Ik hoor het hem niet ontkennen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Ashrak het volgende:
Moest net even de deur opendoen ...
Heeft Brian al toegegeven dat hij haar geslagen heeft, want dan vind ik dat een exit alsnog rechtvaardigd.
Was het maar waar.. al schreeuwd hij het in de camera wordt er niets mee gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Ashrak het volgende:
Moest net even de deur opendoen ...
Heeft Brian al toegegeven dat hij haar geslagen heeft, want dan vind ik dat een exit alsnog rechtvaardigd.
Huub gaat hiet hoop ik nog op in toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Lipsch het volgende:
[..]
of liever, praat even met Huub - laat hem de brief lezen, overleg en maak die tyfuslijer af.
Nee nog nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:30 schreef Copycat het volgende:
"Geeft het Huub het recht om mij te slaan?"
Had ik al gezegd dat ik Brian haat, vanuit het diepst van mijn ziel?
Als hij dat zegt ... geslagen ... DGK ... Brian exit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef Charmian het volgende:
Hij geeft dus echt geen antwoord op de vraag wat hij van die brief vindt. Hij draait er helemaal opheen en weet niet meer wattie zelf gezegd heeft. En hij zegt weer dat het haar eigen schuld is dat hij haar heeft geslagen en gespuugd.
Je denkt toch niet dat iemand van Antilliaanse afkomst zijn moedertje gaat afvallen in het openbaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef Charmian het volgende:
Hij geeft dus echt geen antwoord op de vraag wat hij van die brief vindt. Hij draait er helemaal opheen en weet niet meer wattie zelf gezegd heeft. En hij zegt weer dat het haar eigen schuld is dat hij haar heeft geslagen en gespuugd.
Ik schater het uit van het lachen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Copycat het volgende:
'Hey, ouwe befkip!"
Ik moest stiekem lachen.
Het was zó stijlloos dat het iets leuks had.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Copycat het volgende:
'Hey, ouwe befkip!"
Ik moest stiekem lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |