quote:Op zondag 1 april 2007 13:50 schreef veldmuis het volgende:
erop spuiten is lachen
vooral zonnebrillen en modieuze brillen. Liever gewoon een echte kijk bril. Dat bedoelde TS ook denk ikquote:
ik ken meisjes waarbij een bril gewoon niet staat, maar zonder bril zien ze er wel goed uit (en met bril dus niet)...quote:Op zondag 1 april 2007 13:51 schreef TubewayDigital het volgende:
Heel simpel, als je er goed uit ziet dan zie je er met bril ook goed uit.
als je er niet goed uit ziet dan zie jer er met bril ook niet goed uit.
*knipje*
heeft ze al bril met dikke rand geprobeerd?quote:Op zondag 1 april 2007 14:32 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik ken meisjes waarbij een bril gewoon niet staat, maar zonder bril zien ze er wel goed uit (en met bril dus niet)...
dus dat klopt niet helemaal
als het cheesy is moet je je piemol vaker wassenquote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef lavAzza het volgende:
Het heeft iets imperfects... maar daardoor juist heel mooi. Jezus wat klinkt dit cheesy
Ze hebben niet per definitie meer sex appeal. Soms doet het juist totaal af aan de sex appeal.quote:Op maandag 2 april 2007 08:54 schreef Mea.Culpa het volgende:
Believe me, vrouwen met een bril hebben meer seks- appeal dan vrouwen zonder..en ik kan het weten want ik heb een bril!
Overigens heb ik nooit seks gehad met een vrouw zonder bril, dus eigenlijk kan ik geen onderbouwde mening geven.. maar toch!
Smaken verschillen wat betreft alles toch? Maar een mooie bril doet niet af. Hij moet echter wel bij je passen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Ze hebben niet per definitie meer sex appeal. Soms doet het juist totaal af aan de sex appeal.
True, maar niet iedereen siert een bril denk ik. Sommige mensen hebben er gewoon niet echt het hoofd voor. En dan kopen ze vaak ook nog de verkeerde bril. Ik vind dat een hoop mensen een slechte brillensmaak hebben eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 09:27 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Smaken verschillen wat betreft alles toch? Maar een mooie bril doet niet af. Hij moet echter wel bij je passen.
Precies!quote:Op maandag 2 april 2007 09:29 schreef lavAzza het volgende:
[..]
True, maar niet iedereen siert een bril denk ik. Sommige mensen hebben er gewoon niet echt het hoofd voor. En dan kopen ze vaak ook nog de verkeerde bril. Ik vind dat een hoop mensen een slechte brillensmaak hebben eigenlijk.
Maar dan heb je het ook over een verloren zaakquote:Op maandag 2 april 2007 23:53 schreef Ewaldus het volgende:
Iemand met een grafkop zou niet meer sex-appeal krijgen wanneer zij een bril gaat dragen![]()
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 2 april 2007 23:57 schreef Euforie het volgende:
Ik word soms vergeleken met Lotte, die serie van Talpa. Dat vind ik wel weer jammerlijk![]()
donker haar.. bril; tadaaquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 13:50 schreef veldmuis het volgende:
erop spuiten is lachen
Echt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar daar reikt het sexappeal wa lager dan de bril![]()
Schijnheiligjequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Echt?Ik keek alleen naar dr ogen.
![]()
Lelijke brilquote:
Maar geen krullen! En ik vind mijn karakter ook niet op haar lijken (nou okay, ik ben dan wel onhandig!)quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef Ephemera het volgende:
[..]
donker haar.. bril; tadaa![]()
Ik heb ook een bril (voor ver-af), ik weet niet of het me sexy maakt.
Ik weet wel dat ik me niet heel erg sexy voelEn dat terwijl er genoeg mensen zijn bij wie een bril wél mooi/sexy staat en waar een bril ook echt wat toevoegt.
Dat is inmiddels mijn oude oude brilquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hippe brilmaar je haar komt er tussen?
![]()
[afbeelding]
Post je nieuwe brilquote:Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef Euforie het volgende:
[..]
Dat is inmiddels mijn oude oude bril![]()
Heb nu een nieuweMaar mijn haar komt er niet tussen heur
![]()
de dochterquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:21 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Fuck the What?
idd, het is niet iets dat mooier maakt maar hooguit het sexy zijn stimuleert. Maar als er geen sexy is dan ka het ook niet helpen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:54 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over een verloren zaak
Een matchup tussen een Goedele Liekens en Ilse de Lange achtige stem noem ik niet slecht. 14.gif!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:07 schreef Euforie het volgende:
Misschien vanavondZit nu op mijn stage.. jaja, foei Amy!
&die stoute juflook raak ik wel kwijt als je me hoort praten.. Zachte g![]()
(Alhoewel ik die ook steeds meer kwijtraak sinds ik in Twente woon)
quote:Op zondag 1 april 2007 13:44 schreef Hexagon het volgende:
Tegenwoordig vinden de meeste mannen een bril bij een dame al lang niet meer een minpunt. Integendeel. Het kan een dame zelfs aantrekkelijker maken. We kennen allemaal de stereotypen gymnasiummeisje of hitsige secretaresse
Wat denkt de rest er van? Filosofeer hier
Dat eerste fotootje is leuk, jufvrouw Euforie!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef Euforie het volgende:
ff snel twee foto's gemaakt vandaag1 op het werk & 1 thuis!
http://amy.te.verweg.com/foto/amy01.jpg
http://amy.te.verweg.com/foto/amy02.jpg
Ik zie er wel anders uit op iedere fotoMaargoed, whatever !
Slowchatquote:Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef jeroen25 het volgende:
Waar is het hertje dan bang voor?
Mwah aseksueel als je het mij vraagt!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind Nicky Hambleton-Jones wel sexy:
[afbeelding]
Ze is styliste en komt veel op TV in de UK.
precies mijn gedachte...quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Euforie het volgende:
Is dit nou reclame voor lingerie of voor een opticien![]()
![]()
welke bril ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:08 schreef Hexagon het volgende:
Vind het model bril alleen niet zo bij dr passen
post eensquote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef ilsepielse het volgende:
ik krijg ook wel 's de 'strenge juffrouw' reactie op mijn bril. Mooi, want dat ben ik ook
Geen bal aanquote:Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Kimberly Stewart in een nieuwe campagne voor Specsavers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet lelijk maar lelijke brilquote:Op donderdag 26 april 2007 14:57 schreef sanni het volgende:
" Ziet er leuk uit.." volgens mij staat ze op het punt te niezen..[afbeelding]
[afbeelding]
sexy he..[afbeelding]
LOL, wat een onzin, dat is alleen waar voor sommige mensen. Je kan immers net zo goed zeggen:quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zie de bril toch als een soort masker wat je op kan houden om de buitenwereld te laten denken dat je netjes, verlegen en rustig bent. Bril af, haren los en er staat een compleet andere vrouw.
hmmm zit ook wat inquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Sessy het volgende:
Ten derde verbergt de bril - zelfs de dubbelontspiegelde versie - toch iets van de ogen. Dat maakt het geheel geheimzinniger.
Klopt. Ik draag hem altijd bij sollicitatiegesprekken. Dan zie ik er geleerder en ouder uit. Verder draag ik hem alleen met autorijden, of als ik heel moe ben achter de computer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, het geld niet voor iedereen. Maar ik ken genoeg personen die een bril dragen omdat ze daardoor serieuzer over denken te komen.
Leuke foto die eerstequote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef Euforie het volgende:
ff snel twee foto's gemaakt vandaag1 op het werk & 1 thuis!
http://amy.te.verweg.com/foto/amy01.jpg
http://amy.te.verweg.com/foto/amy02.jpg
Ik zie er wel anders uit op iedere fotoMaargoed, whatever !
Bij mij werd ook verteld dat ik geen lenzen kon dragen, vanwege astigmatisme. Hierdoor heb ik dus een bril genomen. Toch schijnt het wel te kunnen, hoorde ik later.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Sessy het volgende:
Bovendien kan bijna iedereen tegenwoordig lenzen dragen (ik ben de enige uitzondering die ik zelf ken, maar van mijn opticien hoorde ik dat het wel vaker voorkomt, maar wel erg weinig). Dat wil zeggen dat een bril dragen bijna altijd een keuze is.
Bij mij is het probleem dat ik hele sterke cilinders heb (-4.75) die ook nog eens over twee assen zijn of zo iets dergelijks, waardoor de lenzen heel precies zouden moeten zitten (omdat je bij de kleinste draaing al minder ziet). Daarbij heb ik dan nog een "gewone" min in de zin dat ik dus ook nog "gewoon" bijziend ben.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij mij werd ook verteld dat ik geen lenzen kon dragen, vanwege astigmatisme. Hierdoor heb ik dus een bril genomen. Toch schijnt het wel te kunnen, hoorde ik later.
Na een maand weet ik nog niet helemaal wat ik ervan moet vindenSoms vind ik het ook wel leuk, maar soms veel meer boos-kijkerig. Oh en het is een min, dus ogen lijken juist niet groter.
Hey, dat is een stoere brilquote:Op zondag 13 mei 2007 09:07 schreef Mryc het volgende:
Hte model van mijn bril lijkt een beetje op dat van Euforie, mijn modelletje is alleen wat ronder: http://i133.photobucket.com/albums/q48/mryc/mryc05042007small.jpg
creme en of dark bleu vind ik mooiquote:
Kijk, dat is het schoolvoorbeeld van een sexy brillendraagster.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:07 schreef Mryc het volgende:
Hte model van mijn bril lijkt een beetje op dat van Euforie, mijn modelletje is alleen wat ronder: http://i133.photobucket.com/albums/q48/mryc/mryc05042007small.jpg
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef releaze het volgende:
mijn vriend vond het jammer dat ik mn bril inruilde voor lenzen anderhalf jaar terug. ik heb van veel mensen gehoord dat het mijn bleke accentloze gezicht 'breekt', en dat het dan wat meer uitstraling heeft. De meeste vrouwen hebben donkere wimpers en wenkbrauwen mascara en wenkbrauwpotlood, maar die heb ik niet, dus de bril gaf dat accent wat meer.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef releaze het volgende:
mijn vriend vond het jammer dat ik mn bril inruilde voor lenzen anderhalf jaar terug. ik heb van veel mensen gehoord dat het mijn bleke accentloze gezicht 'breekt', en dat het dan wat meer uitstraling heeft. De meeste vrouwen hebben donkere wimpers en wenkbrauwen, maar die heb ik niet geen doorzichtige wimpers en wenkbrauwen zoals de mijne, dus de bril gaf dat accent wat meer.
thnx voor de kick... ik blijf overigens bij mijn meningquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:37 schreef lin21 het volgende:
Tja...brillen! Ik ben zelf brildraagster en tegen mij wordt altijd gezegd dat het echt goed bij me staat en dat je er ook heel sexy mee om kunt gaan. Er zo nét overheen kijken wat een beetje een sexy blik geeft. En ik hou persoonlijk niet van brillen die heel erg leuk zijn, maar brillen die heel erg MOOI zijn. Ze moeten heel goed bij je gezicht passen en vooral niet een leuk ontwerp zijn wat bij een kindje leuk kan staan maar voornamelijk mooi je gezicht af maken.
Zonder bril is je gezicht ook af, maar als je eenmaal brildraagster wordt moet het niet TO much worden in je gezicht. Hij moet niet kei hard opvallen als ..wow die heeft een bril op. ik ben wel tevreden met mijn bril. Ik draag vanaf mijn 9e een bril, en nu 21 nog steeds..... zonder bril kan het soms ook mooi zijn maar zonder kan ik niet....! Ook hoor je wel eens dat je met een bril een juffie uiterlijk hebt, en dat vind ik eerlijk gezegd wel leuk.
Ach ja...de brillen van tegenwoordig hoeven absoluut geen nerd uitstraling meer te geven, als je maar net zolang blijft zoeken en zeker weet dat het goed en vooral MOOI bij je staat, Leuk is gewoon niet het juiste woord.
En dat was mijn meninkje
En dit vraagt gewoon om een fotoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:37 schreef lin21 het volgende:
Tja...brillen! Ik ben zelf brildraagster en tegen mij wordt altijd gezegd dat het echt goed bij me staat en dat je er ook heel sexy mee om kunt gaan. Er zo nét overheen kijken wat een beetje een sexy blik geeft.
Dit stukje doet me denken aan een filmpje wat ik eens zag bij een biologielesquote:Op zondag 1 april 2007 13:44 schreef Hexagon het volgende:
Zelf heb ik het idee dat het de bril een soort kunstmatige imperfectie is die het meisje niet knapper maakt maar wel een effect heeft op haar uitstraling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |