Omdat hij twijfelde voor het neersabelen van Sylar concentreerde Hiro zich niet meer op z'n kracht, hierdoor ging de tijd gewoon weer verder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Sylar Hiro's gestopte tijd ongedaan kon maken. Welke kracht zou hij hebben die dat mogelijk maakt?
waarom niet gewoon een nachtje aanzetten en ze allemaal in één keer downloaden?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoaflevering 4 gekeken
even 5 downloaden kan ik die morgen zien.
Dat is echt veel beter idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Danny het volgende:
waarom niet gewoon een nachtje aanzetten en ze allemaal in één keer downloaden?
Omdat ik blauw licht in mijn pc heb en hoe ik er ook wat overheen leg ik kan er niet van slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom niet gewoon een nachtje aanzetten en ze allemaal in één keer downloaden?
True, daar is het zelfs nog subtieler.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Jup. Datzelfde presteert Ali Larter eerder trouwens ook als ze van Niki naar Jessica veranderd in eerdere afleveringen.
Gast.. Ben je van plan om na elk chapter te vertellen wat je ervan vond? En dat je de volgende aan het downloaden bent?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat ik blauw licht in mijn pc heb en hoe ik er ook wat overheen leg ik kan er niet van slapen.
1 voor 1 kan ook gewoon hoor. Downloaden onder het kijken etc.
Klopt, blijkbaar onderdeel van de power van Candice.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef J0sT het volgende:
Ben ik nu gek? Of liep Micah steeds in dezelfde kamer, welke deur hij ook open deed.
Er zijn nu 3 tijdlijnen. In de eerste (waar Future Hiro uit komt) dacht FHiro dat Sylar ontplofte. In de tweede (nadat FHiro Peter ontmoette in de metro) ontploft Peter. In de derde (de huidige tijdlijn, die waar Hiro FHiro ontmoet heeft) is het nog niet bekend.quote:En ik snap nog steeds niet de tijdlijnen en de bom. Gaat Peter in deze tijdlijn ontploffen? Of wordt het nu juist weer Sylar?
Doen wij niet precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef J0sT het volgende:
[..]
Gast.. Ben je van plan om na elk chapter te vertellen wat je ervan vond? En dat je de volgende aan het downloaden bent?!
Beetje onzinnig imho..
'Boom'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef J0sT het volgende:
SPOILER!
Preview Ep 22(&23?)
http://www.youtube.com/watch?v=BFMi8cF_A9I&NR=1
SPOILER!!
Als je doelt op z'n sneeuw trucje, dat is een power die hij ookal gebruikte om de vader van Molly te vermoorden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef J0sT het volgende:
Ik vond het een vet chapter.
En zo te zien heeft Sylar een aantal krachten waarvan wij niet wisten dat hij die ook gestolen had.
euh hoeveel eps heb je al gezien?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:20 schreef Merkie het volgende:
Snap nog steeds niet waarom NY nou moet ontploffen en wat de achterliggende gedachte is eigenlijk.
bronquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:28 schreef outcast_within het volgende:
bron?
en erg vreemd, de serie world alleen maar boeiender en boeiender
Dat is zo, maar waar is de rol van Micah dan? Ik dacht dat ze wisten (voorspelden) dat Ted het systeem zou vernielen en dat Micah het weer moet fixen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef outcast_within het volgende:
Walker system die kapot moet.. dat is een meisje!
Dat waren de dingen die mij het meeste opvielen
Ja, dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
euh hoeveel eps heb je al gezien?
0.07% unite by fear lala
soort van misguided wereldverbeteringsplan
Walker system, dat is een klein meisje. Als ted zou vernielen is ze hardstikke dood. Micah fixed alleen apparaten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dat is zo, maar waar is de rol van Micah dan? Ik dacht dat ze wisten (voorspelden) dat Ted het systeem zou vernielen en dat Micah het weer moet fixen.
goddammit moest editen niet quotenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef Thien het volgende:
[..]
Walker system, dat is een klein meisje. Als Ted het systeem zou vernielen is ze hardstikke dood. Micah fixed alleen apparaten?
Whatever? Lees je er maar over heen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef J0sT het volgende:
[..]
Gast.. Ben je van plan om na elk chapter te vertellen wat je ervan vond? En dat je de volgende aan het downloaden bent?!
Beetje onzinnig imho..
king of queens is dan ook zogenaamd een langlopende serie die nu haar finale met 13 afleveringen beleeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef Mike het volgende:
[..]
bron
NBC moet zowel CBS als ABC voor zich dulden en FOX komt ook steeds dichterbij.
Die shapeshifter kan iemand alles laten zien en ervaren wat zij wilt, zoals ze dat ook vertelde tegen Micah.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:33 schreef J0sT het volgende:
Ben ik nu gek? Of liep Micah steeds in dezelfde kamer, welke deur hij ook open deed.
Wat zou Linderman met hem willen? Wat zou hij van invloed kunnen zijn op het hele gebeuren? De verkiezing manipuleren?
Vergeet ook niet de "Linderman act" uit de toekomst, betekent toch dat Linderman in het parlement zit of een andere hoge functie binnen de regering heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Die shapeshifter kan iemand alles laten zien en ervaren wat zij wilt, zoals ze dat ook vertelde tegen Micah.
Linderman wil waarschijnlijk gewoon macht, en de stad laten herrijzen onder leiding van Petrelli geeft hem uiteindelijk indirect ook uitzicht op het presidentschap.
Niet dat ik het hersen eet gebeuren weer wil oprakelen hoor, maar hoorde ik dat kleine meisje niet zeggen dat "The boogeyman" (aka Sylar) de hersenen opat?![]()
![]()
Je krijgt het niet te zien omdat anders de aflevering niet door de rating komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Molly zei inderdaad dat Sylar de hersenen opat maar dan nog wil ik het eerst zien voor ik het geloof.
Ze kunnen er een hint naar geven, zoals eerder al gemeld isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je krijgt het niet te zien omdat anders de aflevering niet door de rating komt.
Dat hebben ze dus gisteren gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze kunnen er een hint naar geven, zoals eerder al gemeld is
Is er al iets meer over dat kanaal bekend? Startdatum? Kabeldekking? Programmering?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sci Fi Channel NL gaat het trouwens niet uitzenden (tenminste niet gelijk)
Ik vraag me af hoeveel kijkers de boel opnemen om straks de hele zut ineens te kunnen kijken. Het is dat ik te eager ben om steeds de volgende EP te willen zien, maar die gedachte is wel in me opgekomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef Mike het volgende:
[..]
bron
NBC moet zowel CBS als ABC voor zich dulden en FOX komt ook steeds dichterbij.
http://www.scifi-tv.nl/home.aspquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is er al iets meer over dat kanaal bekend? Startdatum? Kabeldekking? Programmering?
Nee, die kunnen ze er pas later bij optellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kijkers de boel opnemen om straks de hele zut ineens te kunnen kijken. Het is dat ik te eager ben om steeds de volgende EP te willen zien, maar die gedachte is wel in me opgekomen.
Time-shifted kijkers worden niet in de normale ratings meegenomen, toch?
Als je dat in het Lost topic zou zeggen, dan ben je 100% zeker dat ze dat zijverhaaltje nog eens gaan uitrekken ook, over een seizoen of driequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Breuls het volgende:
Dit seizoen wordt overigens niet bekend wat Sylar doet met die hersenen. Logisch ook, want 'we' hebben een bom te stoppen. Dan gaan ze geen zijverhaaltje over Sylars gastronomische hobbies doen.
Hej, die site was er een tijdje terug nog niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef Mike het volgende:
[..]
http://www.scifi-tv.nl/home.asp
Hmm...30 mei zo te zien.
"Hier"? België?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Jump het volgende:
Hier zenden ze .07% en Five Years Gone al uit op tv volgende weekZe zijn er snel mee
Jaquote:
Beeman heeft weer een post: http://gregbeeman.blogspot.com/2007/05/episode-21-hard-part.htmlquote:Episode 21 is here. This one is a little bit of a quieter episode of HEROES. The key to understanding it’s place in the season is to realize that, episode 21, 22 and 23 are three parts of one story. It fact it’s less of a trilogy, and more like, Act one, Act two and Act three of a film. So, by the nature of that design, this episode is a little slower and spends it’s time getting the players into position. Next week cranks it up to a simmer and then we boil over in the finale.
En dat gebaartje dat Nathan maakte, zo van "Tja, ach, what can I do..."quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
Toen Claire ontdekte dat Nathan kon vliegen. "That's... cool."
Vond ik het leukste van de afleveringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat gebaartje dat Nathan maakte, zo van "Tja, ach, what can I do..."![]()
![]()
Echt zo cutequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
Nou iemand die aanmoedigt om de halve stad te laten opblazen =quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef Zhenar het volgende:
De rol van oma vind ik wel vaag...
.. Ik wil niet dat ze evil is!![]()
Ik vond het eigenlijk wel lame hoe dat verliep met zijn moeder. Kon het volgen tot het moment dat die moeder door haar sneeuwbol werd geraakt; wat er daarna allemaal gebeurde vond ik eigenlijk vrij onlogisch: dat die moeder begon te flippen en hem opeens wilde neersteken. Paste totaal niet bij haar attitude jegens haar zoon zoals die daarvoor was neergezet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef Ogala het volgende:
[..]
Nou iemand die aanmoedigt om de halve stad te laten opblazen =![]()
Ik vindt Sylar nu wel wat minder eng nu we z'n opvoeding de schuld kunnen geven![]()
Duh, dat laat juist zien hoe veranderlijk het karakter van Sylar's moeder is, en dat Sylar daarom ook een beetje gek en veranderlijk is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel lame hoe dat verliep met zijn moeder. Kon het volgen tot het moment dat die moeder door haar sneeuwbol werd geraakt; wat er daarna allemaal gebeurde vond ik eigenlijk vrij onlogisch: dat die moeder begon te flippen en hem opeens wilde neersteken. Paste totaal niet bij haar attitude jegens haar zoon zoals die daarvoor was neergezet.
Maarja, dan zet ik mijn suspense of disbelieve maar in![]()
Dat was tof jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
Dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef TwyLight het volgende:
Oh ik dacht dat sylar gewoon de hersenen moest zien net zoals bij de horloges.
dat zou ook beter bij het verhaal passen imo
Hm, ik had meer het idee dat de makers probeerden te laten zien dat de moeder schrok van Sylars agressiviteit en dat ze "opeens" inzag dat haar zoon een monster was en hem moest doden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duh, dat laat juist zien hoe veranderlijk het karakter van Sylar's moeder is, en dat Sylar daarom ook een beetje gek en veranderlijk is.
Eenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
1. Zou best wel kunnen van Linderman dan had ik toch beetje gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de "Linderman act" uit de toekomst, betekent toch dat Linderman in het parlement zit of een andere hoge functie binnen de regering heeft.
En Molly zei inderdaad dat Sylar de hersenen opat maar dan nog wil ik het eerst zien voor ik het geloof.
-wie zegt dat het zomaar gebeurde? Het was ook geen puur bloed wat in het infuus zat, daar was het te dun voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef P4nic het volgende:
- alsof je zomaar iemands bloed in een andere persoon kan brengen
- Nathan was toch undercover om Linderman erin te luizen ? Nu werken die samen zonder dat men nog spreek van die undercover.
- Micah wordt afgehaald door Linderman, Candice blijft achter maar toch zijn ze dan samen. Candice kon toch gewoon meegereden hebben.
Volgens mij is dat ook gewoon zo. Hij zal ze vast niet opeten. Ik vertrouw niet echt op kleine meisjes die het over de boogeyman hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef TwyLight het volgende:
Oh ik dacht dat sylar gewoon de hersenen moest zien net zoals bij de horloges.
dat zou ook beter bij het verhaal passen imo
waar zijn de hersenen dan bij elk lijk. Die missen wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook gewoon zo. Hij zal ze vast niet opeten. Ik vertrouw niet echt op kleine meisjes die het over de boogeyman hebben.
Nathan ging toen naar Linderman toe om 'm neer te schieten (hij was toen die chicken pot pie aan het maken). Linderman wist hem voor zich te winnen door te voorspellen(/beloven?) dat hij de verkiezingen zou winnen (en zelfs president wordt). Tegelijkertijd waren die FBI (of CIA, whatever) agenten door Niki/Jessica neergeschoten in Lindermans hotel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef P8 het volgende:
[..]
-wie zegt dat het zomaar gebeurde? Het was ook geen puur bloed wat in het infuus zat, daar was het te dun voor.
-Nathan is inmiddels overgehaald door zijn moeder misschien?
-Candice moest nog even langs de tandarts, en die was de andere kant op
Volgens mij heeft Nathan zelfs met een pistool in de hand mr. Linderman bijna vermoord. Maar na flink wat manipulatiefoefjes was Nathan ineens omquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef P4nic het volgende:
- Nathan was toch undercover om Linderman erin te luizen ? Nu werken die samen zonder dat men nog spreek van die undercover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |