naar Jaap
Nicolaas krijgt niks (net als Brian dus)
Nou dan kunnen de streams weer uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Gaan ze pokeren? KUT
Zolang er geen doden vallen mogen zowel Wifebeater B als Huub blijven, dus Lieke hoeft zich geen zorgen te maken dat ze haar backups kwijtraakt...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:06 schreef Wopper1 het volgende:
Wanneer Lieke gaat lopen klooien met Brian (sexen, funzen etc...) dan heb je een probleem.
Brian en Huub vechten elkaar letterlijk en figuurlijk de tent uit. Dan heeft Lieke dus geen enkele back-up aangezien Eric kwaad is omdat Huub eruit is, Amanda en Natasia kwaad zijn dat Brian weg is.
vind het ook heel raar. heb ook niet de redenatie gehoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap ze krijgt.
Die heeft toch ook alle punten uit de noodpot in de echte pot geflikkert .
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
In your dreamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Ik betaal die gasten voor amusementquote:
Ik zie nu dat ze paarse schoenen heeft onder het blauwe jurkjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:15 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Je mag best stellen dat het er niet uit ziet hoor..jeetje ze loenst behoorlijk....en dan in combinatie met dat jurkje....lijkt ze helemaal een halve![]()
![]()
Soms moet je niet alles aan willen trekken......![]()
![]()
Is ook een verslaving...arme stakkers,.....voor lul staan ter ons genot en ook nog verslaafd worden...niet te vergeten skietzofreen in sommige gevallequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Gaan ze pokeren? KUT
Ze zegt dat ze geen afscheid heeft kunnen nemen van haar broer, terwijl ze al weken wist dat ze in DGK zou stappenquote:
In je onderbroekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf!? Ik heb een stream?!
Owww sorry nee dat mogen ze niet. Maar Brian bedelt om een weddenschap.... Lieke mag zelf bepalen wat voor weddenschap en stelt een stormbaan voor.... (geplant waarschijnlijk omdar ze meteen ook voorstelde dat er 4 dagen getraint moet worden)....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moeten Lieke en hij ze nog onderling verdelen?
Ja, dat zag ik al eerder vanavond. Het is echt verschrikkelijk om te kotsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef itsme het volgende:
aargh zag je dat? Brian loopt langs lieke en doet even zijn hand op haar zij.![]()
haha, niet en nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik ook. Het is allemaal nog niet waterdicht bij tien. Gelukkig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Helemaal niksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef agter het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je met rechts op zo'n windoowtje klikt en de locatie kopieers in je Media Player?
Altijd oog voor detailquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze paarse schoenen heeft onder het blauwe jurkje![]()
nee toch? erger... rozequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub geeft niks om lieke joh...trust me....hij is geen Brian die flipt om zijn niet bestaande vriendin amandaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zolang er geen doden vallen mogen zowel Wifebeater B als Huub blijven, dus Lieke hoeft zich geen zorgen te maken dat ze haar backups kwijtraakt...
Vrees van niet Zie amanda hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef itsme het volgende:
[..]
nee toch? erger... roze
is dit de nieuwe look voor haar van DGK?
Nou morgen beter misschien?
OMDAT LIEKE EEN VERAAIER ISquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgt Huub er weer zo weinig.
okquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
3 weken inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze geen afscheid heeft kunnen nemen van haar broer, terwijl ze al weken wist dat ze in DGK zou stappen![]()
Ik heb betaald,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef Bridale het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het is allemaal nog niet waterdicht bij tien. Gelukkig!
Heeft ze advies van Amanda opgevolgd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja , enquote:
Nee, volgens mij spelen Huub en Lieke onder 1 hoedje..quote:
Dat is nog zacht uitgedrukt. Misselijkmakend is het.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef Donnie29 het volgende:
Dat zei Nico ook net, slijmerig hoe je zo om Brian hangt haha
Om weer de nodige kunstjes voorgekauwd te krijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef the_undertaker het volgende:
Huub moet naar achter
LOL!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:15 schreef Bridale het volgende:
[..]
Bij mij komt er wel een "gratis" stream door, hoop alleen niet dat het eenmailig is
Ik vind het een vreselijk kutwijf maar het zou natuurlijk kunnen dat haar broer net op vakantie was toen zij haar intrek nam...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze geen afscheid heeft kunnen nemen van haar broer, terwijl ze al weken wist dat ze in DGK zou stappen![]()
Ach, dat vind ik toch echt een Brainless actie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef Copycat het volgende:
Amanda houdt haar punten voortaan zelf bij zich.
Op aanraden van Eric.
Die loopt toch altíjd met een natte doos door het huis te gillen, na een paar drankjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |