quote:Op zondag 1 april 2007 13:50 schreef veldmuis het volgende:
erop spuiten is lachen
vooral zonnebrillen en modieuze brillen. Liever gewoon een echte kijk bril. Dat bedoelde TS ook denk ikquote:
ik ken meisjes waarbij een bril gewoon niet staat, maar zonder bril zien ze er wel goed uit (en met bril dus niet)...quote:Op zondag 1 april 2007 13:51 schreef TubewayDigital het volgende:
Heel simpel, als je er goed uit ziet dan zie je er met bril ook goed uit.
als je er niet goed uit ziet dan zie jer er met bril ook niet goed uit.
*knipje*
heeft ze al bril met dikke rand geprobeerd?quote:Op zondag 1 april 2007 14:32 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik ken meisjes waarbij een bril gewoon niet staat, maar zonder bril zien ze er wel goed uit (en met bril dus niet)...
dus dat klopt niet helemaal
als het cheesy is moet je je piemol vaker wassenquote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef lavAzza het volgende:
Het heeft iets imperfects... maar daardoor juist heel mooi. Jezus wat klinkt dit cheesy
Ze hebben niet per definitie meer sex appeal. Soms doet het juist totaal af aan de sex appeal.quote:Op maandag 2 april 2007 08:54 schreef Mea.Culpa het volgende:
Believe me, vrouwen met een bril hebben meer seks- appeal dan vrouwen zonder..en ik kan het weten want ik heb een bril!
Overigens heb ik nooit seks gehad met een vrouw zonder bril, dus eigenlijk kan ik geen onderbouwde mening geven.. maar toch!
Smaken verschillen wat betreft alles toch? Maar een mooie bril doet niet af. Hij moet echter wel bij je passen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Ze hebben niet per definitie meer sex appeal. Soms doet het juist totaal af aan de sex appeal.
True, maar niet iedereen siert een bril denk ik. Sommige mensen hebben er gewoon niet echt het hoofd voor. En dan kopen ze vaak ook nog de verkeerde bril. Ik vind dat een hoop mensen een slechte brillensmaak hebben eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 09:27 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Smaken verschillen wat betreft alles toch? Maar een mooie bril doet niet af. Hij moet echter wel bij je passen.
Precies!quote:Op maandag 2 april 2007 09:29 schreef lavAzza het volgende:
[..]
True, maar niet iedereen siert een bril denk ik. Sommige mensen hebben er gewoon niet echt het hoofd voor. En dan kopen ze vaak ook nog de verkeerde bril. Ik vind dat een hoop mensen een slechte brillensmaak hebben eigenlijk.
Maar dan heb je het ook over een verloren zaakquote:Op maandag 2 april 2007 23:53 schreef Ewaldus het volgende:
Iemand met een grafkop zou niet meer sex-appeal krijgen wanneer zij een bril gaat dragen![]()
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 2 april 2007 23:57 schreef Euforie het volgende:
Ik word soms vergeleken met Lotte, die serie van Talpa. Dat vind ik wel weer jammerlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |