Moet haast wel, als het maar niet zo slap wordt als die cliff waarbij Charlie van d'r fiets lazerde(seizoen 13)quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Urquhart het volgende:
Cliffhanger zal wel iets met die wapenhandel zijn
Als ze dat doen tekenen ze echt hun ondergang denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Of de "Ik-heb-het-hele-seizoen-gedroomd" cliffhanger.
12 was echt super tofquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet haast wel, als het maar niet zo slap wordt als die cliff waarbij Charlie van d'r fiets lazerde(seizoen 13)![]()
Dan vond ik die waarbij iedereen op elkaar verliefd werd (seizoen 12) nog beter![]()
Bij the Bold wel, toen had het personage Sheila van alles uitgehaald en werd ze met veel trammalant gearresteerd bij een modeshow en toen bleek het allemaal een droom te zijn van 6 afleveringenquote:
Dat was de 11equote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet haast wel, als het maar niet zo slap wordt als die cliff waarbij Charlie van d'r fiets lazerde(seizoen 13)![]()
Dan vond ik die waarbij iedereen op elkaar verliefd werd (seizoen 12) nog beter![]()
Barbara, MILFquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet zo huilen, MILF
Ja, en?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Canisfire het volgende:
Milan sprak als Milan net tegen Robert '' Jij bent weer eens het grote slachtoffer''
![]()
Zo als vorige Milan zeg maarquote:
Ach komend seizoen zal hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Canisfire het volgende:
Wanneer komen Lucas en Fay eens terug uit New York en Duitsland?
Heb je zo een nieuw stelletje.
vicky- Fos dan toch denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach komend seizoen zal het
nina-fos
florien-milan
worden
Het is vrij irritant ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat gedram van Nina echt te flauw en vervelend voor woorden. Schrijf er een chicklit over ofzo, maar stop hier maar mee.
Het begint nu wel erg irritant te worden idd, het duurt te lang.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat gedram van Nina echt te flauw en vervelend voor woorden. Schrijf er een chicklit over ofzo, maar stop hier maar mee.
En ook élke aflevering weer hetzelfde:quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het begint nu wel erg irritant te worden idd, het duurt te lang.
Lees het topic.quote:
Een schietgevecht tussen Nick, Vadim en Jack en met de hoofdvraag wie overleefd hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Urquhart het volgende:
Cliffhanger zal wel iets met die wapenhandel zijn
Oh ja inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was de 11e
12 Was dat Janine levend begraven werd en Rik en Anita in Singapore
soms is ze niet in de afleveringquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:14 schreef lesley het volgende:
nina iriteerd me zo erg dta ik maar nog zelden kijk
dat rokje van lorenaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad niks gemist.
Morgen hopelijk wat meer Vadim en Nick/Lorena, dat laatste vind ik ook wel vermakelijk![]()
quote:
Daar slaan ze elkaar voortdurend op de bek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:57 schreef Ici-Paris het volgende:
Fos die Robert slaat ( hebben ze volgens mij van ONM, maar dan een beetje anders.)
Jaquote:
Ik ben voor Florien en Noud als eerlijk ben, ik vind Florien en Milan niet echt bij elkaar passen, laat hem maar met Nick concurreren om Lorena ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:13 schreef Canisfire het volgende:
Wat is Laura vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |