Het komt uit 'Mad TV', soort van SNL maar not quite (SNL is leukerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
humor, ben eigenlijk ook wel benieuwd waar dat uit komt.
Doet me denken aan Saturday Night Live
Dat zou te veel dingen veranderen, te veel dingen die Hiro niet kan voorzien. Zo zouden al zijn slachtoffers blijven leven (wat niet per sé goed hoeft te zijn), Mohinder zou niet naar New York gekomen zijn, Matt zou niet met Audrey gaan werken, enz. Kleine dingen die misschien grote gevolgen kunnen hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef Lethe het volgende:
Waarom doodt Hiro Sylar niet voordat hij gevaarlijk wordt dmv teruggaan in de tijd?
Nee, is van MAD-TV, ik herken een paar van de acteurs. Die spoofen elke serie, sommigen meer geslaagd dan anderequote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan. Zou een SNL sketch kunnen zijn.
Oh. Het had zomaar een DNA quote kunnen zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Die quote is van Dr. Brown die uitlegd wat er gebeurt als je teveel met tijd knoeit.
Omg.. Die kerel met die boon!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef Symer het volgende:
Zie net dat Zeroes inmiddels ook een vervolg heeft: Zeroes 2
Die kerel met die aardappel![]()
aflevering 12 ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer komt die man met die nucleare kracht voor het eerst, die lijkt me tof![]()
Wat een slechte kut filmpje.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef Symer het volgende:
Zie net dat Zeroes inmiddels ook een vervolg heeft: Zeroes 2
Die kerel met die aardappel![]()
Hehe, thanx voor je complimenten...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:05 schreef Symer het volgende:
Moet me even van het hart dat ik het wel een erg mooie OP vind.
Mag ook wel een keer gezegd worden me dunkt.
My nr.1 OP fanquote:
Thanx!quote:
Symer, ga alle oude nieuwsberichten van 2006 eruit halen, thanx voor de tip!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:28 schreef Symer het volgende:
Dat oude nieuws mag er van mij wel uit. Is er iemand die dat nog leest?
Ted? Die is in aflevering 7 geïntroduceerd volgens de wiki.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:09 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
ik dacht eerder rond de 15, hij is er toch nog niet zo lang of wel?
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef NX het volgende:
[..]
Symer, ga alle oude nieuwsberichten van 2006 eruit halen, thanx voor de tip!![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hangt er vanaf hoe snel ze zijn met omzetten maar reken op 03/04 uur snachts..
Hij was inderdaad interpunctieverwaarlozend tof!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef Wouser het volgende:
Geweldig episode trouwens die van vorige week gister eindelijk bekenen echt fantastisch
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij was inderdaad interpunctieverwaarlozend tof!![]()
Duurt nog 2 minuten voordat aflevering 4 klaar is. 500 kb/squote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Breuls het volgende:
Onderbreek jij het kijken naar Heroes om hier te posten?
Onderbreek jij het devven om hier te posten?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Breuls het volgende:
Onderbreek jij het kijken naar Heroes om hier te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn! Ik ga nu slapen!Ik wil een plaatje posten!
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef RandomReader het volgende:
Wel vet gaat t worden,Damn, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
En in de season finale gaat 'ie misschien wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Damn, ja!![]()
En in de season finale gaat 'ie misschien wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |