Ik zie de foto nu ook niet meer. Was echt een foutje dus. Te vroeg online gezet door iemandquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
?? Bij mij niet meer, ook niet na F5.![]()
Als het over echte vrouwen gaat: per definitie moiquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik denk dat het schatje een assertief krengetje zal blijken te zijn. We zullen zien wie er gelijk heeft![]()
Hee, da's een premisse waarmee ik niet had ingestemd, hequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het over echte vrouwen gaat: per definitie moi![]()
In de COS hebben ze in ieder geval aandacht gekregenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef kijhart het volgende:
foto eraf, en dit zullen ze waarschijnlijk doen voor speculatie zodat mensen ervoor gaan betalen. Dit is allemaal weer opgezet.
der is echt niet iemand die dat te vroeg online zet hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie de foto nu ook niet meer. Was echt een foutje dus. Te vroeg online gezet door iemand
Vandaar die cameraman en het overdoen van Ellens binnenkomst. Ze gaan het vertrek uitzenden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
De merrie gaat weg met haar veulen.
Yeah surequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef kijhart het volgende:
[..]
der is echt niet iemand die dat te vroeg online zet hoor.
Ze hebben gewoon gewacht tot er op fok en vol over gediscussierd werd en toen foto er weer af gehaald.
Dan moet je naar CORTL5quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef getl0st het volgende:
ik heb ff de streams uit
RTL 5 is even iets leuker
Tuurlijk niet. De foto en tekst erbij was gewoon al klaar gemaakt, maar iemand heeft het perongeluk al online gezet. En ze lezen nu tot hun grote schrik op FOK dat we het al gezien hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef kijhart het volgende:
foto eraf, en dit zullen ze waarschijnlijk doen voor speculatie zodat mensen ervoor gaan betalen. Dit is allemaal weer opgezet.
Die mag van mij ook de kooi in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef getl0st het volgende:
ik heb ff de streams uit
RTL 5 is even iets leuker
Die klote fokkers ook altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De foto en tekst erbij was gewoon al klaar gemaakt, maar iemand heeft het perongeluk al online gezet. En ze lezen nu tot hun grote schrik op FOK dat we het al gezien hebben.
Reken er maar niet op. Er krijgt daar iemand nu ongenadig op de donder. Er is speciaal een foto en tekst gemaakt voor de site, alleen moest die pas online op het moment dat Lieke er ook daadwerkelijk in zit. Iemand heeft een foutje gemaaktquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de COS hebben ze in ieder geval aandacht gekregen![]()
De gasten lachen zich dood op het moment...![]()
Zou Jaap van te voren hebben geweten hoe fout hij zat...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
Het veulen gaat naar het land, lekker buiten in het groene gras. Dat is veel fijner voor de paarden. Wat er gisteren is gebeurd vond Ellen niet fijn.
Jij gebruikte een proxyserver, hè.... Doe eens F5 .....quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Overigens staat ze er gewoon nog steeds hoor, op die TIEN site.
Edit: OK, je hebt het al gezien....quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij gebruikte een proxyserver, hè.... Doe eens F5 .....![]()
Hahaha denk je dat echt dat ze zoveel moeite doen voor even een discussie op een forum?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef kijhart het volgende:
[..]
der is echt niet iemand die dat te vroeg online zet hoor.
Ze hebben gewoon gewacht tot er op fok en vol over gediscussierd werd en toen foto er weer af gehaald.
Had je dat verwacht dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
Zo net terug van een dagje zonnen. Ik zit vol verbijstering de talpa site te lezen.
Geen woord over de klap die Brian heeft gegeven. Ik kan het iig niet vinden.![]()
Erg hequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
Zo net terug van een dagje zonnen. Ik zit vol verbijstering de talpa site te lezen.
Geen woord over de klap die Brian heeft gegeven. Ik kan het iig niet vinden.![]()
We kunnen kunnen natuurlijk hun forum vol spammenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Erg heplus het nachtje koelen buiten de kooi... Nope, Brian gaat de kooi winnen
Ik had inmiddels al 5x F5 gedaan,. maar de foto stond er nog steeds. Daarna opeens niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij gebruikte een proxyserver, hè.... Doe eens F5 .....![]()
Ik hoop dat Fries hem een flinke trap geeft...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
Japio wil Fries meer uitlaten.
Hij kan het niet laten, lijkt het...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
Japio wil Fries meer uitlaten.
En Fries een salto van Bwian af maakt..quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fries hem een flinke trap geeft...
Ik gok op Lieke en Huub... en die gaan daar nooit meer weg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Erg heplus het nachtje koelen buiten de kooi... Nope, Brian gaat de kooi winnen
Dat zou wel het mooiste zijn !!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op Lieke en Huub... en die gaan daar nooit meer weg.
Misschien wordt het vanavond uitgezonden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
Moet soms best lachen om die humor van hem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Hij kan het niet laten, lijkt het...
NEEE luisteren, ze komt vrijdag ofzo denk ik pas.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha denk je dat echt dat ze zoveel moeite doen voor even een discussie op een forum?
En dat ze zo even Lieke voor die grap mogen gebruiken?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
Linkje naar de volgende COS
[COS #1324] Waar 1 paard & 1 veulen gaan en één paard komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |