abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:40:14 #101
81237 releaze
best of both worlds
pi_49518080
mijn vriend vond het jammer dat ik mn bril inruilde voor lenzen anderhalf jaar terug. ik heb van veel mensen gehoord dat het mijn bleke accentloze gezicht 'breekt', en dat het dan wat meer uitstraling heeft. De meeste vrouwen hebben donkere wimpers en wenkbrauwen, maar die heb ik niet, dus de bril gaf dat accent wat meer.

Maar de lenzen bevielen niet (niet te doen met allergie) dus heb ik nu weer een brilleke op m'n neus. Niet zo aanwezig als mn andere bril, welke een dikke rand had. Maar wel aardig. Of het me sexier maakt of niet? ik zou het werkelijk niet weten...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:39:06 #102
82136 Xennia
gekroond
pi_49540852
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef releaze het volgende:
mijn vriend vond het jammer dat ik mn bril inruilde voor lenzen anderhalf jaar terug. ik heb van veel mensen gehoord dat het mijn bleke accentloze gezicht 'breekt', en dat het dan wat meer uitstraling heeft. De meeste vrouwen hebben donkere wimpers en wenkbrauwen mascara en wenkbrauwpotlood, maar die heb ik niet, dus de bril gaf dat accent wat meer.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:24:05 #103
81237 releaze
best of both worlds
pi_49543229
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef releaze het volgende:
mijn vriend vond het jammer dat ik mn bril inruilde voor lenzen anderhalf jaar terug. ik heb van veel mensen gehoord dat het mijn bleke accentloze gezicht 'breekt', en dat het dan wat meer uitstraling heeft. De meeste vrouwen hebben donkere wimpers en wenkbrauwen, maar die heb ik niet geen doorzichtige wimpers en wenkbrauwen zoals de mijne, dus de bril gaf dat accent wat meer.
pi_49548314
Neem je bruine mascara (bruin oogpotloodje kan ook nog), zwart zal denk te donker zijn, licht bruine wenkbrauwpotlood, kom je denk best ver mee
Mijn wimpers zie je ook voor geen meter, de onderste zijn sowieso zo blond dat je ze niet ziet, en die er boven lopen van lichtbruin naar blond.

Maar goed, daar ging 't hier niet over verder
pi_49626135
Ik merk dat ik al van jongs af aan me meer aangetrokken voel tot brildraagsters, niet dat zonder bril een probleem is. Maar het is wel zo dat ik vind dat ze een onbeschrijfelijke allure hebben, waar ik voor val (over kwijl). Tevens ben ik zelf ook brildrager, wat ik praktischer vind dan lenzen.
pi_57698965
Tja...brillen! Ik ben zelf brildraagster en tegen mij wordt altijd gezegd dat het echt goed bij me staat en dat je er ook heel sexy mee om kunt gaan. Er zo nét overheen kijken wat een beetje een sexy blik geeft. En ik hou persoonlijk niet van brillen die heel erg leuk zijn, maar brillen die heel erg MOOI zijn. Ze moeten heel goed bij je gezicht passen en vooral niet een leuk ontwerp zijn wat bij een kindje leuk kan staan maar voornamelijk mooi je gezicht af maken.
Zonder bril is je gezicht ook af, maar als je eenmaal brildraagster wordt moet het niet TO much worden in je gezicht. Hij moet niet kei hard opvallen als ..wow die heeft een bril op. ik ben wel tevreden met mijn bril. Ik draag vanaf mijn 9e een bril, en nu 21 nog steeds..... zonder bril kan het soms ook mooi zijn maar zonder kan ik niet....! Ook hoor je wel eens dat je met een bril een juffie uiterlijk hebt, en dat vind ik eerlijk gezegd wel leuk.

Ach ja...de brillen van tegenwoordig hoeven absoluut geen nerd uitstraling meer te geven, als je maar net zolang blijft zoeken en zeker weet dat het goed en vooral MOOI bij je staat, Leuk is gewoon niet het juiste woord.

En dat was mijn meninkje
Hatsieflats
pi_57699156
En daarvoor ga je naar een topic van vorig jaar?
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_57699642
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:37 schreef lin21 het volgende:
Tja...brillen! Ik ben zelf brildraagster en tegen mij wordt altijd gezegd dat het echt goed bij me staat en dat je er ook heel sexy mee om kunt gaan. Er zo nét overheen kijken wat een beetje een sexy blik geeft. En ik hou persoonlijk niet van brillen die heel erg leuk zijn, maar brillen die heel erg MOOI zijn. Ze moeten heel goed bij je gezicht passen en vooral niet een leuk ontwerp zijn wat bij een kindje leuk kan staan maar voornamelijk mooi je gezicht af maken.
Zonder bril is je gezicht ook af, maar als je eenmaal brildraagster wordt moet het niet TO much worden in je gezicht. Hij moet niet kei hard opvallen als ..wow die heeft een bril op. ik ben wel tevreden met mijn bril. Ik draag vanaf mijn 9e een bril, en nu 21 nog steeds..... zonder bril kan het soms ook mooi zijn maar zonder kan ik niet....! Ook hoor je wel eens dat je met een bril een juffie uiterlijk hebt, en dat vind ik eerlijk gezegd wel leuk.

Ach ja...de brillen van tegenwoordig hoeven absoluut geen nerd uitstraling meer te geven, als je maar net zolang blijft zoeken en zeker weet dat het goed en vooral MOOI bij je staat, Leuk is gewoon niet het juiste woord.

En dat was mijn meninkje
thnx voor de kick... ik blijf overigens bij mijn mening
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:52:21 #109
207649 Opperpropper
Het past altijd!
pi_57701700
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:37 schreef lin21 het volgende:
Tja...brillen! Ik ben zelf brildraagster en tegen mij wordt altijd gezegd dat het echt goed bij me staat en dat je er ook heel sexy mee om kunt gaan. Er zo nét overheen kijken wat een beetje een sexy blik geeft.
En dit vraagt gewoon om een foto
Het gaat op en neer
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:14:09 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57702278
Brillen staan mij niet te ronde hoofd voor, wat ik opzich jammer vindt want zou er wel graag een hebben voor de mode
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 30 maart 2008 @ 01:50:59 #111
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_57708850
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:44 schreef Hexagon het volgende:

Zelf heb ik het idee dat het de bril een soort kunstmatige imperfectie is die het meisje niet knapper maakt maar wel een effect heeft op haar uitstraling.
Dit stukje doet me denken aan een filmpje wat ik eens zag bij een biologieles
Men neme:

10 hitsige vrouwtjesvogels (soort weet ik niet meer)
1 hitsige mannetjesvogel, een 'gewoon' exemplaar, niets bijzonders aan
1 hitsige mannetjesvogel, mét een lange veer die op zijn kop geplakt zit (als een soort hanekam zeg maar)

9 van de 10 vrouwtjesvogels ging op de 'speciale' variant van het mannetje af. Misschien is een bril net zoiets... het heeft iets 'speciaals/anders' en daardoor is het aantrekkelijk.
Maargoed, ik denk dat smaken bij mensen meer verschillen dan bij vogels dus ik weet niet of het wel echt vergelijkbaar is.
Guanine en Cytosine! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')