lieke zit daar voor haarzelf dus wel slim om 2 mannen te bespelen, amanda als vriendin in je armen te sluiten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit spel is van haar. tactiek.
Niet zo doen hoorquote:
Het buffert hier nog net zo hard als altijdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:ik heb mijn eerste buffer
like the good old days
Dat bedoel ik, ze gaat gewoon door. Schijt aan de FEBO dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:33 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. Natasia, Brian, Nicolaas en Eric mogen geen drank meer.. 'Maar dan mag ik nog wel bijvullen', zegt Natasia
Heeft ze zelf gekocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef itsme het volgende:
heeft lieke nu een jurkje van amanda aan?
Gisteren zag ze er zo leuk uit.![]()
koosnaampjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo is Amanda opeens Amy dan?
Retorische vraag. Ik zal wel weer iets gemist hebben.
Me tooquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:ik heb mijn eerste buffer
like the good old days
Ames mag ook.quote:
daN heb ik ook een vraagje: hoe komt mevrouw flens/pannekoek aan haar naamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo is Amanda opeens Amy dan?
Retorische vraag. Ik zal wel weer iets gemist hebben.
bij mij ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
Wat is er met stream 1? Doet vaag bij mij...
congratsssssssssquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:34 schreef avonne het volgende:ik heb mijn eerste buffer
like the good old days
dus ik herkende het wel goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft ze zelf gekocht.
Die van amanda was verscheurd, omdat ie te krap was
Doet het niet meer bij mij, nu heb ik 2 streams, die beide hetzelfde laten zienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
Tis een beetje My fair Lady maar dan andersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef itsme het volgende:
heeft lieke nu een jurkje van amanda aan?
Gisteren zag ze er zo leuk uit.![]()
Ik heb geen idee hoe hun verdeling gaat wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Kut, Jaap stemt ook opp Brian en Lieke. jammer.
1 buffert als een idioot opeens, 2 deed het zowieso al niet...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
1 buffert als een idioot opeens, 2 deed het zowieso al niet...![]()
Sterker nog, stream 1 zit in een Hilde loop, maar dan met Japioquote:
Een Hilde loopquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sterker nog, stream 1 zit in een Hilde loop, maar dan met Japio![]()
Je geeft zelf het antwoord mop.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat Jaap dus een kwade brief van Cora heeft gehad en dat het huwelijk niet doorgaat.
Of zal het weer onzin zijn geweest van Jaap.
Huh?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Eric en Amanda hebben de stemming gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |