Ik heb eigenlijk nog nooit op die tune geletquote:

Er zou wel iets gebeuren waardoor hij blijft.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:45 schreef ReWinD het volgende:
Te veel Barbara en ik heb ook wel weer genoeg van dat gezeik rondom Milan. Vertrekt ie trouwens over een paar dagen weer uit Meerdijk (wat ie tegen Jack zei) of heeft ie een vaste rol ?

Inderdaad, maar het zo nog irritanter zijn als het een Barbara was die nog een jaar of 10 zou blijven!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond de afl vandaag kut veel te veel Barbara

quote:Op woensdag 25 april 2007 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het zo nog irritanter zijn als het een Barbara was die nog een jaar of 10 zou blijven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op woensdag 25 april 2007 18:04 schreef Frey het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]() Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 25 april 2007 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]gooi nou eens een foto van je in je fotoboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?

quote:Op woensdag 25 april 2007 19:03 schreef pleeborstel het volgende:
Nina stikt in een Dorito?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.

Nick shiet Nick neer of andersom, hoop dat ze echter elkaar komenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:03 schreef pleeborstel het volgende:
Kunnen we al een voorspelling maken over de cliffhanger van de laatste aflevering van dit seizoen?
Barbara zal sterven? Nick schiet Charlie neer? Vadim gaat Rikki ontvoeren? Nina stikt in een Dorito?
BTW wanneer is de laatste aflevering? Vorig jaar in mei al toch?

quote:Op woensdag 25 april 2007 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nick shiet Nick neer of andersom, hoop dat ze echter elkaar komen

Dat zou een slappe cliffhanger zijn. Ontvoeringen zijn zooo vorige seizoenen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:03 schreef pleeborstel het volgende:
Kunnen we al een voorspelling maken over de cliffhanger van de laatste aflevering van dit seizoen?
Barbara zal sterven? Nick schiet Charlie neer? Vadim gaat Rikki ontvoeren? Nina stikt in een Dorito?
BTW wanneer is de laatste aflevering? Vorig jaar in mei al toch?

Het enige toffe aan deze Barbara aflevering.quote:

hij gaat nog verder denkquote:Op woensdag 25 april 2007 20:48 schreef Canisfire het volgende:
Terecht dat Fos hem sloeg.
Ik bedoel als die computer echt naar de klote is kan je met al je games weer opnieuw beginnen. Plus al je verslagen muziek en andere data is ook weg.

Daar dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:40 schreef TrenTs het volgende:
Ik herinner me nog dat Robert tegen iemand brulde dat hij dood ging als hij nog één glas alcohol zou drinken.Oh oh wat zijn ze toch consequent.

Haha, ik deed ook niet zo om jouw reactie hoor. Ik vond het ook wel grappig. Dat geluidseffect ook. Stond nog net geen tekstballonetje met 'Kapauw' bij.quote:

En terecht een computer is iets waar je af moet blijven.quote:

Tegen wie was dat ook al weer?quote:

Weet ik niet meer.quote:

omgquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Canisfire het volgende:
We kennen Olga, de vriendin van Vadim Kadar eigenlijk alleen maar bij naam. Gelukkig komt hier 1 mei aanstaande verandering in. Achter de rol van Olga zit namelijk een echte acteur. Ze heeft heeft al verschillende opnames gehad.
De actrice die de rol van Olga Kadar gaat spelen heet in het echt ook Olga. Playmate Olga Urashova mag zich de gelukkige noemen. "Het is toeval dat mijn personage en ik dezelfde naam dragen", vertelt Olga lachend. "Het was voor mij een grote verrassing dat ik werd uitgekozen voor deze rol. Ik heb het met enorm veel plezier gedaan. Dan vervolgt ze mysterieus: "Of ik vaker te zien zal zijn in GTST? Daar kan ik geen antwoord op geven. Je weet maar nooit..." Houd GTST dus in de gaten! De GTSTCourant
Ooh my god dat kind dat toen met Expeditie Robinson heeft meegedaan

De GTSTCourant - Niet overnemen!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef Canisfire het volgende:
* Anita schrikt zich dood als Rikki spoorloos verdwenen blijkt te zijn. Ze denkt dat Vadim Kadar hier meer van weet..
* Bing is woedend als hij hoort dat Sjors aan Milan gevraagd heeft om bij hen in te trekken.
* Als Milan aankondigt Meerdijk te gaan verlaten, vraagt Nina aan Florien om hem tegen te houden. Ondertussen loopt een ruzie tussen Laura en Florien hoog op. Precies op dat moment komt Noud binnen..
* Jack wordt helemaal gek van Dorothea, helemaal als ze doodleuk zijn kantoor begint schoon te maken. Ook Bing heeft het gehad met zijn moeder en eist dat ze het weer bijlegt met Jef Alberts.
* Nu Rikki weer gevonden is, vertrouwt Anita helemaal niemand meer. Ze wilt zelfs dat Rikki tussen haar en Dennis inslaapt, zodat ze haar dochter niet nog een keer kwijt zal raken..
* Wanneer Dorothea het biologieboek van Florien doorbladert, beseft ze wat er met Florien aan de hand is.
* Nina is kapot van verdriet als ze eindelijk lijkt te gaan beseffen dat Milan niets van haar moet hebben. Gelukkig is daar Ludo om zijn kleine prinses te troosten. Ze krijgt zelfs liedesadvies van Ludo!
* Jack hoort een mobieltje afgaan in een parkeergarage. Is dit de telefoon van de wapenhandelaar?
* De doodzieke (en inmiddels kale) Barbara vraagt haar dochter Charlie om haar te helpen met het uitzoeken van een pruik. Langzaam maar zeker gaat het steeds verder bergafwaarts met Barbara..

Lekker originele verhaallijnen weer. Weten ze nou niks beters als ziektes, zwangerschappen, vreemdgangers en ontvoeringen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Plot nieuwtjes

Van wie zou die dan weer zo snel zwanger zijn?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Florien zwanger dus

1 à 2 maanden geleden nog wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van wie zou die dan weer zo snel zwanger zijn?![]()
Die is toch niet zo actief meer met Noudje?

Je kan ook irritant gaan doen. Laatste waarschuwling voor je onnozele gedrag.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Canisfire het volgende:
Voor Barbara of in Lorena

Ik post 1 keer een plaatjequote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan ook irritant gaan doen. Laatste waarschuwling voor je onnozele gedrag.

Ne eje gezeur en gezeik over Barbara en over haan kanker.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik post 1 keer een plaatje![]()
Wie ben jij mij te waarschuwen trouwens![]()

he stadsgenoot.. Laat maar gewoon en blijf maar gewoon on topic...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef Canisfire het volgende:
Pfft V&A modje die gaat doen alsof hij iets over mij te zeggen heeft![]()

Hehequote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
he stadsgenoot.. Laat maar gewoon en blijf maar gewoon on topic...
Ik vind milan nog steeds geweldig.. ben alleen wel benieuwd hoe dat gaat lopen tussen hem en florien..

En hij ziet er ook niet verkeerd uit, niet vervelend om naar te kijken, maar hij haalt het niet bij Jack.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe
en ja Milan valt mij ook niet tegen hij is tot nu toe nog niet irritant geweest.
En dat voor een nieuw personage dat er al twee weken inzit.

jij hebt smaakquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En hij ziet er ook niet verkeerd uit, niet vervelend om naar te kijken, maar hij haalt het niet bij Jack.![]()

quote:

Waarom mag iemand niet anders over Barbara denken dan jij?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ne eje gezeur en gezeik over Barbara en over haan kanker.
En het gaat je niets aan wie ik ben. Stop er mee.

quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Canisfire het volgende:
................... .. ... /´ /)
.................... ..,../¯ ..//
.................... ..../... ./ /
.................... ..,/¯ ..//
.................... ./... ./ /
............./´¯/' ...'/´¯`•¸
........../'/.../... ./... ..../¨¯
........('(...´(... ....... ,~/'...')
................... ..... ../..../
..........''....... ..... . _.•´
................... ..... ..(
................... ..... ...
Voor Barbara of in Lorena

Beetje onzin Dizer, in GTST topics wordt alleen maar onzin gepost. Je mag zelfs doodverwensingen doen hier.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan ook irritant gaan doen. Laatste waarschuwling voor je onnozele gedrag.

Dat vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Frey het volgende:
We gaan toch lekker door met Barbara afzeiken
En met Canisfire valt er tenminste nog wat te lachen hier.

Dat vind ik geen gek idee. Ze moeten Fossie flink aan dr drugs laten gaan, heroine, cocaine, volaan de drank!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
fos is gek geworden wat heeft ddie gesnoven ?

Vind ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef warezguy05 het volgende:
die gigi heb ik toch liever in de belspelletjes dan in gtst. ik vind haar wat raars hebben nu

Ach...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:49 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Dat bitchy gedrag past niet bij d'r. Komt eerder zielig over.

Tot ie je in je poepertje wil neuken...quote:

viel wel mee gisterquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dat ziektegedoe met die barabara deprimerend worden, het is to much in deze serie

Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wedden dat diegene die haar vastpakte gewoon Jack is![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |