je vergeet jaap die overal om een hoekje staat te gluren met zijn 21 cm in zijn hand.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef akveor het volgende:
Nou ik zie het al voor me... Lieke ligt met Brian te palen.... Huub met Amanda.... Natasia ligt zich te vingeren enric probeert Nicolaas te sodemieteren... Het wordt een orgie...
Waarom zou iemand morgen al gaan betalen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Geld heeft het denk ik alles mee te maken ja
Veel denken dat het aardig wat clashes op zal leveren dus gaan ze betalen morgen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou iemand morgen al gaan betalen?![]()
9 uur pasquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Marrije het volgende:
Over 3 uur is het dan zover. . .Lieke in da house![]()
Foutje van achter, ze waren te vroeg met plaatsen. Komt wel weer terug, verwacht ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
En Lieke is al weer weg van de Tien -site....
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:51 schreef getl0st het volgende:
[..]is het al zo laat
je snapt me wel! Toch?
Het was alvast een testje voor vanavond als ze er daadwerkelijk in komtquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
verdomdquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ik denk in ieder geval dat ik een nieuwe nummer 1 heb vanaf morgen.quote:
Ik dacht dat ze om 21 uur zou komen om Jaap een proefles te geven. . .quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:51 schreef S.Flodder het volgende:
[..]
9 uur pasdan moet ik al bijna naar bed
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat ik een nieuwe nummer 1 heb vanaf morgen.
Kut.... gewoon een redactielid met humor dus... das dan weer balen, wat mij betreft mag ze de villa in, het is niet alsof het niveau er nog lager van zou wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Lieke vandaag in de villa komt, gaat ze vast Japio immuun maken. Natuurlijk opdracht van 'achter' en het smoesje wordt zoiets als "Hij is mij fitness klant". Tien wil natuurlijk het huwelijk in de villa.
Ik ga in ieder geval wel betalen. 4 euro per maand is niets. Ik ben al lang blij dat ze het niet per uur doen, zoals tijdens BB. Ik denk dat ze het ook doen om de streams weer wat beter te laten 'lopen'. Als het om het geld ging hadden ze ook 4 euro per week kunnen doen bv.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou iemand morgen al gaan betalen?![]()
Niet nodig, Huub heeft haar al volledig goedgekeurd!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze om 21 uur zou komen om Jaap een proefles te geven. . .
Het druist tegen al mijn principes in dat ik überhaupt naar zo'n programma kijk, laat staan er voor betalen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval wel betalen. 4 euro per maand is niets. Ik ben al lang blij dat ze het niet per uur doen, zoals tijdens BB. Ik denk dat ze het ook doen om de streams weer wat beter te laten 'lopen'. Als het om het geld ging hadden ze ook 4 euro per week kunnen doen bv.
Je hebt je er toch best mee vermaakt en zelfs de moeite genomen om prachtige OPs te creëren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het druist tegen al mijn principes in dat ik überhaupt naar zo'n programma kijk, laat staan er voor betalen...![]()
Als het was om ons gek te maken, hadden ze het wel laten staan. Als ze het nu opeens weghalen, is dat een teken dat ze idd de nieuwe bewoner gaat worden en heeft iemand de foto perongeluk te vroeg actief gezet.quote:
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt je er toch best mee vermaakt en zelfs de moeite genomen om prachtige OPs te creëren.![]()
Ik ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het was om ons gek te maken, hadden ze het wel laten staan. Als ze het nu opeens weghalen, is dat een teken dat ze idd de nieuwe bewoner gaat worden en heeft iemand de foto perongeluk te vroeg actief gezet.
Idem dito. Zelfs met lieve Lieke erbij zal ik niet betalen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het druist tegen al mijn principes in dat ik überhaupt naar zo'n programma kijk, laat staan er voor betalen...![]()
Ik zie mensen binnenkort nog wel Linke Lieke schrijvenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Idem dito. Zelfs met lieve Lieke erbij zal ik niet betalen.![]()
Nu weer wel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Overigens staat ze er gewoon nog steeds hoor, op die TIEN site.
lieke gaat zich wreken op huub, denk dat huub aankomende tijd geen pretje vindt , alhoewel hij daar nu anders over denkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat er echt mensen zijn die dat denken![]()
Ik blijf hier lachen soms, echt.
Tuurlijk wel, maar Lieke vinden ze de beste keuze (ik ook).quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef Napster het volgende:
Niemand wil dus meer die villa in
Gaat Lieke er maar in
?? Bij mij niet meer, ook niet na F5.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze voor veel consternatie gaat zorgen staat vast.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar Lieke vinden ze de beste keuze (ik ook).
Palma gaat finaal over de rooie
Bij mij ook niet hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
?? Bij mij niet meer, ook niet na F5.![]()
Jij gaat betalen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dat ze voor veel consternatie gaat zorgen staat vast.
De schat paart schoonheid aan integriteit en intellect.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie mensen binnenkort nog wel Linke Lieke schrijven![]()
Waarom moet Palma over de rooie, ze heeft niks met het spel te maken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was net echt wegquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Daar kijk ik ook naar uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik denk dat het schatje een assertief krengetje zal blijken te zijn. We zullen zien wie er gelijk heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef FdW het volgende:
[..]
De schat paart schoonheid aan integriteit en intellect.![]()
Haar verdere talenten zullen zelfs voor de critici duidelijk worden...![]()
Heb je gisteren wel gezien hoe ze elkaar omhelsden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke gaat zich wreken op huub, denk dat huub aankomende tijd geen pretje vindt , alhoewel hij daar nu anders over denkt.
Reload maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie de foto nu ook niet meer. Was echt een foutje dus. Te vroeg online gezet door iemandquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
?? Bij mij niet meer, ook niet na F5.![]()
Als het over echte vrouwen gaat: per definitie moiquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik denk dat het schatje een assertief krengetje zal blijken te zijn. We zullen zien wie er gelijk heeft![]()
Hee, da's een premisse waarmee ik niet had ingestemd, hequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het over echte vrouwen gaat: per definitie moi![]()
In de COS hebben ze in ieder geval aandacht gekregenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef kijhart het volgende:
foto eraf, en dit zullen ze waarschijnlijk doen voor speculatie zodat mensen ervoor gaan betalen. Dit is allemaal weer opgezet.
der is echt niet iemand die dat te vroeg online zet hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie de foto nu ook niet meer. Was echt een foutje dus. Te vroeg online gezet door iemand
Vandaar die cameraman en het overdoen van Ellens binnenkomst. Ze gaan het vertrek uitzenden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
De merrie gaat weg met haar veulen.
Yeah surequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef kijhart het volgende:
[..]
der is echt niet iemand die dat te vroeg online zet hoor.
Ze hebben gewoon gewacht tot er op fok en vol over gediscussierd werd en toen foto er weer af gehaald.
Dan moet je naar CORTL5quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef getl0st het volgende:
ik heb ff de streams uit
RTL 5 is even iets leuker
Tuurlijk niet. De foto en tekst erbij was gewoon al klaar gemaakt, maar iemand heeft het perongeluk al online gezet. En ze lezen nu tot hun grote schrik op FOK dat we het al gezien hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:07 schreef kijhart het volgende:
foto eraf, en dit zullen ze waarschijnlijk doen voor speculatie zodat mensen ervoor gaan betalen. Dit is allemaal weer opgezet.
Die mag van mij ook de kooi in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef getl0st het volgende:
ik heb ff de streams uit
RTL 5 is even iets leuker
Die klote fokkers ook altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De foto en tekst erbij was gewoon al klaar gemaakt, maar iemand heeft het perongeluk al online gezet. En ze lezen nu tot hun grote schrik op FOK dat we het al gezien hebben.
Reken er maar niet op. Er krijgt daar iemand nu ongenadig op de donder. Er is speciaal een foto en tekst gemaakt voor de site, alleen moest die pas online op het moment dat Lieke er ook daadwerkelijk in zit. Iemand heeft een foutje gemaaktquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de COS hebben ze in ieder geval aandacht gekregen![]()
De gasten lachen zich dood op het moment...![]()
Zou Jaap van te voren hebben geweten hoe fout hij zat...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
Het veulen gaat naar het land, lekker buiten in het groene gras. Dat is veel fijner voor de paarden. Wat er gisteren is gebeurd vond Ellen niet fijn.
Jij gebruikte een proxyserver, hè.... Doe eens F5 .....quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Edit: OK, je hebt het al gezien....quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij gebruikte een proxyserver, hè.... Doe eens F5 .....![]()
Hahaha denk je dat echt dat ze zoveel moeite doen voor even een discussie op een forum?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef kijhart het volgende:
[..]
der is echt niet iemand die dat te vroeg online zet hoor.
Ze hebben gewoon gewacht tot er op fok en vol over gediscussierd werd en toen foto er weer af gehaald.
Had je dat verwacht dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
Zo net terug van een dagje zonnen. Ik zit vol verbijstering de talpa site te lezen.
Geen woord over de klap die Brian heeft gegeven. Ik kan het iig niet vinden.![]()
Erg hequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
Zo net terug van een dagje zonnen. Ik zit vol verbijstering de talpa site te lezen.
Geen woord over de klap die Brian heeft gegeven. Ik kan het iig niet vinden.![]()
We kunnen kunnen natuurlijk hun forum vol spammenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Erg heplus het nachtje koelen buiten de kooi... Nope, Brian gaat de kooi winnen
Ik had inmiddels al 5x F5 gedaan,. maar de foto stond er nog steeds. Daarna opeens niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij gebruikte een proxyserver, hè.... Doe eens F5 .....![]()
Ik hoop dat Fries hem een flinke trap geeft...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
Japio wil Fries meer uitlaten.
Hij kan het niet laten, lijkt het...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
Japio wil Fries meer uitlaten.
En Fries een salto van Bwian af maakt..quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fries hem een flinke trap geeft...
Ik gok op Lieke en Huub... en die gaan daar nooit meer weg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Erg heplus het nachtje koelen buiten de kooi... Nope, Brian gaat de kooi winnen
Dat zou wel het mooiste zijn !!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op Lieke en Huub... en die gaan daar nooit meer weg.
Misschien wordt het vanavond uitgezonden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
Moet soms best lachen om die humor van hem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Hij kan het niet laten, lijkt het...
NEEE luisteren, ze komt vrijdag ofzo denk ik pas.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha denk je dat echt dat ze zoveel moeite doen voor even een discussie op een forum?
En dat ze zo even Lieke voor die grap mogen gebruiken?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
Linkje naar de volgende COS
[COS #1324] Waar 1 paard & 1 veulen gaan en één paard komt
In de OPquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef 2live het volgende:
kan niet eens ff op vakantie zonder dat er van alles gebeurt. Syl weg, Brian niet....![]()
En betalen voor de streams, waar kan ik dat vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |