quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:20 schreef Ienepien het volgende:
Ow ja en je moet je wel ff voorstellen
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar en van het vrouwelijk geslacht. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady van een academische uitgeverij uithangen.
Zoals je ziet werk ik erg hard
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
En ik ben Bart, die kanloos schoenen probeert te kopen :'(
Game on!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
ik ga ookzo....truste en leuk dat je ff mee kwam postenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:35 schreef zarGon het volgende:
tripo
ik ga slapen, heb een mooie tvp geplaatst
check het morgen wel
Tuurlijk...dat kan ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 05:02 schreef het.ismij het volgende:
Hoppa,.. k ben wel in de buurt van delft,.. telt dat ook?
Mijn nachtdienst is voorbij, ik ga een poging wagen om wat slaap te vattenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:18 schreef Originele_Naam het volgende:
SOL en BB zijn te erg, in 1 nacht een heel topic volposten met geblaat respect
quote:
Klopt jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:18 schreef Originele_Naam het volgende:
SOL en BB zijn te erg, in 1 nacht een heel topic volposten met geblaat respect
Whazzaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:40 schreef seekfaM het volgende:
hoooooooooooooooooooooi
Dudequote:
Mijn naam is haasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:51 schreef Agiath het volgende:
Stelletje nachtbrakers, nu alweer een nieuw topic
Verklaar u naderquote:
Die uitdrukking ken je toch welquote:
Zoveel verloren gister dan?quote:
Ik zou het niet doen, schijn je gele tanden van te krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef chiren het volgende:
Yo Delftenaren!
Morgen ga ik met een aantal personen (waaronder mijn oma) uit eten in Delft, we weten alleen nog niet waar! Daarom moeten jullie even de leuke restaurantjes aangeven
Het gaat erom dat de tent gezellig is, goede bediening, niet al te luidruchtig (zoals een Billy Beer ofzo) en er moet een shitload aan vleesch te bestellen zijn!
Het liefst een Grieks, Argentijns of Mexicaans achtig iets!
Olympia is wel een leuk grieks restaurant met een groot terras als het weer goed is. Er zitten helaas geen goede mexicanen meer in Delft.. sinds la marimba weg is. Verder heb je Buenos Aires als argentijn, daar is ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef chiren het volgende:
Yo Delftenaren!
Morgen ga ik met een aantal personen (waaronder mijn oma) uit eten in Delft, we weten alleen nog niet waar! Daarom moeten jullie even de leuke restaurantjes aangeven
Het gaat erom dat de tent gezellig is, goede bediening, niet al te luidruchtig (zoals een Billy Beer ofzo) en er moet een shitload aan vleesch te bestellen zijn!
Het liefst een Grieks, Argentijns of Mexicaans achtig iets!
Daar kom jij zeker vaak danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, schijn je gele tanden van te krijgen.
Ik denk het niet. Op de meet was jij toch niet (meer)? Of heb je stiekem bij Kobus gegluurd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:41 schreef Ienepien het volgende:
Stoephoer meldt zich
Heej maar nou weet ik nog steeds niet of ik Warrel irl heb gezien...![]()
Je hebt Don Comer dat is daar, is een goed spaans restaurant daar wordt je zeker niet teleurgesteld. Verwacht echter geen gigantische porties vlees zoals bij die andere 2 restaurantsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef chiren het volgende:
[..]
Daar kom jij zeker vaak dan![]()
Anyway, ik hoorde iets over een spaans restaurant op de nieuwelangedijk? Bij de Koepoortbrug?
Olympia ben ik al eens geweest, tijd voor wat nieuws
Buenos Aires hou ik in gedachten, op de Peperstraat toch?
Afgelopen zondag (29ste) was ik bij Kobus. heb jij bruin haar met een slag en een soort van kort? :-)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Op de meet was jij toch niet (meer)? Of heb je stiekem bij Kobus gegluurd?![]()
Valt best meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:45 schreef het.ismij het volgende:
Sea heeft afgelopen nacht wel meerdere sc topics vol geblaat
Ow wat een feestquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en schatjes....dagwaarde heeft net i-net geinstalleerd.....dusse ik kan weer lekker meelullen![]()
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dagwaarde heeft de weg naar mijn huis ook weer teruggevonden![]()
Nope, casema/wanadoo...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef SeaOfLove het volgende:
heeft iemand hier chello btw?
Wantquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:38 schreef Autoreply het volgende:
Hoe geweldig; je bent een week op vakantie en ze zijn je ook acuut vergeten![]()
Hoooooiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:38 schreef Autoreply het volgende:
Hoe geweldig; je bent een week op vakantie en ze zijn je ook acuut vergeten![]()
Wie ben jij ook alweerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:38 schreef Autoreply het volgende:
Komt mij ook beter uitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef SeaOfLove het volgende:
oja..... week na hemelvaartsdag doe ik diner-meet voor een paar mensen in dit topic, deze week ga ik gewoon egnie redden.
ik nodig ook nog een paar andere fokkers uit hoor. En mijn vriendje natuurlijk, dus wodt een mix-fok-meetquote:
Puickquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik nodig ook nog een paar andere fokkers uit hoor. En mijn vriendje natuurlijk, dus wodt een mix-fok-meet
jah jij bent ook uitgenodigdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:23 schreef Ienepien het volgende:
uche....
kcuhquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik nodig ook nog een paar andere fokkers uit hoor. En mijn vriendje natuurlijk, dus wodt een mix-fok-meet
quote:
helemaal leuk dat je erbij bentquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kom ik eindelijk eens over mijn meet-fobie heen en ik ben snel thuis als ik jullie niet gezellig vind, hihi![]()
Een foboquote:Op zondag 6 mei 2007 13:02 schreef Ienepien het volgende:
ach jeetje
ik heb een fotoboek voor de nieuwsgierigen onder jullie![]()
Letterlijke quote:quote:Op zondag 6 mei 2007 13:32 schreef Ienepien het volgende:
waarin had ze gelijk dddddddaaaaaaaaannnn
quote:Geloof me, Ienepien is echt een lekker wijf![]()
lolquote:Op zondag 6 mei 2007 14:47 schreef Ienepien het volgende:
heej zo'n fobo is goed voor je ego, had ik het nou maar eerder gedaan, haha
Hahaquote:Op zondag 6 mei 2007 14:47 schreef Ienepien het volgende:
Kali orexiquote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Ienepien het volgende:
sjo en nou ga ik naar mijn tantetje dr verjaardag. We gaan bowlen en eten bij de Griek!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef Ienepien het volgende:
eh...die ene naast het Doelenplein, is dat Delphi?
Heb trouwens niet echt heel Grieks gegeten: Garnalencocktail en een salade met kip.
Wil je net gaan bestellen, zegt je pa dt je wel wat af mag vallen. Daar ging de suflaki, hihi![]()
hoe zwaar weeg je en hoe lang ben je? je moet je bmi index gewoon goed houdenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Ienepien het volgende:
![]()
Ah maar serieus, dr moet wel een kilootje of 5 af, maar ja, das het leven. Heb ik nog wat gemist hier?
Een dartende vrouwquote:Op zondag 6 mei 2007 14:47 schreef Ienepien het volgende:
Vrouwenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik een paar jaar geleden gehad, kreeg altijd commentaar dat ik te mager was (kilootje of 48), toen kwam ik dus wat aan krijg heel de avond opmerkingen over mijn buikje van mijn vader en zusje.
Toen zusje en ik 's avonds uitgingen heb ik heel de avond mijn buik in gehouden![]()
Erkenbaar, vrouwen met een super figuur en dan echt zo van "kijk die vetrollen omg!!!11"quote:Op maandag 7 mei 2007 00:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Het jammere is dan weer dat diegene met een prima figuur zich te dik vinden maar bij de echte vetkleppen mag je er niets van zeggen![]()
Er hangt hier in mijn huis ook een bord. Ik heb 1 keer in mijn leven 180 gegooidquote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh en dat kunnen wij heul goed eej ienepien![]()
je bent er weerquote:Op maandag 7 mei 2007 00:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Het jammere is dan weer dat diegene met een prima figuur zich te dik vinden maar bij de echte vetkleppen mag je er niets van zeggen![]()
Ik versla je SOLquote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:
Als er een poedelprijs is doe ik meequote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef Agiath het volgende:
Ik ruik hier potentie voor een fok-dart-meet?
kom maar opquote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef Agiath het volgende:
Ik ruik hier potentie voor een fok-dart-meet?
miss wil ienepien wel de poedelprijs van de avond zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 00:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als er een poedelprijs is doe ik mee![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
miss wil ienepien wel de poedelprijs van de avond zijn![]()
Zolang je de score's maar kan tellen hequote:Op maandag 7 mei 2007 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom maar op
ohnee Milou heeft mijn bril kapoet gemaakt, dus zie geenene flikker![]()
jamaar elke keer als ik een pijl gooi en dan naar het bord moet lopen om te kijken waar het ding in is geprikt gaat 'm ook niet wordenquote:
Het sex-appeal van de brildraagsterquote:Op maandag 7 mei 2007 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaar elke keer als ik een pijl gooi en dan naar het bord moet lopen om te kijken waar het ding in is geprikt gaat 'm ook niet worden![]()
Ik vind een bril bij een vrouw altijd nogwel een afknapperquote:
Wat stel je voor?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:48 schreef Agiath het volgende:
Word het trouwens niet eens tijd voor een wat mooiere OP?
Beetje ala PUB SC zeg maar, met semi-artistieke balkjes met krullende letters e.d.quote:
De details zal ik je onthouden maar mijn bmi is 25, op het randje dus..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
hoe zwaar weeg je en hoe lang ben je? je moet je bmi index gewoon goed houden
Jahaaaaaa dr zitten nog 3 van die meiden in mijn teamquote:
ik zit op 18 ofzo dus ik kan nog wel tot het randje?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
De details zal ik je onthouden maar mijn bmi is 25, op het randje dus..![]()
Lijkt me een strak plan. Ik zie de afbeeldingen wel voorbij komenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Beetje ala PUB SC zeg maar, met semi-artistieke balkjes met krullende letters e.d.
+ alle vorige topics mooi gesoorteerd en elke OP nieuwe 'golden quotes'
of niet?
Bij de meeste vrouwen groeit de cupmaat toch mee met 't gewicht. Jij bent de uitzondering daaropquote:Op maandag 7 mei 2007 00:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
De details zal ik je onthouden maar mijn bmi is 25, op het randje dus..![]()
Ik weet nie hoe het bij jou zit, maar bij mij fluctueert het nogal...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ikke nooitquote:Op maandag 7 mei 2007 00:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er hangt hier in mijn huis ook een bord. Ik heb 1 keer in mijn leven 180 gegooid![]()
Jullie?
Ja gooi jij jezelf effe voor de leeuwenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
miss wil ienepien wel de poedelprijs van de avond zijn![]()
Geen excuses, vorige week moesten we ook tegen een team en een van die gasten was ook poepblind, moest de schrijver bij elke worp roepen wattie gegooid hadquote:Op maandag 7 mei 2007 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaar elke keer als ik een pijl gooi en dan naar het bord moet lopen om te kijken waar het ding in is geprikt gaat 'm ook niet worden![]()
Wat denk je nu dat ik 180 kilo ben ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen groeit de cupmaat toch mee met 't gewicht. Jij bent de uitzondering daarop![]()
ik was de laatste keer dat ik heel seizoen meegooide als 11de geëindigd in onze poule, was sowieso de hoogstgeëindigde vrouwquote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik weet nie hoe het bij jou zit, maar bij mij fluctueert het nogal...![]()
man/vrouw=>communicatiequote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wat denk je nu dat ik 180 kilo ben ofzo?![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan. Ik zie de afbeeldingen wel voorbij komen![]()
[..]
quote:
milou met een paar van mijn bekers aan de haalquote:Op maandag 7 mei 2007 01:00 schreef Ienepien het volgende:
ow nou
ik sta ergens halverwege, maar qua vrouwen ben ik toch wel de top in mijn poeltje (last time I checked.... )
tsk nou vooruit maar weerquote:
Bling Bling city??quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
milou met een paar van mijn bekers aan de haal![]()
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef Ienepien het volgende:
[..]
tsk nou vooruit maar weer![]()
Moppies, ik gaat schlafen, morgen weer fijn aan het werk
zo moeilijk is het niet een topic in STA| te vindenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:06 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Bling Bling city??![]()
Truste!![]()
Ow ja niet weer het hele topic volspammen anders moet ik zo zoeken morgen...
Omaquote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
milou met een paar van mijn bekers aan de haal![]()
[afbeelding]
Ik zat nog ff met Dennis te bierenquote:
Wat maak je uitquote:
pffffffffft glkkg maar dat ie net alsof deedquote:Op maandag 7 mei 2007 01:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo me computer doet het weerklote pc viel uit en deed alsof hij dood was
Ja maar hij lachte zo liefquote:
Ik ga morgen de OP ff updaten. Dan zal ik 's tellen; volgens mij is 't nummer 27quote:Op maandag 7 mei 2007 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:welk nummer topic is dit eigenlijk
t'gaat hier zo snel dat het gewoon niet meer bij te houden is
topic # 87 en een halfquote:Op maandag 7 mei 2007 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:welk nummer topic is dit eigenlijk
t'gaat hier zo snel dat het gewoon niet meer bij te houden is
heb je die ene nog bijgevoegd die je was vergeten?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga morgen de OP ff updaten. Dan zal ik 's tellen; volgens mij is 't nummer 27![]()
quote:
Berichtjes vanuit Delft (GEEN SLOWCHAT!!!) deze dus...staat er niet bijquote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je die ene nog bijgevoegd die je was vergeten?
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga morgen de OP ff updaten. Dan zal ik 's tellen; volgens mij is 't nummer 27![]()
Je sais. Net terug van vakantie enzo. Morgen dus een vernieuwde OPquote:Op maandag 7 mei 2007 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Berichtjes vanuit Delft (GEEN SLOWCHAT!!!) deze dus...staat er niet bij
Slaapse jongenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je sais. Net terug van vakantie enzo. Morgen dus een vernieuwde OP![]()
Ik ga overigens lekker tukken. Slaapse allemaal![]()
trustequote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je sais. Net terug van vakantie enzo. Morgen dus een vernieuwde OP![]()
Ik ga overigens lekker tukken. Slaapse allemaal![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 03:41 schreef Dribbel_ het volgende:
wat is dat delft topic toch kut
Het is ook maandag hequote:Op maandag 7 mei 2007 12:13 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] ben nu al 3 uur in Delft en er is hier dus echt niets open voor 10:00 uur. [afbeelding] Maar goed, wat ik moet doen vandaag kan ik wel doen en daar gaat hem om.
Dan noem je ook watquote:Op maandag 7 mei 2007 12:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
In Zeeland is er op maandag uberhaupt niets open![]()
quote:
Wtfquote:Op maandag 7 mei 2007 13:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben alweer unbanned
![]()
Valt mee maar 10 uurtjes in totaal ofzo![]()
@ienepien: das niet zo best![]()
komt omdat ik verders nooit bagger enzoquote:Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf
Als ik het zou doen, zou ik minimaal een week weg zijnHad ik maar tieten
Ja vastquote:Op maandag 7 mei 2007 13:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt omdat ik verders nooit bagger enzo![]()
Jeetjequote:Op maandag 7 mei 2007 14:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar ik ga Milou zo ff ophalen van school, ze was ruim een week met haar vader op vakantie.
Had haar gisteren weer ff aan de foon, het enige wat ze snikkend uit kon brengen was: mama mee, mama mee...niette papa meer. Toen ze opgehangen had ging ik van![]()
Nou ik heb mijn werk gebeld dat ik ziek ben en ik lig met mjin slaapzak op de bank te zappenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als in? De tekst is niet geheel compatibel met de smiley![]()
Tofquote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef Autoreply het volgende:
Beterschap Ienepien![]()
Nah, dan maar 's wat vakantiepics:
[afbeelding]
Schwarzwalder Hochstrasse; in de buurt van Baden-Baden![]()
[afbeelding]
In 't zuiden was het niet onbewolkt though
[afbeelding]
De twee scheurijzers
[afbeelding]
Ergens aan de Moesel
[afbeelding]
Zoek AR![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n verjaardag
[afbeelding]
That's me![]()
dat was toch van pindakaasquote:Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Daar word je later groot en sterk van![]()
Jawel maar ruim een week zonder haar mama vindt Milou maar niksquote:
Ach, Delft heeft een honderden jaren lange traditie op 't gebied van oorlogsvoering, dus wat dat betreftquote:Op maandag 7 mei 2007 20:36 schreef Misstique het volgende:
sanni en SOL, reageer óf normaal op elkaar óf gewoon helemaal niet. Persoonlijke vetes mogen jullie voortzetten via PM oid, maar niet in dit topic.
Oja?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, Delft heeft een honderden jaren lange traditie op 't gebied van oorlogsvoering, dus wat dat betreft![]()
De officierenopleiding heeft er lang gezeten en tevens was het de uitvalsstad van de prinsen, toen nog bevelhebben van 't leger. En what about de explosie van 't kruithuisquote:
Ik ben voor afschaffingquote:
Dat kwam gewoon door de zwervers die gingen vuurspuwen daar!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En what about de explosie van 't kruithuis![]()
Weut ik veul, ík heb geen bookmark naar de posthistory van SoL!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik mis de link ff? SoL wordt om de haverklap gebanned toch?
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik mis de link ff? SoL wordt om de haverklap gebanned toch?
quote:
Verschil moet er wezen!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:28 schreef Ienepien het volgende:
Ik fohn mjin haar alleen niet zo hoog op
Oh wacht ik keek alleen naar de datum, had niet gezien dattie dus -blijkbaar- al weer over isquote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was mijn tweede ban van wel 10 uur in totaal
![]()
God, zelfs ik heb er meerquote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was mijn tweede ban van wel 10 uur in totaal
![]()
Ja lieverd ,je bent gespotquote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen!
-edit-
Ik checkte je fotoboek trouwens!
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik sta bij favo fokkers
en andersom jij ook bij mij
Is dat wettelijk toegestaan dat wij dat doen?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zie DelftseSlowChatSletjes hier verzamelen!!!
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Is dat wettelijk toegestaan dat wij dat doen?![]()
![]()
Qua leeftijd?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Is dat wettelijk toegestaan dat wij dat doen?![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Qua leeftijd?
Dat hoop ik wel voor bepaalde personen hier!
niet verplicht...tis het delfttopic maarquote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef mcDavid het volgende:
Voeg eens iets toe.
Dat ik weer bier zegquote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef mcDavid het volgende:
Voeg eens iets toe.
jij had een ban(netjequote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet verplicht...tis het delfttopic maar![]()
Daar mag toch ook wel íetsje meer in staan dan alleenmaar cheerleader-smilies!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet verplicht...tis het delfttopic maar![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat ik weer bier zeg, en wanneer en bij wie.
dat ik zin heb in het weekand, Gentroei regatta.
en dat ik daarnet met windkracht 7 heb geroeid, wat meer op zeilen leek
En de sex dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:29 schreef Ienepien het volgende:
tadaaaaaaa tis bijna bedtijd voor Ien. Ik was/ben nl. ziek en moet op tijd naar bedje![]()
Ok tot zo.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef Ienepien het volgende:
nou ik slaap niet voor 1 uur ofzo.....
ok, moet ik nog opruimen of duik jij er zo tussen?quote:
Beetje bijscheren misschien...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ok, moet ik nog opruimen of duik jij er zo tussen?
Amsterdamquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Morgen uitnodiging in elkaar flansen voor diner-meet de dag na Hemelvaart![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
bedoel de week na hemelvaart en dan de vrijdagquote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Bijna vergeten ?quote:
Haha, ja dat moet je niet hebben hequote:
ze houden van teasen, dan moet je ze laten gaan... alleen haar ken ik nog niet ZOOOOOO goed daarin...quote:
wonen jij en houniet in hetzelfde huis ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef Cageon het volgende:
hollah shipit,
Hier gebeurt het dus allemaal
ja lullen kan je als de bestequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef dagwaarde het volgende:
[..]![]()
Ik ben al vanzelfsprekend... ik spreek ook vanzelf maar goed...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:24 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
ze houden van teasen, dan moet je ze laten gaan... alleen haar ken ik nog niet ZOOOOOO goed daarin...
zij mij ook nog niet echt![]()
Nouja... bijna he..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wonene jij en houniet in hetzelfde huis ofzo![]()
niet zoveel meer tijdens de sex.... nadat je ging klagen daarover... dat was al in het begin....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja lullen kan je als de besteje bent af en toe net Truus de Mier, zo druk
![]()
![]()
![]()
Fabelstjeskrantquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja lullen kan je als de besteje bent af en toe net Truus de Mier, zo druk
![]()
![]()
![]()
dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nouja... bijna he..
"The internet makes the world smaller", laten we maar zeggen.
ik zeg niksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:28 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
niet zoveel meer tijdens de sex.... nadat je ging klagen daarover... dat was al in het begin....![]()
![]()
![]()
Ja... ik vroeg me af wat er opgedient wordquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat dan weer wel![]()
maarre wel leuk als jij en houniet zouden komen![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:29 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
meelacht, en lief toekijkt... kijk maar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |