Als je het topic dichtgooit hoor je wel een nieuwe te makenquote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Les bleus, les supercools. Et toi?
Ik wou net tvp-en met "Ik gooide m dicht he?quote:Op maandag 30 april 2007 20:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je het topic dichtgooit hoor je wel een nieuwe te maken
Zolang wij nog 7 topics voorlopen op Groningen...quote:Op maandag 30 april 2007 20:29 schreef Frazz het volgende:
Toffe TT, al blijft Breda jullie ruim voor
Wij hebben mensen met een leven wou je zeggen?quote:Op maandag 30 april 2007 20:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zolang wij nog 7 topics voorlopen op Groningen...
En tja, wij hebben nou eenmaal geen Kuukske
quote:Op maandag 30 april 2007 20:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zolang wij nog 7 topics voorlopen op Groningen...
En tja, wij hebben nou eenmaal geen Kuukske
Net, ik hoorde het namelijkquote:Op maandag 30 april 2007 20:11 schreef beelz het volgende:
Hoe laat is het vuurwerk vanavond eigenlijk?
quote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Les bleus, les supercools. Et toi?
Moet ook gebeuren; voor je t weet verpaupert de buurt jeweets!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:38 schreef KopieerMachine het volgende:
Ze zijn hier lekker bezig met verbouwen![]()
Diga is nooit hip geweest... Nokia daarintegen was altijd al de shitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:13 schreef swollywood het volgende:
Dat was in de tijd dat de Philips Diga een hippe GSM was
www.riagg.nlquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef rudedeltadude het volgende:
LEKKER BEFFEN!
Bevrijdingsfestival!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Radobe het volgende:
hallo Zwolle. Al zin in zaterdag?
Yup, lekker overal backstage mogen komen enzo, lang leve het vrijwilligerschapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Radobe het volgende:
hallo Zwolle. Al zin in zaterdag?
????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Yup, lekker overal backstage mogen komen enzo, lang leve het vrijwilligerschapEn daarna in chronologische volgorde: Zita Swoon, Alpenkreuzers, misschien Coparck en als afsluiter Johan
![]()
Wat jij niet snapt niet?quote:
We kunnen bijna een Dollard- meet houden, ik heb er 2x gewoond: eerste keer 2 jaar en tweede keer welgeteld 3 wekenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:46 schreef KopieerMachine het volgende:
Godverdomme ja!![]()
Wie gaan er allemaal?![]()
Ik ben er.
Geinigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef navvy het volgende:
[..]
We kunnen bijna een Dollard- meet houden, ik heb er 2x gewoond: eerste keer 2 jaar en tweede keer welgeteld 3 weken![]()
Zaterdag zeker de stad in! Heb er al zin an!
Ow ja, middag Zwolle![]()
Ik ben benieuwd wie Mwanatabu is. die woond 5 verdiepingen boven mequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:31 schreef navvy het volgende:
Het was 11 jaar geleden dat ik daar kwam te wonen, als starter was dat best een aardige flat: 3 slaapkamers, ruime woonkamer. Alleen ging het wat vervelen na 2 jaar. De lieve schat waarmee ik destijds samen woonde ging me nog meer vervelen dus maar verhuisdMaar goed, wel altijd met plezier gewoond.
De woning waar ik nou in zit is kleiner maar de locatie is daareentegen weer erg puik!
Ga gewoon elke deur langs en check of er een zwarte dame met hanekam rondloopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie Mwanatabu is. die woond 5 verdiepingen boven me![]()
Toch best nieuwschierig moet ik zeggen![]()
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:50 schreef navvy het volgende:
[..]
Ga gewoon elke deur langs en check of er een zwarte dame met hanekam rondloopt.
Misschien komt ze nooit de deur uit, maar om t je wat makkelijker te maken. Ze heeft sinds kort een kleine. Dat streept al wat potientiele dames weg.quote:
Komt me bekend voor; bij 2 FOK-kers in dezelfde flat wonen en ze (tot dat ik ging verhuizen) ze nog nooit gezien te hebben...quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor; bij 2 FOK-kers in dezelfde flat wonen en ze (tot dat ik ging verhuizen) ze nog nooit gezien te hebben...![]()
ik doe meestal niet eens moeite om iemand aan te sprekenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor; bij 2 FOK-kers in dezelfde flat wonen en ze (tot dat ik ging verhuizen) ze nog nooit gezien te hebben...![]()
quote:
Hehehe zeg dat wel, vorige week kennis gemaakt met mijn alcoholistische buurvrouw. Die zit al bier drinkend en shag rokend op het balkon........................alleen string en bh aan. Nu ben ik dan wel een man en zou dat geil moeten vinden maar allejezus.......wat 'n volkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]Ik woon in Zwolle in een puike buurt waar de kerels nog kerels zijn en de vrouwen bier drinken.
![]()
Maar niemand had zo'n beetje gemerkt dat ik zwangert wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:58 schreef navvy het volgende:
[..]
Misschien komt ze nooit de deur uit, maar om t je wat makkelijker te maken. Ze heeft sinds kort een kleine. Dat streept al wat potientiele dames weg.
Foto, wellicht dat ik je dan herken, ik heb er geen beeld bijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar niemand had zo'n beetje gemerkt dat ik zwangert was![]()
Mijn kindertjes zijn van die haarballetjes met zwarte oogjes die genante dingen roepen in de lift als "Ik moet poepen!" (<- moet jou toch aanspreken). Oh ja, zelf ben ik uh 1.75 m donkerblond lang haar en heb vaak een pet op. Zo'n achterstevoren "hip"ding.
Oh ja, loop vaak met een enorm grote basgitaar te slepen. Ring a bell?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Mijn moeder weet het
ken je mijn zusje moon?![]()
Jaaah lekker roddeluhhquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Freaky![]()
Ennuh jij zit ook wel eens buiten bij de club des vrouws?![]()
Zeg nah zelluf, wat is er nou lekkerdah dan in het zonnetje je kroost elkaar de harses te zien inslaan en onderwijl de buuv uithoren over de aanstaande verbouwingquote:
Ik ook niet bij jouquote:Ik kan trouwens nog geen gezicht bij je plaatsen![]()
Meestal zo'n jongen met krulletjes. woont op 1equote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zeg nah zelluf, wat is er nou lekkerdah dan in het zonnetje je kroost elkaar de harses te zien inslaan en onderwijl de buuv uithoren over de aanstaande verbouwing![]()
Valt wel mee hoor, ik ben meestal alleen in het weekend in de speeltuin want doordeweeks werk ik fulltime.
[..]
Ik ook niet bij jou![]()
Ik ? heulegaar nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Krulletjes...trap...neen...
Komt omdat ik altijd met de lift ga denk ik.
Correctie: je hebt natuurlijk een fotoboek! Zit ik hier moeilijk te doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:09 schreef navvy het volgende:
[..]
Hehehe zeg dat wel, vorige week kennis gemaakt met mijn alcoholistische buurvrouw. Die zit al bier drinkend en shag rokend op het balkon........................alleen string en bh aan. Nu ben ik dan wel een man en zou dat geil moeten vinden maar allejezus.......wat 'n volkTragisch levensverhaal aan moeten horen: woonde in 't Gooi, krijgt relatie met iemand uit de Indische buurt hier, krijgt een kind, vader zuipt zich de tyfus, van ellende gaat ze mee doen, lijntje hier, lijntje daar. Gescheiden, kind door de rechter ontnomen (raar). En nu draait ze de hele dag Hazes en Zangeres zonder naam.
Ik moest het even kwijt.........
Nou, in onze portiek valt dat dik mee!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurvrouw heeft dr kind (helaas) nog wel in huis wonen...
![]()
Maar dr zit volgens mij bst wat raar volk in 'onze' flats ja..![]()
Jij ook een dollard'er ? of haringer?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Nou, in onze portiek valt dat dik mee!
Maar Navvy, wat een levensverhaal om even aan te horen zeg. Hoe hebben jullie dat gesprek gevoerd, van balkon naar balkon praten (zij in haar string en jij maar de andere kant op kijken)?![]()
Werkt jouw zus Moon toevallig ook vrijwillig bij Popfront?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Mijn moeder weet het
ken je mijn zusje moon?![]()
Nee, ,ze is 10.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Werkt jouw zus Moon toevallig ook vrijwillig bij Popfront?
Navvy en Annoy en ik; Dieze west; waar de mannen nog.... ':')quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:13 schreef Radobe het volgende:
Zijn er nog mensen uit de prachtige wijk Dieze?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef annoylikethewind het volgende:
Des, je arrogantie heeft het topic volkomen doodgeslagen
Is dit het moment dat we Descendent1 klop gaan geven?quote:
op het bevrijdingsfestival? Dan zul je een hoop andere fokkerts tegenkomenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:25 schreef Baseke het volgende:
Ik ben zaterdag van de partij.
Gewoon hangend over het balkon, Ik ben altijd in voor een goed tragich levensverhaall En de andere kant op kijken doe ik niet aan. Als ze niet zou praten was het best een aardige dame.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Nou, in onze portiek valt dat dik mee!
Maar Navvy, wat een levensverhaal om even aan te horen zeg. Hoe hebben jullie dat gesprek gevoerd, van balkon naar balkon praten (zij in haar string en jij maar de andere kant op kijken)?![]()
Moet je een half uur je kop in een emmer water doen, lekker losweken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef beelz het volgende:
Ik heb harde stukjes in mijn neus.
Zo halen we Breda natuurlijk nooit inquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:33 schreef NJ het volgende:
Kopieermachine neemt even 48 uur gedwongen pauze van het baggeren.
Werkt dat? Ik gebruik altijd thinner om het spul los te makenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef navvy het volgende:
[..]
Moet je een half uur je kop in een emmer water doen, lekker losweken.
Avond Beelz!
Werkt goed tegen overmatige neusbeharing!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:38 schreef annoylikethewind het volgende:
thinner en een aansteker drbij?
lijkt rtl boulevard welquote:
we knowquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Verder is Zwolle tof hoor.
De Breda topic Flooder in het Zwolle topic? Ben je er daar uitgekickt ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Verder is Zwolle tof hoor.
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef descendent1 het volgende:
De Breda topic Flooder in het Zwolle topic? Ben je er daar uitgekickt ofzo?
Zwaai je naar me? Ik ben die jongen met spijkerbroek en t-shirt aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:57 schreef Syytön het volgende:
Zaterdag weer eens naar zwolle, bevrijdingsfestival.
'Vinger in lucht steekt'... Misschien met ALpenkrezuers t-shirt. Die spelen rond een uurtje of 7- half 8 op t Oogstplein.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
Zwaai je naar me? Ik ben die jongen met spijkerbroek en t-shirt aan.
God allejezus wat ben ik grappig..............................
![]()
Wie gehen er allemaal zaterdag?
dat zouden we nooit doen.quote:
Ok, zwaai terug naar mij. Ik ben die Hagenees!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ga met Beelz de boel onveilig makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
God allejezus wat ben ik grappig..............................
![]()
Wie gehen er allemaal zaterdag?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nieuw shirt is binnen
zwolle shit baby
Vanaf 6 uur kunnen jullie ons vinden bij de gillende menigte en de berg afgehakte ledematen.quote:
Ik lijm jullie wel in mekaar en zal die Afghaanse asielzoekertjes van jullie afschoppen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur kunnen jullie ons vinden bij de gillende menigte en de berg afgehakte ledematen.
Wij zullen niet degenen zijn die uit elkaar liggen vriendelijke vriend. Wij gaan gothics bashenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik lijm jullie wel in mekaar en zal die Afghaanse asielzoekertjes van jullie afschoppen.
Ik ga wel ff kiekn bij t Weezelandenpark, evenementenbier checken. Bandjes checken, wordt een zinvolle dag. Ik voel me nu al bevrijd.
Gothics zijn tof..............................als ze binnen blijven. Veel plezier!! mijn zegen heb je, en we drinken er een stuk of 6 als we mekaar tegenkomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij zullen niet degenen zijn die uit elkaar liggen vriendelijke vriend. Wij gaan gothics bashen
Ben er rond 6 uur. Bel me maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Gothics zijn tof..............................als ze binnen blijven. Veel plezier!! mijn zegen heb je, en we drinken er een stuk of 6 als we mekaar tegenkomen![]()
Ik zal 112 bellenquote:
Dat heb ik net mogen doen omdat twee gasten een verdieping boven me een derde in elkaar trimden (iets met een vrouw geloof ik) tot 2x toe.quote:
Hoe smaken postbodes dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef Radobe het volgende:
Ben er zaterdag ook! Zwaai als je iemand ziet met hennarood haar en een lekkere postbode aan de arm, dat ben ik
He leuk een Barbeque!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur kunnen jullie ons vinden bij de gillende menigte en de berg afgehakte ledematen.
Of ligt in t ziekenhuis nu natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat heb ik net mogen doen omdat twee gasten een verdieping boven me een derde in elkaar trimden (iets met een vrouw geloof ik) tot 2x toe.
Pliesie erbij (vreemd genoeg kwamen ze aan de verkeerde kant van de flat tevoorschijn, de twee reden net weg vd parkeerplaats), en gingen na 20 minuten weg. Ging die in elkaar getrimde jongen verhaal halen bij die vrouw, weer een hoop gegil en gejank, weer politie, en die hebben m maar meegenomen toen.
KopieerMachine zat eerste rij denk ik![]()
Hou ons op de hoogte, maarreh; weet je zeker dat je niet stiekem toch in de Rembrandtflat woont??quote:Maja, ik hoor morgen wel via het roddelcircuit wat er nou aan de hand was![]()
Nee want hij woont onder, en het knokken was onmiskenbaar boven ons aan de gangquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Of ligt in t ziekenhuis nu natuurlijk...![]()
[..]
Nee, hoezo? Was daar vannacht ook live-entertainment?quote:Hou ons op de hoogte, maarreh; weet je zeker dat je niet stiekem toch in de Rembrandtflat woont??
Vast wel ergens; dat schijnt een van de meest erge proleterige flats van Zwolle te zijn; inclusief TV item van RTV Zwolle erover ooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee want hij woont onder, en het knokken was onmiskenbaar boven ons aan de gang
[..]
Nee, hoezo? Was daar vannacht ook live-entertainment?![]()
Ah zo, weekniks van.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:31 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vast wel ergens; dat schijnt een van de meest erge proleterige flats van Zwolle te zijn; inclusief TV item van RTV Zwolle erover ooit.![]()
Zo!, da's veel! Op mijn vorige adressen (studentenhuizen) waren het meestal de studenten die aanleiding gaven aan (soms wat al te kleinzielige buurtbewoners) om de politie te bellen, maar ik denk dat dat aan de JvRbeekstrasse niet het geval was...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah zo, weekniks van.
Overigens valt deze flat erg mee hoor, dit is in meer dan 2 jaar de eerste keer dat ik de politie belde geloof ik. Ik bedoel, op 90 appartementen met een hoog verloop is dat best een lage score. Mijn vorige adresje om de hoek van de Jan van Riebeekstraat was goed voor +/- 30 belletjes in 7 maand op pakweg 15 huizen![]()
Oh hier hebben we ook weleens lallende studenten ed, maar ik stoor me niet zo snel aan anderen. Maar vannacht leek het erop dat ze elkaar aan het afmaken waren oid, en dan bel ik wel de politie dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zo!, da's veel! Op mijn vorige adressen (studentenhuizen) waren het meestal de studenten die aanleiding gaven aan (soms wat al te kleinzielige buurtbewoners) om de politie te bellen, maar ik denk dat dat aan de JvRbeekstrasse niet het geval was...![]()
ik had net een bitterequote:
Die was over de datum denk ik dan.quote:
Neen ik zat niet eerste rij. Mijn moeder zei nog iets over euh.. Politlie enzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat heb ik net mogen doen omdat twee gasten een verdieping boven me een derde in elkaar trimden (iets met een vrouw geloof ik) tot 2x toe.
Pliesie erbij (vreemd genoeg kwamen ze aan de verkeerde kant van de flat tevoorschijn, de twee reden net weg vd parkeerplaats), en gingen na 20 minuten weg. Ging die in elkaar getrimde jongen verhaal halen bij die vrouw, weer een hoop gegil en gejank, weer politie, en die hebben m maar meegenomen toen.
KopieerMachine zat eerste rij denk ik
Maja, ik hoor morgen wel via het roddelcircuit wat er nou aan de hand was![]()
Vrouw van de zevende (die lange met die irritante bulkende hond des avonds). Blijf-van-mn-lijf-gevalletje (heb ik gister op de roddelclub vernomenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Neen ik zat niet eerste rij. Mijn moeder zei nog iets over euh.. Politlie enzo.
Maarja dat gebeurd wel vaker dus ik dacht. Boeieuhh
Nou ja, nu weet ik wat er aan de hand is iig![]()
héé maare over welke vrouw ging het dan ?![]()
![]()
Mijn vriendin loopt vandaag ook in festivalshirt rond. Domquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:45 schreef annoylikethewind het volgende:
waarom zijn jullie zo vroeg wakker op een zaterdag? Ik heb hier al moeite mee en ik moet over een kwrtier op het festival zijn
Als je iemand ziet met een bevrijdingsfestival t-shirt: zwaaien
De meeste dingen vandaag gewoon open, 5 mei is pas in 2010 weer een officiele vrije dag.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vrouw van de zevende (die lange met die irritante bulkende hond des avonds). Blijf-van-mn-lijf-gevalletje (heb ik gister op de roddelclub vernomen) dat na maanden een veilig heenkomen gevonden heeft van haar agressieve ex, kilometers van haar oude woonplaats....en hem vervolgens vrolijk weer uitnodigt
![]()
Is het winkelcentrum open bij de weg?
Boeit me niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vrouw van de zevende (die lange met die irritante bulkende hond des avonds). Blijf-van-mn-lijf-gevalletje (heb ik gister op de roddelclub vernomen) dat na maanden een veilig heenkomen gevonden heeft van haar agressieve ex, kilometers van haar oude woonplaats....en hem vervolgens vrolijk weer uitnodigt
![]()
Is het winkelcentrum open bij de weg?
Gratis bier!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn vriendin loopt vandaag ook in festivalshirt rond. Dom
Je leeft zeg maar in een spreekwoordelijke burka?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Ohja van die vrouw, ik heb die ook nog nooit gezien.
weet je dan hoe afgeschermd ik leef![]()
Dat,dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je leeft zeg maar in een spreekwoordelijke burka?![]()
Ja weet ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Joh kallum aan, het was maar een onschuldige humoristisch bedoelde opname
Edit: enne, feli met je kaffee![]()
Nou, da's beter wat ze bij mij es probeerden: 1x aanbellen en gewoon wegrijden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja weet ik
Ik ben para jeweut.
Nee grapje hoor.... ik had echt koffie nodig.
STraks komt de TNT![]()
Krijg een pakketje... had zoeen tent besteld voor me moek.
Maar ja
ik kom van de winkel af
Zie ik daar zoeen klotebusje staan.
Ik (kansloos) rennen met me doorzichtige zakje senseozakjes en een bungle. Brengt zijn collega pakketjes
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, da's beter wat ze bij mij es probeerden: 1x aanbellen en gewoon wegrijden.![]()
Wat is een bungle?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:50 schreef KopieerMachine het volgende:
hey.
Ik kreeg zo'n bungle bij de Super de boer.
Ik had 2 zakken senseo.
Ze wou mij gewoon impalmen via mijn zusje
IK wist het![]()
![]()
![]()
Zoeen ding van de super de boer.quote:
aanbiedingen kopenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah die poppetjes! ik wil die aap!
Wat moet je er eik voor doen?
Zorgen dat die Cassieres je leuk vindenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah die poppetjes! ik wil die aap!
Wat moet je er eik voor doen?
Nee BK pannen en een lollerMachine als personeel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar die hebben geen bungles...toch?
Ja ik ga straks ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle, net bijgekomen van een overdosis rose. ff douchen en dan hup de stad in straks.....gegroet allen!
heb je geen huisarrest meer dan?quote:
Neequote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb je geen huisarrest meer dan?
nee zag ik niet... k ben blindquote:
Naar Huper ga ik zelden, vind ik geen fijne winkel. Appie verdient aardig wat aan mijn vraatzucht. Vind alleen de winkel vaak een puinhoop door slechte vakkenvullers.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee BK pannen en een lollerMachine als personeel.
Die winkel is zoveeeel beter.
Ik gun die Huper de hoer en Appie chagerijn geen winst![]()
Daarom:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Naar Huper ga ik zelden, vind ik geen fijne winkel. Appie verdient aardig wat aan mijn vraatzucht. Vind alleen de winkel vaak een puinhoop door slechte vakkenvullers.
Kijk, bij de Lidl en Aldi kan me dat wat, dat zit bij de formule inbegrepen![]()
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:27 schreef Ludger het volgende:
Hoi, ik leef ook nog, tvp, 16 topics verder ofzo![]()
oh leef je nog.... fijn...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:27 schreef Ludger het volgende:
Hoi, ik leef ook nog, tvp, 16 topics verder ofzo![]()
jajaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:39 schreef navvy het volgende:
Net gedouched, bak koffie ingeschonken. Ik dacht, ik ga ff lekker een peukie roken op het ballkon. Werd me wel een beetje fris........had ik nog geen kleren aangetrokken![]()
Sta ik daar in m'n nakie op het balkon aan de straatkant![]()
![]()
Hoe ziet ze eruit?? Ik heb namelijk in tegenstelling tot voorgaande jaren amper vriendjes aan de barren staan...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn vriendin loopt vandaag ook in festivalshirt rond. Dom
Mogguh Zwolle
Zo werken tot 5 uur en daarna party till you puke!
Proost he!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:39 schreef navvy het volgende:
Net gedouched, bak koffie ingeschonken. Ik dacht, ik ga ff lekker een peukie roken op het ballkon. Werd me wel een beetje fris........had ik nog geen kleren aangetrokken![]()
Sta ik daar in m'n nakie op het balkon aan de straatkant![]()
![]()
Hm,quote:
Proostquote:
kom maar naakt, dan herken ik je iigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:47 schreef navvy het volgende:
[..]
ProostEn misschien tot laters (aangekleed en wel).
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:43 schreef Ludger het volgende:
[..]
Hm,
Gaat iedereen hier naar 't bevrijdingsfestival?
Iknie, moet leren![]()
Nee, ik kom niet zo ver, want ik zit met twee kindertjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:43 schreef Ludger het volgende:
[..]
Hm,
Gaat iedereen hier naar 't bevrijdingsfestival?
Iknie, moet leren![]()
Laat je die lekker thuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet zo ver, want ik zit met twee kindertjes
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef KopieerMachine het volgende:
ik ga wel.
Is je contract nu niet automatisch verlengt dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef swollywood het volgende:
Kom ik net bij de Vodafone-shop, blijkt dat mijn abonnement eind januari al afgelopen was.
herkenbaar in een Polo, wit blauw/ paars horizontale streepjes, spijkerbroek, donker en bruine leren sneakers van converse.quote:
De kans dat ik je tegenkom is klein met al die mensen daar; maar als je een lang iemand met donker haar in een zwart T-shirtje met in het geel 'Alpenkruezers' erop ziet lopen met een groenige broek eronder heb je kans dat ik dat ben...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
herkenbaar in een Polo, wit blauw/ paars horizontale streepjes, spijkerbroek, donker en bruine leren sneakers van converse.
Tevens heb ik gekruld haar dus
Wil je daarmee ophouden ajb?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:36 schreef KopieerMachine het volgende:
F5...
Ik weet dat ik aardig ben, en dat je bevriend met me wil zijn.quote:
Dat klinkt foutquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
De kans dat ik je tegenkom is klein met al die mensen daar; maar als je een lang iemand met donker haar in een zwart T-shirtje met in het geel 'Alpenkruezers' erop ziet lopen met een groenige broek eronder heb je kans dat ik dat ben...![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:57 schreef Sitethief het volgende:
Oe cool, ben je eerder dan ik.................
Ik moet ooit nog eens op kraamvisite komen ofzow.........
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Hee, ik wist achteraf best wie je zusje was! Lief kind
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Whahaha, ik dacht al: wat staat die goser nou in de bosjes te doen?
Nee, loopt gewoon door als je niets doet. Alleen wel 3 maanden opzegtermijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:07 schreef Syytön het volgende:
[..]
Is je contract nu niet automatisch verlengt dan?
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:48 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle, was gezellig, beetje druk.................en ja ik ga nu pitten, je suis gaar!!
MEt de wie?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Moguh, mede-bevrijde-Zwollenaren. Nog lekker gechilld met de Canadezen?
Hehehe gister idd leuk slap a gothic gespeeld. Het is vrij simpel: Je loopt met 2 man naast elkaar, degene naast je is jouw tegenstander. Zodra je een gothic zet roep je keihard GOTHIC en mep je je kameraad op zijn arm met de vlakke hand. Zodra je 5 keer hebt gemept is de volgende mep een stomp.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:31 schreef Sitethief het volgende:
Ow helpie, straks beukt beelz mij overhoop met mijn Within Temptation t-shirt aan.
Ok, lekker gejumpt?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
MEt de wie?
Ik was trouwens gister only @ dance/techno stand![]()
Ik heb je gespot. Navvy heb ik ook gespotquote:Op zondag 6 mei 2007 11:45 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh! Dat was me het festivalletje wel weer; grootste deel van de tijd bij t Oogstpodium rondgehangen. Hebben FOK-kers mij nog gespot gister?
Hebben we elkaar ook nog gesproken dan?quote:
Yup, ik was later nog een paar keer langs gekomen (lees: bier halen), maar zag jullie niet meer.quote:
Je had gewoon autonegeer mode aanquote:Op zondag 6 mei 2007 17:53 schreef navvy het volgende:
[..]
Yup, ik was later nog een paar keer langs gekomen (lees: bier halen), maar zag jullie niet meer.
Zoiets zou ik nooooooooooit doenquote:
*wow*quote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef beelz het volgende:
Ik was vandaag lekker de hele dag vrij dus ik heb bapao's gegeten en turkse pizza's. Verder nog een broek gekocht en gelachen om mijn spam.
Gekocht @ de LOLLERBONIquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
*wow*lolz.
Turkse pizza's
Gekocht @ C!))) Holtebronx>![]()
![]()
![]()
Hier:quote:Op maandag 7 mei 2007 17:08 schreef Ps2K het volgende:
Pfff wat een dag...
Gebruiker: Die tabel is niet meegekopieerd tijdens systeem kopie
Ik: Nee dat klopt, dat type tabel kun je niet kopieren
Gebruiker: Maar hij moet wel gekopieerd worden
Ik: Dat is dus niet mogelijk (Laat screenshot zien waarin staat: never transport)
Gebruiker: Maar ik heb hem toch echt nodig
Ik: Ja maar het is technisch onmogelijk
Gebruiker: Kun jij uitzoeken hoer die tabel dan wel gekopieerd kan worden?
Ik: Waar is de LART?
LART = Luser Attitude Readjustment Tool
Weet je wat ik haat?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier:
Collega: Is dat een scanner?
Ik: Ja, dat klopt.
Coll: Kun je daar mee scannen?
Ik: Ja
Coll: Kun je dan dit voor mij inscannen?
Ik: Ja *scan* *mail*
5 minuten later:
Coll: Kun je dit ook voor me inscannen?
Ik: Ja...hee...dit is toch hetzelfde?
Coll: Ja, maar nu wil ik hem naar iemand anders mailen.
Ik:Maar...dan kun je je pdf-je toch opnieuw attachen aan een mail?
Coll:...Neehee, ik wil het ook naar hem scannen!
Ik:![]()
Maar...dan doe je toch opnieuw bladiebla
Coll:![]()
Ik snap het niet...
![]()
Geef maar hier. *scan* *mail*
Coll: Bedankt![]()
Oh ja, en toen lagen er thuis 6 formulieren om in te vullen. Weet je wat ik haat? Formulieren invullen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... echt!
Is dat een nieuwe benaming voor bier of ben je gezond aan het doen?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef navvy het volgende:
Avond! En welterusten! Nog ff sappie doen en dan pitten, morgen weer een productieve dag
sappie is voor mij een cola beerenburgquote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef swollywood het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe benaming voor bier of ben je gezond aan het doen?
Welterusten!![]()
Terwijl ik er toch wel bovenuit torende...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik stond ook de hele tijd bij het oogstpodium, een heleboel vage kerels met alpenkreuzer t-shirts tegengekomen, maar geen descendent.
EINZ!! 1 1 1 1!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:20 schreef KopieerMachine het volgende:
![]()
jij zo ''Hey descendent''
-Wat ?
Descendent!111!1
-![]()
heb jou ook niet gezienquote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik stond ook de hele tijd bij het oogstpodium, een heleboel vage kerels met alpenkreuzer t-shirts tegengekomen, maar geen descendent.
Kan ik hieruit concluderen dat iedereen bij het oogstpodium was maar te bezopen (of moe, zoals ik) was om anderen te herkennen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb jou ook niet geziendacht dat je nog weg was!
Ik had geen bier opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat iedereen bij het oogstpodium was maar te bezopen (of moe, zoals ik) was om anderen te herkennen?
Ik ook nietquote:
Hmm, dat zat erin, dat ze dat een keer zouden doen. Toch maar eens het kelderraam beter afdekken. Niet dat e veel te halen valt, maar ben toch wel gesteld op mijn fietsje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef navvy het volgende:
Kleine toevoeging: ze liepen hier 's nachts langs de kelderboxen de ramen te checken en om te kijken of er nog wat te halen valt.
Van mij mag je; graag zelfs.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef navvy het volgende:
Kelderraam afdekken heeft niet zo veel zin, een fiets krijgen ze dat raampje niet door. Gewoon raam dicht houden is afdoende.
Bij de benedenbuurvrouw schenen ze met zaklantaarns de slaapkamer binnen, vage shit. Ik ga wacht houden met kokende olie en vanaf 3 hoog naar beneden gieten![]()
Ik ben er 8 uurtjes geweest en zeker genoten, had jij ook moeten doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:36 schreef Metsel het volgende:
* Metsel was ook op BFO, maar dan als medewerker...
Was iedereen een beetje blij met het festival? Alle records zijn weer gebroken..
Vandaag ben ik in Vianen en vanavond lekker op tijd naar huis. Ik ben nog steeds niet bijgeslapen na 96 uur op het bevrijdingsfestival gewerkt te hebben in 6 dagen..
Balen, de volgende keer zal ik 'm wel uit je kelder jatten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef annoylikethewind het volgende:
mijn fiets is gejat. Grmbl!!! *&%^#$
(niet uit de kelder trouwens)
Heb ik ook zeker gedaan hoor.. Alleen op mijn eigen manier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ben er 8 uurtjes geweest en zeker genoten, had jij ook moeten doen
Vooral hoe ik de shotgun gebruikte om de zombies van het bord te vegenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef beelz het volgende:
Ik hoef geen koploper te zijn...
Gister met Ps2K en mevrouw beelz het bordspel van DOOM gespeeld. Dat is erg vet.
* Metsel heeft een appartement in de bronx..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef Ps2K het volgende:
meh om toch weer eens koploper te worden zal ik maar weer eens helpen.
Komende maandag een naar een appartement kijken in de Holtenbronx
Mja de enige wijk waar de woningen enigzins betaalbaar zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef Metsel het volgende:
[..]
* Metsel heeft een appartement in de bronx..Bevalt me erg goed..
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:11 schreef navvy het volgende:
[..]
![]()
Heb ik weer, stap ik over op een andere energieleverancier........is gvd de boel afgesloten hier.....3 uur aan de foon gehangen vandaag......binnen 10 werkdagen word ik weer aangesloten![]()
%@%#@!@!@$@@#$^%%$$!@#$!$$!@@$!$! .................verder neem ik het goed op.
Dus Navvy is ff 10 dagen uit logeren.
Ja lekker, nu voel ik me stukken beter.......quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb jij weer
Maar 10 werkdagen. Dat wordt dus ruim 2 weken. Aangezien Hemelvaart er ook nog een tussen zit volgende week en met een beetje pech dat bedrijf de dag erna ook nog gesloten is
Ik heb wel een twee persoonsbedquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja lekker, nu voel ik me stukken beter.......![]()
Nel Bannink here we come!!!!!
Ow en vergeet pinksteren nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb jij weer
Maar 10 werkdagen. Dat wordt dus ruim 2 weken. Aangezien Hemelvaart er ook nog een tussen zit volgende week en met een beetje pech dat bedrijf de dag erna ook nog gesloten is
Yo ik ga waarschinlijk ook mee dus dan kunnen we met de pimp mobielquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef beelz het volgende:
Zo dat was weer een dagje werken. Nog 2 te gaan en dan lekker weekendje Scheveningen met mevrouw beelz.
En ik hoor net dat ik volgende week moet worstelen in Belgie dus dat is ook puik werk.
WTFquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:11 schreef navvy het volgende:
[..]
![]()
Heb ik weer, stap ik over op een andere energieleverancier........is gvd de boel afgesloten hier.....3 uur aan de foon gehangen vandaag......binnen 10 werkdagen word ik weer aangesloten![]()
%@%#@!@!@$@@#$^%%$$!@#$!$$!@@$!$! .................verder neem ik het goed op.
Dus Navvy is ff 10 dagen uit logeren.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Frazz het volgende:
Jullie zijn heulegaar geen koplopers meer. Wij zijn met Groningen nu de koplopers
Ordinaire spammerts!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Frazz het volgende:
Jullie zijn heulegaar geen koplopers meer. Wij zijn met Groningen nu de koplopers
zoiets bestaat idd wel, krakers hebben ook recht op stroom en waterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
WTF
Bel de consumentenbond
Volgens mij is stroom zelfs een of ander grondrecht, ze mogen mensen bijv. ook niet afsluiten in de winter........
Ik had ook altijd begrepen dat ze je niet zomaar kunnen afsluiten. Even bellen naar dat bedrijfje en vragen of ze het met spoed kunnen corrigeren. Als je het antwoord krijgt dat dat niet zo gemakkelijk gaat moet je evene de sugestie doen om even langs te komen om te "helpen"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoiets bestaat idd wel, krakers hebben ook recht op stroom en watermoet je maar ff uitzoeken
Mooi ik ga bij jou in de auto... Roken in auto is goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yo ik ga waarschinlijk ook mee dus dan kunnen we met de pimp mobiel
heej vuilakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |