quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:21 schreef Meganog het volgende:
Amanda: Je moeder houdt van je maar nu behandelt je als een kleuter.
Tuurlijk, pas het meteen ff aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Ashrak het volgende:
Mag ook in de uitleg dat Amanda nu echt heeft uitgesproken dat Brian haar heeft geslagen.
Gelukkig heeft ze dit niet tegen Huub gezegd. Dan kan er nog wel wat gaan gebeuren.
"Mijn moeder komt voor mij op, voor liefde uit haar zoon."quote:
Dat moet ook gewoon de TT zijn. Go Amanda.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
AmanDel: Je moeder behandelt je als een kleuter.
Wat een wijze uitspraak van Aman.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
AmanDel: Je moeder behandelt je als een kleuter.
Ik ben bang dat het geen exit wordt als Amanda dit niet doorbelt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Lipsch het volgende:
Rat wordt vooral pissed, omdat aDEL nu eindelijk duidelijk uitspreekt dat hij haar heeft geklapt. Hij voelt z'n exit steeds dichterbij komen, terecht.
Van mij mag ie dat fucking life eerder verliezen. Misselijke kutvent.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Wopper1 het volgende:
Huub dit, Huub dat...
Brian get a fucking life!
Ik geniet ervan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef getl0st het volgende:
Amanda wordt alweer een leugenaar genoemd..
En nena wordt er weer bijgehaald
Bedanktquote:
Ja geweldig!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef Wopper1 het volgende:
Amanda gaat helemaal los!
Hahaha, eindelijk bijt ze van zich af!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:24 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, hij ertoe gedreven.
Laat me raden ... door Huub.
Absoluut, hij heeft al eerder geslagen, lijkt totaal niet bijgedraaid over hetgeen gebeurd is en dat gaat dus zeker nog eens gaan gebeuren. Teringredactie had gewoon moeten doen wat moest gebeuren, exit Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het geen exit wordt als Amanda dit niet doorbelt.
Maar de redactie mag van mij wel gaan ingrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |