Stuk voor stuk erg goede vragen, dat wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef SiRojK het volgende:
Lieke komt als bewoonster de kooi in? Hoezo niet gewoon als trainster? Paard en veulen gaan weg door het geouwehoer van Jaap? Komt het beesie nog terug?
En die maken er een goedlopend multifunctioneel resort van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op Lieke en Huub... en die gaan daar nooit meer weg.
Als trainer is het verhaal, maar haar foto stond al op tien dus 'we' verwachten als bewoonster.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef SiRojK het volgende:
Lieke komt als bewoonster de kooi in? Hoezo niet gewoon als trainster? Paard en veulen gaan weg door het geouwehoer van Jaap? Komt het beesie nog terug?
Ja anders ben ik niet zo uitgesproken en ik jaag nu vast 3 mensen tegen me in het harnas, maar het is het pwaardquote:
Love you toquote:
Ze wisselen elkaar erg netjes af.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Het konijnen tussen Amanda en Brian is afgelopen. Het konijnen tussen Lieke en Huub kan beginnen
Is toch een heel ander niveau van konijnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Het konijnen tussen Amanda en Brian is afgelopen. Het konijnen tussen Lieke en Huub kan beginnen
Is ook niet dramatisch, is alleen maar goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:27 schreef Maanvis het volgende:
Het is toch allemaal niet zo dramatisch? Er was toch allang besloten dat die beestjes in de zomer in de wei zouden staan?
Ja, dit is zeker een reden van Tien om mensen te laten betalen. Schele blonde chick die haar zender tijdens sex aan laat staan. En betalen maar........quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Het weghalen stond voor vandaag gepland omdat het mooi weer is. Maar als het niet gepland had gestaan vanwege slecht weer, had ze ze vanwege Jaap ook vandaag weggehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:27 schreef Maanvis het volgende:
Het is toch allemaal niet zo dramatisch? Er was toch allang besloten dat die beestjes in de zomer in de wei zouden staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |