herkenbaar in een Polo, wit blauw/ paars horizontale streepjes, spijkerbroek, donker en bruine leren sneakers van converse.quote:
De kans dat ik je tegenkom is klein met al die mensen daar; maar als je een lang iemand met donker haar in een zwart T-shirtje met in het geel 'Alpenkruezers' erop ziet lopen met een groenige broek eronder heb je kans dat ik dat ben...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
herkenbaar in een Polo, wit blauw/ paars horizontale streepjes, spijkerbroek, donker en bruine leren sneakers van converse.
Tevens heb ik gekruld haar dus
Wil je daarmee ophouden ajb?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:36 schreef KopieerMachine het volgende:
F5...
Ik weet dat ik aardig ben, en dat je bevriend met me wil zijn.quote:
Dat klinkt foutquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
De kans dat ik je tegenkom is klein met al die mensen daar; maar als je een lang iemand met donker haar in een zwart T-shirtje met in het geel 'Alpenkruezers' erop ziet lopen met een groenige broek eronder heb je kans dat ik dat ben...![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:57 schreef Sitethief het volgende:
Oe cool, ben je eerder dan ik.................
Ik moet ooit nog eens op kraamvisite komen ofzow.........
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Hee, ik wist achteraf best wie je zusje was! Lief kind
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Whahaha, ik dacht al: wat staat die goser nou in de bosjes te doen?
Nee, loopt gewoon door als je niets doet. Alleen wel 3 maanden opzegtermijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:07 schreef Syytön het volgende:
[..]
Is je contract nu niet automatisch verlengt dan?
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:48 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle, was gezellig, beetje druk.................en ja ik ga nu pitten, je suis gaar!!
MEt de wie?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Moguh, mede-bevrijde-Zwollenaren. Nog lekker gechilld met de Canadezen?
Hehehe gister idd leuk slap a gothic gespeeld. Het is vrij simpel: Je loopt met 2 man naast elkaar, degene naast je is jouw tegenstander. Zodra je een gothic zet roep je keihard GOTHIC en mep je je kameraad op zijn arm met de vlakke hand. Zodra je 5 keer hebt gemept is de volgende mep een stomp.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:31 schreef Sitethief het volgende:
Ow helpie, straks beukt beelz mij overhoop met mijn Within Temptation t-shirt aan.
Ok, lekker gejumpt?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
MEt de wie?
Ik was trouwens gister only @ dance/techno stand![]()
Ik heb je gespot. Navvy heb ik ook gespotquote:Op zondag 6 mei 2007 11:45 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh! Dat was me het festivalletje wel weer; grootste deel van de tijd bij t Oogstpodium rondgehangen. Hebben FOK-kers mij nog gespot gister?
Hebben we elkaar ook nog gesproken dan?quote:
Yup, ik was later nog een paar keer langs gekomen (lees: bier halen), maar zag jullie niet meer.quote:
Je had gewoon autonegeer mode aanquote:Op zondag 6 mei 2007 17:53 schreef navvy het volgende:
[..]
Yup, ik was later nog een paar keer langs gekomen (lees: bier halen), maar zag jullie niet meer.
Zoiets zou ik nooooooooooit doenquote:
*wow*quote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef beelz het volgende:
Ik was vandaag lekker de hele dag vrij dus ik heb bapao's gegeten en turkse pizza's. Verder nog een broek gekocht en gelachen om mijn spam.
Gekocht @ de LOLLERBONIquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
*wow*lolz.
Turkse pizza's
Gekocht @ C!))) Holtebronx>![]()
![]()
![]()
Hier:quote:Op maandag 7 mei 2007 17:08 schreef Ps2K het volgende:
Pfff wat een dag...
Gebruiker: Die tabel is niet meegekopieerd tijdens systeem kopie
Ik: Nee dat klopt, dat type tabel kun je niet kopieren
Gebruiker: Maar hij moet wel gekopieerd worden
Ik: Dat is dus niet mogelijk (Laat screenshot zien waarin staat: never transport)
Gebruiker: Maar ik heb hem toch echt nodig
Ik: Ja maar het is technisch onmogelijk
Gebruiker: Kun jij uitzoeken hoer die tabel dan wel gekopieerd kan worden?
Ik: Waar is de LART?
LART = Luser Attitude Readjustment Tool
Weet je wat ik haat?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier:
Collega: Is dat een scanner?
Ik: Ja, dat klopt.
Coll: Kun je daar mee scannen?
Ik: Ja
Coll: Kun je dan dit voor mij inscannen?
Ik: Ja *scan* *mail*
5 minuten later:
Coll: Kun je dit ook voor me inscannen?
Ik: Ja...hee...dit is toch hetzelfde?
Coll: Ja, maar nu wil ik hem naar iemand anders mailen.
Ik:Maar...dan kun je je pdf-je toch opnieuw attachen aan een mail?
Coll:...Neehee, ik wil het ook naar hem scannen!
Ik:![]()
Maar...dan doe je toch opnieuw bladiebla
Coll:![]()
Ik snap het niet...
![]()
Geef maar hier. *scan* *mail*
Coll: Bedankt![]()
Oh ja, en toen lagen er thuis 6 formulieren om in te vullen. Weet je wat ik haat? Formulieren invullen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |