Dat was ook heel ernstig. En hij is er zonder enige vorm van sanctie mee weggekomen, sterker nog, hij is een hele nacht in een hotel tegen zichzelf in bescherming genomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ben jij zaakwaarnemer van een blijf-van-mijn-lijf-huis, ofzo? Het enige dat je post heeft te maken met die duw/klap/whatever van Brian aan Amanda.
Nee, wat dat betreft is het echt een meesterzet van Jaap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En Jaap stelt zijn verblijf veilig hiermee+ Huub stemt hem er echt niet uit nu..![]()
Het blijft neem ik aan een persoonlijk bezit?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:49 schreef Clank het volgende:
Zo jammer dat Amanda die brief heeft afgegeven.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef Liess het volgende:
Eric "Mens verdient zelf een pets voor der harses, en dan zon harde dat der hersens op de goeie plek terug vallen"
Ja, ik heb het 'live' gezien hoor, maar om dan alleen te reageren over de klap aan Amanda, of op het moment dat die ter sprake komt, vind ik ook een beetje neurotisch overkomen. NOFI.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was ook heel ernstig. En hij is er zonder enige vorm van sanctie mee weggekomen, sterker nog, hij is een hele nacht in een hotel tegen zichzelf in bescherming genomen.
Het was schandalig, maar Amanda op haar beurt duwde de brief in handen van Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
Brian mag toch ook niet zomaar een persoonlijke brief van Amanda aan Jaap geven??????
quote:
Dat is juist het gekke .. hij zit in een hotel om zichzelf en anderen te beschermen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was ook heel ernstig. En hij is er zonder enige vorm van sanctie mee weggekomen, sterker nog, hij is een hele nacht in een hotel tegen zichzelf in bescherming genomen.
Dat is omdat Amanda NU de klap zelf steeds ter sprake brengt. Commentaren op de streams, weet je welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, ik heb het 'live' gezien hoor, maar om dan alleen te reageren over de klap aan Amanda, of op het moment dat die ter sprake komt, vind ik ook een beetje neurotisch overkomen. NOFI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |