herkenbaar in een Polo, wit blauw/ paars horizontale streepjes, spijkerbroek, donker en bruine leren sneakers van converse.quote:
De kans dat ik je tegenkom is klein met al die mensen daar; maar als je een lang iemand met donker haar in een zwart T-shirtje met in het geel 'Alpenkruezers' erop ziet lopen met een groenige broek eronder heb je kans dat ik dat ben...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
herkenbaar in een Polo, wit blauw/ paars horizontale streepjes, spijkerbroek, donker en bruine leren sneakers van converse.
Tevens heb ik gekruld haar dus
Wil je daarmee ophouden ajb?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:36 schreef KopieerMachine het volgende:
F5...
Ik weet dat ik aardig ben, en dat je bevriend met me wil zijn.quote:
Dat klinkt foutquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
De kans dat ik je tegenkom is klein met al die mensen daar; maar als je een lang iemand met donker haar in een zwart T-shirtje met in het geel 'Alpenkruezers' erop ziet lopen met een groenige broek eronder heb je kans dat ik dat ben...![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:57 schreef Sitethief het volgende:
Oe cool, ben je eerder dan ik.................
Ik moet ooit nog eens op kraamvisite komen ofzow.........
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Hee, ik wist achteraf best wie je zusje was! Lief kind
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Whahaha, ik dacht al: wat staat die goser nou in de bosjes te doen?
Nee, loopt gewoon door als je niets doet. Alleen wel 3 maanden opzegtermijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:07 schreef Syytön het volgende:
[..]
Is je contract nu niet automatisch verlengt dan?
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:48 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle, was gezellig, beetje druk.................en ja ik ga nu pitten, je suis gaar!!
MEt de wie?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Moguh, mede-bevrijde-Zwollenaren. Nog lekker gechilld met de Canadezen?
Hehehe gister idd leuk slap a gothic gespeeld. Het is vrij simpel: Je loopt met 2 man naast elkaar, degene naast je is jouw tegenstander. Zodra je een gothic zet roep je keihard GOTHIC en mep je je kameraad op zijn arm met de vlakke hand. Zodra je 5 keer hebt gemept is de volgende mep een stomp.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:31 schreef Sitethief het volgende:
Ow helpie, straks beukt beelz mij overhoop met mijn Within Temptation t-shirt aan.
Ok, lekker gejumpt?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
MEt de wie?
Ik was trouwens gister only @ dance/techno stand![]()
Ik heb je gespot. Navvy heb ik ook gespotquote:Op zondag 6 mei 2007 11:45 schreef descendent1 het volgende:
Moggeh! Dat was me het festivalletje wel weer; grootste deel van de tijd bij t Oogstpodium rondgehangen. Hebben FOK-kers mij nog gespot gister?
Hebben we elkaar ook nog gesproken dan?quote:
Yup, ik was later nog een paar keer langs gekomen (lees: bier halen), maar zag jullie niet meer.quote:
Je had gewoon autonegeer mode aanquote:Op zondag 6 mei 2007 17:53 schreef navvy het volgende:
[..]
Yup, ik was later nog een paar keer langs gekomen (lees: bier halen), maar zag jullie niet meer.
Zoiets zou ik nooooooooooit doenquote:
*wow*quote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef beelz het volgende:
Ik was vandaag lekker de hele dag vrij dus ik heb bapao's gegeten en turkse pizza's. Verder nog een broek gekocht en gelachen om mijn spam.
Gekocht @ de LOLLERBONIquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
*wow*lolz.
Turkse pizza's
Gekocht @ C!))) Holtebronx>![]()
![]()
![]()
Hier:quote:Op maandag 7 mei 2007 17:08 schreef Ps2K het volgende:
Pfff wat een dag...
Gebruiker: Die tabel is niet meegekopieerd tijdens systeem kopie
Ik: Nee dat klopt, dat type tabel kun je niet kopieren
Gebruiker: Maar hij moet wel gekopieerd worden
Ik: Dat is dus niet mogelijk (Laat screenshot zien waarin staat: never transport)
Gebruiker: Maar ik heb hem toch echt nodig
Ik: Ja maar het is technisch onmogelijk
Gebruiker: Kun jij uitzoeken hoer die tabel dan wel gekopieerd kan worden?
Ik: Waar is de LART?
LART = Luser Attitude Readjustment Tool
Weet je wat ik haat?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier:
Collega: Is dat een scanner?
Ik: Ja, dat klopt.
Coll: Kun je daar mee scannen?
Ik: Ja
Coll: Kun je dan dit voor mij inscannen?
Ik: Ja *scan* *mail*
5 minuten later:
Coll: Kun je dit ook voor me inscannen?
Ik: Ja...hee...dit is toch hetzelfde?
Coll: Ja, maar nu wil ik hem naar iemand anders mailen.
Ik:Maar...dan kun je je pdf-je toch opnieuw attachen aan een mail?
Coll:...Neehee, ik wil het ook naar hem scannen!
Ik:![]()
Maar...dan doe je toch opnieuw bladiebla
Coll:![]()
Ik snap het niet...
![]()
Geef maar hier. *scan* *mail*
Coll: Bedankt![]()
Oh ja, en toen lagen er thuis 6 formulieren om in te vullen. Weet je wat ik haat? Formulieren invullen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... echt!
Is dat een nieuwe benaming voor bier of ben je gezond aan het doen?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef navvy het volgende:
Avond! En welterusten! Nog ff sappie doen en dan pitten, morgen weer een productieve dag
sappie is voor mij een cola beerenburgquote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef swollywood het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe benaming voor bier of ben je gezond aan het doen?
Welterusten!![]()
Terwijl ik er toch wel bovenuit torende...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik stond ook de hele tijd bij het oogstpodium, een heleboel vage kerels met alpenkreuzer t-shirts tegengekomen, maar geen descendent.
EINZ!! 1 1 1 1!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:20 schreef KopieerMachine het volgende:
![]()
jij zo ''Hey descendent''
-Wat ?
Descendent!111!1
-![]()
heb jou ook niet gezienquote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef Sitethief het volgende:
Ik stond ook de hele tijd bij het oogstpodium, een heleboel vage kerels met alpenkreuzer t-shirts tegengekomen, maar geen descendent.
Kan ik hieruit concluderen dat iedereen bij het oogstpodium was maar te bezopen (of moe, zoals ik) was om anderen te herkennen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb jou ook niet geziendacht dat je nog weg was!
Ik had geen bier opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat iedereen bij het oogstpodium was maar te bezopen (of moe, zoals ik) was om anderen te herkennen?
Ik ook nietquote:
Hmm, dat zat erin, dat ze dat een keer zouden doen. Toch maar eens het kelderraam beter afdekken. Niet dat e veel te halen valt, maar ben toch wel gesteld op mijn fietsje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef navvy het volgende:
Kleine toevoeging: ze liepen hier 's nachts langs de kelderboxen de ramen te checken en om te kijken of er nog wat te halen valt.
Van mij mag je; graag zelfs.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef navvy het volgende:
Kelderraam afdekken heeft niet zo veel zin, een fiets krijgen ze dat raampje niet door. Gewoon raam dicht houden is afdoende.
Bij de benedenbuurvrouw schenen ze met zaklantaarns de slaapkamer binnen, vage shit. Ik ga wacht houden met kokende olie en vanaf 3 hoog naar beneden gieten![]()
Ik ben er 8 uurtjes geweest en zeker genoten, had jij ook moeten doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:36 schreef Metsel het volgende:
* Metsel was ook op BFO, maar dan als medewerker...
Was iedereen een beetje blij met het festival? Alle records zijn weer gebroken..
Vandaag ben ik in Vianen en vanavond lekker op tijd naar huis. Ik ben nog steeds niet bijgeslapen na 96 uur op het bevrijdingsfestival gewerkt te hebben in 6 dagen..
Balen, de volgende keer zal ik 'm wel uit je kelder jatten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef annoylikethewind het volgende:
mijn fiets is gejat. Grmbl!!! *&%^#$
(niet uit de kelder trouwens)
Heb ik ook zeker gedaan hoor.. Alleen op mijn eigen manier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ben er 8 uurtjes geweest en zeker genoten, had jij ook moeten doen
Vooral hoe ik de shotgun gebruikte om de zombies van het bord te vegenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef beelz het volgende:
Ik hoef geen koploper te zijn...
Gister met Ps2K en mevrouw beelz het bordspel van DOOM gespeeld. Dat is erg vet.
* Metsel heeft een appartement in de bronx..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef Ps2K het volgende:
meh om toch weer eens koploper te worden zal ik maar weer eens helpen.
Komende maandag een naar een appartement kijken in de Holtenbronx
Mja de enige wijk waar de woningen enigzins betaalbaar zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef Metsel het volgende:
[..]
* Metsel heeft een appartement in de bronx..Bevalt me erg goed..
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:11 schreef navvy het volgende:
[..]
![]()
Heb ik weer, stap ik over op een andere energieleverancier........is gvd de boel afgesloten hier.....3 uur aan de foon gehangen vandaag......binnen 10 werkdagen word ik weer aangesloten![]()
%@%#@!@!@$@@#$^%%$$!@#$!$$!@@$!$! .................verder neem ik het goed op.
Dus Navvy is ff 10 dagen uit logeren.
Ja lekker, nu voel ik me stukken beter.......quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb jij weer
Maar 10 werkdagen. Dat wordt dus ruim 2 weken. Aangezien Hemelvaart er ook nog een tussen zit volgende week en met een beetje pech dat bedrijf de dag erna ook nog gesloten is
Ik heb wel een twee persoonsbedquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja lekker, nu voel ik me stukken beter.......![]()
Nel Bannink here we come!!!!!
Ow en vergeet pinksteren nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb jij weer
Maar 10 werkdagen. Dat wordt dus ruim 2 weken. Aangezien Hemelvaart er ook nog een tussen zit volgende week en met een beetje pech dat bedrijf de dag erna ook nog gesloten is
Yo ik ga waarschinlijk ook mee dus dan kunnen we met de pimp mobielquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef beelz het volgende:
Zo dat was weer een dagje werken. Nog 2 te gaan en dan lekker weekendje Scheveningen met mevrouw beelz.
En ik hoor net dat ik volgende week moet worstelen in Belgie dus dat is ook puik werk.
WTFquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:11 schreef navvy het volgende:
[..]
![]()
Heb ik weer, stap ik over op een andere energieleverancier........is gvd de boel afgesloten hier.....3 uur aan de foon gehangen vandaag......binnen 10 werkdagen word ik weer aangesloten![]()
%@%#@!@!@$@@#$^%%$$!@#$!$$!@@$!$! .................verder neem ik het goed op.
Dus Navvy is ff 10 dagen uit logeren.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Frazz het volgende:
Jullie zijn heulegaar geen koplopers meer. Wij zijn met Groningen nu de koplopers
Ordinaire spammerts!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Frazz het volgende:
Jullie zijn heulegaar geen koplopers meer. Wij zijn met Groningen nu de koplopers
zoiets bestaat idd wel, krakers hebben ook recht op stroom en waterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
WTF
Bel de consumentenbond
Volgens mij is stroom zelfs een of ander grondrecht, ze mogen mensen bijv. ook niet afsluiten in de winter........
Ik had ook altijd begrepen dat ze je niet zomaar kunnen afsluiten. Even bellen naar dat bedrijfje en vragen of ze het met spoed kunnen corrigeren. Als je het antwoord krijgt dat dat niet zo gemakkelijk gaat moet je evene de sugestie doen om even langs te komen om te "helpen"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoiets bestaat idd wel, krakers hebben ook recht op stroom en watermoet je maar ff uitzoeken
Mooi ik ga bij jou in de auto... Roken in auto is goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yo ik ga waarschinlijk ook mee dus dan kunnen we met de pimp mobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |