abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48976551
Ah, ik was deze al kwijt .
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:45:38 #52
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48978695
28 augustus komt de DVD set uit *O
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_48980413
OMG!!! Best episode ever!!

Net 20 gekeken... ik vind het echt zo goed in elkaar zitten allemaal.

Peter

Wat ik me trouwens wel afvraag, wat zullen ze gaan doen nadat Sylar gedood is? Tenminste, ik neem aan dat er uiteindelijk een oplossing komt voor het Sylar probleem? Dat wordt op een gegeven moment ook oud denk? Of zullen er nieuwe van dit soort figueren opkomen?

Ideeen?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_48980414
Holy crap wat een aflevering is nummer 20!
Je moet echt goed opletten, anders mis je vanalles. Ik moet toch maar eens alle afleveringen nogmaals kijken om alles een beetje op te frissen...
Die dvdbox gaat ook gelijk op het verlanglijstje!

Heroes
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_48981381
Ik las dat de acteurs zich echt hebben zitten afbeulen om deze aflevering zo goed mogelijk te maken. Iedereen heeft thuis alle scènes veel geoefend om de verandering van hun personage zo goed mogelijk uit te beelden. Adrian Pasdar liet Zachary al zijn tekst inspreken op een bandje zodat hij kon oefenen om de tekst precies zo te zeggen als Sylar zou doen en Milo trainde 6 weken lang elke dag om er sterker en stoerder uit te zien.

donderdag 3 mei 2007 @ 22:09:35 #56
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48982589
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Lethe het volgende:
OMG!!! Best episode ever!!

Net 20 gekeken... ik vind het echt zo goed in elkaar zitten allemaal.

Peter

Wat ik me trouwens wel afvraag, wat zullen ze gaan doen nadat Sylar gedood is? Tenminste, ik neem aan dat er uiteindelijk een oplossing komt voor het Sylar probleem? Dat wordt op een gegeven moment ook oud denk? Of zullen er nieuwe van dit soort figueren opkomen?

Ideeen?
Linderman.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:27:28 #57
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_48983443
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mooi, die kan ook weer op mijn lijst..
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:03:16 #58
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_48985100
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Linderman.
Linderman heeft wel veel macht maar niet veel kracht, hij kan alleen healen.
In aflevering 20 hadden ze het ook over een jongen die de zuurstof uit zijn klaslokaal had geabsorbeerd waardoor iedereen gestikt was, dat lijkt me al een veel "engere" kracht dan healen.
Zet ik eerder mijn geld op de "goeden" tegen de "kwaden", heroes die hun kracht misbruiken (hoewel het dan ook weer zo'n saai verhaal wordt)
Het enige wat het spannend kan houden is een sterke vijand of een grote ramp die voorkomen moet worden (anders is Hiro ook niet meer zo interessant in het geval van het laatste)

Ik ben zwaar benieuwd hoe ze de 2e serie net zo interessant kunnen houden als de eerste, de eerste was al zo goed (eerder een soort film dan een serie) dat ik echt niet weet hoe ze dat kunnen overtreffen.
Weer een sterke vijand met veel krachten wordt saai, goed tegen slecht ook, een natuurramp valt niet tegen te houden, een oorlog misschien?

Is er al bekend wanneer seizoen 2 uitkomt?
pi_48986381
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef SiGNe het volgende:
...
Ik ben zwaar benieuwd hoe ze de 2e serie net zo interessant kunnen houden als de eerste, de eerste was al zo goed (eerder een soort film dan een serie) dat ik echt niet weet hoe ze dat kunnen overtreffen.
Weer een sterke vijand met veel krachten wordt saai, goed tegen slecht ook, een natuurramp valt niet tegen te houden, een oorlog misschien?
Bij The 4400 zagen we al dat vervolgseizoenen op dit soort verhalen ook heel goed kunnen zijn. En met deze schrijvers erbij heb ik er alle vertrouwen in.
pi_48986595
Jullie doen net alsof Sylar al dood is
maar het wordt vast iets zoals prisonbreak - steeds bijna ontsnappen
dus zal t wel een heel seizoen duren voordat ie dood is en dan komt ie toch terug en weer wel en weer niet
blablabla
pi_48986859
Zou wel een anticlimax zijn .
pi_48987300
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
die moet ik hebben
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:06:00 #63
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_48987542
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jullie doen net alsof Sylar al dood is
maar het wordt vast iets zoals prisonbreak - steeds bijna ontsnappen
dus zal t wel een heel seizoen duren voordat ie dood is en dan komt ie toch terug en weer wel en weer niet
blablabla
No way dat wordt t echt niet!
Want Sylar is een guest star, geen regular
Ik wil een plaatje posten!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:08:05 #64
135197 Teije
hypebeast
pi_48987615
Tvp, laatste Heroes was trouwens de beste tot nu toe ;-D
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:14:21 #65
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48987868
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 00:06 schreef RandomReader het volgende:

[..]

No way dat wordt t echt niet!
Want Sylar is een guest star, geen regular
Dat was Bennett ook de eerste tien episodes.
Things change.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 01:23:15 #66
45 SiGNe
pi_48989934
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Bij The 4400 zagen we al dat vervolgseizoenen op dit soort verhalen ook heel goed kunnen zijn. En met deze schrijvers erbij heb ik er alle vertrouwen in.
The 4400 was volgens mij ook meer uitgerekt geschreven, we zijn nu bij seizoen 3 en we weten nog steeds niet of de wereld gered gaat worden, of ze geaccepteerd worden of hoe de serie ook verder zal gaan.
Seizoen 1 was heel cool, seizoen 2 ging er op verder maar met seizoen 3 heb ik toch wel zoiets van kom op, get on with the show ipv. de boel nog verder rekken.
Bij Heroes gaat het om de ontploffing in New York en die gaat binnen nu en 3 weken plaatsvinden, niks wat gerekt kan(/gaat) worden.
Hierna zullen ze een andere storyline moeten gaan verzinnen, bij The 4400 hebben ze het verhaal gewoon uitgerekt, net zoals bij Lost.
Het publiek wil gewoon zien dat Peter niet gaat ontploffen of dat als ie wel ontploft er een mooie storyline uit ontstaat waarop ze verder kunnen borduren.
Niet telkens het onvermijdelijke uitstellen.
pi_48993032
Wut the??

Zit 20 nu voor de 2e keer te kijken en Nathan verteld eigenlijk al dat ie Sylar is als Mohinder z'n theorie over het stoppen van Sylar in het verleden verteld.

"I was elected to mae hard dissicions, I understand how things work"

motha.. f"kas... Wat is deze serie bruut. Ik ken al 6 verslaafden en 6 zwaar geirriteerde vriendinnen :D
NoW=WoW
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:04:43 #68
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48993112
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef snoweh het volgende:

motha.. f"kas... Wat is deze serie bruut. Ik ken al 6 verslaafden en 6 zwaar geirriteerde vriendinnen :D
Verkapte "ik wil ook een vriendin"-post
pi_48993518
Briljant
We sure are cute for two ugly people.
  Admin vrijdag 4 mei 2007 @ 09:58:06 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_48994317
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Un4 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Sylar haar hersenen al opgegeten voordat ze zichzelf kon healen.
Heeft iemand, ooit, ergens een bevestiging gezien dat dat wat hij doet het daadwerkelijk opeten van die dingen is? Dat kan ik me namelijk totaal niet voorstellen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 4 mei 2007 @ 10:02:11 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_48994433
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef SiGNe het volgende:

Daar ben ik ook benieuwd naar. Zeker is in ieder geval dat de huidige lijn, de ramp in New York, geen issue meer is. De lopende lijnen uit dit seizoen worden afgerond en Volume 2 (Heroes/comic-terminologie spreekt over Volumes en Chapters ipv seizoenen en afleveringen) gaat over iets anders. Wel is het zo dat in de finale van V1 een stukje van 2 wordt geintroduceerd, als ik Tim Kring correct begreep.
quote:
Is er al bekend wanneer seizoen 2 uitkomt?
Dat zal wel gewoon in september/oktober zijn, neem ik aan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:03:22 #72
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48994466
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef Breuls het volgende:

[..]

Heeft iemand, ooit, ergens een bevestiging gezien dat dat wat hij doet het daadwerkelijk opeten van die dingen is? Dat kan ik me namelijk totaal niet voorstellen.
Dat is nooit explicitiet gezegd, nee.

Ik denk eerlijk gezegd gewoon dat alle powers ontstaan door iets in de hersenen en dat Sylar kan zien wat er precies anders is in de hersenen bij de verschillende powers. Vervolgens kan hij dit nabootsen, wellicht doordat hij dankzij zijn powers weet hoe hij fysiologische wijzigingen in zijn eigen hersenenen zelf kan opwekken.

In short: hij bekijkt de hersenen alleen maar, denk ik.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:04:24 #73
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48994499
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Breuls het volgende:

[..]

Of ze doen net als mijn andere favo series en beginnen pas in januari
pi_48994508
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd gewoon dat alle powers ontstaan door iets in de hersenen en dat Sylar kan zien wat er precies anders is in de hersenen bij de verschillende powers. Vervolgens kan hij dit nabootsen, wellicht doordat hij dankzij zijn powers weet hoe hij fysiologische wijzigingen in zijn eigen hersenenen zelf kan opwekken.

Dat denk ik ook, ik zie niet in wat het opeten van de hersenen voor nut heeft (behalve voor het horror element dan).
pi_48994550
quote:

[..]

De kijkcijfers schijnen flink omlaag te zijn gegaan door de laatste pauze.

Straks gaat NBC Heroes ook net als 24 uitzenden
  Admin vrijdag 4 mei 2007 @ 10:10:38 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_48994660
Een aflevering Heroes kost bijna twee weken om te filmen en nog eens vier voor het monteren, scoren, etcetera. De pauzes zijn gewoon nodig, tenzij ze inderdaad heeel ver vooruit werken cq. pas laat in het seizoen uitzenden.

Ik denk dat de beslissing om dat te doen afhangt van de NBC-programmering. Als ze vroeg in het seizoen niks groots hebben zullen ze daar liever Heroes programmeren zodat ze daar, met pauzes, het hele seizoen mee kunnen doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:33:31 #77
92771 Un4
War....
pi_49004582
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef Breuls het volgende:

[..]

Tim Kring schijnt het erover gehad te hebben. Sylar is begonnen als hersen-eter, maar tot op heden weet eigenlijk niemand wat hij ermee doet, aangezien het niet is laten zien.

Een bron kan ik niet voor je opzoeken, heb het ook maar van een ander forum. En actief zoeken naar de site laat ik ook aan anderen over, ben veel te bang voor spoilers.

...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_49008932
quote:

[..]

Waren we al paar weken uit

Sylar had de kracht om te zien hoe alles werkte, daarom dat hij ook wist dat papa suresh zijn horloge kapot was etc.
Toen hij kwaad werd, naam hij de documenten van papa suresh vast en zag hij een adres en naam staan van een andere hero, deze had telekinetische krachten, Sylar wilde deze dus sloeg hij die gast de schedel in zodat hij kon kijken hoe het werkte, doordat hij ziet hoe het werkt kan hij het ook bij zichzelf toepassen et voilà van daar zijn vingertje om schedelpannen " door te zagen" en effe in hun brains te kijken.

Dus veel eten komt er niet aan te pas, zou ook maar een beetje raar zijn, mocht hij het werkelijk eten zouden ze wel al eens getoond hebben hoe hij het laatste stukje bloed van zijn lip veegt ofzo.

dus stop nu die discussie over sylar

ps: wat vinden de meiden nu sexy aan hem, net alsof zijn hoofd misbouwd is.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_49011736
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

5 jaar in de toekomst en iedereen gaat dood
en dan is het in de toekomst maar ze gaan toch terug dus gaat het toch niet echt gebeuren
dus dan kunnen ze beter nog een blije aflevering maken
zo gelukkig nog iemand die het ook niet zo vond... durfde het al niet te zeggen, iedereen was er zo enthousiast word, strax krijg ik de volle laag :p
pi_49013530
quote:

[..]

Daar ben ik ook benieuwd naar. Zeker is in ieder geval dat de huidige lijn, de ramp in New York, geen issue meer is. De lopende lijnen uit dit seizoen worden afgerond en Volume 2 (Heroes/comic-terminologie spreekt over Volumes en Chapters ipv seizoenen en afleveringen) gaat over iets anders. Wel is het zo dat in de finale van V1 een stukje van 2 wordt geintroduceerd, als ik Tim Kring correct begreep.
Er zal ook wel een grotere verhaallijn in zitten waar we nu de eerste stukken onderbewust van meegekregen hebben en wat in de volgende chapters steeds meer naar de voorgrond gaat komen.
pi_49014153
quote:

[..]

maar als Hiro in het begin van de serie wordt aangezien voor de moordenaar, wordt hem gevraagd wat hij met de hersenen heeft gedaan, omdat die misten.

hoe verklaar je dat dan?
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:54:36 #82
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49016242
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:09 schreef P8 het volgende:

[..]

maar als Hiro in het begin van de serie wordt aangezien voor de moordenaar, wordt hem gevraagd wat hij met de hersenen heeft gedaan, omdat die misten.

hoe verklaar je dat dan?
Misschien neemt hij die mee zodat hij ze op een veiligere plaats kan bestuderen?

Wie weet krijgen we nog wel een scène waarin iemand een kamer ontdekt waarin Sylar alle hersenen op sterk water bewaart ofzo...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:19:23 #83
92771 Un4
War....
pi_49019636
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:34 schreef P4nic het volgende:

[..]

Waren we al paar weken uit

Sylar had de kracht om te zien hoe alles werkte, daarom dat hij ook wist dat papa suresh zijn horloge kapot was etc.
Toen hij kwaad werd, naam hij de documenten van papa suresh vast en zag hij een adres en naam staan van een andere hero, deze had telekinetische krachten, Sylar wilde deze dus sloeg hij die gast de schedel in zodat hij kon kijken hoe het werkte, doordat hij ziet hoe het werkt kan hij het ook bij zichzelf toepassen et voilà van daar zijn vingertje om schedelpannen " door te zagen" en effe in hun brains te kijken.

Dus veel eten komt er niet aan te pas, zou ook maar een beetje raar zijn, mocht hij het werkelijk eten zouden ze wel al eens getoond hebben hoe hij het laatste stukje bloed van zijn lip veegt ofzo.

dus stop nu die discussie over sylar
Leuk dat jij er voor jezelf uit bent, maar er is niks over duidelijk dus het zou gewoon zomaar kunnen dat hij ze gewoon opeet of er iets anders mee doet....
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_49019852
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef Un4 het volgende:

[..]

Leuk dat jij er voor jezelf uit bent, maar er is niks over duidelijk dus het zou gewoon zomaar kunnen dat hij ze gewoon opeet of er iets anders mee doet....
misschien dat hij het wel rectaal inbrengt. Niet omdat hij daar meer skills van krijgt, maar gewoon omdat ie het lekker vindt
Extremistisch gematigd.
pi_49019993
Ik denk eerder dat ie een aantal flessen chianti en wat blikjes fava bonen in z'n kofferbak heeft liggen...
Ik weet nog wel iemand die Sylar over 50 jaar kan spelen
pi_49065104
tvp
pi_49065784
Was vannacht aan het denken, zou die scar niet kunnen komen van het zwaard van hiro ?
Zwaard + hiro kan heroes doden zonder dat ze hun krachten kunnen gebruiken ? Zou ook verklaren waarom Hiro Sylar moet doden met dat zwaard en niet met iets anders.

hypothese:

Hiro en Peter hebben eens gevochten, waarmee hiro peter met zijn zwaard raakte en daardoor zag dat peter niet genas, dus de krachten zijn waardeloos dus ook voor Sylar.
  zondag 6 mei 2007 @ 16:48:26 #88
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_49065992
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef P4nic het volgende:
Was vannacht aan het denken, zou die scar niet kunnen komen van het zwaard van hiro ?
Zwaard + hiro kan heroes doden zonder dat ze hun krachten kunnen gebruiken ? Zou ook verklaren waarom Hiro Sylar moet doden met dat zwaard en niet met iets anders.

hypothese:

Hiro en Peter hebben eens gevochten, waarmee hiro peter met zijn zwaard raakte en daardoor zag dat peter niet genas, dus de krachten zijn waardeloos dus ook voor Sylar.
Waarom proberen ze dan te voorkomen dat Sylar de powers van Claire overneemt als dat toch niet uitmaakt?
Denk niet dat dat zwaard de krachten kan stoppen hoor.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 6 mei 2007 @ 16:58:39 #89
160929 J0sT
d(-_-)b
pi_49066379
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Waarom proberen ze dan te voorkomen dat Sylar de powers van Claire overneemt als dat toch niet uitmaakt?
Omdat Hiro 'ze' heeft aangezet om Claire te redden.
En Hiro is ook maar een mens (met een special ability) en kan zich dus vergissen.
pi_49067700
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ja idd vraag ik mij ook af, daarom dat ik zei 'hypothese'
Het moet toch iets speciaals zijn dat zijn scar niet geneest van peter hé.
  Lieve Belg zondag 6 mei 2007 @ 19:55:27 #91
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_49073348

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_49073486
Ik zet even een tvp, ik heb Season 1 afl. 1 t/m 18 net binnen
Ben benieuwd of we het wat vinden.
In eerste instantie doet het me een beetje denken aan de 4100 (of hoe dat ook alweer heette) die hadden ook allemaal een 'gave'.

Oh en wat een práchtige OP
  Admin zondag 6 mei 2007 @ 19:59:56 #93
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49073558

Waar komt dat uit?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 6 mei 2007 @ 20:00:38 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49073589
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik zet even een tvp, ik heb Season 1 afl. 1 t/m 18 net binnen
Ben benieuwd of we het wat vinden.
In eerste instantie doet het me een beetje denken aan de 4100 (of hoe dat ook alweer heette) die hadden ook allemaal een 'gave'.
the 4400. En je bent niet de enige. In elk Heroes topic brengen een paar mensen the 4400 ter sprake.

Je zult echter merken dat Heroes beduidend beter is uitgewerkt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_49073691
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:00 schreef Breuls het volgende:

the 4400. En je bent niet de enige. In elk Heroes topic brengen een paar mensen the 4400 ter sprake.

Je zult echter merken dat Heroes beduidend beter is uitgewerkt.
Oh ja, 4400

Ik kan niet wachten om te beginnen... we hebben de sopranos ook eerst allemaal binnengehaald en in een straf tempo gekeken. Lekker zo'n verslaving
  Admin zondag 6 mei 2007 @ 20:31:39 #96
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49074967
Oh you'll love it.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 6 mei 2007 @ 21:40:34 #97
45 SiGNe
pi_49079047
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:55 schreef Jump het volgende:

[filmpje]
humor, ben eigenlijk ook wel benieuwd waar dat uit komt.
Doet me denken aan Saturday Night Live
pi_49079096
quote:

[filmple]

Das vast geen NBC filmpje
  zondag 6 mei 2007 @ 21:44:28 #99
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_49079266
quote:

[filmpje]

Geniaal.
  zondag 6 mei 2007 @ 21:45:30 #100
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_49079312
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef SiGNe het volgende:

[..]

humor, ben eigenlijk ook wel benieuwd waar dat uit komt.
Doet me denken aan Saturday Night Live
Dacht ik ook aan. Zou een SNL sketch kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')