Ik had Nouds vuist wel weer verwacht, net zoals tegen Dennisquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef Canisfire het volgende:
Haha Milan was tof net tegen Noud.
Liet helemaal zien wat voor sukkeltje het eigenlijk is.
Dat had ik ook verwacht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had Nouds vuist wel weer verwacht, net zoals tegen Dennis![]()
Vond ik wel mooi die scene. Die kop van Nick de hele tijd toen Lorena tegen hem zat te praten en dat commentaar van Rosa.quote:
Idd, Laura achter de geraniumsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Lollifant het volgende:
Wat een irritant bemoeizuchtig wijf is Laura.Heeft ze zelf geen leven ofzo. Oh, nee inderdaad dat heeft ze niet.
![]()
met dat klote accent van hemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat the Noudster wel even op de vuist ging
Ik weet dat je die kant uit wiltquote:
Waar komt die gozer vandaan dan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet dat je die kant uit wilt
Maar het komt geforceerd over, omdat hij helemaal niet uit Amsterdam komt. Hadden ze net zo goed Tropical Danny auditie kunnen laten doen
Hoeveel K per jaar zou dat nou verdienen voor zo jeugd speler ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:26 schreef Urquhart het volgende:
Broek in Waterland lees ik, oh het schijnt wel bij Amsterdam te liggen
Ik heb niks gezegd
Ik vond dat ook niet echt overtuigend eruitzien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel weer jammer om een halfjankende Sjef te zien, dat past echt niet bij hem, wanneer snappen ze dat nou eens!
Ik moest zo lachen, het leek nergens naarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet echt overtuigend eruitzien.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
die borsten van charly waren mooi zeg
Ik zat eerst nog een minuut in twijfel of hij nu aan het lachen of huilen wasquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet echt overtuigend eruitzien.![]()
Die kop laat me een beetje denken aan diegene met dat masker uit 'House of Wax'quote:
Ik zag het ook ja, dat was ook nieuw.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
D'r werd net even een partij reclame gemaakt voor gtst bij RTL in de reclame van Boulevard.
Ze worden nu echt redelijk wanhopig volgens mij![]()
Die was echt geniaalquote:Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dian tegen Lorena die het had over de verliefdheid op Nick: ''Nou jullie hebben in ieder geval dezelfde schoenmaat'
![]()
![]()
![]()
Ja dat was echt een geweldig.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dian tegen Lorena die het had over de verliefdheid op Nick: ''Nou jullie hebben in ieder geval dezelfde schoenmaat'
![]()
![]()
![]()
Nouja, ik moest gewoon weer eens lachen tijdens GTST.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die opmerking van Dian was wel grappig, maar om het nou geweldig of geniaal te noemen...![]()
Okquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik moest gewoon weer eens lachen tijdens GTST.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |