Anders gaaT het teVeel weg hebben van een soaP...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:24 schreef Breuls het volgende:
Waarom zit er zoveel tijd tussen 2 afleveringen.
Ik ga niet een paar jaar wachtenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef Rocho het volgende:
[..]
Anders gaaT het teVeel weg hebben van een soaP...
Je kan natuurlijk ook een paar jaar wachten en 't dan achterelkaar kijken. (Of dan zend SBS 't vast wel elke dag uit...)
Ben het al weer helemaal vergeten, al vond ik "Five Years Gone" / "String Theory" wel een zeer sterke aflevering. Daar dan ook maar op gestemd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:11 schreef RandomReader het volgende:
Even uit het vorige topic:
Poll: Wat is je favoriete Heroes episode?Episode 01 (Genesis) Episode 09 (Homecoming) Episode 17 (Company Man) Episode 20 (Five Years Gone)
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Mocht er ergens een belangrijke wijziging moeten worden aangebracht in de OP,
PM me dan!
ik dacht dat dat over het algemeen niet gebruikt werd, maar goed, mijn japans is niet erg goed, dus ik kan het mis hebben. weer iets geleerd vandaagquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:29 schreef Bura het volgende:
Nee hoor, tegen je eigen vader kan je ook gewoon Otousan zeggen.
dat wou ik met PB doen, niet echt gelukt als je weet dat er nieuwe afleveringen zijn. Nu ook met Heroes (eigenlijk met alle series..)quote:
Dat werkt alleen als je überhaupt niet begint met de serie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat wou ik met PB doen, niet echt gelukt als je weet dat er nieuwe afleveringen zijn. Nu ook met Heroes (eigenlijk met alle series..)
Te gecompliceerd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vond 20 trouwens helemaal niet leuk
5 jaar in de toekomst en iedereen gaat doodquote:
Ik dacht eerst eigenlijk dat het een drama-serie over brandweermannen, politie en dat soort echte helden was.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ben Heroes pas gaan toen er zo'n zes afleveringen geweest waren. Ik zag het topic al wel staan op FOK!, en de heroes torrents stonden ook altijd hoog in de lijstjes, maar ik had in eerste instantie het idee dat het zou gaan om een super-cheesy super amerikaanse superheldenshow zonder spunk ...
... maar ik had het mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^ dat was stom
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:Waarschijnlijk heeft Sylar haar hersenen al opgegeten voordat ze zichzelf kon healen. In het verleden werd ze ook pas weer levend toen de tak uit haar nek werd gehaald (in die autopsie ruimte). Peter leefde ook pas weer toen het glas uit z'n hoofd werd getrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^ dat was stom...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Waar kunnen we een foto van jou vinden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar dan blijft het nog wel stomEn dus Nathan is ook deaud
Wat heeft mijn foto met Heroes te makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef MrReaL het volgende:
[..]
Waar kunnen we een foto van jou vinden?
Goh.. Er is dus nog steeds iemand die denkt dat Sylar die hersenen opeet..quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Sylar haar hersenen al opgegeten voordat ze zichzelf kon healen. In het verleden werd ze ook pas weer levend toen de tak uit haar nek werd gehaald (in die autopsie ruimte). Peter leefde ook pas weer toen het glas uit z'n hoofd werd getrokken.
Goh, er is dus toch nog iemand die het beter denkt te weten dat degene die de hele serie verzonnen heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef J0sT het volgende:
[..]
Goh.. Er is dus nog steeds iemand die denkt dat Sylar die hersenen opeet..
Al vaak genoeg in die 15 topicsquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef MrReaL het volgende:
Lees ik er overheen of heeft nog niemand de gelijkenis met the 4400 opgemerkt? Ook invasion heeft er wel wat weg van....
Volgens mij is dat 16 topics geleden opgemerktquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef MrReaL het volgende:
Lees ik er overheen of heeft nog niemand de gelijkenis met the 4400 opgemerkt? Ook invasion heeft er wel wat weg van....
Linderman.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Lethe het volgende:
OMG!!! Best episode ever!!
Net 20 gekeken... ik vind het echt zo goed in elkaar zitten allemaal.
Peter![]()
![]()
Wat ik me trouwens wel afvraag, wat zullen ze gaan doen nadat Sylar gedood is? Tenminste, ik neem aan dat er uiteindelijk een oplossing komt voor het Sylar probleem? Dat wordt op een gegeven moment ook oud denk? Of zullen er nieuwe van dit soort figueren opkomen?
Ideeen?
mooi, die kan ook weer op mijn lijst..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
28 augustus komt de DVD set uit *O![]()
Linderman heeft wel veel macht maar niet veel kracht, hij kan alleen healen.quote:
Bij The 4400 zagen we al dat vervolgseizoenen op dit soort verhalen ook heel goed kunnen zijn. En met deze schrijvers erbij heb ik er alle vertrouwen in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef SiGNe het volgende:
...
Ik ben zwaar benieuwd hoe ze de 2e serie net zo interessant kunnen houden als de eerste, de eerste was al zo goed (eerder een soort film dan een serie) dat ik echt niet weet hoe ze dat kunnen overtreffen.
Weer een sterke vijand met veel krachten wordt saai, goed tegen slecht ook, een natuurramp valt niet tegen te houden, een oorlog misschien?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
28 augustus komt de DVD set uit *O![]()
No way dat wordt t echt niet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jullie doen net alsof Sylar al dood is
maar het wordt vast iets zoals prisonbreak - steeds bijna ontsnappen
dus zal t wel een heel seizoen duren voordat ie dood is en dan komt ie toch terug en weer wel en weer niet
blablabla
Dat was Bennett ook de eerste tien episodes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:06 schreef RandomReader het volgende:
[..]
No way dat wordt t echt niet!
Want Sylar is een guest star, geen regular
The 4400 was volgens mij ook meer uitgerekt geschreven, we zijn nu bij seizoen 3 en we weten nog steeds niet of de wereld gered gaat worden, of ze geaccepteerd worden of hoe de serie ook verder zal gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Bij The 4400 zagen we al dat vervolgseizoenen op dit soort verhalen ook heel goed kunnen zijn. En met deze schrijvers erbij heb ik er alle vertrouwen in.
Verkapte "ik wil ook een vriendin"-postquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef snoweh het volgende:
motha.. f"kas... Wat is deze serie bruut. Ik ken al 6 verslaafden en 6 zwaar geirriteerde vriendinnen:D
Heeft iemand, ooit, ergens een bevestiging gezien dat dat wat hij doet het daadwerkelijk opeten van die dingen is? Dat kan ik me namelijk totaal niet voorstellen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Sylar haar hersenen al opgegeten voordat ze zichzelf kon healen.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zeker is in ieder geval dat de huidige lijn, de ramp in New York, geen issue meer is. De lopende lijnen uit dit seizoen worden afgerond en Volume 2 (Heroes/comic-terminologie spreekt over Volumes en Chapters ipv seizoenen en afleveringen) gaat over iets anders. Wel is het zo dat in de finale van V1 een stukje van 2 wordt geintroduceerd, als ik Tim Kring correct begreep.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben zwaar benieuwd hoe ze de 2e serie net zo interessant kunnen houden als de eerste, de eerste was al zo goed (eerder een soort film dan een serie) dat ik echt niet weet hoe ze dat kunnen overtreffen.
Weer een sterke vijand met veel krachten wordt saai, goed tegen slecht ook, een natuurramp valt niet tegen te houden, een oorlog misschien?
Dat zal wel gewoon in september/oktober zijn, neem ik aan.quote:Is er al bekend wanneer seizoen 2 uitkomt?
Dat is nooit explicitiet gezegd, nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heeft iemand, ooit, ergens een bevestiging gezien dat dat wat hij doet het daadwerkelijk opeten van die dingen is? Dat kan ik me namelijk totaal niet voorstellen.
Of ze doen net als mijn andere favo series en beginnen pas inquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon in september/oktober zijn, neem ik aan.
Dat denk ik ook, ik zie niet in wat het opeten van de hersenen voor nut heeft (behalve voor het horror element dan).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is nooit explicitiet gezegd, nee.
Ik denk eerlijk gezegd gewoon dat alle powers ontstaan door iets in de hersenen en dat Sylar kan zien wat er precies anders is in de hersenen bij de verschillende powers. Vervolgens kan hij dit nabootsen, wellicht doordat hij dankzij zijn powers weet hoe hij fysiologische wijzigingen in zijn eigen hersenenen zelf kan opwekken.
In short: hij bekijkt de hersenen alleen maar, denk ik.
De kijkcijfers schijnen flink omlaag te zijn gegaan door de laatste pauze.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon in september/oktober zijn, neem ik aan.
Tim Kring schijnt het erover gehad te hebben. Sylar is begonnen als hersen-eter, maar tot op heden weet eigenlijk niemand wat hij ermee doet, aangezien het niet is laten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heeft iemand, ooit, ergens een bevestiging gezien dat dat wat hij doet het daadwerkelijk opeten van die dingen is? Dat kan ik me namelijk totaal niet voorstellen.
Waren we al paar weken uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd gewoon dat alle powers ontstaan door iets in de hersenen en dat Sylar kan zien wat er precies anders is in de hersenen bij de verschillende powers. Vervolgens kan hij dit nabootsen, wellicht doordat hij dankzij zijn powers weet hoe hij fysiologische wijzigingen in zijn eigen hersenenen zelf kan opwekken.
zo gelukkig nog iemand die het ook niet zo vond... durfde het al niet te zeggen, iedereen was er zo enthousiast word, strax krijg ik de volle laag :pquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
5 jaar in de toekomst en iedereen gaat dood
en dan is het in de toekomst maar ze gaan toch terug dus gaat het toch niet echt gebeuren
dus dan kunnen ze beter nog een blije aflevering maken![]()
Er zal ook wel een grotere verhaallijn in zitten waar we nu de eerste stukken onderbewust van meegekregen hebben en wat in de volgende chapters steeds meer naar de voorgrond gaat komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zeker is in ieder geval dat de huidige lijn, de ramp in New York, geen issue meer is. De lopende lijnen uit dit seizoen worden afgerond en Volume 2 (Heroes/comic-terminologie spreekt over Volumes en Chapters ipv seizoenen en afleveringen) gaat over iets anders. Wel is het zo dat in de finale van V1 een stukje van 2 wordt geintroduceerd, als ik Tim Kring correct begreep.
maar als Hiro in het begin van de serie wordt aangezien voor de moordenaar, wordt hem gevraagd wat hij met de hersenen heeft gedaan, omdat die misten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien neemt hij die mee zodat hij ze op een veiligere plaats kan bestuderen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:09 schreef P8 het volgende:
[..]
maar als Hiro in het begin van de serie wordt aangezien voor de moordenaar, wordt hem gevraagd wat hij met de hersenen heeft gedaan, omdat die misten.
hoe verklaar je dat dan?
Leuk dat jij er voor jezelf uit bent, maar er is niks over duidelijk dus het zou gewoon zomaar kunnen dat hij ze gewoon opeet of er iets anders mee doet....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:34 schreef P4nic het volgende:
[..]
Waren we al paar weken uit
Sylar had de kracht om te zien hoe alles werkte, daarom dat hij ook wist dat papa suresh zijn horloge kapot was etc.
Toen hij kwaad werd, naam hij de documenten van papa suresh vast en zag hij een adres en naam staan van een andere hero, deze had telekinetische krachten, Sylar wilde deze dus sloeg hij die gast de schedel in zodat hij kon kijken hoe het werkte, doordat hij ziet hoe het werkt kan hij het ook bij zichzelf toepassen et voilà van daar zijn vingertje om schedelpannen " door te zagen" en effe in hun brains te kijken.
Dus veel eten komt er niet aan te pas, zou ook maar een beetje raar zijn, mocht hij het werkelijk eten zouden ze wel al eens getoond hebben hoe hij het laatste stukje bloed van zijn lip veegt ofzo.
dus stop nu die discussie over sylar![]()
misschien dat hij het wel rectaal inbrengt. Niet omdat hij daar meer skills van krijgt, maar gewoon omdat ie het lekker vindtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef Un4 het volgende:
[..]
Leuk dat jij er voor jezelf uit bent, maar er is niks over duidelijk dus het zou gewoon zomaar kunnen dat hij ze gewoon opeet of er iets anders mee doet....
Waarom proberen ze dan te voorkomen dat Sylar de powers van Claire overneemt als dat toch niet uitmaakt?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef P4nic het volgende:
Was vannacht aan het denken, zou die scar niet kunnen komen van het zwaard van hiro ?
Zwaard + hiro kan heroes doden zonder dat ze hun krachten kunnen gebruiken ? Zou ook verklaren waarom Hiro Sylar moet doden met dat zwaard en niet met iets anders.
hypothese:
Hiro en Peter hebben eens gevochten, waarmee hiro peter met zijn zwaard raakte en daardoor zag dat peter niet genas, dus de krachten zijn waardeloos dus ook voor Sylar.
Omdat Hiro 'ze' heeft aangezet om Claire te redden.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waarom proberen ze dan te voorkomen dat Sylar de powers van Claire overneemt als dat toch niet uitmaakt?
Denk niet dat dat zwaard de krachten kan stoppen hoor.
Ja idd vraag ik mij ook af, daarom dat ik zei 'hypothese'quote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waarom proberen ze dan te voorkomen dat Sylar de powers van Claire overneemt als dat toch niet uitmaakt?
Denk niet dat dat zwaard de krachten kan stoppen hoor.
the 4400. En je bent niet de enige. In elk Heroes topic brengen een paar mensen the 4400 ter sprake.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik zet even een tvp, ik heb Season 1 afl. 1 t/m 18 net binnen
Ben benieuwd of we het wat vinden.
In eerste instantie doet het me een beetje denken aan de 4100 (of hoe dat ook alweer heette) die hadden ook allemaal een 'gave'.
Oh ja, 4400quote:Op zondag 6 mei 2007 20:00 schreef Breuls het volgende:
the 4400. En je bent niet de enige. In elk Heroes topic brengen een paar mensen the 4400 ter sprake.
Je zult echter merken dat Heroes beduidend beter is uitgewerkt.
quote:
Dacht ik ook aan. Zou een SNL sketch kunnen zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
humor, ben eigenlijk ook wel benieuwd waar dat uit komt.
Doet me denken aan Saturday Night Live
Het komt uit 'Mad TV', soort van SNL maar not quite (SNL is leukerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
humor, ben eigenlijk ook wel benieuwd waar dat uit komt.
Doet me denken aan Saturday Night Live
Dat zou te veel dingen veranderen, te veel dingen die Hiro niet kan voorzien. Zo zouden al zijn slachtoffers blijven leven (wat niet per sé goed hoeft te zijn), Mohinder zou niet naar New York gekomen zijn, Matt zou niet met Audrey gaan werken, enz. Kleine dingen die misschien grote gevolgen kunnen hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef Lethe het volgende:
Waarom doodt Hiro Sylar niet voordat hij gevaarlijk wordt dmv teruggaan in de tijd?
Nee, is van MAD-TV, ik herken een paar van de acteurs. Die spoofen elke serie, sommigen meer geslaagd dan anderequote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan. Zou een SNL sketch kunnen zijn.
Oh. Het had zomaar een DNA quote kunnen zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Die quote is van Dr. Brown die uitlegd wat er gebeurt als je teveel met tijd knoeit.
Omg.. Die kerel met die boon!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef Symer het volgende:
Zie net dat Zeroes inmiddels ook een vervolg heeft: Zeroes 2
Die kerel met die aardappel![]()
aflevering 12 ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer komt die man met die nucleare kracht voor het eerst, die lijkt me tof![]()
Wat een slechte kut filmpje.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef Symer het volgende:
Zie net dat Zeroes inmiddels ook een vervolg heeft: Zeroes 2
Die kerel met die aardappel![]()
Hehe, thanx voor je complimenten...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:05 schreef Symer het volgende:
Moet me even van het hart dat ik het wel een erg mooie OP vind.
Mag ook wel een keer gezegd worden me dunkt.
My nr.1 OP fanquote:
Thanx!quote:
Symer, ga alle oude nieuwsberichten van 2006 eruit halen, thanx voor de tip!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:28 schreef Symer het volgende:
Dat oude nieuws mag er van mij wel uit. Is er iemand die dat nog leest?
Ted? Die is in aflevering 7 geïntroduceerd volgens de wiki.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:09 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
ik dacht eerder rond de 15, hij is er toch nog niet zo lang of wel?
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef NX het volgende:
[..]
Symer, ga alle oude nieuwsberichten van 2006 eruit halen, thanx voor de tip!![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hangt er vanaf hoe snel ze zijn met omzetten maar reken op 03/04 uur snachts..
Hij was inderdaad interpunctieverwaarlozend tof!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Wouser het volgende:
Geweldig episode trouwens die van vorige week gister eindelijk bekenen echt fantastisch
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij was inderdaad interpunctieverwaarlozend tof!![]()
Duurt nog 2 minuten voordat aflevering 4 klaar is. 500 kb/squote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Breuls het volgende:
Onderbreek jij het kijken naar Heroes om hier te posten?
Onderbreek jij het devven om hier te posten?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Breuls het volgende:
Onderbreek jij het kijken naar Heroes om hier te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn! Ik ga nu slapen!Ik wil een plaatje posten!
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef RandomReader het volgende:
Wel vet gaat t worden,Damn, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
En in de season finale gaat 'ie misschien wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Damn, ja!![]()
En in de season finale gaat 'ie misschien wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Jup. Datzelfde presteert Ali Larter eerder trouwens ook als ze van Niki naar Jessica veranderd in eerdere afleveringen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:17 schreef Breuls het volgende:
Quinto was overigens wel weer meesterlijk. In de scene tussen Sylar en z'n moeder zag je op een gegeven moment zijn houding veranderen van 'Gabriel' in 'Sylar'. In a split second. Da's best stoer.
Da's best goed acteerwerk vind ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Jup. Datzelfde presteert Ali Larter eerder trouwens ook als ze van Niki naar Jessica veranderd in eerdere afleveringen.
Jah, ik zat in aflevering 1 al te bedenken waar ik die gast van kende. Even gezocht en toen wist ik 't weerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Da's best goed acteerwerk vind ik.
Trouwens ook wel grappig dat HRG vroeger in Dynasty de homoseksuele Steven Colby speelde
Ik vraag me af hoe Sylar Hiro's gestopte tijd ongedaan kon maken. Welke kracht zou hij hebben die dat mogelijk maakt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Redelijk ep. Niet spectaculair, maar een leuke voorbereiding op de finale.
Omdat hij twijfelde voor het neersabelen van Sylar concentreerde Hiro zich niet meer op z'n kracht, hierdoor ging de tijd gewoon weer verder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Sylar Hiro's gestopte tijd ongedaan kon maken. Welke kracht zou hij hebben die dat mogelijk maakt?
waarom niet gewoon een nachtje aanzetten en ze allemaal in één keer downloaden?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoaflevering 4 gekeken
even 5 downloaden kan ik die morgen zien.
Dat is echt veel beter idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Danny het volgende:
waarom niet gewoon een nachtje aanzetten en ze allemaal in één keer downloaden?
Omdat ik blauw licht in mijn pc heb en hoe ik er ook wat overheen leg ik kan er niet van slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom niet gewoon een nachtje aanzetten en ze allemaal in één keer downloaden?
True, daar is het zelfs nog subtieler.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Jup. Datzelfde presteert Ali Larter eerder trouwens ook als ze van Niki naar Jessica veranderd in eerdere afleveringen.
Gast.. Ben je van plan om na elk chapter te vertellen wat je ervan vond? En dat je de volgende aan het downloaden bent?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat ik blauw licht in mijn pc heb en hoe ik er ook wat overheen leg ik kan er niet van slapen.
1 voor 1 kan ook gewoon hoor. Downloaden onder het kijken etc.
Klopt, blijkbaar onderdeel van de power van Candice.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef J0sT het volgende:
Ben ik nu gek? Of liep Micah steeds in dezelfde kamer, welke deur hij ook open deed.
Er zijn nu 3 tijdlijnen. In de eerste (waar Future Hiro uit komt) dacht FHiro dat Sylar ontplofte. In de tweede (nadat FHiro Peter ontmoette in de metro) ontploft Peter. In de derde (de huidige tijdlijn, die waar Hiro FHiro ontmoet heeft) is het nog niet bekend.quote:En ik snap nog steeds niet de tijdlijnen en de bom. Gaat Peter in deze tijdlijn ontploffen? Of wordt het nu juist weer Sylar?
Doen wij niet precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef J0sT het volgende:
[..]
Gast.. Ben je van plan om na elk chapter te vertellen wat je ervan vond? En dat je de volgende aan het downloaden bent?!
Beetje onzinnig imho..
'Boom'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef J0sT het volgende:
SPOILER!
Preview Ep 22(&23?)
http://www.youtube.com/watch?v=BFMi8cF_A9I&NR=1
SPOILER!!
Als je doelt op z'n sneeuw trucje, dat is een power die hij ookal gebruikte om de vader van Molly te vermoorden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef J0sT het volgende:
Ik vond het een vet chapter.
En zo te zien heeft Sylar een aantal krachten waarvan wij niet wisten dat hij die ook gestolen had.
euh hoeveel eps heb je al gezien?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:20 schreef Merkie het volgende:
Snap nog steeds niet waarom NY nou moet ontploffen en wat de achterliggende gedachte is eigenlijk.
bronquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:28 schreef outcast_within het volgende:
bron?
en erg vreemd, de serie world alleen maar boeiender en boeiender
Dat is zo, maar waar is de rol van Micah dan? Ik dacht dat ze wisten (voorspelden) dat Ted het systeem zou vernielen en dat Micah het weer moet fixen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef outcast_within het volgende:
Walker system die kapot moet.. dat is een meisje!
Dat waren de dingen die mij het meeste opvielen
Ja, dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
euh hoeveel eps heb je al gezien?
0.07% unite by fear lala
soort van misguided wereldverbeteringsplan
Walker system, dat is een klein meisje. Als ted zou vernielen is ze hardstikke dood. Micah fixed alleen apparaten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dat is zo, maar waar is de rol van Micah dan? Ik dacht dat ze wisten (voorspelden) dat Ted het systeem zou vernielen en dat Micah het weer moet fixen.
goddammit moest editen niet quotenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef Thien het volgende:
[..]
Walker system, dat is een klein meisje. Als Ted het systeem zou vernielen is ze hardstikke dood. Micah fixed alleen apparaten?
Whatever? Lees je er maar over heen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef J0sT het volgende:
[..]
Gast.. Ben je van plan om na elk chapter te vertellen wat je ervan vond? En dat je de volgende aan het downloaden bent?!
Beetje onzinnig imho..
king of queens is dan ook zogenaamd een langlopende serie die nu haar finale met 13 afleveringen beleeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef Mike het volgende:
[..]
bron
NBC moet zowel CBS als ABC voor zich dulden en FOX komt ook steeds dichterbij.
Die shapeshifter kan iemand alles laten zien en ervaren wat zij wilt, zoals ze dat ook vertelde tegen Micah.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef J0sT het volgende:
Ben ik nu gek? Of liep Micah steeds in dezelfde kamer, welke deur hij ook open deed.
Wat zou Linderman met hem willen? Wat zou hij van invloed kunnen zijn op het hele gebeuren? De verkiezing manipuleren?
Vergeet ook niet de "Linderman act" uit de toekomst, betekent toch dat Linderman in het parlement zit of een andere hoge functie binnen de regering heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Die shapeshifter kan iemand alles laten zien en ervaren wat zij wilt, zoals ze dat ook vertelde tegen Micah.
Linderman wil waarschijnlijk gewoon macht, en de stad laten herrijzen onder leiding van Petrelli geeft hem uiteindelijk indirect ook uitzicht op het presidentschap.
Niet dat ik het hersen eet gebeuren weer wil oprakelen hoor, maar hoorde ik dat kleine meisje niet zeggen dat "The boogeyman" (aka Sylar) de hersenen opat?![]()
![]()
Je krijgt het niet te zien omdat anders de aflevering niet door de rating komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Molly zei inderdaad dat Sylar de hersenen opat maar dan nog wil ik het eerst zien voor ik het geloof.
Ze kunnen er een hint naar geven, zoals eerder al gemeld isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je krijgt het niet te zien omdat anders de aflevering niet door de rating komt.
Dat hebben ze dus gisteren gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze kunnen er een hint naar geven, zoals eerder al gemeld is
Is er al iets meer over dat kanaal bekend? Startdatum? Kabeldekking? Programmering?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sci Fi Channel NL gaat het trouwens niet uitzenden (tenminste niet gelijk)
Ik vraag me af hoeveel kijkers de boel opnemen om straks de hele zut ineens te kunnen kijken. Het is dat ik te eager ben om steeds de volgende EP te willen zien, maar die gedachte is wel in me opgekomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef Mike het volgende:
[..]
bron
NBC moet zowel CBS als ABC voor zich dulden en FOX komt ook steeds dichterbij.
http://www.scifi-tv.nl/home.aspquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is er al iets meer over dat kanaal bekend? Startdatum? Kabeldekking? Programmering?
Nee, die kunnen ze er pas later bij optellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kijkers de boel opnemen om straks de hele zut ineens te kunnen kijken. Het is dat ik te eager ben om steeds de volgende EP te willen zien, maar die gedachte is wel in me opgekomen.
Time-shifted kijkers worden niet in de normale ratings meegenomen, toch?
Als je dat in het Lost topic zou zeggen, dan ben je 100% zeker dat ze dat zijverhaaltje nog eens gaan uitrekken ook, over een seizoen of driequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Breuls het volgende:
Dit seizoen wordt overigens niet bekend wat Sylar doet met die hersenen. Logisch ook, want 'we' hebben een bom te stoppen. Dan gaan ze geen zijverhaaltje over Sylars gastronomische hobbies doen.
Hej, die site was er een tijdje terug nog niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef Mike het volgende:
[..]
http://www.scifi-tv.nl/home.asp
Hmm...30 mei zo te zien.
"Hier"? België?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Jump het volgende:
Hier zenden ze .07% en Five Years Gone al uit op tv volgende weekZe zijn er snel mee
Jaquote:
Beeman heeft weer een post: http://gregbeeman.blogspot.com/2007/05/episode-21-hard-part.htmlquote:Episode 21 is here. This one is a little bit of a quieter episode of HEROES. The key to understanding it’s place in the season is to realize that, episode 21, 22 and 23 are three parts of one story. It fact it’s less of a trilogy, and more like, Act one, Act two and Act three of a film. So, by the nature of that design, this episode is a little slower and spends it’s time getting the players into position. Next week cranks it up to a simmer and then we boil over in the finale.
En dat gebaartje dat Nathan maakte, zo van "Tja, ach, what can I do..."quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
Toen Claire ontdekte dat Nathan kon vliegen. "That's... cool."
Vond ik het leukste van de afleveringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat gebaartje dat Nathan maakte, zo van "Tja, ach, what can I do..."![]()
![]()
Echt zo cutequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
Nou iemand die aanmoedigt om de halve stad te laten opblazen =quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef Zhenar het volgende:
De rol van oma vind ik wel vaag...
.. Ik wil niet dat ze evil is!![]()
Ik vond het eigenlijk wel lame hoe dat verliep met zijn moeder. Kon het volgen tot het moment dat die moeder door haar sneeuwbol werd geraakt; wat er daarna allemaal gebeurde vond ik eigenlijk vrij onlogisch: dat die moeder begon te flippen en hem opeens wilde neersteken. Paste totaal niet bij haar attitude jegens haar zoon zoals die daarvoor was neergezet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef Ogala het volgende:
[..]
Nou iemand die aanmoedigt om de halve stad te laten opblazen =![]()
Ik vindt Sylar nu wel wat minder eng nu we z'n opvoeding de schuld kunnen geven![]()
Duh, dat laat juist zien hoe veranderlijk het karakter van Sylar's moeder is, en dat Sylar daarom ook een beetje gek en veranderlijk is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel lame hoe dat verliep met zijn moeder. Kon het volgen tot het moment dat die moeder door haar sneeuwbol werd geraakt; wat er daarna allemaal gebeurde vond ik eigenlijk vrij onlogisch: dat die moeder begon te flippen en hem opeens wilde neersteken. Paste totaal niet bij haar attitude jegens haar zoon zoals die daarvoor was neergezet.
Maarja, dan zet ik mijn suspense of disbelieve maar in![]()
Dat was tof jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
Dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef TwyLight het volgende:
Oh ik dacht dat sylar gewoon de hersenen moest zien net zoals bij de horloges.
dat zou ook beter bij het verhaal passen imo
Hm, ik had meer het idee dat de makers probeerden te laten zien dat de moeder schrok van Sylars agressiviteit en dat ze "opeens" inzag dat haar zoon een monster was en hem moest doden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duh, dat laat juist zien hoe veranderlijk het karakter van Sylar's moeder is, en dat Sylar daarom ook een beetje gek en veranderlijk is.
Eenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
1. Zou best wel kunnen van Linderman dan had ik toch beetje gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de "Linderman act" uit de toekomst, betekent toch dat Linderman in het parlement zit of een andere hoge functie binnen de regering heeft.
En Molly zei inderdaad dat Sylar de hersenen opat maar dan nog wil ik het eerst zien voor ik het geloof.
-wie zegt dat het zomaar gebeurde? Het was ook geen puur bloed wat in het infuus zat, daar was het te dun voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef P4nic het volgende:
- alsof je zomaar iemands bloed in een andere persoon kan brengen
- Nathan was toch undercover om Linderman erin te luizen ? Nu werken die samen zonder dat men nog spreek van die undercover.
- Micah wordt afgehaald door Linderman, Candice blijft achter maar toch zijn ze dan samen. Candice kon toch gewoon meegereden hebben.
Volgens mij is dat ook gewoon zo. Hij zal ze vast niet opeten. Ik vertrouw niet echt op kleine meisjes die het over de boogeyman hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef TwyLight het volgende:
Oh ik dacht dat sylar gewoon de hersenen moest zien net zoals bij de horloges.
dat zou ook beter bij het verhaal passen imo
waar zijn de hersenen dan bij elk lijk. Die missen wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook gewoon zo. Hij zal ze vast niet opeten. Ik vertrouw niet echt op kleine meisjes die het over de boogeyman hebben.
Nathan ging toen naar Linderman toe om 'm neer te schieten (hij was toen die chicken pot pie aan het maken). Linderman wist hem voor zich te winnen door te voorspellen(/beloven?) dat hij de verkiezingen zou winnen (en zelfs president wordt). Tegelijkertijd waren die FBI (of CIA, whatever) agenten door Niki/Jessica neergeschoten in Lindermans hotel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef P8 het volgende:
[..]
-wie zegt dat het zomaar gebeurde? Het was ook geen puur bloed wat in het infuus zat, daar was het te dun voor.
-Nathan is inmiddels overgehaald door zijn moeder misschien?
-Candice moest nog even langs de tandarts, en die was de andere kant op
Volgens mij heeft Nathan zelfs met een pistool in de hand mr. Linderman bijna vermoord. Maar na flink wat manipulatiefoefjes was Nathan ineens omquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef P4nic het volgende:
- Nathan was toch undercover om Linderman erin te luizen ? Nu werken die samen zonder dat men nog spreek van die undercover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt nog genoeg leuks aan zo te zien!
Volgens mij is idd niet bekend hoe sylar aan die krachten komt, maar sylar was natuurlijk al een tijdje ontspoord voordat het verhaal begint. Hij heeft immers Dr. Surresh al vermoord.
3. aflevering 3 vanaf 27minuten 11seconden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef P4nic het volgende:
[..]
3. Welke afleveringen worden Molly's ouders vermoord ? Kan mij dit niet meer herinneren...
Verder was het maar een matige aflevering maar wel een die nodig is, heb ook paar foutjes ontdekt.
- alsof je zomaar iemands bloed in een andere persoon kan brengen
Jamaar in de comic kwam Linderman pas bij papa Petrelli aan toen Nathan al geboren was..... (of neem ik nu te veel aan?)quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik bedenk me nu ook opeens iets:
Als Niki en D.L. bijelkaar gebracht zijn door Linderman zodat Micah geboren kon worden, zou het dan mogelijk zijn dat er een Hero bestaat die de toekomst kan zien en weet wat voor kracht de nieuw geboren hero krijgt?
En zou het misschien kunnen dat Mamma Petrelli en Linderman een relatie hadden en dat Nathan en Peter zijn zoons zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Ja, want volgens de comics hebben ze elkaar in Vietnam ontmoet, voordat mamma Petrelli in the picture was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef Rocho het volgende:
[..]
Jamaar in de comic kwam Linderman pas bij papa Petrelli aan toen Nathan al geboren was..... (of neem ik nu te veel aan?)
In de VS wordt dat niet heel veel toegepast. Doorgaans TiVo'en ze daar programma's. Komt op hetzelfde neer alleen kunnen die stats bij mijn weten WEL worden gemeten. Hoe het zit met het echt opnemen op normale dvd/hd/vc recorders in de vs weet ik eigenlijk niet. Ik heb de indruk dat dat daar minder gebeurt dan hier, but I could be wrong.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kijkers de boel opnemen om straks de hele zut ineens te kunnen kijken. Het is dat ik te eager ben om steeds de volgende EP te willen zien, maar die gedachte is wel in me opgekomen.
Time-shifted kijkers worden niet in de normale ratings meegenomen, toch?
Haïtian. Oftewel; meneer van Haïtiaanse afkomst.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef Wouser het volgende:
En btw volgens mij moet Micha iets met die 'Hatien' gaan doen ofzo denk ik... Dat 'apperaat' of wat het ook mag zijn dat bij episode20 was in dat gebouw waardoor mensen met krachten geen kracht meer hebben...
Dat is dan gewoon een fout van de mensen die die ketchup met water gemengd hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef P8 het volgende:
[..]
-wie zegt dat het zomaar gebeurde? Het was ook geen puur bloed wat in het infuus zat, daar was het te dun voor.
Tijd is juist maar het is aflevering 2quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3. aflevering 3 vanaf 27minuten 11seconden.
-als de bloedgroep het toestaat kan je gewoon jouw bloed in een ander lichaam pompen, doen ze bij transfusie ook.
Ik doelde ook voornamelijk op TiVo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:27 schreef Danny het volgende:
[..]
In de VS wordt dat niet heel veel toegepast. Doorgaans TiVo'en ze daar programma's. Komt op hetzelfde neer alleen kunnen die stats bij mijn weten WEL worden gemeten. Hoe het zit met het echt opnemen op normale dvd/hd/vc recorders in de vs weet ik eigenlijk niet. Ik heb de indruk dat dat daar minder gebeurt dan hier, but I could be wrong.
Dat is al meerdere malen bevestigd, onder andere in het programmaschema van RTL5. Heroes krijgt het Prison Break slot.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:24 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik kwam dit ergens tegen:
"Vanaf 21 juni 2007 word Heroes EINDELIJK uitgezonden in Nederland op RTL 5, als het goed is om half 10."
Kan iemand dit bevestigen?
http://media.rtl.nl/media(...)'s/schema_555555.PDFquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:24 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik kwam dit ergens tegen:
"Vanaf 21 juni 2007 word Heroes EINDELIJK uitgezonden in Nederland op RTL 5, als het goed is om half 10."
Kan iemand dit bevestigen?
Dat had ik helemaal niet door!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef P4nic het volgende:
[..]
En molly is dus blijkbaar het meisje dat Parkman vindt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al meerdere malen bevestigd, onder andere in het programmaschema van RTL5. Heroes krijgt het Prison Break slot.
Thanks!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/media(...)'s/schema_555555.PDF
Een half uur heroes :S???? Gaan ze de afleveringen splitsen ofzo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/media(...)'s/schema_555555.PDF
TiVo is bijna hetzelfde als een dvd/hd-recorder, alleen dan met wat extra opties. De ratings kunnen pas later meegenomen worden, als mensen ook echt een kans hebben gehad om het te kijken. Dat betekent dat het steeds moeilijker wordt om de tarieven voor een commercial te bepalen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:27 schreef Danny het volgende:
[..]
In de VS wordt dat niet heel veel toegepast. Doorgaans TiVo'en ze daar programma's. Komt op hetzelfde neer alleen kunnen die stats bij mijn weten WEL worden gemeten. Hoe het zit met het echt opnemen op normale dvd/hd/vc recorders in de vs weet ik eigenlijk niet. Ik heb de indruk dat dat daar minder gebeurt dan hier, but I could be wrong.
Er staat gewoon een uur voor hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
Een half uur heroes :S???? Gaan ze de afleveringen splitsen ofzo...
Ik zie donderdag van 21:30 tot 22:30 en de herhaling op zaterdag van 23:30 tot 00:30. Da's gewoon een uur lijkt me.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
Een half uur heroes :S???? Gaan ze de afleveringen splitsen ofzo...
Van Heroes kan ik zo snel geen cijfers vinden hoewel die wel een flinke boost krijgt, maar bij Lost bijvoorbeeld zijn er gemiddeld 2,5 miljoen opnemers die het later kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Mike het volgende:
[..]
TiVo is bijna hetzelfde als een dvd/hd-recorder, alleen dan met wat extra opties. De ratings kunnen pas later meegenomen worden, als mensen ook echt een kans hebben gehad om het te kijken. Dat betekent dat het steeds moeilijker wordt om de tarieven voor een commercial te bepalen.
Overigens wordt er in de VS nog veel meer opgenomen dan hier. Zowel TiVo als de dvd/hd-recorders zijn daar al veel meer ingeburgerd.
Wouser moet om 22:00 naar bedquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie donderdag van 21:30 tot 22:30 en de herhaling op zaterdag van 23:30 tot 00:30. Da's gewoon een uur lijkt me.
Heroes kreeg er (in 2006) 9.1% kijkers bij door het timeshiften.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Van Heroes kan ik zo snel geen cijfers vinden hoewel die wel een flinke boost krijgt, maar bij Lost bijvoorbeeld zijn er gemiddeld 2,5 miljoen opnemers die het later kijken![]()
Ehm..2 ja, juist..was gisternacht niet echt helder meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef P4nic het volgende:
[..]
Tijd is juist maar het is aflevering 2
jaaa..ik heb die aflevering gisteren nog gezien en ik vroeg het me ook al af. Je hoort de kogels op het moment dat Sylar opstaat wel op de grond vallen, maar hoe hij dan in ene verdwijnt begrijp ik dus echt niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef P4nic het volgende:
[..]
Pfff ben ik de enige die het gevoel heeft dat hij beter alle afleveringen nog eens bekijkt ?
Want in eps. 3 zitten parkamn en die fbi-agente achter Sylar aan, wordt sylar neergeschoten staat hij recht en vliegt hij weg, waar heeft hij die krachten gehaald ?
welja omdat Parkman naar boven keek, ging ik er vanuit dat hij wegvloog ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef SiGNe het volgende:
Heb het net ook gekeken, hij vliegt niet weg maar is opeens verdwenen.
Maar hoe hij dat doet weet ik verder ook niet.
Wat ben ik blij dat ik die afleveringen nog heb zeg.. is me de clue met die "iceman" powers ook meteen duidelijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef P4nic het volgende:
[..]
Pfff ben ik de enige die het gevoel heeft dat hij beter alle afleveringen nog eens bekijkt ?
Want in eps. 3 zitten parkamn en die fbi-agente achter Sylar aan, wordt sylar neergeschoten staat hij recht en vliegt hij weg, waar heeft hij die krachten gehaald ?
met zn telepathie krachten zn schoenen omhoog gooien?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef SiGNe het volgende:
Heb het net ook gekeken, hij vliegt niet weg maar is opeens verdwenen.
Maar hoe hij dat doet weet ik verder ook niet.
Veel (top programma's) hoef je niet eens meer op te nemen, afhankelijk van je abo zijn heel veel series nog maanden later op te vragen dmv On Demand.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:27 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:
Uhm ik hoop dat je Molly met iemand anders verward, want anders scheelt er wel iets met je.quote:
Nee, ik bedoel echt Molly (quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:41 schreef P4nic het volgende:
[..]
Uhm ik hoop dat je Molly met iemand anders verward, want anders scheelt er wel iets met je.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef Syd het volgende:
Trouwens kom er net achter dat molly al eerder in de serie voorkwam
mja, leuk dat de makers dat zo willen omschrijven, maar voor mij wordt een season finale gedefiniëerd door de inhoud van de afleveringen. Ik vond deze goed, maar season finale, zelfs als 1/3 deel ervan, onwaardig. Hopelijk begint de season finale volgende weekquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Breuls het volgende:
Nee.
Nee.
En: nee.
Nog een keer: de finale van Heroes Volume 1 bestaat uit drie delen van een uur. Die drie delen zijn de laatste afleveringen van het seizoen. Het eerste deel, in de fora en op de weblog van Greg Beeman ook wel omschreven als Act 1 van een lange aflevering, is deze week uitgezonden, het tweede deel, Landslide, is komende week, deel 3, How do you stop an exploding man? is over een kleine twee weken aan de beurt als de finale van de finale.
win by a landslide, met wat hulp van Mica. Zou zomaar kunnen...quote:Overigens, Landslide. Dat klinkt als een verkiezingsoverwinning. Of had iemand dat al genoemd?
Micah kraakt de kiescomputers en toont terloops aan waarom we in Nederland massaal terugschakelen naar het oude vertrouwde rode potloodquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
win by a landslide, met wat hulp van Mica. Zou zomaar kunnen...
In ep 2 zag je toch ook in de krant staan van "Petrelli wins in Landslide"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, leuk dat de makers dat zo willen omschrijven, maar voor mij wordt een season finale gedefiniëerd door de inhoud van de afleveringen. Ik vond deze goed, maar season finale, zelfs als 1/3 deel ervan, onwaardig. Hopelijk begint de season finale volgende week
[..]
win by a landslide, met wat hulp van Mica. Zou zomaar kunnen...
Ik niet. Het is een mooie set-up: alle Heroes komen langzaam bij elkaar, er worden nog wat last-minute zaken onthuld (Molly, Mohinder), Sylar wordt nog een keer belicht, en tijdens zijn relapse snoeihard door z'n moeder de verkeerde kant op gedrukt, wat de weg opent voor een bak spanning in de volgende afleveringen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, leuk dat de makers dat zo willen omschrijven, maar voor mij wordt een season finale gedefiniëerd door de inhoud van de afleveringen. Ik vond deze goed, maar season finale, zelfs als 1/3 deel ervan, onwaardig.
De gein is, dat roept men al weken (sinds halvewege de break, volgens mij, toen Hana's blog ernaar hintte), maar is het ook echt zo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Micah kraakt de kiescomputers en toont terloops aan waarom we in Nederland massaal terugschakelen naar het oude vertrouwde rode potlood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zie ik nu iets over het hoofd?Life is what happens to you while you're busy making other plans
maaruhquote:dat zou dus eigenlijk niet kunnen tenzij de Hiro uit aflevering 2 langskomt nadat hij en Ando same met Sylar uit het pand zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |