Anders gaaT het teVeel weg hebben van een soaP...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:24 schreef Breuls het volgende:
Waarom zit er zoveel tijd tussen 2 afleveringen.
Ik ga niet een paar jaar wachtenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef Rocho het volgende:
[..]
Anders gaaT het teVeel weg hebben van een soaP...
Je kan natuurlijk ook een paar jaar wachten en 't dan achterelkaar kijken. (Of dan zend SBS 't vast wel elke dag uit...)
Ben het al weer helemaal vergeten, al vond ik "Five Years Gone" / "String Theory" wel een zeer sterke aflevering. Daar dan ook maar op gestemd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:11 schreef RandomReader het volgende:
Even uit het vorige topic:
Poll: Wat is je favoriete Heroes episode?Episode 01 (Genesis) Episode 09 (Homecoming) Episode 17 (Company Man) Episode 20 (Five Years Gone)
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Mocht er ergens een belangrijke wijziging moeten worden aangebracht in de OP,
PM me dan!
ik dacht dat dat over het algemeen niet gebruikt werd, maar goed, mijn japans is niet erg goed, dus ik kan het mis hebben. weer iets geleerd vandaagquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:29 schreef Bura het volgende:
Nee hoor, tegen je eigen vader kan je ook gewoon Otousan zeggen.
dat wou ik met PB doen, niet echt gelukt als je weet dat er nieuwe afleveringen zijn. Nu ook met Heroes (eigenlijk met alle series..)quote:
Dat werkt alleen als je überhaupt niet begint met de serie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat wou ik met PB doen, niet echt gelukt als je weet dat er nieuwe afleveringen zijn. Nu ook met Heroes (eigenlijk met alle series..)
Te gecompliceerd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vond 20 trouwens helemaal niet leuk
5 jaar in de toekomst en iedereen gaat doodquote:
Ik dacht eerst eigenlijk dat het een drama-serie over brandweermannen, politie en dat soort echte helden was.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ben Heroes pas gaan toen er zo'n zes afleveringen geweest waren. Ik zag het topic al wel staan op FOK!, en de heroes torrents stonden ook altijd hoog in de lijstjes, maar ik had in eerste instantie het idee dat het zou gaan om een super-cheesy super amerikaanse superheldenshow zonder spunk ...
... maar ik had het mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^ dat was stom
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:Waarschijnlijk heeft Sylar haar hersenen al opgegeten voordat ze zichzelf kon healen. In het verleden werd ze ook pas weer levend toen de tak uit haar nek werd gehaald (in die autopsie ruimte). Peter leefde ook pas weer toen het glas uit z'n hoofd werd getrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^ dat was stom...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Waar kunnen we een foto van jou vinden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar dan blijft het nog wel stomEn dus Nathan is ook deaud
Wat heeft mijn foto met Heroes te makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef MrReaL het volgende:
[..]
Waar kunnen we een foto van jou vinden?
Goh.. Er is dus nog steeds iemand die denkt dat Sylar die hersenen opeet..quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Sylar haar hersenen al opgegeten voordat ze zichzelf kon healen. In het verleden werd ze ook pas weer levend toen de tak uit haar nek werd gehaald (in die autopsie ruimte). Peter leefde ook pas weer toen het glas uit z'n hoofd werd getrokken.
Goh, er is dus toch nog iemand die het beter denkt te weten dat degene die de hele serie verzonnen heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef J0sT het volgende:
[..]
Goh.. Er is dus nog steeds iemand die denkt dat Sylar die hersenen opeet..
Al vaak genoeg in die 15 topicsquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef MrReaL het volgende:
Lees ik er overheen of heeft nog niemand de gelijkenis met the 4400 opgemerkt? Ook invasion heeft er wel wat weg van....
Volgens mij is dat 16 topics geleden opgemerktquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef MrReaL het volgende:
Lees ik er overheen of heeft nog niemand de gelijkenis met the 4400 opgemerkt? Ook invasion heeft er wel wat weg van....
Linderman.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Lethe het volgende:
OMG!!! Best episode ever!!
Net 20 gekeken... ik vind het echt zo goed in elkaar zitten allemaal.
Peter![]()
![]()
Wat ik me trouwens wel afvraag, wat zullen ze gaan doen nadat Sylar gedood is? Tenminste, ik neem aan dat er uiteindelijk een oplossing komt voor het Sylar probleem? Dat wordt op een gegeven moment ook oud denk? Of zullen er nieuwe van dit soort figueren opkomen?
Ideeen?
mooi, die kan ook weer op mijn lijst..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
28 augustus komt de DVD set uit *O![]()
Linderman heeft wel veel macht maar niet veel kracht, hij kan alleen healen.quote:
Bij The 4400 zagen we al dat vervolgseizoenen op dit soort verhalen ook heel goed kunnen zijn. En met deze schrijvers erbij heb ik er alle vertrouwen in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef SiGNe het volgende:
...
Ik ben zwaar benieuwd hoe ze de 2e serie net zo interessant kunnen houden als de eerste, de eerste was al zo goed (eerder een soort film dan een serie) dat ik echt niet weet hoe ze dat kunnen overtreffen.
Weer een sterke vijand met veel krachten wordt saai, goed tegen slecht ook, een natuurramp valt niet tegen te houden, een oorlog misschien?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
28 augustus komt de DVD set uit *O![]()
No way dat wordt t echt niet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jullie doen net alsof Sylar al dood is
maar het wordt vast iets zoals prisonbreak - steeds bijna ontsnappen
dus zal t wel een heel seizoen duren voordat ie dood is en dan komt ie toch terug en weer wel en weer niet
blablabla
Dat was Bennett ook de eerste tien episodes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:06 schreef RandomReader het volgende:
[..]
No way dat wordt t echt niet!
Want Sylar is een guest star, geen regular
The 4400 was volgens mij ook meer uitgerekt geschreven, we zijn nu bij seizoen 3 en we weten nog steeds niet of de wereld gered gaat worden, of ze geaccepteerd worden of hoe de serie ook verder zal gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Bij The 4400 zagen we al dat vervolgseizoenen op dit soort verhalen ook heel goed kunnen zijn. En met deze schrijvers erbij heb ik er alle vertrouwen in.
Verkapte "ik wil ook een vriendin"-postquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef snoweh het volgende:
motha.. f"kas... Wat is deze serie bruut. Ik ken al 6 verslaafden en 6 zwaar geirriteerde vriendinnen:D
Heeft iemand, ooit, ergens een bevestiging gezien dat dat wat hij doet het daadwerkelijk opeten van die dingen is? Dat kan ik me namelijk totaal niet voorstellen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Sylar haar hersenen al opgegeten voordat ze zichzelf kon healen.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zeker is in ieder geval dat de huidige lijn, de ramp in New York, geen issue meer is. De lopende lijnen uit dit seizoen worden afgerond en Volume 2 (Heroes/comic-terminologie spreekt over Volumes en Chapters ipv seizoenen en afleveringen) gaat over iets anders. Wel is het zo dat in de finale van V1 een stukje van 2 wordt geintroduceerd, als ik Tim Kring correct begreep.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben zwaar benieuwd hoe ze de 2e serie net zo interessant kunnen houden als de eerste, de eerste was al zo goed (eerder een soort film dan een serie) dat ik echt niet weet hoe ze dat kunnen overtreffen.
Weer een sterke vijand met veel krachten wordt saai, goed tegen slecht ook, een natuurramp valt niet tegen te houden, een oorlog misschien?
Dat zal wel gewoon in september/oktober zijn, neem ik aan.quote:Is er al bekend wanneer seizoen 2 uitkomt?
Dat is nooit explicitiet gezegd, nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heeft iemand, ooit, ergens een bevestiging gezien dat dat wat hij doet het daadwerkelijk opeten van die dingen is? Dat kan ik me namelijk totaal niet voorstellen.
Of ze doen net als mijn andere favo series en beginnen pas inquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon in september/oktober zijn, neem ik aan.
Dat denk ik ook, ik zie niet in wat het opeten van de hersenen voor nut heeft (behalve voor het horror element dan).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is nooit explicitiet gezegd, nee.
Ik denk eerlijk gezegd gewoon dat alle powers ontstaan door iets in de hersenen en dat Sylar kan zien wat er precies anders is in de hersenen bij de verschillende powers. Vervolgens kan hij dit nabootsen, wellicht doordat hij dankzij zijn powers weet hoe hij fysiologische wijzigingen in zijn eigen hersenenen zelf kan opwekken.
In short: hij bekijkt de hersenen alleen maar, denk ik.
De kijkcijfers schijnen flink omlaag te zijn gegaan door de laatste pauze.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon in september/oktober zijn, neem ik aan.
Tim Kring schijnt het erover gehad te hebben. Sylar is begonnen als hersen-eter, maar tot op heden weet eigenlijk niemand wat hij ermee doet, aangezien het niet is laten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heeft iemand, ooit, ergens een bevestiging gezien dat dat wat hij doet het daadwerkelijk opeten van die dingen is? Dat kan ik me namelijk totaal niet voorstellen.
Waren we al paar weken uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd gewoon dat alle powers ontstaan door iets in de hersenen en dat Sylar kan zien wat er precies anders is in de hersenen bij de verschillende powers. Vervolgens kan hij dit nabootsen, wellicht doordat hij dankzij zijn powers weet hoe hij fysiologische wijzigingen in zijn eigen hersenenen zelf kan opwekken.
zo gelukkig nog iemand die het ook niet zo vond... durfde het al niet te zeggen, iedereen was er zo enthousiast word, strax krijg ik de volle laag :pquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
5 jaar in de toekomst en iedereen gaat dood
en dan is het in de toekomst maar ze gaan toch terug dus gaat het toch niet echt gebeuren
dus dan kunnen ze beter nog een blije aflevering maken![]()
Er zal ook wel een grotere verhaallijn in zitten waar we nu de eerste stukken onderbewust van meegekregen hebben en wat in de volgende chapters steeds meer naar de voorgrond gaat komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zeker is in ieder geval dat de huidige lijn, de ramp in New York, geen issue meer is. De lopende lijnen uit dit seizoen worden afgerond en Volume 2 (Heroes/comic-terminologie spreekt over Volumes en Chapters ipv seizoenen en afleveringen) gaat over iets anders. Wel is het zo dat in de finale van V1 een stukje van 2 wordt geintroduceerd, als ik Tim Kring correct begreep.
maar als Hiro in het begin van de serie wordt aangezien voor de moordenaar, wordt hem gevraagd wat hij met de hersenen heeft gedaan, omdat die misten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien neemt hij die mee zodat hij ze op een veiligere plaats kan bestuderen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:09 schreef P8 het volgende:
[..]
maar als Hiro in het begin van de serie wordt aangezien voor de moordenaar, wordt hem gevraagd wat hij met de hersenen heeft gedaan, omdat die misten.
hoe verklaar je dat dan?
Leuk dat jij er voor jezelf uit bent, maar er is niks over duidelijk dus het zou gewoon zomaar kunnen dat hij ze gewoon opeet of er iets anders mee doet....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:34 schreef P4nic het volgende:
[..]
Waren we al paar weken uit
Sylar had de kracht om te zien hoe alles werkte, daarom dat hij ook wist dat papa suresh zijn horloge kapot was etc.
Toen hij kwaad werd, naam hij de documenten van papa suresh vast en zag hij een adres en naam staan van een andere hero, deze had telekinetische krachten, Sylar wilde deze dus sloeg hij die gast de schedel in zodat hij kon kijken hoe het werkte, doordat hij ziet hoe het werkt kan hij het ook bij zichzelf toepassen et voilą van daar zijn vingertje om schedelpannen " door te zagen" en effe in hun brains te kijken.
Dus veel eten komt er niet aan te pas, zou ook maar een beetje raar zijn, mocht hij het werkelijk eten zouden ze wel al eens getoond hebben hoe hij het laatste stukje bloed van zijn lip veegt ofzo.
dus stop nu die discussie over sylar![]()
misschien dat hij het wel rectaal inbrengt. Niet omdat hij daar meer skills van krijgt, maar gewoon omdat ie het lekker vindtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef Un4 het volgende:
[..]
Leuk dat jij er voor jezelf uit bent, maar er is niks over duidelijk dus het zou gewoon zomaar kunnen dat hij ze gewoon opeet of er iets anders mee doet....
Waarom proberen ze dan te voorkomen dat Sylar de powers van Claire overneemt als dat toch niet uitmaakt?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef P4nic het volgende:
Was vannacht aan het denken, zou die scar niet kunnen komen van het zwaard van hiro ?
Zwaard + hiro kan heroes doden zonder dat ze hun krachten kunnen gebruiken ? Zou ook verklaren waarom Hiro Sylar moet doden met dat zwaard en niet met iets anders.
hypothese:
Hiro en Peter hebben eens gevochten, waarmee hiro peter met zijn zwaard raakte en daardoor zag dat peter niet genas, dus de krachten zijn waardeloos dus ook voor Sylar.
Omdat Hiro 'ze' heeft aangezet om Claire te redden.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waarom proberen ze dan te voorkomen dat Sylar de powers van Claire overneemt als dat toch niet uitmaakt?
Denk niet dat dat zwaard de krachten kan stoppen hoor.
Ja idd vraag ik mij ook af, daarom dat ik zei 'hypothese'quote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waarom proberen ze dan te voorkomen dat Sylar de powers van Claire overneemt als dat toch niet uitmaakt?
Denk niet dat dat zwaard de krachten kan stoppen hoor.
the 4400. En je bent niet de enige. In elk Heroes topic brengen een paar mensen the 4400 ter sprake.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik zet even een tvp, ik heb Season 1 afl. 1 t/m 18 net binnen
Ben benieuwd of we het wat vinden.
In eerste instantie doet het me een beetje denken aan de 4100 (of hoe dat ook alweer heette) die hadden ook allemaal een 'gave'.
Oh ja, 4400quote:Op zondag 6 mei 2007 20:00 schreef Breuls het volgende:
the 4400. En je bent niet de enige. In elk Heroes topic brengen een paar mensen the 4400 ter sprake.
Je zult echter merken dat Heroes beduidend beter is uitgewerkt.
quote:
Dacht ik ook aan. Zou een SNL sketch kunnen zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
humor, ben eigenlijk ook wel benieuwd waar dat uit komt.
Doet me denken aan Saturday Night Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |