quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef elcastel het volgende:
Een zwart diep gat !
Klopt als je alleen TV kijkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef petraa het volgende:
Jezus, ik zit met iemand die alleen de tv uitzendingen kijkt en die vindt Brian geweldig en Huub verschrikkelijk, Huub loopt volgens haar iedereen op te stoken. Brian is heel rustig en sympathiek.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:27 schreef Liess het volgende:
Zo moeder zo zoon
Brian begint weer te flippen
Of op die van Japioquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:27 schreef elcastel het volgende:
Ik neem aan dat deze brief op Huub z'n log verschijnt eerdaags ?
Dat was best een goede.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:28 schreef Liess het volgende:
"Ik word tenminste niet behandeld als een kind door mn moeder"
Ja, die weet dat Lieke gaat zeggen dat hij dat soort dingen niet meer mag etenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jaap eet alsof zijn laatste 5 minuten zijn aangebroken![]()
Tuurlijk niet.. maar dat ze goedkeurt wat brian bij een vrouw doet.. vind ik imo belachelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
Verwacht Amanda nou werkelijk dat een zoon zijn moeder afvalt
Scary blik.quote:
Hij is nu platgespoten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Marrije het volgende:
En toch, Nena zei veel minder ergere dingen over zijn moeder en toen flipte hij veel meer.
Dat laatste zou nog wel eens onder fysiek geweld kunnen vallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef Lipsch het volgende:
[..]
of liever, praat even met Huub - laat hem de brief lezen, overleg en maak die tyfuslijer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |