Of ze geeft hem aan huub.. dan eric weg.. en huub daarna..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
Het positieve van Lieke erin als nieuwe bewoonster: Natas immuniteit en Brian eruit![]()
En Scanman stopt met afbouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
PietjePuk gaat vast alsnog voor de streams betalen nu Lieke erin komt.
Dat is de grootste kansquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef FSR het volgende:
Laat me raden
Ze klikt dalijk met Bwian.. Want die is ze neukertje kwijt..
En Huub maar balen..
Goh ik zou bij de redactie kunnen werken...
Daar is echt heel lang over nagedacht door de redactiequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Lobasca het volgende:
Lieke komt om ons voor de streams te houden na 4 mei...
Ze vindt hem (mede beroepsmatig) een prettig lichaam hebben, volgens mij vindt ze zijn persoonlijkheid wat minder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:26 schreef Prosac het volgende:
Lieke geilt ontzettend op Brian, die gaat hem er echt niet uitgooien
mee eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef farceman het volgende:
Er zijn dus echt geen goede bewoners meer te vinden....
Lieke erin wat een verschrikkelijk nep en onecht wijf !
en lelijk en scheelquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef farceman het volgende:
Er zijn dus echt geen goede bewoners meer te vinden....
Lieke erin wat een verschrikkelijk nep en onecht wijf !
Weet niet hoe blij lieke nog is met huub. Hij heeft daarna nog met amanda gevoost enzo... Denk dat we daar eerst nog een paar relletjes over gaan krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:26 schreef Dynabite het volgende:
De HE-fans zullen snol Lieke wel met open armen ontvangenHEL is een feit binnenkort
![]()
http://sporty-lieke.hyves.nl/quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is Lieke haar hyves dan?
Ik ben wel zeer vereerd met het feit dat de redactie mijn geniale suggestie om Lieke als bewoonster de Kooi in te gooien op waarde heeft geschat!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
PietjePuk gaat vast alsnog voor de streams betalen nu Lieke erin komt.
Dan is Lieke straks dus de baas over Palma, dat is dan wel weer leuk.quote:
Dan zal nu de verhaallijn wel worden dat zij van Huub switcht naar Brian.quote:
Lieke kon gisteren haar ogen niet van Huub afhouden, klinkt dus wel goed. En Amanda, leuk vndt ze het niet maar Huub had haar daar al voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet niet hoe blij lieke nog is met huub. Hij heeft daarna nog met amanda gevoost enzo... Denk dat we daar eerst nog een paar relletjes over gaan krijgen.
Johquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zal nu de verhaallijn wel worden dat zij van Huub switcht naar Brian.
leuk voor Palmaquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet niet hoe blij lieke nog is met huub. Hij heeft daarna nog met amanda gevoost enzo... Denk dat we daar eerst nog een paar relletjes over gaan krijgen.
Ik zie Lieke en Eric nog niet zo samen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieke erin is wel een stunt zeg...
Het wordt nu dus HEAL
Hoe dat zo? Geen enkele miljonair heeft Palma iets te vertellenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan is Lieke straks dus de baas over Palma, dat is dan wel weer leuk.
Inderdaad, over een tijdje krijgen Huub en Lieke ruzie en gaat Lieke met Brian naar bed en Amanda met Huub. Partytime!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zal nu de verhaallijn wel worden dat zij van Huub switcht naar Brian.
Leah van starwars?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu dus HEAL
Ook dat, inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef elcastel het volgende:
Ik zie Lieke en Eric nog niet zo samen eigenlijk.
Ik help het je hopen, maar ik weet het nog niet hoor. Lieke geilt ook op Brainless.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu dus HEAL
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef carpediem23 het volgende:
Nauw dan was Saafa beter geweest!
Nicolaas is dan ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef Nostalgist het volgende:
Na 5 maanden werd Nicolaas nog steeds op straat herkend.....
Echt niet, ze kickt op Brians lichaam. Dat gaat hem niet worden Scanquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu dus HEAL
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt nu dus HEAL
Welnee. Er zijn zát mensen te vinden die dat huis in willen. Alleen ze verwachten het meest van Lieke.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat, inderdaad.
Maar het geeft wel overduidelijk aan dat er geen mens te vinden is om die kooi in te gaan.
Ik denk dat iedere echte buitenstaander dan ook volledig kansloos is, over de nu binnengehaalde hadden mensen iig al een mening.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Tien grote moeite nieuwe bewoners te vinden. Amanda hebben ze gevonden omdat Nena haar op bezoek had gevraagd, de 'oude' Nicolaas halen ze terug. Nu Lieke, ook een 'oude' bekende.
En dan weten we ook direkt waar ze staat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt niet, ze kickt op Brians lichaam. Dat gaat hem niet worden Scan
Als ze immuniteit uit mag delen ben ik wel benieuwd naar wie dat gaat.
Of ze vinden dit gewoon nog beter. Dat denk ik dus. Zat mensen die de kooi in willen, maar dit is gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat, inderdaad.
Maar het geeft wel overduidelijk aan dat er geen mens te vinden is om die kooi in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |