Was al bekend voor ze DGK in kwam, want het stond gewoon bij die Panorama shoot.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Gevaarlijk stel dat die wint....is zijn dochter een hoop geld waard en het geeft id prijs..
Bij de weg...Amanda heet Amanda Balk wist iemand dat of loop ik achter.
Les 100.000.000 in 'Creëer je eigen waarheid'quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Brian: Ik wou haar niet in m'n buurt hebben, dus ik duwde haar GEWOON van me af.
Sorry ff OT, je bent er weer!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was al bekend voor ze DGK in kwam, want het stond gewoon bij die Panorama shoot.
Heeft ze al iets losgelaten over het gesprek met die psycholoog?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als ik seks wil hebben met dieren doe ik dat"
Huub: "Fries staat op stal."
Amanda: "Maar ik wil het niet. Hoewel, op dit moment.... "
Gadver dieren sex...heel errug....te goor..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als ik seks wil hebben met dieren doe ik dat"
Huub: "Fries staat op stal."
Amanda: "Maar ik wil het niet. Hoewel, op dit moment.... "
Het ging om de datum. Dus dat hij een dochter heeft is bekend en hij wilde ook wel zeggen dat ze begin December jarig is, maar niet de exacte datum. Ik snap er helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was al bekend voor ze DGK in kwam, want het stond gewoon bij die Panorama shoot.
Hé !quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reageerde op de zin over de naam van Amanda....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging om de datum. Dus dat hij een dochter heeft is bekend en hij wilde ook wel zeggen dat ze begin December jarig is, maar niet de exacte datum. Ik snap er helemaal niets meer van.
Ik heb een hekel aan de grappen en grollen van Youp!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef Suikeroom het volgende:
die grap van Huub is van Youp van 't Hek
dat vertelt copy cat er natuurlijk weer niet bij
is he trippin???quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Brian weet al waar het naartoe gaat: 'dat er meer gezonde energie loskomt'.
Amanda had het zelfs niet begrepen als ze BB5 wel gezien hadquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft duidelijk BB5 niet gezien ....... "Mag je kind hier blijven als je er één krijgt.....?"
En zal het ook niet verwerken zolang amanda er is..Hij is als macho gekrenkt...Dat komt nooit weer goed...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
bRIAN HEEFT HET NOG STEEDS NIET VERWERKT.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Amanda had het zelfs niet begrepen als ze BB5 wel gezien had
huub heeft altijd al zo'n grote bek ook vorig keer dat ie tegen jaap zei dat " echt pijn is wanneer iemand je met een ketting op je kop slaat zo hard dat je ogen beginnen te bloeden" geloof mij nou maar huub heeft die shit nooit meegemaakt hij is echt gewoon een kabouter met een grote muil, vindt ik dan héquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:08 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe weet huub hoe het voelt om een BIJL in je voorhoofd te hebben,..laatstaan dat het nog heen en weer gewrickt word??
Wat een goedpraterij weer he... en hij zit er HELEMAAAAAL niet mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef Nostalgist het volgende:
Nena verhalen revisited....
Gelukkig hebben we die lieve Brian nog. Die is veel leuker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef bob_marley het volgende:
[..]
huub heeft altijd al zo'n grote bek ook vorig keer dat ie tegen jaap zei dat " echt pijn is wanneer iemand je met een ketting op je kop slaat zo hard dat je ogen beginnen te bloeden" geloof mij nou maar huub heeft die shit nooit meegemaakt hij is echt gewoon een kabouter met een grote muil, vindt ik dan hé
Voor echte pijn moet je bij Natasja zijn. Natasja modus ''Een kind uit je kut schijten, dat doet pijn''.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef bob_marley het volgende:
[..]
huub heeft altijd al zo'n grote bek ook vorig keer dat ie tegen jaap zei dat " echt pijn is wanneer iemand je met een ketting op je kop slaat zo hard dat je ogen beginnen te bloeden" geloof mij nou maar huub heeft die shit nooit meegemaakt hij is echt gewoon een kabouter met een grote muil, vindt ik dan hé
Huub lijkt me een natrappertje...ruzie uitlokken en zijn grote vriende moeten het opknappen...en dan stiekem tussendoor een trap/stomp uitdelen... maar ik kan me vergissen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooie eigenschap van Brian. Hij kan dingen zo makkelijk naast zich neerleggen om vervolgens met positieve blik naar de toekomst te kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
'Als je Amanda in typt, zijn de eerste hits Amanda en haar neptieten.'
Maar Brian zit er niet meer mee hoor.
TOTAAL niet....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een goedpraterij weer he... en hij zit er HELEMAAAAAL niet mee.
Ik blijf me verbazen over de teksten van Brainlessquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
'Als mijn ogen zien dat er twee sneetjes onder de tieten van Amanda zitten, gaan ze niet liegen.'
Nou en of. Echt bewonderenswaardig hoe gauw die dingen achter zich laatquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooie eigenschap van Brian. Hij kan dingen zo makkelijk naast zich neerleggen om vervolgens met positieve blik naar de toekomst te kijken.
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand nog die cap, van het moment dat Brainless niet sloeg. Ik kan hem nergens meer vinden.
Haar foto staat inderdaad op de site van DGK...quote:
Doesnie zo eng!quote:
Wat natuurlijk nog niets zegt over wat hij daar dan in ziet...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: "Mijn ogen liegen niet tegen mijn"
Het verhaal gaat, dat Diana geen kanker had, maar aandacht wilde trekken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Nooit meer iets gehoord van die vrouw met kanker trouwens. Dat heeft de redactie weer afgekapt?
Huh? Om 20:00u komt ze toch "gewoon" langs ?quote:
Fuck. Dat klopt. Wat is dit nu weer voor een suffe move.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef MissSomebody het volgende:
Haar foto staat inderdaad op de site van DGK...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verhaal gaat, dat Diana geen kanker had, maar aandacht wilde trekken.
Het is nog waar ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Haar foto staat inderdaad op de site van DGK...
Nee, ze staat al op de Tien-site tussen de bewoners, ga maar kijken. Tweede van links: http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh? Om 20:00u komt ze toch "gewoon" langs ?
Neuh... hij ziet alleen nog steeds in geuren en kleuren voor zich hoe een dronken meisje een opdringerig kereltje afweerd dat tussen haar borsten en benen zat...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Geweldige Brian geeft weer een heerlike draai aan het verhaal. Zoals we gewend zijn. Het doet hem allemaal niets meer trouwens.
Doen zijn niet liegende oogjes auwie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Snik snik..Huil huil...Bla bla..
Ze zal wel blijven dan. . .quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh gatverdegatverdegatver.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze staat al op de Tien-site tussen de bewoners, ga maar kijken. Tweede van links: http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019
foto staat op de site tussen de bewonersquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze staat er echt bijquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar ja, wel weer een paar weken een verhaallijn.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Hoelang heeft Brian toen het onderwerp nena gehad? Dat toch wel een paar weken?
kan nog wat worden met brian de komende weken.
Ja, laten we de Bont voor Dieren actie maar eens overdoen. Iemand van een Blijf van mijn lijf huis die een praatje houdt over huiselijk geweld en dat Brian dan na afloop zijn wifebeater hemd ritueel moet inleveren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooie eigenschap van Brian. Hij kan dingen zo makkelijk naast zich neerleggen om vervolgens met positieve blik naar de toekomst te kijken.
![]()
Juistem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Dark het volgende:
Amanda kriebelt van onderen. zij weet wie ik was - Brian
Lijn? Een plaat die blijft steken bedoel jequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar ja, wel weer een paar weken een verhaallijn.....![]()
Genoeg tv momentjes dus voor Liekequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze staat al op de Tien-site tussen de bewoners, ga maar kijken. Tweede van links: http://www.tien.tv/web/sh(...)923/typeofpage=47019
Kanonne....Beroep: Personal trainer.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ze staat er echt bij![]()
Hoe lang zou Palma nog blijven werken??![]()
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef marky het volgende:
Lieke de nieuwe bewoonster.... Vandaar dat Syl naar huis moest. De weg voor Lieke is vrijgemaakt.
Dat wordt echt geweldigquote:
Nou, een beetje awareness over dat onderwerp zou ze niet misstaan, Amanda heeft volgens mij al zoveel klappen gehad in t verleden dat ze het 'normaal' vindtquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:23 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, laten we de Bont voor Dieren actie maar eens overdoen. Iemand van een Blijf van mijn lijf huis die een praatje houdt over huiselijk geweld en dat Brian dan na afloop zijn wifebeater hemd ritueel moet inleveren.
Oh ja, en een 'weef een nieuw hemd' actie op basis van de van verdriet uitgevallen vrouwenharen uit zo'n huis
"hangen" om meer in Brian's wereld te blijven.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijn? Een plaat die blijft steken bedoel je![]()
Zou het? Ik zie haar er nog eerder voor in staat Huub uit rancune een streek te leveren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
Het positieve van Lieke erin als nieuwe bewoonster: Natas immuniteit en Brian eruit![]()
of ze zet Huub een hak en maakt Eric immuum.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
Het positieve van Lieke erin als nieuwe bewoonster: Natas immuniteit en Brian eruit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |