quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:21 schreef Meganog het volgende:
Amanda: Je moeder houdt van je maar nu behandelt je als een kleuter.
Tuurlijk, pas het meteen ff aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Ashrak het volgende:
Mag ook in de uitleg dat Amanda nu echt heeft uitgesproken dat Brian haar heeft geslagen.
Gelukkig heeft ze dit niet tegen Huub gezegd. Dan kan er nog wel wat gaan gebeuren.
"Mijn moeder komt voor mij op, voor liefde uit haar zoon."quote:
Dat moet ook gewoon de TT zijn. Go Amanda.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
AmanDel: Je moeder behandelt je als een kleuter.
Wat een wijze uitspraak van Aman.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
AmanDel: Je moeder behandelt je als een kleuter.
Ik ben bang dat het geen exit wordt als Amanda dit niet doorbelt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Lipsch het volgende:
Rat wordt vooral pissed, omdat aDEL nu eindelijk duidelijk uitspreekt dat hij haar heeft geklapt. Hij voelt z'n exit steeds dichterbij komen, terecht.
Van mij mag ie dat fucking life eerder verliezen. Misselijke kutvent.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Wopper1 het volgende:
Huub dit, Huub dat...
Brian get a fucking life!
Ik geniet ervan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef getl0st het volgende:
Amanda wordt alweer een leugenaar genoemd..
En nena wordt er weer bijgehaald
Bedanktquote:
Ja geweldig!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef Wopper1 het volgende:
Amanda gaat helemaal los!
Hahaha, eindelijk bijt ze van zich af!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:24 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, hij ertoe gedreven.
Laat me raden ... door Huub.
Absoluut, hij heeft al eerder geslagen, lijkt totaal niet bijgedraaid over hetgeen gebeurd is en dat gaat dus zeker nog eens gaan gebeuren. Teringredactie had gewoon moeten doen wat moest gebeuren, exit Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het geen exit wordt als Amanda dit niet doorbelt.
Maar de redactie mag van mij wel gaan ingrijpen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef elcastel het volgende:
Een zwart diep gat !
Klopt als je alleen TV kijkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef petraa het volgende:
Jezus, ik zit met iemand die alleen de tv uitzendingen kijkt en die vindt Brian geweldig en Huub verschrikkelijk, Huub loopt volgens haar iedereen op te stoken. Brian is heel rustig en sympathiek.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:27 schreef Liess het volgende:
Zo moeder zo zoon
Brian begint weer te flippen
Of op die van Japioquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:27 schreef elcastel het volgende:
Ik neem aan dat deze brief op Huub z'n log verschijnt eerdaags ?
Dat was best een goede.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:28 schreef Liess het volgende:
"Ik word tenminste niet behandeld als een kind door mn moeder"
Ja, die weet dat Lieke gaat zeggen dat hij dat soort dingen niet meer mag etenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jaap eet alsof zijn laatste 5 minuten zijn aangebroken![]()
Tuurlijk niet.. maar dat ze goedkeurt wat brian bij een vrouw doet.. vind ik imo belachelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
Verwacht Amanda nou werkelijk dat een zoon zijn moeder afvalt
Scary blik.quote:
Hij is nu platgespoten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Marrije het volgende:
En toch, Nena zei veel minder ergere dingen over zijn moeder en toen flipte hij veel meer.
Dat laatste zou nog wel eens onder fysiek geweld kunnen vallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Lipsch het volgende:
[..]
of liever, praat even met Huub - laat hem de brief lezen, overleg en maak die tyfuslijer af.
Ik hoor het hem niet ontkennen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Ashrak het volgende:
Moest net even de deur opendoen ...
Heeft Brian al toegegeven dat hij haar geslagen heeft, want dan vind ik dat een exit alsnog rechtvaardigd.
Was het maar waar.. al schreeuwd hij het in de camera wordt er niets mee gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Ashrak het volgende:
Moest net even de deur opendoen ...
Heeft Brian al toegegeven dat hij haar geslagen heeft, want dan vind ik dat een exit alsnog rechtvaardigd.
Huub gaat hiet hoop ik nog op in toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Lipsch het volgende:
[..]
of liever, praat even met Huub - laat hem de brief lezen, overleg en maak die tyfuslijer af.
Nee nog nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:30 schreef Copycat het volgende:
"Geeft het Huub het recht om mij te slaan?"
Had ik al gezegd dat ik Brian haat, vanuit het diepst van mijn ziel?
Als hij dat zegt ... geslagen ... DGK ... Brian exit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef Charmian het volgende:
Hij geeft dus echt geen antwoord op de vraag wat hij van die brief vindt. Hij draait er helemaal opheen en weet niet meer wattie zelf gezegd heeft. En hij zegt weer dat het haar eigen schuld is dat hij haar heeft geslagen en gespuugd.
Je denkt toch niet dat iemand van Antilliaanse afkomst zijn moedertje gaat afvallen in het openbaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef Charmian het volgende:
Hij geeft dus echt geen antwoord op de vraag wat hij van die brief vindt. Hij draait er helemaal opheen en weet niet meer wattie zelf gezegd heeft. En hij zegt weer dat het haar eigen schuld is dat hij haar heeft geslagen en gespuugd.
Ik schater het uit van het lachen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Copycat het volgende:
'Hey, ouwe befkip!"
Ik moest stiekem lachen.
Het was zó stijlloos dat het iets leuks had.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Copycat het volgende:
'Hey, ouwe befkip!"
Ik moest stiekem lachen.
Er is actie, dus zij wil in het middelpunt staan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Bridale het volgende:
Wat is er met Natasia?
Ze heeft de brief gelezen van Mama Netty, en begrijpt haar zo goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Bridale het volgende:
Wat is er met Natasia?
Het kindje van God is onrecht aangedaan.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutactie om Jaap die brief te geven.
Had ik al gezegd dat ik Brian haat, vanuit het diepst van mijn hart?
...minderwaardige rioolrat van een loser.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap nog even lekker stoken dat Huub alles al wist van de brief.
Brian, zie je wel en dan zit ze weer eens glashard tegen me te liegen
Mag Brian dood?? En ja, dat is een doodsverwensing, geef me maar een ban.. .vieze vuile, vuile... weet ik veel zo erg!
Nope, ongelooflijk maar waar, het is morgen of overmorgen wel weer goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Als Amanda Brian los laat, echt los laat.....dus negeren...eventueel als de kans daar is hem weg stemmen dan word ik fan van Amanda..hoeft ze niet eens vriendjes met voor te Huub te worden..maar gewoon laten zien dat ze een sterke jonge vrouw is die doet en zegt wat ze wil en zich niet laat kleineren door agressieve moederskindjes..![]()
Dat bedoel ik nou, hoe verschrikkelijk gemeen van Brian, wat een verknipt figuur. Totaal gestoord net als z'n moeder!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Maanvis het volgende:
En jaap heeft de brief!
Natasia dan alsjeblieft!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Meganog het volgende:
Natasia en Brian met zijn tweeen.
Nu een nieuwe bewoner die een van de twee immuniteit geeft.
Jij denkt echt dat eerst Amanda en vervolgens de laffe neukhond niet meer bijdraait?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Het is dus nu dus duidelijk HEA, of AHE, of.....ach laat ook maar, ik ben blij![]()
![]()
![]()
Ik heb er een hard hoofd in..al was ze nu goed boos en liet ze zich niet klem lullenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Als Amanda Brian los laat, echt los laat.....dus negeren...eventueel als de kans daar is hem weg stemmen dan word ik fan van Amanda..hoeft ze niet eens vriendjes met voor te Huub te worden..maar gewoon laten zien dat ze een sterke jonge vrouw is die doet en zegt wat ze wil en zich niet laat kleineren door agressieve moederskindjes..![]()
Niet doen negatieve gedachte brengen alleen maar ellende om je heen...Brian is daar het dus niet waard...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
Lieke is niet verliefd .... die wil alleen de aandacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorm slimme acite van Jaap.. Huub is em hier zooooooooooo dankbaar voor.. die blik van Lieke naar Huub LOVE LOVE LOVE
Nou het is wel Amandel hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Het is dus nu dus duidelijk HEA, of AHE, of.....ach laat ook maar, ik ben blij![]()
![]()
![]()
Ik wilde niet twijfelen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat eerst Amanda en vervolgens de laffe neukhond niet meer bijdraait?![]()
Misschien kan Jaap hem even op zijn logplaatsen. Ow nee, hij had geen ballen hè ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
wellicht weer tijd voor een kaartenactie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Als Amanda Brian los laat, echt los laat.....dus negeren...eventueel als de kans daar is hem weg stemmen dan word ik fan van Amanda..hoeft ze niet eens vriendjes met Huub voor te worden..maar gewoon laten zien dat ze een sterke jonge vrouw is die doet en zegt wat ze wil en zich niet laat kleineren door agressieve moederskindjes..![]()
Daarom is de timing zo slecht ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aman is definitief los van de rat.
(Kan ze lekker met Huub van bil, om het de rat nog even lekker in te wrijven.)
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Niet doen negatieve gedachte brengen alleen maar ellende om je heen...Brian is daar het dus niet waard...
Ook al een knuffel gegeven, daar hoef je niet voor te praten toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:38 schreef Meganog het volgende:
Lieke mag niet met Huub praten, maar dat heeft ze hem al ingefluisterd.
En dat is natuurlijk wel normaal.. Maar Huub die de brief leest van Amanda is schofterigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
Natasia is de brief van Netty aan Amanda aan het lezen.
De kindjes van God hebben elkaar nodig nu. Brainless heeft zijn pammetjes, en Natasja haar tranenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef Marelle het volgende:
Waarom huilt Natasia, wat is dit voor een raar toneel stuk??????
Dat heeft ie toch al eerder gedaan met een brief van Amanda?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:38 schreef elcastel het volgende:
Misschien kan Jaap hem even op zijn logplaatsen. Ow nee, hij had geen ballen hè ?
Ja ik ben ook blij met de brief van nettyquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
yep een heleboel kaarten voor Amanda, kijken hoe loco Brian dan wordtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht weer tijd voor een kaartenactie?![]()
Terwijl Huub hem niet eens gelezen heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk wel normaal.. Maar Huub die de brief leest van Amanda is schofterig![]()
Als moeder herkent ze de moedergevoelens van Netty zo goed. Dat je dat niet begrijptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef Marelle het volgende:
Waarom huilt Natasia, wat is dit voor een raar toneel stuk??????
En dat is juist het slechte ... Huub helemaal in de wolken, zwakker en denkt dat Jaap echt zijn back-up is terwijl hij echt voor de volle 100% achter Brian staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Duidelijk dat Lieke dus een mediahoer is. Vernederd op nederlandse tv ..maar ze is weer terug.
Scan ook hoorquote:
Ik denk eerder dat ze de psychische ziekteverschijnselen van Netty herkent.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als moeder herkent ze de moedergevoelens van Netty zo goed. Dat je dat niet begrijpt![]()
Dat is ruim 2½ kilo per dag... Jaap gaat op water leven en zich helemaal kapot sporten??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap wil voor 1 juni 80 kilo afvallen.........
Spannende films?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nog effies hoor, schuif zo voor de buis.
Dat ze nep is is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef farceman het volgende:
Ik vind die Lieke wel zo een slecht gescript nep wijf he.
echt iedereen die tv kijkt kan zien dat er helemaal niks klopt van Lieke.
Snap niet waarom ze Lieke niet toneelhaken
Nee.... Een actie dat die rat er als nog uit getrapt gaat wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:40 schreef Marelle het volgende:
[..]
yep een heleboel kaarten voor Amanda, kijken hoe loco Brian dan wordt![]()
Het is niet de eerste keer dat het lijkt alsof die twee echt klaar met elkaar zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Amanda tegen Eric over Brian: Echt waar, STIK JONGEN.
Alsof Natasia dat gaat geloven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
Eric begrijpt nu pas echt dat Amanda ook is geslagen. Hij vraagt of Tas het weet; nee, zegt Amanda.
Eric belt overal voor ... hopelijk gaat hij dit Amanda ook nog even aanraden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
Eric begrijpt nu pas echt dat Amanda ook is geslagen. Hij vraagt of Tas het weet; nee, zegt Amanda.
Ja dat zei hij....later stelde hij het bij tot februari 2008....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is ruim 2½ kilo per dag... Jaap gaat op water leven en zich helemaal kapot sporten??
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:44 schreef SiRojK het volgende:
Lieke: ,, Heb je geen last van je knieen? "
Jaap: ,, Ik heb wel last van Natasia?"
Maar dit keer lijkt me het toch meer definitief dan al die tig keren hiervoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Eisenheim. het volgende:
Het is niet de eerste keer dat het lijkt alsof die twee echt klaar met elkaar zijn.
Die is dan weer leukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:44 schreef SiRojK het volgende:
Lieke: ,, Heb je geen last van je knieen? "
Jaap: ,, Ik heb wel last van Natasia?"
Misschien kan ze zich van Brian losweken nu.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
Eindelijk zou Amanda echt verstand krijgen?!
yess ze noemt Brian een klootzak! Eindelijk!
Ik ging er een paar dagen geleden van uit dat ze vanavond wel weer in elkaar lagen zeg maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Liess het volgende:
Amanda noemt Brian klootzak, heb ik nog nooit gehoord.
Ik ook niet, maar verwacht dat het ook deze keer niet zal gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Aangezien brian nu ook heeft toegeven dat hij heeft geslagen lijkt me dat toch echt een overduidelijke exit... kan er niks anders van maken
En dat met dank aan Jaap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Lieke en Palma binnenkort.... dat wordt leuk
Naar 'achter' om de stoot van Brian alsnog te melden. Alleen bij melding wordt er misschien iets gedaan.quote:
Ik vind er eigenlijk niets aan ...quote:
Ben jij zaakwaarnemer van een blijf-van-mijn-lijf-huis, ofzo? Het enige dat je post heeft te maken met die duw/klap/whatever van Brian aan Amanda.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
Hij gaf haar zo'n harde klap dat ze dubbel klapte van de pijn.
Haalt Eric haar over?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef Liess het volgende:
Naar achter, Brian heeft net zelf toegegeven dat hij Amanda geslagen heeft.
als ik dat voor 4 mei kan meemaken kan ik rustig sterven................quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee.... Een actie dat die rat er als nog uit getrapt gaat worden![]()
Dat was ook heel ernstig. En hij is er zonder enige vorm van sanctie mee weggekomen, sterker nog, hij is een hele nacht in een hotel tegen zichzelf in bescherming genomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ben jij zaakwaarnemer van een blijf-van-mijn-lijf-huis, ofzo? Het enige dat je post heeft te maken met die duw/klap/whatever van Brian aan Amanda.
Nee, wat dat betreft is het echt een meesterzet van Jaap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En Jaap stelt zijn verblijf veilig hiermee+ Huub stemt hem er echt niet uit nu..![]()
Het blijft neem ik aan een persoonlijk bezit?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:49 schreef Clank het volgende:
Zo jammer dat Amanda die brief heeft afgegeven.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef Liess het volgende:
Eric "Mens verdient zelf een pets voor der harses, en dan zon harde dat der hersens op de goeie plek terug vallen"
Ja, ik heb het 'live' gezien hoor, maar om dan alleen te reageren over de klap aan Amanda, of op het moment dat die ter sprake komt, vind ik ook een beetje neurotisch overkomen. NOFI.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was ook heel ernstig. En hij is er zonder enige vorm van sanctie mee weggekomen, sterker nog, hij is een hele nacht in een hotel tegen zichzelf in bescherming genomen.
Het was schandalig, maar Amanda op haar beurt duwde de brief in handen van Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
Brian mag toch ook niet zomaar een persoonlijke brief van Amanda aan Jaap geven??????
quote:
Dat is juist het gekke .. hij zit in een hotel om zichzelf en anderen te beschermen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was ook heel ernstig. En hij is er zonder enige vorm van sanctie mee weggekomen, sterker nog, hij is een hele nacht in een hotel tegen zichzelf in bescherming genomen.
Dat is omdat Amanda NU de klap zelf steeds ter sprake brengt. Commentaren op de streams, weet je welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, ik heb het 'live' gezien hoor, maar om dan alleen te reageren over de klap aan Amanda, of op het moment dat die ter sprake komt, vind ik ook een beetje neurotisch overkomen. NOFI.
Het was allemaal de schuld van Amanda. Het spugen in het gezicht van Amanda vond ze wel goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat stond er nou precies in die brief, schakel net in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |