Was al bekend voor ze DGK in kwam, want het stond gewoon bij die Panorama shoot.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Gevaarlijk stel dat die wint....is zijn dochter een hoop geld waard en het geeft id prijs..
Bij de weg...Amanda heet Amanda Balk wist iemand dat of loop ik achter.
Les 100.000.000 in 'Creëer je eigen waarheid'quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Brian: Ik wou haar niet in m'n buurt hebben, dus ik duwde haar GEWOON van me af.
Sorry ff OT, je bent er weer!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was al bekend voor ze DGK in kwam, want het stond gewoon bij die Panorama shoot.
Heeft ze al iets losgelaten over het gesprek met die psycholoog?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als ik seks wil hebben met dieren doe ik dat"
Huub: "Fries staat op stal."
Amanda: "Maar ik wil het niet. Hoewel, op dit moment.... "
Gadver dieren sex...heel errug....te goor..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als ik seks wil hebben met dieren doe ik dat"
Huub: "Fries staat op stal."
Amanda: "Maar ik wil het niet. Hoewel, op dit moment.... "
Het ging om de datum. Dus dat hij een dochter heeft is bekend en hij wilde ook wel zeggen dat ze begin December jarig is, maar niet de exacte datum. Ik snap er helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was al bekend voor ze DGK in kwam, want het stond gewoon bij die Panorama shoot.
Hé !quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reageerde op de zin over de naam van Amanda....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging om de datum. Dus dat hij een dochter heeft is bekend en hij wilde ook wel zeggen dat ze begin December jarig is, maar niet de exacte datum. Ik snap er helemaal niets meer van.
Ik heb een hekel aan de grappen en grollen van Youp!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef Suikeroom het volgende:
die grap van Huub is van Youp van 't Hek
dat vertelt copy cat er natuurlijk weer niet bij
is he trippin???quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Brian weet al waar het naartoe gaat: 'dat er meer gezonde energie loskomt'.
Amanda had het zelfs niet begrepen als ze BB5 wel gezien hadquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft duidelijk BB5 niet gezien ....... "Mag je kind hier blijven als je er één krijgt.....?"
En zal het ook niet verwerken zolang amanda er is..Hij is als macho gekrenkt...Dat komt nooit weer goed...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
bRIAN HEEFT HET NOG STEEDS NIET VERWERKT.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Amanda had het zelfs niet begrepen als ze BB5 wel gezien had
huub heeft altijd al zo'n grote bek ook vorig keer dat ie tegen jaap zei dat " echt pijn is wanneer iemand je met een ketting op je kop slaat zo hard dat je ogen beginnen te bloeden" geloof mij nou maar huub heeft die shit nooit meegemaakt hij is echt gewoon een kabouter met een grote muil, vindt ik dan héquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe weet huub hoe het voelt om een BIJL in je voorhoofd te hebben,..laatstaan dat het nog heen en weer gewrickt word??
Wat een goedpraterij weer he... en hij zit er HELEMAAAAAL niet mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef Nostalgist het volgende:
Nena verhalen revisited....
Gelukkig hebben we die lieve Brian nog. Die is veel leuker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef bob_marley het volgende:
[..]
huub heeft altijd al zo'n grote bek ook vorig keer dat ie tegen jaap zei dat " echt pijn is wanneer iemand je met een ketting op je kop slaat zo hard dat je ogen beginnen te bloeden" geloof mij nou maar huub heeft die shit nooit meegemaakt hij is echt gewoon een kabouter met een grote muil, vindt ik dan hé
Voor echte pijn moet je bij Natasja zijn. Natasja modus ''Een kind uit je kut schijten, dat doet pijn''.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef bob_marley het volgende:
[..]
huub heeft altijd al zo'n grote bek ook vorig keer dat ie tegen jaap zei dat " echt pijn is wanneer iemand je met een ketting op je kop slaat zo hard dat je ogen beginnen te bloeden" geloof mij nou maar huub heeft die shit nooit meegemaakt hij is echt gewoon een kabouter met een grote muil, vindt ik dan hé
Huub lijkt me een natrappertje...ruzie uitlokken en zijn grote vriende moeten het opknappen...en dan stiekem tussendoor een trap/stomp uitdelen... maar ik kan me vergissen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooie eigenschap van Brian. Hij kan dingen zo makkelijk naast zich neerleggen om vervolgens met positieve blik naar de toekomst te kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
'Als je Amanda in typt, zijn de eerste hits Amanda en haar neptieten.'
Maar Brian zit er niet meer mee hoor.
TOTAAL niet....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een goedpraterij weer he... en hij zit er HELEMAAAAAL niet mee.
Ik blijf me verbazen over de teksten van Brainlessquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
'Als mijn ogen zien dat er twee sneetjes onder de tieten van Amanda zitten, gaan ze niet liegen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |