Ik had Nouds vuist wel weer verwacht, net zoals tegen Dennisquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef Canisfire het volgende:
Haha Milan was tof net tegen Noud.
Liet helemaal zien wat voor sukkeltje het eigenlijk is.
Dat had ik ook verwacht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had Nouds vuist wel weer verwacht, net zoals tegen Dennis![]()
Vond ik wel mooi die scene. Die kop van Nick de hele tijd toen Lorena tegen hem zat te praten en dat commentaar van Rosa.quote:
Idd, Laura achter de geraniumsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Lollifant het volgende:
Wat een irritant bemoeizuchtig wijf is Laura.Heeft ze zelf geen leven ofzo. Oh, nee inderdaad dat heeft ze niet.
![]()
met dat klote accent van hemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat the Noudster wel even op de vuist ging
Ik weet dat je die kant uit wiltquote:
Waar komt die gozer vandaan dan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet dat je die kant uit wilt
Maar het komt geforceerd over, omdat hij helemaal niet uit Amsterdam komt. Hadden ze net zo goed Tropical Danny auditie kunnen laten doen
Hoeveel K per jaar zou dat nou verdienen voor zo jeugd speler ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:26 schreef Urquhart het volgende:
Broek in Waterland lees ik, oh het schijnt wel bij Amsterdam te liggen
Ik heb niks gezegd
Ik vond dat ook niet echt overtuigend eruitzien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel weer jammer om een halfjankende Sjef te zien, dat past echt niet bij hem, wanneer snappen ze dat nou eens!
Ik moest zo lachen, het leek nergens naarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet echt overtuigend eruitzien.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:39 schreef jorienvdherik het volgende:
die borsten van charly waren mooi zeg
Ik zat eerst nog een minuut in twijfel of hij nu aan het lachen of huilen wasquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet echt overtuigend eruitzien.![]()
Die kop laat me een beetje denken aan diegene met dat masker uit 'House of Wax'quote:
Ik zag het ook ja, dat was ook nieuw.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
D'r werd net even een partij reclame gemaakt voor gtst bij RTL in de reclame van Boulevard.
Ze worden nu echt redelijk wanhopig volgens mij![]()
Die was echt geniaalquote:Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dian tegen Lorena die het had over de verliefdheid op Nick: ''Nou jullie hebben in ieder geval dezelfde schoenmaat'
![]()
![]()
![]()
Ja dat was echt een geweldig.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:52 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dian tegen Lorena die het had over de verliefdheid op Nick: ''Nou jullie hebben in ieder geval dezelfde schoenmaat'
![]()
![]()
![]()
Nouja, ik moest gewoon weer eens lachen tijdens GTST.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die opmerking van Dian was wel grappig, maar om het nou geweldig of geniaal te noemen...![]()
Okquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik moest gewoon weer eens lachen tijdens GTST.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Svensational het volgende:
"Ik hoef die 007-kop van jou voorlopig niet te zien"![]()
!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:15 schreef Frey het volgende:
Barbara: Ik ben een monster.
Ze heeft het door.
Ik wilde bijna vragen wat dit met GTST te maken had, maar gisteren zat Dennis natuurlijk naar PSV te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef Svensational het volgende:
Wat een lelijke onscherpe icon, Frey.
En viel me wel op, Lee zat nog bij psvquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen wat dit met GTST te maken had, maar gisteren zat Dennis natuurlijk naar PSV te kijken![]()
Het was de wedstrijd om de JC-schaal van twee jaar geledenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Beach het volgende:
[..]
En viel me wel op, Lee zat nog bij psv![]()
Enne Robert![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/107(...)agen_en_beroofd.htmlquote:GTST-acteur geslagen en beroofd
Uitgegeven: 9 mei 2007 08:48
Laatst gewijzigd: 9 mei 2007 08:52
AMSTERDAM - Robin Zijlstra, die in de soap GTST de rol van Milan speelt, is samen met zijn vriendin Linda overvallen. Tijdens een skivakantie in Frankrijk werd het portier van hun auto plotseling opengerukt door een man.
"Hij stompte mijn vriendin en rukte haar tas met al onze spullen uit haar handen", vertelt hij woensdag in De Telegraaf.
Toen de 27-jarige acteur de achtervolging inzette, sloeg de dief hem tegen de grond. "Hij begon te slaan. Stompte en schopte me waar hij me maar kon raken", stelt Zijlstra.
Alle officiële documenten en bankpasjes van het stel verdwenen met de dief. "Ik ging wat drinken met een vriendin, maar kon niet eens mijn eigen drankje betalen", vertelt hij over zijn terugkomst in Nederland.
(c) Novum
Die wonnen wijquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het was de wedstrijd om de JC-schaal van twee jaar geleden
Het is wel vaak raak bij die GTST-acteurs. Dat dat Ludo Sanders Huis er maar snel mag komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.nu.nl/news/107(...)agen_en_beroofd.html
Kloptquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:02 schreef BVO het volgende:
Chris Jolles nu op Ned. 3 in 12 steden 13 ongelukken!
Verder nog iets te melden, zeiklip?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef Svensational het volgende:
Je icon is trouwens veel te groot Frey, max is 100 kb.
Je kunt ook gewoon normaal doen, hoor.quote:
Die hele scene was briljantquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo over Laura: "Dat is inderdaad niet echt een feestnummer"
![]()
neequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:55 schreef Canisfire het volgende:
Ey groetjes van uit italie . gtst nog steeds niet boeiend of wel.
Charlie stinkt gewoon, zij verdient nou gewoon echt zo een vent als Willem Kelderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Svensational het volgende:
"Ik hoef die 007-kop van jou voorlopig niet te zien"![]()
!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zozo eindelijk ziet Milan Sjors eindelijk in d'r blote kont, dat had ie vroeger flink moeten missen![]()
Ach das normaal daarzo. Het is ook enorm verrassend dat Sjors en Milan weer zoenen (of poging tot). Zooo doorzichtig. Een ex is daar ook nooit een ex. Nee, ze blijven altijd zo'n typische 'romantische' zwak voor elkaar houden. Dom gedoe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Slim zeg van Milan en Sjors, iedereen kan zo binnenlopen.
Nee, niveau is bedroevend. Naja, Robert vindt Barbara afstotelijk, met de wond en maar 1 borst, en met pruik, en een sloot close ups moeten zijn worsteling duidelijk maken. Janine en hij hadden een begrijpend gesprek, zij zullen dus wel een one night stand krijgen, net als Dian en Ludo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet gezien. Hele week al niet eigenlijk. Nog iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Friends don't let friends remain beardless...
Misschien gaan ze vandaag met elkaar naar bed?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:34 schreef BVO het volgende:
Waarom wil ze dat niet?
En waarom wordt er zo'n heisa gemaakt om foto's van twee pratende mensen, van een vrouw met de man van haar (oud)beste vriendin die terminaal is?.
Maar dan nog is er helemaal niks schokkends aan die foto'squote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien gaan ze vandaag met elkaar naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |