Was al bekend voor ze DGK in kwam, want het stond gewoon bij die Panorama shoot.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Gevaarlijk stel dat die wint....is zijn dochter een hoop geld waard en het geeft id prijs..
Bij de weg...Amanda heet Amanda Balk wist iemand dat of loop ik achter.
Les 100.000.000 in 'Creëer je eigen waarheid'quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Brian: Ik wou haar niet in m'n buurt hebben, dus ik duwde haar GEWOON van me af.
Sorry ff OT, je bent er weer!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was al bekend voor ze DGK in kwam, want het stond gewoon bij die Panorama shoot.
Heeft ze al iets losgelaten over het gesprek met die psycholoog?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als ik seks wil hebben met dieren doe ik dat"
Huub: "Fries staat op stal."
Amanda: "Maar ik wil het niet. Hoewel, op dit moment.... "
Gadver dieren sex...heel errug....te goor..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als ik seks wil hebben met dieren doe ik dat"
Huub: "Fries staat op stal."
Amanda: "Maar ik wil het niet. Hoewel, op dit moment.... "
Het ging om de datum. Dus dat hij een dochter heeft is bekend en hij wilde ook wel zeggen dat ze begin December jarig is, maar niet de exacte datum. Ik snap er helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was al bekend voor ze DGK in kwam, want het stond gewoon bij die Panorama shoot.
Hé !quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reageerde op de zin over de naam van Amanda....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging om de datum. Dus dat hij een dochter heeft is bekend en hij wilde ook wel zeggen dat ze begin December jarig is, maar niet de exacte datum. Ik snap er helemaal niets meer van.
Ik heb een hekel aan de grappen en grollen van Youp!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef Suikeroom het volgende:
die grap van Huub is van Youp van 't Hek
dat vertelt copy cat er natuurlijk weer niet bij
is he trippin???quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Brian weet al waar het naartoe gaat: 'dat er meer gezonde energie loskomt'.
Amanda had het zelfs niet begrepen als ze BB5 wel gezien hadquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft duidelijk BB5 niet gezien ....... "Mag je kind hier blijven als je er één krijgt.....?"
En zal het ook niet verwerken zolang amanda er is..Hij is als macho gekrenkt...Dat komt nooit weer goed...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
bRIAN HEEFT HET NOG STEEDS NIET VERWERKT.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Amanda had het zelfs niet begrepen als ze BB5 wel gezien had
huub heeft altijd al zo'n grote bek ook vorig keer dat ie tegen jaap zei dat " echt pijn is wanneer iemand je met een ketting op je kop slaat zo hard dat je ogen beginnen te bloeden" geloof mij nou maar huub heeft die shit nooit meegemaakt hij is echt gewoon een kabouter met een grote muil, vindt ik dan héquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe weet huub hoe het voelt om een BIJL in je voorhoofd te hebben,..laatstaan dat het nog heen en weer gewrickt word??
Wat een goedpraterij weer he... en hij zit er HELEMAAAAAL niet mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef Nostalgist het volgende:
Nena verhalen revisited....
Gelukkig hebben we die lieve Brian nog. Die is veel leuker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef bob_marley het volgende:
[..]
huub heeft altijd al zo'n grote bek ook vorig keer dat ie tegen jaap zei dat " echt pijn is wanneer iemand je met een ketting op je kop slaat zo hard dat je ogen beginnen te bloeden" geloof mij nou maar huub heeft die shit nooit meegemaakt hij is echt gewoon een kabouter met een grote muil, vindt ik dan hé
Voor echte pijn moet je bij Natasja zijn. Natasja modus ''Een kind uit je kut schijten, dat doet pijn''.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef bob_marley het volgende:
[..]
huub heeft altijd al zo'n grote bek ook vorig keer dat ie tegen jaap zei dat " echt pijn is wanneer iemand je met een ketting op je kop slaat zo hard dat je ogen beginnen te bloeden" geloof mij nou maar huub heeft die shit nooit meegemaakt hij is echt gewoon een kabouter met een grote muil, vindt ik dan hé
Huub lijkt me een natrappertje...ruzie uitlokken en zijn grote vriende moeten het opknappen...en dan stiekem tussendoor een trap/stomp uitdelen... maar ik kan me vergissen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooie eigenschap van Brian. Hij kan dingen zo makkelijk naast zich neerleggen om vervolgens met positieve blik naar de toekomst te kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
'Als je Amanda in typt, zijn de eerste hits Amanda en haar neptieten.'
Maar Brian zit er niet meer mee hoor.
TOTAAL niet....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een goedpraterij weer he... en hij zit er HELEMAAAAAL niet mee.
Ik blijf me verbazen over de teksten van Brainlessquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
'Als mijn ogen zien dat er twee sneetjes onder de tieten van Amanda zitten, gaan ze niet liegen.'
Nou en of. Echt bewonderenswaardig hoe gauw die dingen achter zich laatquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooie eigenschap van Brian. Hij kan dingen zo makkelijk naast zich neerleggen om vervolgens met positieve blik naar de toekomst te kijken.
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand nog die cap, van het moment dat Brainless niet sloeg. Ik kan hem nergens meer vinden.
Haar foto staat inderdaad op de site van DGK...quote:
Doesnie zo eng!quote:
Wat natuurlijk nog niets zegt over wat hij daar dan in ziet...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: "Mijn ogen liegen niet tegen mijn"
Het verhaal gaat, dat Diana geen kanker had, maar aandacht wilde trekken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Nooit meer iets gehoord van die vrouw met kanker trouwens. Dat heeft de redactie weer afgekapt?
Huh? Om 20:00u komt ze toch "gewoon" langs ?quote:
Fuck. Dat klopt. Wat is dit nu weer voor een suffe move.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef MissSomebody het volgende:
Haar foto staat inderdaad op de site van DGK...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verhaal gaat, dat Diana geen kanker had, maar aandacht wilde trekken.
Het is nog waar ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Haar foto staat inderdaad op de site van DGK...
Nee, ze staat al op de Tien-site tussen de bewoners, ga maar kijken. Tweede van links: http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh? Om 20:00u komt ze toch "gewoon" langs ?
Neuh... hij ziet alleen nog steeds in geuren en kleuren voor zich hoe een dronken meisje een opdringerig kereltje afweerd dat tussen haar borsten en benen zat...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Geweldige Brian geeft weer een heerlike draai aan het verhaal. Zoals we gewend zijn. Het doet hem allemaal niets meer trouwens.
Doen zijn niet liegende oogjes auwie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Snik snik..Huil huil...Bla bla..
Ze zal wel blijven dan. . .quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh gatverdegatverdegatver.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze staat al op de Tien-site tussen de bewoners, ga maar kijken. Tweede van links: http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019
foto staat op de site tussen de bewonersquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze staat er echt bijquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar ja, wel weer een paar weken een verhaallijn.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Hoelang heeft Brian toen het onderwerp nena gehad? Dat toch wel een paar weken?
kan nog wat worden met brian de komende weken.
Ja, laten we de Bont voor Dieren actie maar eens overdoen. Iemand van een Blijf van mijn lijf huis die een praatje houdt over huiselijk geweld en dat Brian dan na afloop zijn wifebeater hemd ritueel moet inleveren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooie eigenschap van Brian. Hij kan dingen zo makkelijk naast zich neerleggen om vervolgens met positieve blik naar de toekomst te kijken.
![]()
Juistem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Dark het volgende:
Amanda kriebelt van onderen. zij weet wie ik was - Brian
Lijn? Een plaat die blijft steken bedoel jequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar ja, wel weer een paar weken een verhaallijn.....![]()
Genoeg tv momentjes dus voor Liekequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze staat al op de Tien-site tussen de bewoners, ga maar kijken. Tweede van links: http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019
Kanonne....Beroep: Personal trainer.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ze staat er echt bij![]()
Hoe lang zou Palma nog blijven werken??![]()
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef marky het volgende:
Lieke de nieuwe bewoonster.... Vandaar dat Syl naar huis moest. De weg voor Lieke is vrijgemaakt.
Dat wordt echt geweldigquote:
Nou, een beetje awareness over dat onderwerp zou ze niet misstaan, Amanda heeft volgens mij al zoveel klappen gehad in t verleden dat ze het 'normaal' vindtquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:23 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, laten we de Bont voor Dieren actie maar eens overdoen. Iemand van een Blijf van mijn lijf huis die een praatje houdt over huiselijk geweld en dat Brian dan na afloop zijn wifebeater hemd ritueel moet inleveren.
Oh ja, en een 'weef een nieuw hemd' actie op basis van de van verdriet uitgevallen vrouwenharen uit zo'n huis
"hangen" om meer in Brian's wereld te blijven.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijn? Een plaat die blijft steken bedoel je![]()
Zou het? Ik zie haar er nog eerder voor in staat Huub uit rancune een streek te leveren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
Het positieve van Lieke erin als nieuwe bewoonster: Natas immuniteit en Brian eruit![]()
of ze zet Huub een hak en maakt Eric immuum.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
Het positieve van Lieke erin als nieuwe bewoonster: Natas immuniteit en Brian eruit![]()
Of ze geeft hem aan huub.. dan eric weg.. en huub daarna..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
En Scanman stopt met afbouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
PietjePuk gaat vast alsnog voor de streams betalen nu Lieke erin komt.
Dat is de grootste kansquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef FSR het volgende:
Laat me raden
Ze klikt dalijk met Bwian.. Want die is ze neukertje kwijt..
En Huub maar balen..
Goh ik zou bij de redactie kunnen werken...
Daar is echt heel lang over nagedacht door de redactiequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Lobasca het volgende:
Lieke komt om ons voor de streams te houden na 4 mei...
Ze vindt hem (mede beroepsmatig) een prettig lichaam hebben, volgens mij vindt ze zijn persoonlijkheid wat minder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:26 schreef Prosac het volgende:
Lieke geilt ontzettend op Brian, die gaat hem er echt niet uitgooien
mee eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef farceman het volgende:
Er zijn dus echt geen goede bewoners meer te vinden....
Lieke erin wat een verschrikkelijk nep en onecht wijf !
en lelijk en scheelquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef farceman het volgende:
Er zijn dus echt geen goede bewoners meer te vinden....
Lieke erin wat een verschrikkelijk nep en onecht wijf !
Weet niet hoe blij lieke nog is met huub. Hij heeft daarna nog met amanda gevoost enzo... Denk dat we daar eerst nog een paar relletjes over gaan krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:26 schreef Dynabite het volgende:
De HE-fans zullen snol Lieke wel met open armen ontvangenHEL is een feit binnenkort
![]()
http://sporty-lieke.hyves.nl/quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is Lieke haar hyves dan?
Ik ben wel zeer vereerd met het feit dat de redactie mijn geniale suggestie om Lieke als bewoonster de Kooi in te gooien op waarde heeft geschat!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
PietjePuk gaat vast alsnog voor de streams betalen nu Lieke erin komt.
Dan is Lieke straks dus de baas over Palma, dat is dan wel weer leuk.quote:
Dan zal nu de verhaallijn wel worden dat zij van Huub switcht naar Brian.quote:
Lieke kon gisteren haar ogen niet van Huub afhouden, klinkt dus wel goed. En Amanda, leuk vndt ze het niet maar Huub had haar daar al voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet niet hoe blij lieke nog is met huub. Hij heeft daarna nog met amanda gevoost enzo... Denk dat we daar eerst nog een paar relletjes over gaan krijgen.
Johquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zal nu de verhaallijn wel worden dat zij van Huub switcht naar Brian.
leuk voor Palmaquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet niet hoe blij lieke nog is met huub. Hij heeft daarna nog met amanda gevoost enzo... Denk dat we daar eerst nog een paar relletjes over gaan krijgen.
Ik zie Lieke en Eric nog niet zo samen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieke erin is wel een stunt zeg...
Het wordt nu dus HEAL
Hoe dat zo? Geen enkele miljonair heeft Palma iets te vertellenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan is Lieke straks dus de baas over Palma, dat is dan wel weer leuk.
Inderdaad, over een tijdje krijgen Huub en Lieke ruzie en gaat Lieke met Brian naar bed en Amanda met Huub. Partytime!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zal nu de verhaallijn wel worden dat zij van Huub switcht naar Brian.
Leah van starwars?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu dus HEAL
Ook dat, inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef elcastel het volgende:
Ik zie Lieke en Eric nog niet zo samen eigenlijk.
Ik help het je hopen, maar ik weet het nog niet hoor. Lieke geilt ook op Brainless.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu dus HEAL
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef carpediem23 het volgende:
Nauw dan was Saafa beter geweest!
Nicolaas is dan ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef Nostalgist het volgende:
Na 5 maanden werd Nicolaas nog steeds op straat herkend.....
Echt niet, ze kickt op Brians lichaam. Dat gaat hem niet worden Scanquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu dus HEAL
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu dus HEAL
Welnee. Er zijn zát mensen te vinden die dat huis in willen. Alleen ze verwachten het meest van Lieke.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat, inderdaad.
Maar het geeft wel overduidelijk aan dat er geen mens te vinden is om die kooi in te gaan.
Ik denk dat iedere echte buitenstaander dan ook volledig kansloos is, over de nu binnengehaalde hadden mensen iig al een mening.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Tien grote moeite nieuwe bewoners te vinden. Amanda hebben ze gevonden omdat Nena haar op bezoek had gevraagd, de 'oude' Nicolaas halen ze terug. Nu Lieke, ook een 'oude' bekende.
En dan weten we ook direkt waar ze staat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt niet, ze kickt op Brians lichaam. Dat gaat hem niet worden Scan
Als ze immuniteit uit mag delen ben ik wel benieuwd naar wie dat gaat.
Of ze vinden dit gewoon nog beter. Dat denk ik dus. Zat mensen die de kooi in willen, maar dit is gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat, inderdaad.
Maar het geeft wel overduidelijk aan dat er geen mens te vinden is om die kooi in te gaan.
Daar heb ik grote twijfels bij, gezien wat ze recentelijk dat huis in hebben gegooid. Te beginnen bij Amanda.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef Gert het volgende:
Welnee. Er zijn zát mensen te vinden die dat huis in willen. Alleen ze verwachten het meest van Lieke.
Jaap is niet de enige volgens mijquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef Paris_Texas het volgende:
Met Jaap als uitzondering maar dat bleek ook een mis-cast te zijn.
Lieke ís gewoon een mooie meid!quote:
Beetje te zwaar opgemaakt, naar mijn smaak. Haar cheekbones komen wel erg geprononceerd uit....quote:
En Brian kan nu precies hetzelfde doen als Huub met Amanda doet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
Ik word gek.... Ik lees net dat Lieke de Kooi in komt.... Leuk voor Brian en die heeft zij volgens mij liever dan Huub. Ze rookt niet en is sportief... Alleen 's ochtends nog meer clashes met de huishoudsters....YUK
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke ís gewoon een mooie meid!
Eindelijk weer eens een spettertje in de Villa!
Dat ze de erfenis van Neentje maar goed mag beheren!
Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft vreemd dat het nu al op de TIEN site staat met die foto. Zal het een foutje zijn... of worden we in de maling genomen?
Dat er echt mensen zijn die dat denkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt niet, ze kickt op Brians lichaam. Dat gaat hem niet worden Scan
Tsss, alsof ze met Nena in één zin genoemd mag worden.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke ís gewoon een mooie meid!
Eindelijk weer eens een spettertje in de Villa!
Dat ze de erfenis van Neentje maar goed mag beheren!
Je zult wel blij zijn Scanmanquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze vinden dit gewoon nog beter. Dat denk ik dus. Zat mensen die de kooi in willen, maar dit is gegarandeerd succes.
En ze hebben een nieuwe nodig die Sylvia vervangt als backup voor Huub. Die hebben ze ook met Lieke. En voor Lieke is dit dé manier om een relatie met Huub aan te knopen natuurlijk.
Lekker aan het researchen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef carpediem23 het volgende:
Dit schreef ze op de Hyve van een vriendin.
hij laat me komen om huub te pesten heb ik begrepen en ontslaat me weer na een paar lessen... En sinds wanneer gaan werkende mensen niet op vakantie?? ;-)
Nogmaals, waarde collega, van harte met de comeback van Ons Aller Lief Liekje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:38 schreef FdW het volgende:
Pietje, bedankt dat je me even belde om het heuglijke nieuws te vertellen.![]()
goed speurwek zeg!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef carpediem23 het volgende:
Dit schreef ze op de Hyve van een vriendin.
hij laat me komen om huub te pesten heb ik begrepen en ontslaat me weer na een paar lessen... En sinds wanneer gaan werkende mensen niet op vakantie?? ;-)
Yeb verveel me toch, alleen vind ik dit wel een domme zet van TIEN alsof zij een leuke meid is.quote:
"We hebben de streams er al vanaf gehaald" Dank je.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:
Redactie, Natasja en Brian vallen in slaap!
Behalve dat sport praatje en die weddenschap heeft ze Brian totaal genegeerd al die keren in de kooi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zult wel blij zijn Scanman... maar een relatie met Huub daar geloof ik niets van... Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze met Brian de koffer in duikt...(het ging met Huub ook wel heel erg snel). en dan maar weer eens zien of ze dan ook nog zo leuk is ....
Ja en een andere vriendin schreef in een berichtje; Dus je gaat Jaap trainer, waarom heb ik het idee dat je daar blijft en niet alleen langs komt. Reactie Lieke Hoe kom je daarbij ,ik kom Jaap alleen even afbeulen (knipoog)quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef farceman het volgende:
[..]
goed speurwek zeg!
Zou ze misschien tijdje blijven dan ofzo?
En haar goddelijke sensuele lijf, samen met ons Huub. Komt dik voor mekaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Een troost, ze ziet er goed uit en ze is absoluut niet dom, ik hoop dat ze daar gebruik van maakt (van haar hersens dus)
Check de site van Tien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Heuh, ik ben de enige die nog niet helemaal geloofd dat Lieke echt de nieuwe bewoner is?
Ze konden jou niet krijgen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Yeb verveel me toch, alleen vind ik dit wel een domme zet van TIEN alsof zij een leuke meid is.
Er zijn er een paar die dat wel vindenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Yeb verveel me toch, alleen vind ik dit wel een domme zet van TIEN alsof zij een leuke meid is.
Ik zeg niet dat er zomaar een blik sophisticated Stephans zou kunnen worden opengetrokken. Maar er zijn genoég malloten te vinden die dat huis in willen. Mensen doen alles om op TV te komen, zelfs dat hellhole in gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik grote twijfels bij, gezien wat ze recentelijk dat huis in hebben gegooid. Te beginnen bij Amanda.
Ze is slimmer dan Nena en Amanda.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat sport praatje en die weddenschap heeft ze Brian totaal genegeerd al die keren in de kooi.
Maar denken jullie maar wat je wilt denken.Ze is gek op brian
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:
Redactie, Natasja en Brian vallen in slaap!
neee.... ik geloof het ook nog niet........ maar mocht het zo zijn... vind ik het helemaal nix!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Heuh, ik ben de enige die nog niet helemaal geloofd dat Lieke echt de nieuwe bewoner is?
Ik weet het, heb zelfs al een betere screenshot gezien,quote:
3quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die dat wel vindenTot nu toe zeker ál 2
![]()
Nou haha, wat een lol. Dan hebben ze de site tijdelijk aangepast om een stel internet-kijkers voor de gek te houden. Hilarisch.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is die foto straks weg en hoor je d'r niets meer van.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef akveor het volgende:
Nou ik zie het al voor me... Lieke ligt met Brian Huub te palen.... Huub Brian met Amanda.... Natasia ligt zich te vingeren enric probeert Nicolaas te sodemieteren... Het wordt een orgie...
Geld heeft het denk ik alles mee te maken jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het, heb zelfs al een betere screenshot gezien,
Maar ik geloof het gewoon nog niet. Die redactie loopt de laatste tijd alleen maar te naaien...
Voor hetzelfde geld is die foto straks weg en hoor je d'r niets meer van.
Heb je een link?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:48 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke heeft op Haar Hyves aangekondigd dat ze voor een tijdje/poos op vakantie gaat. Duidelijke dus!
Ze zal er niet ingehaald zijn om een relatie met Huub op te bouwen... Tien bevooroordeeld Brian weer eens om hem zo wraak te laten nemen op Huub. Maar ik blijf het een lekkere meid vinden... al kan ze kwa schoonheid bij lange na niet tippen aan Nena.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat sport praatje en die weddenschap heeft ze Brian totaal genegeerd al die keren in de kooi.
Maar denken jullie maar wat je wilt denken.Ze is gek op brian
![]()
je vergeet jaap die overal om een hoekje staat te gluren met zijn 21 cm in zijn hand.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef akveor het volgende:
Nou ik zie het al voor me... Lieke ligt met Brian te palen.... Huub met Amanda.... Natasia ligt zich te vingeren enric probeert Nicolaas te sodemieteren... Het wordt een orgie...
Waarom zou iemand morgen al gaan betalen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Geld heeft het denk ik alles mee te maken ja
Veel denken dat het aardig wat clashes op zal leveren dus gaan ze betalen morgen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou iemand morgen al gaan betalen?![]()
9 uur pasquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Over 3 uur is het dan zover. . .Lieke in da house![]()
Foutje van achter, ze waren te vroeg met plaatsen. Komt wel weer terug, verwacht ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
En Lieke is al weer weg van de Tien -site....
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:51 schreef getl0st het volgende:
[..]is het al zo laat
je snapt me wel! Toch?
Het was alvast een testje voor vanavond als ze er daadwerkelijk in komtquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
verdomdquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ik denk in ieder geval dat ik een nieuwe nummer 1 heb vanaf morgen.quote:
Ik dacht dat ze om 21 uur zou komen om Jaap een proefles te geven. . .quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:51 schreef S.Flodder het volgende:
[..]
9 uur pasdan moet ik al bijna naar bed
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat ik een nieuwe nummer 1 heb vanaf morgen.
Kut.... gewoon een redactielid met humor dus... das dan weer balen, wat mij betreft mag ze de villa in, het is niet alsof het niveau er nog lager van zou wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Lieke vandaag in de villa komt, gaat ze vast Japio immuun maken. Natuurlijk opdracht van 'achter' en het smoesje wordt zoiets als "Hij is mij fitness klant". Tien wil natuurlijk het huwelijk in de villa.
Ik ga in ieder geval wel betalen. 4 euro per maand is niets. Ik ben al lang blij dat ze het niet per uur doen, zoals tijdens BB. Ik denk dat ze het ook doen om de streams weer wat beter te laten 'lopen'. Als het om het geld ging hadden ze ook 4 euro per week kunnen doen bv.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou iemand morgen al gaan betalen?![]()
Niet nodig, Huub heeft haar al volledig goedgekeurd!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze om 21 uur zou komen om Jaap een proefles te geven. . .
Het druist tegen al mijn principes in dat ik überhaupt naar zo'n programma kijk, laat staan er voor betalen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval wel betalen. 4 euro per maand is niets. Ik ben al lang blij dat ze het niet per uur doen, zoals tijdens BB. Ik denk dat ze het ook doen om de streams weer wat beter te laten 'lopen'. Als het om het geld ging hadden ze ook 4 euro per week kunnen doen bv.
Je hebt je er toch best mee vermaakt en zelfs de moeite genomen om prachtige OPs te creëren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het druist tegen al mijn principes in dat ik überhaupt naar zo'n programma kijk, laat staan er voor betalen...![]()
Als het was om ons gek te maken, hadden ze het wel laten staan. Als ze het nu opeens weghalen, is dat een teken dat ze idd de nieuwe bewoner gaat worden en heeft iemand de foto perongeluk te vroeg actief gezet.quote:
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt je er toch best mee vermaakt en zelfs de moeite genomen om prachtige OPs te creëren.![]()
Ik ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het was om ons gek te maken, hadden ze het wel laten staan. Als ze het nu opeens weghalen, is dat een teken dat ze idd de nieuwe bewoner gaat worden en heeft iemand de foto perongeluk te vroeg actief gezet.
Idem dito. Zelfs met lieve Lieke erbij zal ik niet betalen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het druist tegen al mijn principes in dat ik überhaupt naar zo'n programma kijk, laat staan er voor betalen...![]()
Ik zie mensen binnenkort nog wel Linke Lieke schrijvenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Idem dito. Zelfs met lieve Lieke erbij zal ik niet betalen.![]()
Nu weer wel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Overigens staat ze er gewoon nog steeds hoor, op die TIEN site.
lieke gaat zich wreken op huub, denk dat huub aankomende tijd geen pretje vindt , alhoewel hij daar nu anders over denkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat er echt mensen zijn die dat denken![]()
Ik blijf hier lachen soms, echt.
Tuurlijk wel, maar Lieke vinden ze de beste keuze (ik ook).quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef Napster het volgende:
Niemand wil dus meer die villa in
Gaat Lieke er maar in
?? Bij mij niet meer, ook niet na F5.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze voor veel consternatie gaat zorgen staat vast.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar Lieke vinden ze de beste keuze (ik ook).
Palma gaat finaal over de rooie
Bij mij ook niet hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
?? Bij mij niet meer, ook niet na F5.![]()
Jij gaat betalen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dat ze voor veel consternatie gaat zorgen staat vast.
De schat paart schoonheid aan integriteit en intellect.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie mensen binnenkort nog wel Linke Lieke schrijven![]()
Waarom moet Palma over de rooie, ze heeft niks met het spel te maken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was net echt wegquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Daar kijk ik ook naar uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik denk dat het schatje een assertief krengetje zal blijken te zijn. We zullen zien wie er gelijk heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef FdW het volgende:
[..]
De schat paart schoonheid aan integriteit en intellect.![]()
Haar verdere talenten zullen zelfs voor de critici duidelijk worden...![]()
Heb je gisteren wel gezien hoe ze elkaar omhelsden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke gaat zich wreken op huub, denk dat huub aankomende tijd geen pretje vindt , alhoewel hij daar nu anders over denkt.
Reload maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie de foto nu ook niet meer. Was echt een foutje dus. Te vroeg online gezet door iemandquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
?? Bij mij niet meer, ook niet na F5.![]()
Als het over echte vrouwen gaat: per definitie moiquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik denk dat het schatje een assertief krengetje zal blijken te zijn. We zullen zien wie er gelijk heeft![]()
Hee, da's een premisse waarmee ik niet had ingestemd, hequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het over echte vrouwen gaat: per definitie moi![]()
In de COS hebben ze in ieder geval aandacht gekregenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef kijhart het volgende:
foto eraf, en dit zullen ze waarschijnlijk doen voor speculatie zodat mensen ervoor gaan betalen. Dit is allemaal weer opgezet.
der is echt niet iemand die dat te vroeg online zet hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie de foto nu ook niet meer. Was echt een foutje dus. Te vroeg online gezet door iemand
Vandaar die cameraman en het overdoen van Ellens binnenkomst. Ze gaan het vertrek uitzenden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
De merrie gaat weg met haar veulen.
Yeah surequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef kijhart het volgende:
[..]
der is echt niet iemand die dat te vroeg online zet hoor.
Ze hebben gewoon gewacht tot er op fok en vol over gediscussierd werd en toen foto er weer af gehaald.
Dan moet je naar CORTL5quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef getl0st het volgende:
ik heb ff de streams uit
RTL 5 is even iets leuker
Tuurlijk niet. De foto en tekst erbij was gewoon al klaar gemaakt, maar iemand heeft het perongeluk al online gezet. En ze lezen nu tot hun grote schrik op FOK dat we het al gezien hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef kijhart het volgende:
foto eraf, en dit zullen ze waarschijnlijk doen voor speculatie zodat mensen ervoor gaan betalen. Dit is allemaal weer opgezet.
Die mag van mij ook de kooi in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef getl0st het volgende:
ik heb ff de streams uit
RTL 5 is even iets leuker
Die klote fokkers ook altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De foto en tekst erbij was gewoon al klaar gemaakt, maar iemand heeft het perongeluk al online gezet. En ze lezen nu tot hun grote schrik op FOK dat we het al gezien hebben.
Reken er maar niet op. Er krijgt daar iemand nu ongenadig op de donder. Er is speciaal een foto en tekst gemaakt voor de site, alleen moest die pas online op het moment dat Lieke er ook daadwerkelijk in zit. Iemand heeft een foutje gemaaktquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de COS hebben ze in ieder geval aandacht gekregen![]()
De gasten lachen zich dood op het moment...![]()
Zou Jaap van te voren hebben geweten hoe fout hij zat...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
Het veulen gaat naar het land, lekker buiten in het groene gras. Dat is veel fijner voor de paarden. Wat er gisteren is gebeurd vond Ellen niet fijn.
Jij gebruikte een proxyserver, hè.... Doe eens F5 .....quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Edit: OK, je hebt het al gezien....quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij gebruikte een proxyserver, hè.... Doe eens F5 .....![]()
Hahaha denk je dat echt dat ze zoveel moeite doen voor even een discussie op een forum?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef kijhart het volgende:
[..]
der is echt niet iemand die dat te vroeg online zet hoor.
Ze hebben gewoon gewacht tot er op fok en vol over gediscussierd werd en toen foto er weer af gehaald.
Had je dat verwacht dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
Zo net terug van een dagje zonnen. Ik zit vol verbijstering de talpa site te lezen.
Geen woord over de klap die Brian heeft gegeven. Ik kan het iig niet vinden.![]()
Erg hequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
Zo net terug van een dagje zonnen. Ik zit vol verbijstering de talpa site te lezen.
Geen woord over de klap die Brian heeft gegeven. Ik kan het iig niet vinden.![]()
We kunnen kunnen natuurlijk hun forum vol spammenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Erg heplus het nachtje koelen buiten de kooi... Nope, Brian gaat de kooi winnen
Ik had inmiddels al 5x F5 gedaan,. maar de foto stond er nog steeds. Daarna opeens niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij gebruikte een proxyserver, hè.... Doe eens F5 .....![]()
Ik hoop dat Fries hem een flinke trap geeft...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
Japio wil Fries meer uitlaten.
Hij kan het niet laten, lijkt het...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
Japio wil Fries meer uitlaten.
En Fries een salto van Bwian af maakt..quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fries hem een flinke trap geeft...
Ik gok op Lieke en Huub... en die gaan daar nooit meer weg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Erg heplus het nachtje koelen buiten de kooi... Nope, Brian gaat de kooi winnen
Dat zou wel het mooiste zijn !!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op Lieke en Huub... en die gaan daar nooit meer weg.
Misschien wordt het vanavond uitgezonden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
Moet soms best lachen om die humor van hem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Hij kan het niet laten, lijkt het...
NEEE luisteren, ze komt vrijdag ofzo denk ik pas.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha denk je dat echt dat ze zoveel moeite doen voor even een discussie op een forum?
En dat ze zo even Lieke voor die grap mogen gebruiken?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
Linkje naar de volgende COS
[COS #1324] Waar 1 paard & 1 veulen gaan en één paard komt
In de OPquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef 2live het volgende:
kan niet eens ff op vakantie zonder dat er van alles gebeurt. Syl weg, Brian niet....![]()
En betalen voor de streams, waar kan ik dat vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |