abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48985408
Okay, het geld niet voor iedereen. Maar ik ken genoeg personen die een bril dragen omdat ze daardoor serieuzer over denken te komen.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:39:26 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_49043691
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Sessy het volgende:

Ten derde verbergt de bril - zelfs de dubbelontspiegelde versie - toch iets van de ogen. Dat maakt het geheel geheimzinniger.
hmmm zit ook wat in
pi_49057120
@TS: precies hetzelfde als waarom meisjes met een gebroken been aantrekkelijker zijn: een makkelijkere prooi : de bril blijft de rolstoel vd visueel gehandicapte.
  maandag 7 mei 2007 @ 01:07:06 #84
108913 Godshand
guide4you
pi_49087072
ik vind brillen 10x niks..

bij mezelf niet en bij anderen niet..

ik heb wel een paar keer vriendinnen gehad met bril, maar in bed flikker ik dat ding er als 1e af
(daarna de rest uit )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 7 mei 2007 @ 01:13:35 #85
82136 Xennia
gekroond
pi_49087197
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, het geld niet voor iedereen. Maar ik ken genoeg personen die een bril dragen omdat ze daardoor serieuzer over denken te komen.
Klopt. Ik draag hem altijd bij sollicitatiegesprekken. Dan zie ik er geleerder en ouder uit. Verder draag ik hem alleen met autorijden, of als ik heel moe ben achter de computer.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:05:12 #86
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49288130
Geen zonnebril of de ogen moeten nog duidelijk zichtbaar/herkenbaar zijn.
een bril geeft wel vaak aandacht op de ogen en worden er vaak groter door ver?bij? zient? en geeft een wat minder bloot gezicht ofzo, lijd af van andere inperfecties.
En daardoor wel leuk. zonnebrillen die een zwarte balk opleveren zie ik net zo lief van achteren. net zo onherkenbaar....
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_49288365
  zondag 13 mei 2007 @ 09:07:24 #88
64792 Mryc
play me one more song
pi_49323723
Hte model van mijn bril lijkt een beetje op dat van Euforie, mijn modelletje is alleen wat ronder: http://i133.photobucket.com/albums/q48/mryc/mryc05042007small.jpg
pi_49323806
mmm zeer wel goedgekeurd.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:28:42 #90
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_49326749
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef Euforie het volgende:
ff snel twee foto's gemaakt vandaag 1 op het werk & 1 thuis!

http://amy.te.verweg.com/foto/amy01.jpg
http://amy.te.verweg.com/foto/amy02.jpg

Ik zie er wel anders uit op iedere foto Maargoed, whatever !
Leuke foto die eerste
"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_49331068
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Sessy het volgende:

Bovendien kan bijna iedereen tegenwoordig lenzen dragen (ik ben de enige uitzondering die ik zelf ken, maar van mijn opticien hoorde ik dat het wel vaker voorkomt, maar wel erg weinig). Dat wil zeggen dat een bril dragen bijna altijd een keuze is.
Bij mij werd ook verteld dat ik geen lenzen kon dragen, vanwege astigmatisme. Hierdoor heb ik dus een bril genomen. Toch schijnt het wel te kunnen, hoorde ik later.
Na een maand weet ik nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden Soms vind ik het ook wel leuk, maar soms veel meer boos-kijkerig. Oh en het is een min, dus ogen lijken juist niet groter.
Het mooi kotsende meisje.
pi_49332198
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Bij mij werd ook verteld dat ik geen lenzen kon dragen, vanwege astigmatisme. Hierdoor heb ik dus een bril genomen. Toch schijnt het wel te kunnen, hoorde ik later.
Na een maand weet ik nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden Soms vind ik het ook wel leuk, maar soms veel meer boos-kijkerig. Oh en het is een min, dus ogen lijken juist niet groter.
Bij mij is het probleem dat ik hele sterke cilinders heb (-4.75) die ook nog eens over twee assen zijn of zo iets dergelijks, waardoor de lenzen heel precies zouden moeten zitten (omdat je bij de kleinste draaing al minder ziet). Daarbij heb ik dan nog een "gewone" min in de zin dat ik dus ook nog "gewoon" bijziend ben.

Echter, bij mij is daarbij ook nog eens de buitenkant van het oog niet bolvormig is maar oneven gevormd, waardoor lenzen nu juist niet blijven zitten - welke lenzen dan ook, zelfs het type harde lens dat zo groot is als een zachte lens (zo'n heel nieuw spul, luchtdoorlatend en zo, de bedoeling is dat je het 24/7 inhoudt).
Daarbij heb ik ook nog eens nagenoeg geen traanfilm (ik heb geprobeerd te druppelen, maar moest dan elke 5 a 10 minuten druppelen om een normale traanfilm te hebben, anders waren de lenzen zo droog dat harde lenzen er vanzelf uitvielen en zachte kapot gingen, laat staan dat de ogen pijn deden) en heb ik ook nog eens naar binnen gedraaide bovenoogleden die extra veel tegen de lenzen wrijven, waardoor ze extra veel bewegen. Daarnaast heb ik nog het probleem dat ik ontzettend vaak verkouden ben en heel snel oogontstekingen krijg, en nog een paar andere dingen.

Geloof me, het kan echt niet. We hebben letterlijk alles geprobeerd wat maar kon, en ik heb letterlijk zitten janken toen we op een gegeven moment toch tot de conclusie kwamen dat het niet zou lukken.

En om het hele verhaal leuker te maken, laseren is ook al geen optie (ik heb deze hele meuk in z'n geheel van mijn biologische vader geerfd, die heeft ze wel laten laseren en het ging - precies zoals mijn oogarts mij voorspelde - helemaal fout.) Het kan zijn dat lenzen laten implanteren wel mogelijk is, maar dit is momenteel nog ontzettend duur en bovendien mogen ze daar eerst een jaar of 10-15 van mij mee experimenteren voordat ik dit met mijn ogen eventueel laat doen.

Als je alleen maar astigmatisme/cilinder hebt zoals jij veiligheidsspeldje, kan het inderdaad prima. Dan zou ik aanraden om inderdaad die nieuwe lenzen te pakken, ze zijn wel hard, maar ongeveer het formaat van zachte lenzen en ze absorberen de vocht in je ogen, waardoor de lenzen niet echt aanvoelen als harde lenzen. Ze voelen als iets tussen hard en zacht aan. Echter, doordat ze dus zo groot zijn, blijven ze heel goed zitten, en dat is bij cilinders fijn - want je wilt niet dat ze gaan draaien. Groot is ook fijner omdat je ze dan niet kwijtraakt.
Er staat dan onderin elke lens een streepje, met het inzetten van de lens moet je zorgen dat die naar beneden gedraaid is (anders zie je het eerste halfuur niks, totdat hij vanzelf omlaag draait) en je moet zorgen dat je niet met je hoofd omlaag gaat hangen of zo, omdat de lens dan vanzelf gaat draaien en je weer hetzelfde probleem hebt op het moment dat je weer overeind komt. Die lenzen zijn wel iets duurder dan normale hard lenzen, maar weer wel goedkoper dan zachte - tenminste als je een flinke cilinder hebt en zachte op bestelling moet laten maken. Met een kleine cilinder kun je zachte maandlenzen proberen, je voelt ze niet eens zitten in principe (als je een normale traanfilm hebt tenminste). En je kunt ze er zo uithalen, zonder zuignapjes en zo.
Ohja en je moet sowieso redelijk precies zijn, omdat je dus je linker en rechter lens niet mag verwarren. Maar soms kun je een net wat andere tint voor je linker en rechter lens krijgen, of met een miniscuul L en R lettertje op de lenzen, als dat kan, zou ik 't wel doen, want binnen de kortste keren roept er iemand naar je terwijl je bezig bent, ben je even afgeleid en weet je niet meer welke lens nu welke is in het ontsmettingssopje.
Houd er rekening mee dat je met lenzen sowieso duurder uit bent dan met een bril (bij mij was dat zo'n 300 euro per jaar duurder geweest, als het had gekund).

[ Bericht 2% gewijzigd door Sessy op 13-05-2007 15:42:17 ]
pi_49333630
Het is wel duur allemaal schijnt ja, zeker van die speciale lenzen. Bril kreeg ik wel helemaal vergoed, maar moet er nog wel 2 jaar mee doen. Daarna toch even kijken voor lenzen denk ik, of het toch kan.
Ohja en w.b.t. sexappeal: denk het niet, nog niemand heeft m sexy genoemd
Het mooi kotsende meisje.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:03:45 #94
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_49333787
quote:
Op zondag 13 mei 2007 09:07 schreef Mryc het volgende:
Hte model van mijn bril lijkt een beetje op dat van Euforie, mijn modelletje is alleen wat ronder: http://i133.photobucket.com/albums/q48/mryc/mryc05042007small.jpg
Hey, dat is een stoere bril Staat je ook goed!
And nothing can stop me now
pi_49333820
mits mantelpakje.
  zondag 13 mei 2007 @ 18:46:25 #96
64792 Mryc
play me one more song
pi_49339039
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef OldJeller het volgende:
mits mantelpakje.
bruin of zwart?
  zondag 13 mei 2007 @ 19:06:04 #97
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49339592
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:46 schreef Mryc het volgende:

[..]

bruin of zwart?
creme en of dark bleu vind ik mooi
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_49514740
Oh, dus ik moet weer terug naar een bril dragen?
pi_49517185
quote:
Op zondag 13 mei 2007 09:07 schreef Mryc het volgende:
Kijk, dat is het schoolvoorbeeld van een sexy brillendraagster. Rest van de voorbeelden vind ik maar wat zwak.

Ik merk trouwens dat ik ook iets sneller val op brillendragende vrouwen. Geen idee waardoor het precies komt. Waarschijnlijk door een wat strenge doch ondeugende look.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2007 18:02:49 ]
pi_49517791
Zo zie ik eruit met bril en haar in een staart, in mijn fotoboek sta ik met haar los.

http://i200.photobucket.com/albums/aa61/Panthera1984/bril.jpg
And the druids turn to stone...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:40:14 #101
81237 releaze
best of both worlds
pi_49518080
mijn vriend vond het jammer dat ik mn bril inruilde voor lenzen anderhalf jaar terug. ik heb van veel mensen gehoord dat het mijn bleke accentloze gezicht 'breekt', en dat het dan wat meer uitstraling heeft. De meeste vrouwen hebben donkere wimpers en wenkbrauwen, maar die heb ik niet, dus de bril gaf dat accent wat meer.

Maar de lenzen bevielen niet (niet te doen met allergie) dus heb ik nu weer een brilleke op m'n neus. Niet zo aanwezig als mn andere bril, welke een dikke rand had. Maar wel aardig. Of het me sexier maakt of niet? ik zou het werkelijk niet weten...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:39:06 #102
82136 Xennia
gekroond
pi_49540852
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef releaze het volgende:
mijn vriend vond het jammer dat ik mn bril inruilde voor lenzen anderhalf jaar terug. ik heb van veel mensen gehoord dat het mijn bleke accentloze gezicht 'breekt', en dat het dan wat meer uitstraling heeft. De meeste vrouwen hebben donkere wimpers en wenkbrauwen mascara en wenkbrauwpotlood, maar die heb ik niet, dus de bril gaf dat accent wat meer.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:24:05 #103
81237 releaze
best of both worlds
pi_49543229
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef releaze het volgende:
mijn vriend vond het jammer dat ik mn bril inruilde voor lenzen anderhalf jaar terug. ik heb van veel mensen gehoord dat het mijn bleke accentloze gezicht 'breekt', en dat het dan wat meer uitstraling heeft. De meeste vrouwen hebben donkere wimpers en wenkbrauwen, maar die heb ik niet geen doorzichtige wimpers en wenkbrauwen zoals de mijne, dus de bril gaf dat accent wat meer.
pi_49548314
Neem je bruine mascara (bruin oogpotloodje kan ook nog), zwart zal denk te donker zijn, licht bruine wenkbrauwpotlood, kom je denk best ver mee
Mijn wimpers zie je ook voor geen meter, de onderste zijn sowieso zo blond dat je ze niet ziet, en die er boven lopen van lichtbruin naar blond.

Maar goed, daar ging 't hier niet over verder
pi_49626135
Ik merk dat ik al van jongs af aan me meer aangetrokken voel tot brildraagsters, niet dat zonder bril een probleem is. Maar het is wel zo dat ik vind dat ze een onbeschrijfelijke allure hebben, waar ik voor val (over kwijl). Tevens ben ik zelf ook brildrager, wat ik praktischer vind dan lenzen.
pi_57698965
Tja...brillen! Ik ben zelf brildraagster en tegen mij wordt altijd gezegd dat het echt goed bij me staat en dat je er ook heel sexy mee om kunt gaan. Er zo nét overheen kijken wat een beetje een sexy blik geeft. En ik hou persoonlijk niet van brillen die heel erg leuk zijn, maar brillen die heel erg MOOI zijn. Ze moeten heel goed bij je gezicht passen en vooral niet een leuk ontwerp zijn wat bij een kindje leuk kan staan maar voornamelijk mooi je gezicht af maken.
Zonder bril is je gezicht ook af, maar als je eenmaal brildraagster wordt moet het niet TO much worden in je gezicht. Hij moet niet kei hard opvallen als ..wow die heeft een bril op. ik ben wel tevreden met mijn bril. Ik draag vanaf mijn 9e een bril, en nu 21 nog steeds..... zonder bril kan het soms ook mooi zijn maar zonder kan ik niet....! Ook hoor je wel eens dat je met een bril een juffie uiterlijk hebt, en dat vind ik eerlijk gezegd wel leuk.

Ach ja...de brillen van tegenwoordig hoeven absoluut geen nerd uitstraling meer te geven, als je maar net zolang blijft zoeken en zeker weet dat het goed en vooral MOOI bij je staat, Leuk is gewoon niet het juiste woord.

En dat was mijn meninkje
Hatsieflats
pi_57699156
En daarvoor ga je naar een topic van vorig jaar?
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_57699642
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:37 schreef lin21 het volgende:
Tja...brillen! Ik ben zelf brildraagster en tegen mij wordt altijd gezegd dat het echt goed bij me staat en dat je er ook heel sexy mee om kunt gaan. Er zo nét overheen kijken wat een beetje een sexy blik geeft. En ik hou persoonlijk niet van brillen die heel erg leuk zijn, maar brillen die heel erg MOOI zijn. Ze moeten heel goed bij je gezicht passen en vooral niet een leuk ontwerp zijn wat bij een kindje leuk kan staan maar voornamelijk mooi je gezicht af maken.
Zonder bril is je gezicht ook af, maar als je eenmaal brildraagster wordt moet het niet TO much worden in je gezicht. Hij moet niet kei hard opvallen als ..wow die heeft een bril op. ik ben wel tevreden met mijn bril. Ik draag vanaf mijn 9e een bril, en nu 21 nog steeds..... zonder bril kan het soms ook mooi zijn maar zonder kan ik niet....! Ook hoor je wel eens dat je met een bril een juffie uiterlijk hebt, en dat vind ik eerlijk gezegd wel leuk.

Ach ja...de brillen van tegenwoordig hoeven absoluut geen nerd uitstraling meer te geven, als je maar net zolang blijft zoeken en zeker weet dat het goed en vooral MOOI bij je staat, Leuk is gewoon niet het juiste woord.

En dat was mijn meninkje
thnx voor de kick... ik blijf overigens bij mijn mening
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:52:21 #109
207649 Opperpropper
Het past altijd!
pi_57701700
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:37 schreef lin21 het volgende:
Tja...brillen! Ik ben zelf brildraagster en tegen mij wordt altijd gezegd dat het echt goed bij me staat en dat je er ook heel sexy mee om kunt gaan. Er zo nét overheen kijken wat een beetje een sexy blik geeft.
En dit vraagt gewoon om een foto
Het gaat op en neer
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:14:09 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57702278
Brillen staan mij niet te ronde hoofd voor, wat ik opzich jammer vindt want zou er wel graag een hebben voor de mode
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 30 maart 2008 @ 01:50:59 #111
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_57708850
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:44 schreef Hexagon het volgende:

Zelf heb ik het idee dat het de bril een soort kunstmatige imperfectie is die het meisje niet knapper maakt maar wel een effect heeft op haar uitstraling.
Dit stukje doet me denken aan een filmpje wat ik eens zag bij een biologieles
Men neme:

10 hitsige vrouwtjesvogels (soort weet ik niet meer)
1 hitsige mannetjesvogel, een 'gewoon' exemplaar, niets bijzonders aan
1 hitsige mannetjesvogel, mét een lange veer die op zijn kop geplakt zit (als een soort hanekam zeg maar)

9 van de 10 vrouwtjesvogels ging op de 'speciale' variant van het mannetje af. Misschien is een bril net zoiets... het heeft iets 'speciaals/anders' en daardoor is het aantrekkelijk.
Maargoed, ik denk dat smaken bij mensen meer verschillen dan bij vogels dus ik weet niet of het wel echt vergelijkbaar is.
Guanine en Cytosine! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')