Ook al een knuffel gegeven, daar hoef je niet voor te praten toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:38 schreef Meganog het volgende:
Lieke mag niet met Huub praten, maar dat heeft ze hem al ingefluisterd.
En dat is natuurlijk wel normaal.. Maar Huub die de brief leest van Amanda is schofterigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
Natasia is de brief van Netty aan Amanda aan het lezen.
De kindjes van God hebben elkaar nodig nu. Brainless heeft zijn pammetjes, en Natasja haar tranenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef Marelle het volgende:
Waarom huilt Natasia, wat is dit voor een raar toneel stuk??????
Dat heeft ie toch al eerder gedaan met een brief van Amanda?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:38 schreef elcastel het volgende:
Misschien kan Jaap hem even op zijn logplaatsen. Ow nee, hij had geen ballen hè ?
Ja ik ben ook blij met de brief van nettyquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Het is dus nu dus duidelijk HEA, of AHE, of.....ach laat ook maar, ik ben blij![]()
![]()
![]()
yep een heleboel kaarten voor Amanda, kijken hoe loco Brian dan wordtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht weer tijd voor een kaartenactie?![]()
Terwijl Huub hem niet eens gelezen heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk wel normaal.. Maar Huub die de brief leest van Amanda is schofterig![]()
Als moeder herkent ze de moedergevoelens van Netty zo goed. Dat je dat niet begrijptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef Marelle het volgende:
Waarom huilt Natasia, wat is dit voor een raar toneel stuk??????
En dat is juist het slechte ... Huub helemaal in de wolken, zwakker en denkt dat Jaap echt zijn back-up is terwijl hij echt voor de volle 100% achter Brian staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Duidelijk dat Lieke dus een mediahoer is. Vernederd op nederlandse tv ..maar ze is weer terug.
Scan ook hoorquote:
Ik denk eerder dat ze de psychische ziekteverschijnselen van Netty herkent.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als moeder herkent ze de moedergevoelens van Netty zo goed. Dat je dat niet begrijpt![]()
Dat is ruim 2½ kilo per dag... Jaap gaat op water leven en zich helemaal kapot sporten??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap wil voor 1 juni 80 kilo afvallen.........
Spannende films?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nog effies hoor, schuif zo voor de buis.
Dat ze nep is is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef farceman het volgende:
Ik vind die Lieke wel zo een slecht gescript nep wijf he.
echt iedereen die tv kijkt kan zien dat er helemaal niks klopt van Lieke.
Snap niet waarom ze Lieke niet toneelhaken
Nee.... Een actie dat die rat er als nog uit getrapt gaat wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:40 schreef Marelle het volgende:
[..]
yep een heleboel kaarten voor Amanda, kijken hoe loco Brian dan wordt![]()
Het is niet de eerste keer dat het lijkt alsof die twee echt klaar met elkaar zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Amanda tegen Eric over Brian: Echt waar, STIK JONGEN.
Alsof Natasia dat gaat geloven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
Eric begrijpt nu pas echt dat Amanda ook is geslagen. Hij vraagt of Tas het weet; nee, zegt Amanda.
Eric belt overal voor ... hopelijk gaat hij dit Amanda ook nog even aanraden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
Eric begrijpt nu pas echt dat Amanda ook is geslagen. Hij vraagt of Tas het weet; nee, zegt Amanda.
Ja dat zei hij....later stelde hij het bij tot februari 2008....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is ruim 2½ kilo per dag... Jaap gaat op water leven en zich helemaal kapot sporten??
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:44 schreef SiRojK het volgende:
Lieke: ,, Heb je geen last van je knieen? "
Jaap: ,, Ik heb wel last van Natasia?"
Maar dit keer lijkt me het toch meer definitief dan al die tig keren hiervoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Eisenheim. het volgende:
Het is niet de eerste keer dat het lijkt alsof die twee echt klaar met elkaar zijn.
Die is dan weer leukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:44 schreef SiRojK het volgende:
Lieke: ,, Heb je geen last van je knieen? "
Jaap: ,, Ik heb wel last van Natasia?"
Misschien kan ze zich van Brian losweken nu.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef farceman het volgende:
Eindelijk zou Amanda echt verstand krijgen?!
yess ze noemt Brian een klootzak! Eindelijk!
Ik ging er een paar dagen geleden van uit dat ze vanavond wel weer in elkaar lagen zeg maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Liess het volgende:
Amanda noemt Brian klootzak, heb ik nog nooit gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |