Tijd is juist maar het is aflevering 2quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3. aflevering 3 vanaf 27minuten 11seconden.
-als de bloedgroep het toestaat kan je gewoon jouw bloed in een ander lichaam pompen, doen ze bij transfusie ook.
Ik doelde ook voornamelijk op TiVo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:27 schreef Danny het volgende:
[..]
In de VS wordt dat niet heel veel toegepast. Doorgaans TiVo'en ze daar programma's. Komt op hetzelfde neer alleen kunnen die stats bij mijn weten WEL worden gemeten. Hoe het zit met het echt opnemen op normale dvd/hd/vc recorders in de vs weet ik eigenlijk niet. Ik heb de indruk dat dat daar minder gebeurt dan hier, but I could be wrong.
Dat is al meerdere malen bevestigd, onder andere in het programmaschema van RTL5. Heroes krijgt het Prison Break slot.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:24 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik kwam dit ergens tegen:
"Vanaf 21 juni 2007 word Heroes EINDELIJK uitgezonden in Nederland op RTL 5, als het goed is om half 10."
Kan iemand dit bevestigen?
http://media.rtl.nl/media(...)'s/schema_555555.PDFquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:24 schreef Mardoek50 het volgende:
Ik kwam dit ergens tegen:
"Vanaf 21 juni 2007 word Heroes EINDELIJK uitgezonden in Nederland op RTL 5, als het goed is om half 10."
Kan iemand dit bevestigen?
Dat had ik helemaal niet door!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef P4nic het volgende:
[..]
En molly is dus blijkbaar het meisje dat Parkman vindt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al meerdere malen bevestigd, onder andere in het programmaschema van RTL5. Heroes krijgt het Prison Break slot.
Thanks!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/media(...)'s/schema_555555.PDF
Een half uur heroes :S???? Gaan ze de afleveringen splitsen ofzo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/media(...)'s/schema_555555.PDF
TiVo is bijna hetzelfde als een dvd/hd-recorder, alleen dan met wat extra opties. De ratings kunnen pas later meegenomen worden, als mensen ook echt een kans hebben gehad om het te kijken. Dat betekent dat het steeds moeilijker wordt om de tarieven voor een commercial te bepalen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:27 schreef Danny het volgende:
[..]
In de VS wordt dat niet heel veel toegepast. Doorgaans TiVo'en ze daar programma's. Komt op hetzelfde neer alleen kunnen die stats bij mijn weten WEL worden gemeten. Hoe het zit met het echt opnemen op normale dvd/hd/vc recorders in de vs weet ik eigenlijk niet. Ik heb de indruk dat dat daar minder gebeurt dan hier, but I could be wrong.
Er staat gewoon een uur voor hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
Een half uur heroes :S???? Gaan ze de afleveringen splitsen ofzo...
Ik zie donderdag van 21:30 tot 22:30 en de herhaling op zaterdag van 23:30 tot 00:30. Da's gewoon een uur lijkt me.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
Een half uur heroes :S???? Gaan ze de afleveringen splitsen ofzo...
Van Heroes kan ik zo snel geen cijfers vinden hoewel die wel een flinke boost krijgt, maar bij Lost bijvoorbeeld zijn er gemiddeld 2,5 miljoen opnemers die het later kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Mike het volgende:
[..]
TiVo is bijna hetzelfde als een dvd/hd-recorder, alleen dan met wat extra opties. De ratings kunnen pas later meegenomen worden, als mensen ook echt een kans hebben gehad om het te kijken. Dat betekent dat het steeds moeilijker wordt om de tarieven voor een commercial te bepalen.
Overigens wordt er in de VS nog veel meer opgenomen dan hier. Zowel TiVo als de dvd/hd-recorders zijn daar al veel meer ingeburgerd.
Wouser moet om 22:00 naar bedquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie donderdag van 21:30 tot 22:30 en de herhaling op zaterdag van 23:30 tot 00:30. Da's gewoon een uur lijkt me.
Heroes kreeg er (in 2006) 9.1% kijkers bij door het timeshiften.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Van Heroes kan ik zo snel geen cijfers vinden hoewel die wel een flinke boost krijgt, maar bij Lost bijvoorbeeld zijn er gemiddeld 2,5 miljoen opnemers die het later kijken![]()
Ehm..2 ja, juist..was gisternacht niet echt helder meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef P4nic het volgende:
[..]
Tijd is juist maar het is aflevering 2
jaaa..ik heb die aflevering gisteren nog gezien en ik vroeg het me ook al af. Je hoort de kogels op het moment dat Sylar opstaat wel op de grond vallen, maar hoe hij dan in ene verdwijnt begrijp ik dus echt niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef P4nic het volgende:
[..]
Pfff ben ik de enige die het gevoel heeft dat hij beter alle afleveringen nog eens bekijkt ?
Want in eps. 3 zitten parkamn en die fbi-agente achter Sylar aan, wordt sylar neergeschoten staat hij recht en vliegt hij weg, waar heeft hij die krachten gehaald ?
welja omdat Parkman naar boven keek, ging ik er vanuit dat hij wegvloog ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef SiGNe het volgende:
Heb het net ook gekeken, hij vliegt niet weg maar is opeens verdwenen.
Maar hoe hij dat doet weet ik verder ook niet.
Wat ben ik blij dat ik die afleveringen nog heb zeg.. is me de clue met die "iceman" powers ook meteen duidelijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef P4nic het volgende:
[..]
Pfff ben ik de enige die het gevoel heeft dat hij beter alle afleveringen nog eens bekijkt ?
Want in eps. 3 zitten parkamn en die fbi-agente achter Sylar aan, wordt sylar neergeschoten staat hij recht en vliegt hij weg, waar heeft hij die krachten gehaald ?
met zn telepathie krachten zn schoenen omhoog gooien?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef SiGNe het volgende:
Heb het net ook gekeken, hij vliegt niet weg maar is opeens verdwenen.
Maar hoe hij dat doet weet ik verder ook niet.
Veel (top programma's) hoef je niet eens meer op te nemen, afhankelijk van je abo zijn heel veel series nog maanden later op te vragen dmv On Demand.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:27 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:
Uhm ik hoop dat je Molly met iemand anders verward, want anders scheelt er wel iets met je.quote:
Nee, ik bedoel echt Molly (quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:41 schreef P4nic het volgende:
[..]
Uhm ik hoop dat je Molly met iemand anders verward, want anders scheelt er wel iets met je.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef Syd het volgende:
Trouwens kom er net achter dat molly al eerder in de serie voorkwam
mja, leuk dat de makers dat zo willen omschrijven, maar voor mij wordt een season finale gedefiniëerd door de inhoud van de afleveringen. Ik vond deze goed, maar season finale, zelfs als 1/3 deel ervan, onwaardig. Hopelijk begint de season finale volgende weekquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Breuls het volgende:
Nee.
Nee.
En: nee.
Nog een keer: de finale van Heroes Volume 1 bestaat uit drie delen van een uur. Die drie delen zijn de laatste afleveringen van het seizoen. Het eerste deel, in de fora en op de weblog van Greg Beeman ook wel omschreven als Act 1 van een lange aflevering, is deze week uitgezonden, het tweede deel, Landslide, is komende week, deel 3, How do you stop an exploding man? is over een kleine twee weken aan de beurt als de finale van de finale.
win by a landslide, met wat hulp van Mica. Zou zomaar kunnen...quote:Overigens, Landslide. Dat klinkt als een verkiezingsoverwinning. Of had iemand dat al genoemd?
Micah kraakt de kiescomputers en toont terloops aan waarom we in Nederland massaal terugschakelen naar het oude vertrouwde rode potloodquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
win by a landslide, met wat hulp van Mica. Zou zomaar kunnen...
In ep 2 zag je toch ook in de krant staan van "Petrelli wins in Landslide"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, leuk dat de makers dat zo willen omschrijven, maar voor mij wordt een season finale gedefiniëerd door de inhoud van de afleveringen. Ik vond deze goed, maar season finale, zelfs als 1/3 deel ervan, onwaardig. Hopelijk begint de season finale volgende week
[..]
win by a landslide, met wat hulp van Mica. Zou zomaar kunnen...
Ik niet. Het is een mooie set-up: alle Heroes komen langzaam bij elkaar, er worden nog wat last-minute zaken onthuld (Molly, Mohinder), Sylar wordt nog een keer belicht, en tijdens zijn relapse snoeihard door z'n moeder de verkeerde kant op gedrukt, wat de weg opent voor een bak spanning in de volgende afleveringen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, leuk dat de makers dat zo willen omschrijven, maar voor mij wordt een season finale gedefiniëerd door de inhoud van de afleveringen. Ik vond deze goed, maar season finale, zelfs als 1/3 deel ervan, onwaardig.
De gein is, dat roept men al weken (sinds halvewege de break, volgens mij, toen Hana's blog ernaar hintte), maar is het ook echt zo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Micah kraakt de kiescomputers en toont terloops aan waarom we in Nederland massaal terugschakelen naar het oude vertrouwde rode potlood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zie ik nu iets over het hoofd?Life is what happens to you while you're busy making other plans
maaruhquote:dat zou dus eigenlijk niet kunnen tenzij de Hiro uit aflevering 2 langskomt nadat hij en Ando same met Sylar uit het pand zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |