quote:In 'Terug in de tijd' nemen we je mee langs een aantal bijzondere gebeurtenissen in de afgelopen drie jaar. We verhelderen het verhaal nog eens en hebben natuurlijk wat fotomateriaal van deze periode. Deze eerste keer staan we stil bij de dood van Valerie Fischer.
In september 2005 nam de kijker met pijn in het hart afscheid van een zeer geliefd personage, Valerie Fischer. Valerie Fischer, gespeeld door actrice Elle van Rijn, was de moeder van Charlie, zus van Barbara en vriendin van Robert. Daarnaast hield ze de Rozenboom draaiende.
Haar dood stond centraal in de periode rond de 3000ste aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden. Robert, Morris, Barbara, Charlie en Valerie waren in die tijd namelijk op vakantie in Portugal. Daar maakten de zusjes Fischer het na jarenlang ruzie weer goed met elkaar en papte Morris aan met zijn bergbeklim instructrice, terwijl Barbara, Valerie en Charlie de touwen uitprobeerden.
Als Jef belt met de mededeling dat Yasmin is overleden bij een auto-ongeluk stort Charlie letterlijk in, hierbij valt Valerie van het rotsblok waar ze op staan. Charlie probeert haar te redden maar ook Barbara valt de diepte in. Ze hebben nog één keuze om geen drie doden te veroorzaken. Valerie snijdt haar touw door en valt naar beneden. Charlie en Barbara zijn gered.
Na deze val wordt Valerie meteen in het ziekenhuis opgenomen. Enige tijd later overlijdt zij aan haar verwondingen. Charlie heeft vaak dromen dat Valerie bij haar is. Ze vindt het moeilijk door te leven zonder moeder. Gelukkig heeft ze steun aan Dennis en later ook aan Barbara.
Het bijzondere aan de begrafenis was, dat Charlie in het roze gekleed was. Dit deed ze omdat Valerie niet gewild had dat ze somber en in het zwart gekleed bij haar kist zou staan. Met de begrafenis kwam er een einde aan de rol van Valerie Fischer. Elle van Rijn speelde deze rol van januari 2003 tot september 2005.
In het feit dat jijzelf een vrouw bentquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef vencodark het volgende:
Mannen zijn veel leuker in soaps, waar zit hm dat toch in?![]()
Dit is GTST.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik kijk de laatste tijd atwt wat een leuke vrouwen daar !
Het zusje van Henry is zo snoezig![]()
Offtopic hoor, maar dat is echt het meeste irritante personage in tijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik kijk de laatste tijd atwt wat een leuke vrouwen daar !
Het zusje van Henry is zo snoezig![]()
Misschien, ik haat vrouwen en hou van mannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het feit dat jijzelf een vrouw bent?
Robin?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien, ik haat vrouwen en hou van mannen.
Vooral slechte mannen in gtst, de Ludo's, Jack's en alle andere slechterikken.Ik zit te wachten op een enorm lekker ding in gtst, dat geeft mij wat te kijken.
![]()
Dat ik vind ik juist leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Offtopic hoor, maar dat is echt het meeste irritante personage in tijden
Waarom niet? Ik vond hem wel grappig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als er 1 personage is wat nooit meer terug mag komen dan is hij het wel.
![]()
Ik vind dat 'ie wel gelijk heeft.quote:
Zeg dat dan, we hadden het toch over personages.quote:
ja hij heeft wel een beetje gelijk hoor... ze mag hem er wel wat meer bij betrekken denk ik..quote:
Ik was 12 of 13 toen hij in de soap kwam, waarom zo kort, Ché, waar ben je!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Die was zéker sexy! Echt een mooie jongen!
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was 12 of 13 toen hij in de soap kwam, waarom zo kort, Ché, waar ben je!![]()
Ja, maar Kim is er niet meer. Misschien moet hij voor...Laura gaan ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja ik ook.Hij kan best terugkomen vind ik.
Hoe kom je daarbijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef suus21 het volgende:
is Milan weer uit de serie..? Dan heb ik wat gemist. EN wie is Olga?
Hij word tin Turkije uitgehuwelijkt tegen zijn zin, dan vlucht hij, en komt aan in Meerdijk. Hij staat voor het huis van Barbara en Robert en belt aan. Florien doet open en het is liefde op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar Kim is er niet meer. Misschien moet hij voor...Laura gaan ofzo.![]()
Die schelen wel een jaar of 8, geen probleem voor mij maar zij is nu met Milan dus dat schopt alles in de war. Hm...wat zou Ché nog eens kunnen toevoegen...ah, broer van Mo en dus gaat hij met Dian aanpappen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Hij word tin Turkije uitgehuwelijkt tegen zijn zin, dan vlucht hij, en komt aan in Meerdijk. Hij staat voor het huis van Barbara en Robert en belt aan. Florien doet open en het is liefde op het eerste gezicht![]()
![]()
quote:
En behalve dat, Barbara verdient dat, eindelijk na een Jef met ballen weer een Robert met ballenquote:
Pas op met wat je over barbara zegt hier hoor je weet wat er met mij gebeurdequote:Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En behalve dat, Barbara verdient dat, eindelijk na een Jef met ballen weer een Robert met ballen![]()
Hopelijk kan binnenkort ook tegen Barbara 'de ballen' zeggen!![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En behalve dat, Barbara verdient dat, eindelijk na een Jef met ballen weer een Robert met ballen![]()
Hopelijk kan binnenkort ook tegen Barbara 'de ballen' zeggen!![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pas op met wat je over barbara zegt hier hoor je weet wat er met mij gebeurde![]()
Ik houd van confrontaties dus laat ze maar komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:17 schreef Canisfire het volgende:
Pas op met wat je over barbara zegt hier hoor je weet wat er met mij gebeurde![]()
Net een mier zul je bedoelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Die was zéker sexy! Echt een mooie jongen!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Net een mier zul je bedoelen
[afbeelding]
breng ze nou niet op een ideequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:40 schreef Danaa het volgende:
Ik heb laatst ergens gelezen dat die dokter van Barbara haar bedriegd en dat ze helemaal geen kanker heeft, dat hij het alleen maar doet voor het geld..
Weten jullie hier iets van?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Een tijdje terug kwam De GTSTCourant met de primeur dat Liza Sips de rol van Vicky zou gaan spelen in Goede Tijden Slechte Tijden. Vandaag kunnen wij je melden dat zij vanaf 16 mei te zien zal zijn. Zo vlak voor de cliffhanger dus nog. Zal zij daar iets mee te maken hebben
Dit is idd wel apartquote:Het is bijna genant om te zien hoe Nina achter Milan aanloopt in Goede Tijden Slechte Tijden. Op basis van een horoscoop is ze hopeloos verliefd op de beroemde dj. Ze had er ongeveer een week voor nodig om achter zijn identiteit te komen, nu moet ze samen met een paar andere Meerdijkse chicks strijden voor zijn aandacht. Het verhaal wordt nog gekker als je je bedenkt dat de twee elkaar al jaren kennen.
Want in de tijd dat de jonge Nina nog werd gebabysit door Sjors, had zij Milan als vriendje. Die kwam zodoende geregeld over de vloer bij Nina thuis. Dat alles speelde zich af voor de ontvoering van Nina, ze moet hem dus wel kennen.
Toch was Milan voor haar een volslagen vreemde, terwijl de rest van de soap-karakters hem meteen herkende. Omgekeerd is iets geloofwaardiger; Milan is zo'n drie jaar weggeweest uit Meerdijk en in die tijd groeide Nina uit van een kind tot een puberdochter.
Vanavond onderneemt Nina weer een poging om het hart van Milan voor zich te winnen. Het lijkt een kansloze missie, want Milan valt eerder voor haar beste vriendin, Florien.
Moet haast wel, als het maar niet zo slap wordt als die cliff waarbij Charlie van d'r fiets lazerde(seizoen 13)quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Urquhart het volgende:
Cliffhanger zal wel iets met die wapenhandel zijn
Als ze dat doen tekenen ze echt hun ondergang denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Of de "Ik-heb-het-hele-seizoen-gedroomd" cliffhanger.
12 was echt super tofquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet haast wel, als het maar niet zo slap wordt als die cliff waarbij Charlie van d'r fiets lazerde(seizoen 13)![]()
Dan vond ik die waarbij iedereen op elkaar verliefd werd (seizoen 12) nog beter![]()
Bij the Bold wel, toen had het personage Sheila van alles uitgehaald en werd ze met veel trammalant gearresteerd bij een modeshow en toen bleek het allemaal een droom te zijn van 6 afleveringenquote:
Dat was de 11equote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet haast wel, als het maar niet zo slap wordt als die cliff waarbij Charlie van d'r fiets lazerde(seizoen 13)![]()
Dan vond ik die waarbij iedereen op elkaar verliefd werd (seizoen 12) nog beter![]()
Barbara, MILFquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet zo huilen, MILF
Ja, en?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Canisfire het volgende:
Milan sprak als Milan net tegen Robert '' Jij bent weer eens het grote slachtoffer''
![]()
Zo als vorige Milan zeg maarquote:
Ach komend seizoen zal hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Canisfire het volgende:
Wanneer komen Lucas en Fay eens terug uit New York en Duitsland?
Heb je zo een nieuw stelletje.
vicky- Fos dan toch denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach komend seizoen zal het
nina-fos
florien-milan
worden
Het is vrij irritant ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat gedram van Nina echt te flauw en vervelend voor woorden. Schrijf er een chicklit over ofzo, maar stop hier maar mee.
Het begint nu wel erg irritant te worden idd, het duurt te lang.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat gedram van Nina echt te flauw en vervelend voor woorden. Schrijf er een chicklit over ofzo, maar stop hier maar mee.
En ook élke aflevering weer hetzelfde:quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het begint nu wel erg irritant te worden idd, het duurt te lang.
Lees het topic.quote:
Een schietgevecht tussen Nick, Vadim en Jack en met de hoofdvraag wie overleefd hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Urquhart het volgende:
Cliffhanger zal wel iets met die wapenhandel zijn
Oh ja inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was de 11e
12 Was dat Janine levend begraven werd en Rik en Anita in Singapore
soms is ze niet in de afleveringquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:14 schreef lesley het volgende:
nina iriteerd me zo erg dta ik maar nog zelden kijk
dat rokje van lorenaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad niks gemist.
Morgen hopelijk wat meer Vadim en Nick/Lorena, dat laatste vind ik ook wel vermakelijk![]()
quote:
Daar slaan ze elkaar voortdurend op de bek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:57 schreef Ici-Paris het volgende:
Fos die Robert slaat ( hebben ze volgens mij van ONM, maar dan een beetje anders.)
Jaquote:
Ik ben voor Florien en Noud als eerlijk ben, ik vind Florien en Milan niet echt bij elkaar passen, laat hem maar met Nick concurreren om Lorena ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:13 schreef Canisfire het volgende:
Wat is Laura vervelend.
Ik had Nouds vuist wel weer verwacht, net zoals tegen Dennisquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef Canisfire het volgende:
Haha Milan was tof net tegen Noud.
Liet helemaal zien wat voor sukkeltje het eigenlijk is.
Dat had ik ook verwacht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had Nouds vuist wel weer verwacht, net zoals tegen Dennis![]()
Vond ik wel mooi die scene. Die kop van Nick de hele tijd toen Lorena tegen hem zat te praten en dat commentaar van Rosa.quote:
Idd, Laura achter de geraniumsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Lollifant het volgende:
Wat een irritant bemoeizuchtig wijf is Laura.Heeft ze zelf geen leven ofzo. Oh, nee inderdaad dat heeft ze niet.
![]()
met dat klote accent van hemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat the Noudster wel even op de vuist ging
Ik weet dat je die kant uit wiltquote:
Waar komt die gozer vandaan dan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet dat je die kant uit wilt
Maar het komt geforceerd over, omdat hij helemaal niet uit Amsterdam komt. Hadden ze net zo goed Tropical Danny auditie kunnen laten doen
Hoeveel K per jaar zou dat nou verdienen voor zo jeugd speler ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:26 schreef Urquhart het volgende:
Broek in Waterland lees ik, oh het schijnt wel bij Amsterdam te liggen
Ik heb niks gezegd
Ik vond dat ook niet echt overtuigend eruitzien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel weer jammer om een halfjankende Sjef te zien, dat past echt niet bij hem, wanneer snappen ze dat nou eens!
Ik moest zo lachen, het leek nergens naarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet echt overtuigend eruitzien.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
die borsten van charly waren mooi zeg
Ik zat eerst nog een minuut in twijfel of hij nu aan het lachen of huilen wasquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet echt overtuigend eruitzien.![]()
Die kop laat me een beetje denken aan diegene met dat masker uit 'House of Wax'quote:
Ik zag het ook ja, dat was ook nieuw.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
D'r werd net even een partij reclame gemaakt voor gtst bij RTL in de reclame van Boulevard.
Ze worden nu echt redelijk wanhopig volgens mij![]()
Die was echt geniaalquote:Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dian tegen Lorena die het had over de verliefdheid op Nick: ''Nou jullie hebben in ieder geval dezelfde schoenmaat'
![]()
![]()
![]()
Ja dat was echt een geweldig.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dian tegen Lorena die het had over de verliefdheid op Nick: ''Nou jullie hebben in ieder geval dezelfde schoenmaat'
![]()
![]()
![]()
Nouja, ik moest gewoon weer eens lachen tijdens GTST.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die opmerking van Dian was wel grappig, maar om het nou geweldig of geniaal te noemen...![]()
Okquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik moest gewoon weer eens lachen tijdens GTST.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Svensational het volgende:
"Ik hoef die 007-kop van jou voorlopig niet te zien"![]()
!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:15 schreef Frey het volgende:
Barbara: Ik ben een monster.
Ze heeft het door.
Ik wilde bijna vragen wat dit met GTST te maken had, maar gisteren zat Dennis natuurlijk naar PSV te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef Svensational het volgende:
Wat een lelijke onscherpe icon, Frey.
En viel me wel op, Lee zat nog bij psvquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen wat dit met GTST te maken had, maar gisteren zat Dennis natuurlijk naar PSV te kijken![]()
Het was de wedstrijd om de JC-schaal van twee jaar geledenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[..]
En viel me wel op, Lee zat nog bij psv![]()
Enne Robert![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/107(...)agen_en_beroofd.htmlquote:GTST-acteur geslagen en beroofd
Uitgegeven: 9 mei 2007 08:48
Laatst gewijzigd: 9 mei 2007 08:52
AMSTERDAM - Robin Zijlstra, die in de soap GTST de rol van Milan speelt, is samen met zijn vriendin Linda overvallen. Tijdens een skivakantie in Frankrijk werd het portier van hun auto plotseling opengerukt door een man.
"Hij stompte mijn vriendin en rukte haar tas met al onze spullen uit haar handen", vertelt hij woensdag in De Telegraaf.
Toen de 27-jarige acteur de achtervolging inzette, sloeg de dief hem tegen de grond. "Hij begon te slaan. Stompte en schopte me waar hij me maar kon raken", stelt Zijlstra.
Alle officiële documenten en bankpasjes van het stel verdwenen met de dief. "Ik ging wat drinken met een vriendin, maar kon niet eens mijn eigen drankje betalen", vertelt hij over zijn terugkomst in Nederland.
(c) Novum
Die wonnen wijquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het was de wedstrijd om de JC-schaal van twee jaar geleden
Het is wel vaak raak bij die GTST-acteurs. Dat dat Ludo Sanders Huis er maar snel mag komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.nu.nl/news/107(...)agen_en_beroofd.html
Kloptquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:02 schreef BVO het volgende:
Chris Jolles nu op Ned. 3 in 12 steden 13 ongelukken!
Verder nog iets te melden, zeiklip?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef Svensational het volgende:
Je icon is trouwens veel te groot Frey, max is 100 kb.
Je kunt ook gewoon normaal doen, hoor.quote:
Die hele scene was briljantquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo over Laura: "Dat is inderdaad niet echt een feestnummer"
![]()
neequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:55 schreef Canisfire het volgende:
Ey groetjes van uit italie . gtst nog steeds niet boeiend of wel.
Charlie stinkt gewoon, zij verdient nou gewoon echt zo een vent als Willem Kelderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Svensational het volgende:
"Ik hoef die 007-kop van jou voorlopig niet te zien"![]()
!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zozo eindelijk ziet Milan Sjors eindelijk in d'r blote kont, dat had ie vroeger flink moeten missen![]()
Ach das normaal daarzo. Het is ook enorm verrassend dat Sjors en Milan weer zoenen (of poging tot). Zooo doorzichtig. Een ex is daar ook nooit een ex. Nee, ze blijven altijd zo'n typische 'romantische' zwak voor elkaar houden. Dom gedoe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Slim zeg van Milan en Sjors, iedereen kan zo binnenlopen.
Nee, niveau is bedroevend. Naja, Robert vindt Barbara afstotelijk, met de wond en maar 1 borst, en met pruik, en een sloot close ups moeten zijn worsteling duidelijk maken. Janine en hij hadden een begrijpend gesprek, zij zullen dus wel een one night stand krijgen, net als Dian en Ludo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet gezien. Hele week al niet eigenlijk. Nog iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Friends don't let friends remain beardless...
Misschien gaan ze vandaag met elkaar naar bed?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:34 schreef BVO het volgende:
Waarom wil ze dat niet?
En waarom wordt er zo'n heisa gemaakt om foto's van twee pratende mensen, van een vrouw met de man van haar (oud)beste vriendin die terminaal is?.
Maar dan nog is er helemaal niks schokkends aan die foto'squote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien gaan ze vandaag met elkaar naar bed?
En ondertussen heeft 'ie toch nog z'n vrouw liggen krikken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef Heleen17 het volgende:
In het begin deed Bing vet vaag nog tegen Milan, omdat hij het niet vertrouwde en nu zijn ze opeens de beste vrienden?
Dat zie altijd wanneer er vreemd wordt gegaan in deze soap, de bedrogen partner gaat dan ineens nog aardiger en meelevender doen dan normaalquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef Heleen17 het volgende:
In het begin deed Bing vet vaag nog tegen Milan, omdat hij het niet vertrouwde en nu zijn ze opeens de beste vrienden?
Wauw, ik heb duidelijk wat gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ondertussen heeft 'ie toch nog z'n vrouw liggen krikken.
Milan en Sjors hebben liggen rampetampen, Nick en Jack dachten heel veel na over elkaarquote:
Die vraag heb ik hier ook al 100 keer gesteld maar geen antwoord gekregenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Gaat Babs nou wel of niet dood?
Ik helaas ook en ik heb de makers door, ze snapten wel dat een groot deel van de users hier Barbara haatten, maar ze probeerden op deze manier hun symphatie jegens Barbara terug te winnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:34 schreef ReWinD het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ze gewoon blijft leven!
Alsof ze hier lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik helaas ook en ik heb de makers door, ze snapten wel dat een groot deel van de users hier Barbara haatten, maar ze probeerden op deze manier hun symphatie jegens Barbara terug te winnen.
Bij mij ook niet.quote:Ik zal ditmaal slechts voor mezelf spreken: bij mij is dat niet gelukt, integendeel zelfs![]()
Heb ik ergens gezegd dat ze het hier vandaan halen? Maar dan nog, zoals Now4Live al een keer zei zal het niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.quote:
Gelukkig maarquote:Bij mij ook niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt ook flink spannend!Een heer met stijl
Je zei: "een groot deel van de users hier".quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ze het hier vandaan halen? Maar dan nog, zoals Now4Live al een keer zei zal het niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.![]()
Ja ik zie het, deels omdat ik toch denk dat er af en toe meegelezen wordt, misschien niet door de makers zelf, dan wel door mensen die met ze in contact staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zei: "een groot deel van de users hier".![]()
Ik ben daar best wel benieuwd naar, maar dat zullen we wel nooit weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik zie het, deels omdat ik toch denk dat er af en toe meegelezen wordt, misschien niet door de makers zelf, dan wel door mensen die met ze in contact staan.
De schrijvers van ONM in ieder geval wèl... en aangezien die behoren tot dezelfde club (Scriptstudio) als de schrijvers van GTST...quote:
Ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De schrijvers van ONM in ieder geval wèl... en aangezien die behoren tot dezelfde club (Scriptstudio) als de schrijvers van GTST...
bar is leuk, die blijft heus wel in leven. dat is in ieder geval wel te hopen !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik helaas ook en ik heb de makers door, ze snapten wel dat een groot deel van de users hier Barbara haatten, maar ze probeerden op deze manier hun symphatie jegens Barbara terug te winnen.
Ik zal ditmaal slechts voor mezelf spreken: bij mij is dat niet gelukt, integendeel zelfs![]()
Zo precies dat! En dan zit ze met zo een opgeruimde smoel naar dat programma te kijken alsof ze wil zeggen 'zo dat hebben we weer mooi voor elkaar!'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:08 schreef Frey het volgende:
En het is me weer gelukt om me te ergeren aan Barbara. Zij zal wel even bepalen of Robert mee mag werken met het interview of niet![]()
En dan is ze straks natuurlijk weer verontwaardigd als het uitkomt dat Robert toch akkoord is gegaan.
Haha, ja, dat kijk ik ook elke avond. Eén van de betere comedies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:01 schreef Otmed het volgende:
Ik kijk geen gtst meer. Ik kijk tegenwoordig That 70's Show.
Ik dacht even dat je het behang van Barbara en Roberts slaapkamer bedoelde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:01 schreef Otmed het volgende:
Ik kijk geen gtst meer. Ik kijk tegenwoordig That 70's Show.
Ik heb het de afgelopen 2 weken al niet meer gezien, zelfs dat boeit me niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:21 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kijk ik ook elke avond. Eén van de betere comedies.
In GTST is alleen die verhaallijn met Nick/Jack en Vadim nog interessant om te volgen. Nick die Vadim naar de keel vliegt. Oh my...!
Vond ik ook wel een goeiequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo die Jack gewoon stiekem heeft herkend![]()
![]()
Het ligt vooral aan Vadimquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef Cerubo het volgende:
Ik vind GTST de laatsten week wel weer vooruitgaan, of ligt dat aan mij?
Florienquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het ligt vooral aan Vadim![]()
Maar toch vraag ik me af: Jack heeft nooit een trui aan en een pet op, en Ludo herkent hem zo eventjes, in het donker nog wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:44 schreef jaoka het volgende:
[..]
Ja, die liet tenminste weer even zien dat hij niet zo dom is als hij de laatste tijd leek![]()
Als dat zo is begin ik erover te denken een anti-Barbara demonstratie te houden voor de deuren van de studioquote:
Misschien heeft hij net als Dr. Hannibal Lecter een goed ontwikkeld reukvermogenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar toch vraag ik me af: Jack heeft nooit een trui aan en een pet op, en Ludo herkent hem zo eventjes, in het donker nog wel.![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is begin ik erover te denken een anti-Barbara demonstratie te geven voor de deuren van de studio![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net als Dr. Hannibal Lecter een goed ontwikkeld reukvermogen![]()
Jaaa! Doe ik dat voor Ludoquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is begin ik erover te denken een anti-Barbara demonstratie te houden voor de deuren van de studio![]()
Volgens mij quotte je me verkeerd, maar als je van eenzaam demonsteren houdt, ga dan vooral je gangquote:
Whehe, grappig. Toen Ludo "dood" ging, waren meer mensen blij dan jullie klein groepje die graag Barbara weg willen hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij quotte je me verkeerd, maar als je van eenzaam demonsteren houdt, ga dan vooral je gang![]()
Of het er meer zijn trek ik ernstig in twijfel, wel is het zeker zo dat er mensen blij waren, dit sloeg echter om toen het erop leek dat hij dood bleef, het werd ontiegelijk en afgrijselijk saai gevonden weken lang (lees maar na).quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe, grappig. Toen Ludo "dood" ging, waren meer mensen blij dan jullie klein groepje die graag Barbara weg willen hebben.
Omdat we een andere mening hebben dan jij? Zoiets zul je mij om een meningsverschil niet snel horen zeggen.quote:Vind jullie eigenlijk best zielig. Nou de meesten dan.
Dit is regelrechte onzin, al voor ze ziek werd was de haat jegens haar bijzonder groot, lees dit topic maar eens goed door.quote:Ze wordt ziek en meteen wordt ze gehaat. Want daarvoor riepen jullie nooit zo veel gehaat over haar als nu
.
Waar ben ik mee bezig dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waar is Babette21 eigenlijk gebleven, in tegenstelling tot de meesten houd ik juist wel van mensen die een andere mening hebben dan ik, zo valt er nog ergens over te praten![]()
In het verleden heeft Ludo al bewezen dat z'n reukvermogen voortreffelijk is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien heeft hij net als Dr. Hannibal Lecter een goed ontwikkeld reukvermogen![]()
quote:DO. 20-04-2006:
LUDO SANDERS: "Die penetrante rotlucht. Ik ruik het nergens meer in huis." (over Charlie Fischer)
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In het verleden heeft Ludo al bewezen dat z'n reukvermogen voortreffelijk is.
[..]
Je hebt gelijk. Zij is ook heel erg. Ik kan niet beslissen wie me meer stoort... Barbara is meer in the picture maar die Laura is 3 keer zo vreselijk met zo weining uitzendtijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef misspunt het volgende:
Begrijp die negatieve input over Barbara niet goed. Ik richt mijn haatpijlen liever op Laura. Hoe die met dr zure mondje trekt de hele tijd: bah
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:35 schreef misspunt het volgende:
En als we dan toch aan de gang zijn: Florien is een soort van Sade; heel eng en naar. 't Zal hier wel weer vloeken in de kerk zijn, maar doe mij miss Nina maar. Lekker hilarisch
Correctie:quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:59 schreef alors het volgende:
Dennis vind ik ook zeer matig, voor mijn part vuurt Vadim daar een mooie kogel op af. Hij en Anita zijn echt zo'n burgerlijk stel![]()
Ze deed weer dit:quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef misspunt het volgende:
Hoe die met dr zure mondje trekt de hele tijd: bah
Die Vicky-verhaallijn is zo cliché.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:37 schreef Cerubo het volgende:
Dat nieuwe personage kan wel tof worden op zich.
Ach, toe nou toch HvB. Laura geeft noooit dr fouten toe, sterker nog volgens haarzelf maakt ze geen fouten. En liegen doet ze ook niet. Dat en eerder genoemd zure mondje (okay, Barbara is ook niet echt een stralende ster), maakt haar wat mij betreft toch least likeable boven de 40 in GTSTquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een belangrijk verschil tussen Laura en Barbara is dat Laura zo af en toe op haar plaats gezet wordt en haar plaats dan ook kent.
Ook heb ik het idee dat Laura haar fouten eerder toegeeft
Nou bijvoorbeeld over dat gedoe met Noud en Dennis gaf ze toe dat ze Noud uit eigen belang bij zich had gehouden en dat hij maar beter bij Dennis kon gaan wonen nu.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:10 schreef misspunt het volgende:
[..]
Ach, toe nou toch HvB. Laura geeft noooit dr fouten toe, sterker nog volgens haarzelf maakt ze geen fouten. En liegen doet ze ook niet. Dat en eerder genoemd zure mondje (okay, Barbara is ook niet echt een stralende ster), maakt haar wat mij betreft toch least likeable boven de 40 in GTST
Als je tegen Ludo mag zijn, mag je ook tegen Barbara zijn, uiteraard om je eigen redenen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:30 schreef digispeed het volgende:
wat hebben jullie allemaal tegen barbara.
Als je nou weer eens een keer wel keek zou je misschien zien waarom Barbara zo vervelend isquote:kennelijk is GTST zo slecht (kijk zelf ook al tijden niet meer)
Het vervelende bij Barbara is dat de makers juist schijnen te willen dat ze leuk en lief overkomt, terwijl dit naar mijn bescheiden mening niet zo is.quote:dat jullie niks anders doen dan iedere zeiken over hoe slecht barbara wel niet is. vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. kan ergere personages bedenken zoals nina en naud.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je tegen Ludo mag zijn, mag je ook tegen Barbara zijn, uiteraard om je eigen redenen.
[..]
WIE IS ER TEGEN LUDO DAN ?
[..]
Als je nou weer eens een keer wel keek zou je misschien zien waarom Barbara zo vervelend is![]()
[..]
HAHA INDERDAAD, IK VOLG HET EERLIJK GEZEGD AL EEN TIJDJE NIET MEER
VOND HAAR VROEGER ANDERS BEST LEUK
[..]
Het vervelende bij Barbara is dat de makers juist schijnen te willen dat ze leuk en lief overkomt, terwijl dit naar mijn bescheiden mening niet zo is.
Nina en Noud worden ook als typische, extreme tieners neergezet, zij zijn juist bedoeld om dingen te doen die kijkers tegen de borst stuiten.
PRECIES DAAROM KIJK IK DUS NIET MEER
Ik niet in ieder geval, maar er zullen vast wel mensen tegen hem zijn, jij was ooit wel tegen hem, dat probeerde ik nooit af te kappen, ik had wel een andere mening.quote:
quote:HAHA INDERDAAD, IK VOLG HET EERLIJK GEZEGD AL EEN TIJDJE NIET MEER
VOND HAAR VROEGER ANDERS BEST LEUK
Toch jammerquote:PRECIES DAAROM KIJK IK DUS NIET MEER
ga pas weer kijken als martine hafkamp gespeeld door inge ipenburg terugkeert in GTST.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, maar er zullen vast wel mensen tegen hem zijn, jij was ooit wel tegen hem, dat probeerde ik nooit af te kappen, ik had wel een andere mening.![]()
[..]
[..]
Toch jammer![]()
GTST is nog de hele maand juni te zien. Vrijdag 29 juni is de zomercliffhanger.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Wanneer is het nou einde van seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |