quote:In 'Terug in de tijd' nemen we je mee langs een aantal bijzondere gebeurtenissen in de afgelopen drie jaar. We verhelderen het verhaal nog eens en hebben natuurlijk wat fotomateriaal van deze periode. Deze eerste keer staan we stil bij de dood van Valerie Fischer.
In september 2005 nam de kijker met pijn in het hart afscheid van een zeer geliefd personage, Valerie Fischer. Valerie Fischer, gespeeld door actrice Elle van Rijn, was de moeder van Charlie, zus van Barbara en vriendin van Robert. Daarnaast hield ze de Rozenboom draaiende.
Haar dood stond centraal in de periode rond de 3000ste aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden. Robert, Morris, Barbara, Charlie en Valerie waren in die tijd namelijk op vakantie in Portugal. Daar maakten de zusjes Fischer het na jarenlang ruzie weer goed met elkaar en papte Morris aan met zijn bergbeklim instructrice, terwijl Barbara, Valerie en Charlie de touwen uitprobeerden.
Als Jef belt met de mededeling dat Yasmin is overleden bij een auto-ongeluk stort Charlie letterlijk in, hierbij valt Valerie van het rotsblok waar ze op staan. Charlie probeert haar te redden maar ook Barbara valt de diepte in. Ze hebben nog één keuze om geen drie doden te veroorzaken. Valerie snijdt haar touw door en valt naar beneden. Charlie en Barbara zijn gered.
Na deze val wordt Valerie meteen in het ziekenhuis opgenomen. Enige tijd later overlijdt zij aan haar verwondingen. Charlie heeft vaak dromen dat Valerie bij haar is. Ze vindt het moeilijk door te leven zonder moeder. Gelukkig heeft ze steun aan Dennis en later ook aan Barbara.
Het bijzondere aan de begrafenis was, dat Charlie in het roze gekleed was. Dit deed ze omdat Valerie niet gewild had dat ze somber en in het zwart gekleed bij haar kist zou staan. Met de begrafenis kwam er een einde aan de rol van Valerie Fischer. Elle van Rijn speelde deze rol van januari 2003 tot september 2005.
In het feit dat jijzelf een vrouw bentquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef vencodark het volgende:
Mannen zijn veel leuker in soaps, waar zit hm dat toch in?![]()
Dit is GTST.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik kijk de laatste tijd atwt wat een leuke vrouwen daar !
Het zusje van Henry is zo snoezig![]()
Offtopic hoor, maar dat is echt het meeste irritante personage in tijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik kijk de laatste tijd atwt wat een leuke vrouwen daar !
Het zusje van Henry is zo snoezig![]()
Misschien, ik haat vrouwen en hou van mannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het feit dat jijzelf een vrouw bent?
Robin?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien, ik haat vrouwen en hou van mannen.
Vooral slechte mannen in gtst, de Ludo's, Jack's en alle andere slechterikken.Ik zit te wachten op een enorm lekker ding in gtst, dat geeft mij wat te kijken.
![]()
Dat ik vind ik juist leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Offtopic hoor, maar dat is echt het meeste irritante personage in tijden
Waarom niet? Ik vond hem wel grappig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als er 1 personage is wat nooit meer terug mag komen dan is hij het wel.
![]()
Ik vind dat 'ie wel gelijk heeft.quote:
Zeg dat dan, we hadden het toch over personages.quote:
ja hij heeft wel een beetje gelijk hoor... ze mag hem er wel wat meer bij betrekken denk ik..quote:
Ik was 12 of 13 toen hij in de soap kwam, waarom zo kort, Ché, waar ben je!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Die was zéker sexy! Echt een mooie jongen!
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was 12 of 13 toen hij in de soap kwam, waarom zo kort, Ché, waar ben je!![]()
Ja, maar Kim is er niet meer. Misschien moet hij voor...Laura gaan ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja ik ook.Hij kan best terugkomen vind ik.
Hoe kom je daarbijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef suus21 het volgende:
is Milan weer uit de serie..? Dan heb ik wat gemist. EN wie is Olga?
Hij word tin Turkije uitgehuwelijkt tegen zijn zin, dan vlucht hij, en komt aan in Meerdijk. Hij staat voor het huis van Barbara en Robert en belt aan. Florien doet open en het is liefde op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar Kim is er niet meer. Misschien moet hij voor...Laura gaan ofzo.![]()
Die schelen wel een jaar of 8, geen probleem voor mij maar zij is nu met Milan dus dat schopt alles in de war. Hm...wat zou Ché nog eens kunnen toevoegen...ah, broer van Mo en dus gaat hij met Dian aanpappen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Hij word tin Turkije uitgehuwelijkt tegen zijn zin, dan vlucht hij, en komt aan in Meerdijk. Hij staat voor het huis van Barbara en Robert en belt aan. Florien doet open en het is liefde op het eerste gezicht![]()
![]()
quote:
En behalve dat, Barbara verdient dat, eindelijk na een Jef met ballen weer een Robert met ballenquote:
Pas op met wat je over barbara zegt hier hoor je weet wat er met mij gebeurdequote:Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En behalve dat, Barbara verdient dat, eindelijk na een Jef met ballen weer een Robert met ballen![]()
Hopelijk kan binnenkort ook tegen Barbara 'de ballen' zeggen!![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En behalve dat, Barbara verdient dat, eindelijk na een Jef met ballen weer een Robert met ballen![]()
Hopelijk kan binnenkort ook tegen Barbara 'de ballen' zeggen!![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pas op met wat je over barbara zegt hier hoor je weet wat er met mij gebeurde![]()
Ik houd van confrontaties dus laat ze maar komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:17 schreef Canisfire het volgende:
Pas op met wat je over barbara zegt hier hoor je weet wat er met mij gebeurde![]()
Net een mier zul je bedoelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Die was zéker sexy! Echt een mooie jongen!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Net een mier zul je bedoelen
[afbeelding]
breng ze nou niet op een ideequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:40 schreef Danaa het volgende:
Ik heb laatst ergens gelezen dat die dokter van Barbara haar bedriegd en dat ze helemaal geen kanker heeft, dat hij het alleen maar doet voor het geld..
Weten jullie hier iets van?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:48 schreef Canisfire het volgende:
Een tijdje terug kwam De GTSTCourant met de primeur dat Liza Sips de rol van Vicky zou gaan spelen in Goede Tijden Slechte Tijden. Vandaag kunnen wij je melden dat zij vanaf 16 mei te zien zal zijn. Zo vlak voor de cliffhanger dus nog. Zal zij daar iets mee te maken hebben
Dit is idd wel apartquote:Het is bijna genant om te zien hoe Nina achter Milan aanloopt in Goede Tijden Slechte Tijden. Op basis van een horoscoop is ze hopeloos verliefd op de beroemde dj. Ze had er ongeveer een week voor nodig om achter zijn identiteit te komen, nu moet ze samen met een paar andere Meerdijkse chicks strijden voor zijn aandacht. Het verhaal wordt nog gekker als je je bedenkt dat de twee elkaar al jaren kennen.
Want in de tijd dat de jonge Nina nog werd gebabysit door Sjors, had zij Milan als vriendje. Die kwam zodoende geregeld over de vloer bij Nina thuis. Dat alles speelde zich af voor de ontvoering van Nina, ze moet hem dus wel kennen.
Toch was Milan voor haar een volslagen vreemde, terwijl de rest van de soap-karakters hem meteen herkende. Omgekeerd is iets geloofwaardiger; Milan is zo'n drie jaar weggeweest uit Meerdijk en in die tijd groeide Nina uit van een kind tot een puberdochter.
Vanavond onderneemt Nina weer een poging om het hart van Milan voor zich te winnen. Het lijkt een kansloze missie, want Milan valt eerder voor haar beste vriendin, Florien.
Moet haast wel, als het maar niet zo slap wordt als die cliff waarbij Charlie van d'r fiets lazerde(seizoen 13)quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Urquhart het volgende:
Cliffhanger zal wel iets met die wapenhandel zijn
Als ze dat doen tekenen ze echt hun ondergang denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Of de "Ik-heb-het-hele-seizoen-gedroomd" cliffhanger.
12 was echt super tofquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet haast wel, als het maar niet zo slap wordt als die cliff waarbij Charlie van d'r fiets lazerde(seizoen 13)![]()
Dan vond ik die waarbij iedereen op elkaar verliefd werd (seizoen 12) nog beter![]()
Bij the Bold wel, toen had het personage Sheila van alles uitgehaald en werd ze met veel trammalant gearresteerd bij een modeshow en toen bleek het allemaal een droom te zijn van 6 afleveringenquote:
Dat was de 11equote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet haast wel, als het maar niet zo slap wordt als die cliff waarbij Charlie van d'r fiets lazerde(seizoen 13)![]()
Dan vond ik die waarbij iedereen op elkaar verliefd werd (seizoen 12) nog beter![]()
Barbara, MILFquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet zo huilen, MILF
Ja, en?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Canisfire het volgende:
Milan sprak als Milan net tegen Robert '' Jij bent weer eens het grote slachtoffer''
![]()
Zo als vorige Milan zeg maarquote:
Ach komend seizoen zal hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Canisfire het volgende:
Wanneer komen Lucas en Fay eens terug uit New York en Duitsland?
Heb je zo een nieuw stelletje.
vicky- Fos dan toch denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach komend seizoen zal het
nina-fos
florien-milan
worden
Het is vrij irritant ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat gedram van Nina echt te flauw en vervelend voor woorden. Schrijf er een chicklit over ofzo, maar stop hier maar mee.
Het begint nu wel erg irritant te worden idd, het duurt te lang.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat gedram van Nina echt te flauw en vervelend voor woorden. Schrijf er een chicklit over ofzo, maar stop hier maar mee.
En ook élke aflevering weer hetzelfde:quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het begint nu wel erg irritant te worden idd, het duurt te lang.
Lees het topic.quote:
Een schietgevecht tussen Nick, Vadim en Jack en met de hoofdvraag wie overleefd hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef Urquhart het volgende:
Cliffhanger zal wel iets met die wapenhandel zijn
Oh ja inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was de 11e
12 Was dat Janine levend begraven werd en Rik en Anita in Singapore
soms is ze niet in de afleveringquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:14 schreef lesley het volgende:
nina iriteerd me zo erg dta ik maar nog zelden kijk
dat rokje van lorenaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad niks gemist.
Morgen hopelijk wat meer Vadim en Nick/Lorena, dat laatste vind ik ook wel vermakelijk![]()
quote:
Daar slaan ze elkaar voortdurend op de bek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:57 schreef Ici-Paris het volgende:
Fos die Robert slaat ( hebben ze volgens mij van ONM, maar dan een beetje anders.)
Jaquote:
Ik ben voor Florien en Noud als eerlijk ben, ik vind Florien en Milan niet echt bij elkaar passen, laat hem maar met Nick concurreren om Lorena ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:13 schreef Canisfire het volgende:
Wat is Laura vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |