Stuk voor stuk erg goede vragen, dat wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef SiRojK het volgende:
Lieke komt als bewoonster de kooi in? Hoezo niet gewoon als trainster? Paard en veulen gaan weg door het geouwehoer van Jaap? Komt het beesie nog terug?
En die maken er een goedlopend multifunctioneel resort van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op Lieke en Huub... en die gaan daar nooit meer weg.
Als trainer is het verhaal, maar haar foto stond al op tien dus 'we' verwachten als bewoonster.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef SiRojK het volgende:
Lieke komt als bewoonster de kooi in? Hoezo niet gewoon als trainster? Paard en veulen gaan weg door het geouwehoer van Jaap? Komt het beesie nog terug?
Ja anders ben ik niet zo uitgesproken en ik jaag nu vast 3 mensen tegen me in het harnas, maar het is het pwaardquote:
Love you toquote:
Ze wisselen elkaar erg netjes af.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Het konijnen tussen Amanda en Brian is afgelopen. Het konijnen tussen Lieke en Huub kan beginnen
Is toch een heel ander niveau van konijnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Het konijnen tussen Amanda en Brian is afgelopen. Het konijnen tussen Lieke en Huub kan beginnen
Is ook niet dramatisch, is alleen maar goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:27 schreef Maanvis het volgende:
Het is toch allemaal niet zo dramatisch? Er was toch allang besloten dat die beestjes in de zomer in de wei zouden staan?
Ja, dit is zeker een reden van Tien om mensen te laten betalen. Schele blonde chick die haar zender tijdens sex aan laat staan. En betalen maar........quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Het weghalen stond voor vandaag gepland omdat het mooi weer is. Maar als het niet gepland had gestaan vanwege slecht weer, had ze ze vanwege Jaap ook vandaag weggehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:27 schreef Maanvis het volgende:
Het is toch allemaal niet zo dramatisch? Er was toch allang besloten dat die beestjes in de zomer in de wei zouden staan?
Vanwaar al dat optimisme .. ze is toch onwijs boos op Huub? Eric krijgt immuniteit van Lieke dag Huub en daarna dag Ericquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Wat Ellen zegt, die actie van gisteren was wel een reden geweest tot weggaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:27 schreef Maanvis het volgende:
Zeker weten. Het stond al gepland, maar de actie gisteren was gewoon de limiet. Zelfs op dit moment wil Japio niet inzien wat hij heeft gedaan. Ellen geeft nog uitleg wat had kunnen gebeuren (jij en ik schreven dat gisteren ook al), maar Japio luistert niet eens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:24 schreef Veulen het volgende:
Beter voor het paard dat ze nu weg gaat.
Vraag het evenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat Ellen zegt, die actie van gisteren was wel een reden geweest tot weggaan.
Wat is jaap aan het schrijven?
Een enorme berg onbenul.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten. Het stond al gepland, maar de actie gisteren was gewoon de limiet. Zelfs op dit moment wil Japio niet inzien wat hij heeft gedaan. Ellen geeft nog uitleg wat had kunnen gebeuren (jij en ik schreven dat gisteren ook al), maar Japio luistert niet eens.
Wat is volgens jou de reden dat tien haar op de site tussen de bewoners heeft gezet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:29 schreef Katewalker het volgende:
Lieke komt niet de kooi in als bewoonster..echt niet...![]()
Iemand?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef SiRojK het volgende:
Als ze het huis in gaat als bewoner, dan heeft ze Huub niet meer nodig voor media-aandacht want dan is ze zelf ook een "bekende" nederlander. Dus dan ligt de weg vrij voor Lieke en Wifebeater B. om een relatie te beginnen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
gewoon streamers over te halen tot het kopen van de streams, paar geruchten erop en mensen willen weer kijken, zo simpel is het.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de reden dat tien haar op de site tussen de bewoners heeft gezet?
Whaha nicolaas, lul effe tegen een muur net zoals toen amanda en huub marc weggejaagd haddenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas probeert gebruik te maken van de situiatie om Brian over te halen Japio weg te stemmen.
[afbeelding]
Toch kan ik het me niet voorstellen dat DGK-Redactie het vrijlaten van de paarden niet in de gaten had. Frans greep wel heel snel in, met het dichtdoen van de stal van Fries. Echt schandalig.quote:
Excuses excuses, heb niet goed genoeg gelezenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, IK. Ik heb je toch antwoord gegeven??
Is okquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Excuses excuses, heb niet goed genoeg gelezen
Jaap bleef ook maar zeggen dat hij dat niet zomaar deed, het was doorgesproken dus hij was ook niet aansprakelijk als er iets mis was gegaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch kan ik het me niet voorstellen dat DGK-Redactie het vrijlaten van de paarden niet in de gaten had. Frans greep wel heel snel in, met het dichtdoen van de stal van Fries. Echt schandalig.![]()
Heet jij ook kijhart?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:33 schreef kijhart het volgende:
waarom gaan mensen hier altijd de mensen anders noemen dan ze heten. Is dat helemaal 2007 ofzo?
De kijkcijfers en de reacties op de forums tegen Lieke geven nou niet bepaald de indruk dat de kijker op Lieke zit te wachten... Maar ze kunnen nou eenmaal geen nieuwe bewoners vinden, dus uit pure wanhoop moeten ze dan maar iemand zoals Lieke er inzetten. Ben benieuwd welk excuus ze gaat geven als iemand haar vraagt waar ze haar 10.000 euro vandaan gehaald heeft... Denk niet dat papa Lieke dat gegeven heeft zodat ze bij Huub kan zijn...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:34 schreef kijhart het volgende:
gewoon streamers over te halen tot het kopen van de streams, paar geruchten erop en mensen willen weer kijken, zo simpel is het.
Met 1 verschil: Die lieke slaat terug, en hard! Kijk nou wat voor spierballen die meid heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
Dus dan ligt de weg vrij voor Lieke en Wifebeater B. om een relatie te beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |