Je kan ook irritant gaan doen. Laatste waarschuwling voor je onnozele gedrag.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Canisfire het volgende:
Voor Barbara of in Lorena
Ik post 1 keer een plaatjequote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan ook irritant gaan doen. Laatste waarschuwling voor je onnozele gedrag.
Ne eje gezeur en gezeik over Barbara en over haan kanker.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik post 1 keer een plaatje![]()
Wie ben jij mij te waarschuwen trouwens![]()
he stadsgenoot.. Laat maar gewoon en blijf maar gewoon on topic...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef Canisfire het volgende:
Pfft V&A modje die gaat doen alsof hij iets over mij te zeggen heeft![]()
Hehequote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
he stadsgenoot.. Laat maar gewoon en blijf maar gewoon on topic...
Ik vind milan nog steeds geweldig.. ben alleen wel benieuwd hoe dat gaat lopen tussen hem en florien..
En hij ziet er ook niet verkeerd uit, niet vervelend om naar te kijken, maar hij haalt het niet bij Jack.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe
en ja Milan valt mij ook niet tegen hij is tot nu toe nog niet irritant geweest.
En dat voor een nieuw personage dat er al twee weken inzit.
jij hebt smaakquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En hij ziet er ook niet verkeerd uit, niet vervelend om naar te kijken, maar hij haalt het niet bij Jack.![]()
quote:
Waarom mag iemand niet anders over Barbara denken dan jij?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ne eje gezeur en gezeik over Barbara en over haan kanker.
En het gaat je niets aan wie ik ben. Stop er mee.
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Canisfire het volgende:
................... .. ... /´ /)
.................... ..,../¯ ..//
.................... ..../... ./ /
.................... ..,/¯ ..//
.................... ./... ./ /
............./´¯/' ...'/´¯`•¸
........../'/.../... ./... ..../¨¯
........('(...´(... ....... ,~/'...')
................... ..... ../..../
..........''....... ..... . _.•´
................... ..... ..(
................... ..... ...
Voor Barbara of in Lorena
Beetje onzin Dizer, in GTST topics wordt alleen maar onzin gepost. Je mag zelfs doodverwensingen doen hier.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan ook irritant gaan doen. Laatste waarschuwling voor je onnozele gedrag.
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Frey het volgende:
We gaan toch lekker door met Barbara afzeiken
En met Canisfire valt er tenminste nog wat te lachen hier.
Dat vind ik geen gek idee. Ze moeten Fossie flink aan dr drugs laten gaan, heroine, cocaine, volaan de drank!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
fos is gek geworden wat heeft ddie gesnoven ?
Vind ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef warezguy05 het volgende:
die gigi heb ik toch liever in de belspelletjes dan in gtst. ik vind haar wat raars hebben nu
Ach...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:49 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Dat bitchy gedrag past niet bij d'r. Komt eerder zielig over.
Tot ie je in je poepertje wil neuken...quote:
viel wel mee gisterquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dat ziektegedoe met die barabara deprimerend worden, het is to much in deze serie
Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wedden dat diegene die haar vastpakte gewoon Jack is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |