cp's ze hebben duo's gevormd en moeten een ander duo kiezen die de cp''s uit mogen delenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:20 schreef Wopper1 het volgende:
Schakel net in.
Waarom zitten ze nu op de bank? Waar gaat de stemming over? bvd
wish you luck!!quote:
Zieltje tochquote:
Oke dank.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:21 schreef itsme het volgende:
[..]
cp's ze hebben duo's gevormd en moeten een ander duo kiezen die de cp''s uit mogen delen
welk koppel 1000 cp'en mag verdelenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:20 schreef Wopper1 het volgende:
Schakel net in.
Waarom zitten ze nu op de bank? Waar gaat de stemming over? bvd
Wat deed onze grote vriend dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Oke dank.
Zag zojuist dat Brian al handtastelijk is naar Lieke toe.. Terror is coming![]()
wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat Jaap de punten verloren laat gaan. Als brian en Lieke het gaan verdelen wordt het ook niets.
Onze grote vriend???? En jij verwacht antwoord?quote:
gewoon laten gaan joh. Op FOK zien ze al jaren spoken en dat gaat ook zo blijven. Omdat Lieke met Brian omgaat liggen ze binnen kort te neukenquote:
ben zelf wel het meest benieuwd wat dit duo gaat doen qua verdelingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat Jaap de punten verloren laat gaan. Als brian en Lieke het gaan verdelen wordt het ook niets.
Lieke stond op om de borden te halen en gaf even een tikje op haar kont..quote:
Lieke 500 ceepees, en de rest ....nou ja vul maar in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat dit spel is van haar. tactiek.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
gewoon laten gaan joh. Op FOK zien ze al jaren spoken en dat gaat ook zo blijven. Omdat Lieke met Brian omgaat liggen ze binnen kort te neuken... ja hoor...
Gezamelijke maatjes krijgen veel, dus Natasia zeer zeker...quote:
Combinatie van die laatste tweequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef Marelle het volgende:
Is Nicolaas kwaad, dronken of gewoon stoer bezig??
[afbeelding]
Lieke is een intelligente meid, en met smaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
gewoon laten gaan joh. Op FOK zien ze al jaren spoken en dat gaat ook zo blijven. Omdat Lieke met Brian omgaat liggen ze binnen kort te neuken... ja hoor...
lieke is toch niet een maatje van Natasia?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezamelijke maatjes krijgen veel, dus Natasia zeer zeker...
Zoals de rest van DGK bewonersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is een intelligente meid, en met smaak.
Als ze iets met Loco zou doen, kan ze in heel Nederland haar gezicht niet meer vertonen...
nee daarom kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen en hoop dat dit tactisch isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is een intelligente meid, en met smaak.
Als ze iets met Loco zou doen, kan ze in heel Nederland haar gezicht niet meer vertonen...
Stoer is hij nog nooit geweest. Kwaad dat speelt hij. Dronkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef Marelle het volgende:
Is Nicolaas kwaad, dronken of gewoon stoer bezig??
[afbeelding]
Een nieuwequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef haak2 het volgende:
waarom staat de fontein aan?
En alle FOK!kersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |