Er is actie, dus zij wil in het middelpunt staan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Bridale het volgende:
Wat is er met Natasia?
Ze heeft de brief gelezen van Mama Netty, en begrijpt haar zo goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Bridale het volgende:
Wat is er met Natasia?
Het kindje van God is onrecht aangedaan.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutactie om Jaap die brief te geven.
Had ik al gezegd dat ik Brian haat, vanuit het diepst van mijn hart?
...minderwaardige rioolrat van een loser.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap nog even lekker stoken dat Huub alles al wist van de brief.
Brian, zie je wel en dan zit ze weer eens glashard tegen me te liegen
Mag Brian dood?? En ja, dat is een doodsverwensing, geef me maar een ban.. .vieze vuile, vuile... weet ik veel zo erg!
Nope, ongelooflijk maar waar, het is morgen of overmorgen wel weer goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Als Amanda Brian los laat, echt los laat.....dus negeren...eventueel als de kans daar is hem weg stemmen dan word ik fan van Amanda..hoeft ze niet eens vriendjes met voor te Huub te worden..maar gewoon laten zien dat ze een sterke jonge vrouw is die doet en zegt wat ze wil en zich niet laat kleineren door agressieve moederskindjes..![]()
Dat bedoel ik nou, hoe verschrikkelijk gemeen van Brian, wat een verknipt figuur. Totaal gestoord net als z'n moeder!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Maanvis het volgende:
En jaap heeft de brief!
Natasia dan alsjeblieft!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Meganog het volgende:
Natasia en Brian met zijn tweeen.
Nu een nieuwe bewoner die een van de twee immuniteit geeft.
Jij denkt echt dat eerst Amanda en vervolgens de laffe neukhond niet meer bijdraait?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Het is dus nu dus duidelijk HEA, of AHE, of.....ach laat ook maar, ik ben blij![]()
![]()
![]()
Ik heb er een hard hoofd in..al was ze nu goed boos en liet ze zich niet klem lullenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Als Amanda Brian los laat, echt los laat.....dus negeren...eventueel als de kans daar is hem weg stemmen dan word ik fan van Amanda..hoeft ze niet eens vriendjes met voor te Huub te worden..maar gewoon laten zien dat ze een sterke jonge vrouw is die doet en zegt wat ze wil en zich niet laat kleineren door agressieve moederskindjes..![]()
Niet doen negatieve gedachte brengen alleen maar ellende om je heen...Brian is daar het dus niet waard...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
Lieke is niet verliefd .... die wil alleen de aandacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorm slimme acite van Jaap.. Huub is em hier zooooooooooo dankbaar voor.. die blik van Lieke naar Huub LOVE LOVE LOVE
Nou het is wel Amandel hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Het is dus nu dus duidelijk HEA, of AHE, of.....ach laat ook maar, ik ben blij![]()
![]()
![]()
Ik wilde niet twijfelen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat eerst Amanda en vervolgens de laffe neukhond niet meer bijdraait?![]()
Misschien kan Jaap hem even op zijn logplaatsen. Ow nee, hij had geen ballen hè ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef Copycat het volgende:
wellicht weer tijd voor een kaartenactie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Als Amanda Brian los laat, echt los laat.....dus negeren...eventueel als de kans daar is hem weg stemmen dan word ik fan van Amanda..hoeft ze niet eens vriendjes met Huub voor te worden..maar gewoon laten zien dat ze een sterke jonge vrouw is die doet en zegt wat ze wil en zich niet laat kleineren door agressieve moederskindjes..![]()
Daarom is de timing zo slecht ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aman is definitief los van de rat.
(Kan ze lekker met Huub van bil, om het de rat nog even lekker in te wrijven.)
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Niet doen negatieve gedachte brengen alleen maar ellende om je heen...Brian is daar het dus niet waard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |