Ze kunnen er een hint naar geven, zoals eerder al gemeld isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je krijgt het niet te zien omdat anders de aflevering niet door de rating komt.
Dat hebben ze dus gisteren gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze kunnen er een hint naar geven, zoals eerder al gemeld is
Is er al iets meer over dat kanaal bekend? Startdatum? Kabeldekking? Programmering?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sci Fi Channel NL gaat het trouwens niet uitzenden (tenminste niet gelijk)
Ik vraag me af hoeveel kijkers de boel opnemen om straks de hele zut ineens te kunnen kijken. Het is dat ik te eager ben om steeds de volgende EP te willen zien, maar die gedachte is wel in me opgekomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef Mike het volgende:
[..]
bron
NBC moet zowel CBS als ABC voor zich dulden en FOX komt ook steeds dichterbij.
http://www.scifi-tv.nl/home.aspquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is er al iets meer over dat kanaal bekend? Startdatum? Kabeldekking? Programmering?
Nee, die kunnen ze er pas later bij optellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kijkers de boel opnemen om straks de hele zut ineens te kunnen kijken. Het is dat ik te eager ben om steeds de volgende EP te willen zien, maar die gedachte is wel in me opgekomen.
Time-shifted kijkers worden niet in de normale ratings meegenomen, toch?
Als je dat in het Lost topic zou zeggen, dan ben je 100% zeker dat ze dat zijverhaaltje nog eens gaan uitrekken ook, over een seizoen of driequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Breuls het volgende:
Dit seizoen wordt overigens niet bekend wat Sylar doet met die hersenen. Logisch ook, want 'we' hebben een bom te stoppen. Dan gaan ze geen zijverhaaltje over Sylars gastronomische hobbies doen.
Hej, die site was er een tijdje terug nog niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef Mike het volgende:
[..]
http://www.scifi-tv.nl/home.asp
Hmm...30 mei zo te zien.
"Hier"? België?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Jump het volgende:
Hier zenden ze .07% en Five Years Gone al uit op tv volgende weekZe zijn er snel mee
Jaquote:
Beeman heeft weer een post: http://gregbeeman.blogspot.com/2007/05/episode-21-hard-part.htmlquote:Episode 21 is here. This one is a little bit of a quieter episode of HEROES. The key to understanding it’s place in the season is to realize that, episode 21, 22 and 23 are three parts of one story. It fact it’s less of a trilogy, and more like, Act one, Act two and Act three of a film. So, by the nature of that design, this episode is a little slower and spends it’s time getting the players into position. Next week cranks it up to a simmer and then we boil over in the finale.
En dat gebaartje dat Nathan maakte, zo van "Tja, ach, what can I do..."quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
Toen Claire ontdekte dat Nathan kon vliegen. "That's... cool."
Vond ik het leukste van de afleveringquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat gebaartje dat Nathan maakte, zo van "Tja, ach, what can I do..."![]()
![]()
Echt zo cutequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
Nou iemand die aanmoedigt om de halve stad te laten opblazen =quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef Zhenar het volgende:
De rol van oma vind ik wel vaag...
.. Ik wil niet dat ze evil is!![]()
Ik vond het eigenlijk wel lame hoe dat verliep met zijn moeder. Kon het volgen tot het moment dat die moeder door haar sneeuwbol werd geraakt; wat er daarna allemaal gebeurde vond ik eigenlijk vrij onlogisch: dat die moeder begon te flippen en hem opeens wilde neersteken. Paste totaal niet bij haar attitude jegens haar zoon zoals die daarvoor was neergezet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef Ogala het volgende:
[..]
Nou iemand die aanmoedigt om de halve stad te laten opblazen =![]()
Ik vindt Sylar nu wel wat minder eng nu we z'n opvoeding de schuld kunnen geven![]()
Duh, dat laat juist zien hoe veranderlijk het karakter van Sylar's moeder is, en dat Sylar daarom ook een beetje gek en veranderlijk is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel lame hoe dat verliep met zijn moeder. Kon het volgen tot het moment dat die moeder door haar sneeuwbol werd geraakt; wat er daarna allemaal gebeurde vond ik eigenlijk vrij onlogisch: dat die moeder begon te flippen en hem opeens wilde neersteken. Paste totaal niet bij haar attitude jegens haar zoon zoals die daarvoor was neergezet.
Maarja, dan zet ik mijn suspense of disbelieve maar in![]()
Dat was tof jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
Dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef TwyLight het volgende:
Oh ik dacht dat sylar gewoon de hersenen moest zien net zoals bij de horloges.
dat zou ook beter bij het verhaal passen imo
Hm, ik had meer het idee dat de makers probeerden te laten zien dat de moeder schrok van Sylars agressiviteit en dat ze "opeens" inzag dat haar zoon een monster was en hem moest doden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duh, dat laat juist zien hoe veranderlijk het karakter van Sylar's moeder is, en dat Sylar daarom ook een beetje gek en veranderlijk is.
Eenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef TC03 het volgende:
1. Zou best wel kunnen van Linderman dan had ik toch beetje gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de "Linderman act" uit de toekomst, betekent toch dat Linderman in het parlement zit of een andere hoge functie binnen de regering heeft.
En Molly zei inderdaad dat Sylar de hersenen opat maar dan nog wil ik het eerst zien voor ik het geloof.
-wie zegt dat het zomaar gebeurde? Het was ook geen puur bloed wat in het infuus zat, daar was het te dun voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef P4nic het volgende:
- alsof je zomaar iemands bloed in een andere persoon kan brengen
- Nathan was toch undercover om Linderman erin te luizen ? Nu werken die samen zonder dat men nog spreek van die undercover.
- Micah wordt afgehaald door Linderman, Candice blijft achter maar toch zijn ze dan samen. Candice kon toch gewoon meegereden hebben.
Volgens mij is dat ook gewoon zo. Hij zal ze vast niet opeten. Ik vertrouw niet echt op kleine meisjes die het over de boogeyman hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef TwyLight het volgende:
Oh ik dacht dat sylar gewoon de hersenen moest zien net zoals bij de horloges.
dat zou ook beter bij het verhaal passen imo
waar zijn de hersenen dan bij elk lijk. Die missen wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook gewoon zo. Hij zal ze vast niet opeten. Ik vertrouw niet echt op kleine meisjes die het over de boogeyman hebben.
Nathan ging toen naar Linderman toe om 'm neer te schieten (hij was toen die chicken pot pie aan het maken). Linderman wist hem voor zich te winnen door te voorspellen(/beloven?) dat hij de verkiezingen zou winnen (en zelfs president wordt). Tegelijkertijd waren die FBI (of CIA, whatever) agenten door Niki/Jessica neergeschoten in Lindermans hotel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef P8 het volgende:
[..]
-wie zegt dat het zomaar gebeurde? Het was ook geen puur bloed wat in het infuus zat, daar was het te dun voor.
-Nathan is inmiddels overgehaald door zijn moeder misschien?
-Candice moest nog even langs de tandarts, en die was de andere kant op
Volgens mij heeft Nathan zelfs met een pistool in de hand mr. Linderman bijna vermoord. Maar na flink wat manipulatiefoefjes was Nathan ineens omquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef P4nic het volgende:
- Nathan was toch undercover om Linderman erin te luizen ? Nu werken die samen zonder dat men nog spreek van die undercover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt nog genoeg leuks aan zo te zien!
Volgens mij is idd niet bekend hoe sylar aan die krachten komt, maar sylar was natuurlijk al een tijdje ontspoord voordat het verhaal begint. Hij heeft immers Dr. Surresh al vermoord.
3. aflevering 3 vanaf 27minuten 11seconden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:44 schreef P4nic het volgende:
[..]
3. Welke afleveringen worden Molly's ouders vermoord ? Kan mij dit niet meer herinneren...
Verder was het maar een matige aflevering maar wel een die nodig is, heb ook paar foutjes ontdekt.
- alsof je zomaar iemands bloed in een andere persoon kan brengen
Jamaar in de comic kwam Linderman pas bij papa Petrelli aan toen Nathan al geboren was..... (of neem ik nu te veel aan?)quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik bedenk me nu ook opeens iets:
Als Niki en D.L. bijelkaar gebracht zijn door Linderman zodat Micah geboren kon worden, zou het dan mogelijk zijn dat er een Hero bestaat die de toekomst kan zien en weet wat voor kracht de nieuw geboren hero krijgt?
En zou het misschien kunnen dat Mamma Petrelli en Linderman een relatie hadden en dat Nathan en Peter zijn zoons zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Ja, want volgens de comics hebben ze elkaar in Vietnam ontmoet, voordat mamma Petrelli in the picture was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:34 schreef Rocho het volgende:
[..]
Jamaar in de comic kwam Linderman pas bij papa Petrelli aan toen Nathan al geboren was..... (of neem ik nu te veel aan?)
In de VS wordt dat niet heel veel toegepast. Doorgaans TiVo'en ze daar programma's. Komt op hetzelfde neer alleen kunnen die stats bij mijn weten WEL worden gemeten. Hoe het zit met het echt opnemen op normale dvd/hd/vc recorders in de vs weet ik eigenlijk niet. Ik heb de indruk dat dat daar minder gebeurt dan hier, but I could be wrong.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kijkers de boel opnemen om straks de hele zut ineens te kunnen kijken. Het is dat ik te eager ben om steeds de volgende EP te willen zien, maar die gedachte is wel in me opgekomen.
Time-shifted kijkers worden niet in de normale ratings meegenomen, toch?
Haïtian. Oftewel; meneer van Haïtiaanse afkomst.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef Wouser het volgende:
En btw volgens mij moet Micha iets met die 'Hatien' gaan doen ofzo denk ik... Dat 'apperaat' of wat het ook mag zijn dat bij episode20 was in dat gebouw waardoor mensen met krachten geen kracht meer hebben...
Dat is dan gewoon een fout van de mensen die die ketchup met water gemengd hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef P8 het volgende:
[..]
-wie zegt dat het zomaar gebeurde? Het was ook geen puur bloed wat in het infuus zat, daar was het te dun voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |